PMP Amunisie? (not for the squeamish)

Are you a serious hunter or just want to brag about your latest kill. Feel free to shar your hunting experience here.
Post Reply
User avatar
BenRich
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 404
Joined: Mon Mar 19, 2012 10:40 am
Town: Boksburg
Vehicle: Hilux 4.0 V6 4x4 BF Goodrich KM2 MT Old Man Emu Suspension, ONCA Rocksliders, Safari Snorkel, Stofpad Bashplate's National Luna Duel Battery System, Engel Fridge
Real Name: Bennie

PMP Amunisie? (not for the squeamish)

Post by BenRich »

Middag Kerels,

Kyk bietjie hierso, was die naweek op n plaas naby Dwaalboom.

Ons het hierdie rooibok ram lank gesoek en toe ons hom kry gee hy toe net n nekskoot.

Na die skoot het die ram weg gehardloop. Op die plek waar hy gestaan het was bietjie bloed en hare maar geen spoor verder nie! Met blinde geluk het my neef hom die middag tussen die trop gesien met n bebloede nek en toe in die kop doodgeskiet!

Ek skiet met n 308 Win en het 168g PMP (Bruin Boksie) ammo gebruik. Dit was n goeie skoot maar kyk hoe het die patroon ontplof! Sal verseker my ammo verander. Hierdie in my opinie is onaanvaarbaar van n verskaffer met die naam PMP :thumbdown:

Ek wil graag by 168g bly, ander opsies?

Ben
Attachments
Impala.jpg
User avatar
Borntofish
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 996
Joined: Fri Mar 07, 2008 7:41 am
Town: Johannesburg
Vehicle: Hilux 86
Real Name: Werner

Re: PMP Amunisie?

Post by Borntofish »

Laai Impala's, die vleis skade is so te se niks en ek moet nog een terug kry.
User avatar
pietdevs
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 253
Joined: Fri Feb 11, 2011 12:29 pm
Town: Mosselbay
Vehicle: Toyota Land Cruiser Troopy
Real Name: Pieter
Location: Mosselbay
Contact:

Re: PMP Amunisie? (not for the squeamish)

Post by pietdevs »

Ek laai self my patrone omdat ek dieselfde ondervind het met PMP ammo. Die toleransies van die PMP ammo het geweldig verswak in my opinie en ek motiveer dit soos volg: Trek die punte uit en weeg die punte, kruit en doppe en jy sal jou doodskrik! Alles verskil noemenswaardig en veroorsaak dus die swak eindproduk. My aanbeveling is laai self jou ammo - dis goedkoper en baie meer akkuraat.
User avatar
Mud Dog
Moderator
Moderator
Posts: 29852
Joined: Tue Apr 29, 2008 2:18 am
Town: East London
Vehicle: '90 SFA Hilux DC 4X4, Full OME, 110mm lift. Brospeed branch, 50mm ss freeflow exhaust. 30 x 9.5 Discoverer S/T's on Viper mags. L/R tank. (AWOL) '98 LTD 2.4 SFA, dual battery system. Dobinson suspension, LR tanks, 31" BF mud's.
Real Name: Andy
Club VHF Licence: HC103

Re: PMP Amunisie? (not for the squeamish)

Post by Mud Dog »

Koop Norma as jy huille nog êrens kan kry. ;-)
When your road comes to an end ...... you need a HILUX!.

Image
Image

Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
User avatar
Aquanaut
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 320
Joined: Mon Apr 09, 2012 11:37 am
Town: Durban
Vehicle: Hilux 3.0D4D
Real Name: Basil

Re: PMP Amunisie?

Post by Aquanaut »

Borntofish wrote:Laai Impala's, die vleis skade is so te se niks en ek moet nog een terug kry.
Impala's is goed, ek gebruik ook die "Sierra Game King 180gr" hulle is ook goeie punte, maar dan moet jy self laai. Die 180gr is goed vir 308 en 30.06.
Verlede naweek het ek n springbok met my 30.06 met n 180gr punt geskiet, net daar geval en nie baie vleis skarde nie.
User avatar
Agteros
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 678
Joined: Mon Aug 25, 2008 12:09 pm
Town: Pretoria
Vehicle: Toyota FJ Cruiser
Real Name: Hugo

Re: PMP Amunisie? (not for the squeamish)

Post by Agteros »

Ek jag met 'n 375 HH Mag sedert 1989. Het begin met PMP punte 300gr. self gelaai. Die goed kon nie deur 'n rooibok skiet nie - totaal ontplof binne in die bok - teen nie eers 'n hoe snelheid nie. Sedertdien oorgeskakel na Barnes X, Nosler Partition en Hornady. Baie beter kwaliteit.
2020 FJ Cruiser
1986 Hilux DC 4x4. Sold to the Boss :cooldude:
User avatar
BenRich
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 404
Joined: Mon Mar 19, 2012 10:40 am
Town: Boksburg
Vehicle: Hilux 4.0 V6 4x4 BF Goodrich KM2 MT Old Man Emu Suspension, ONCA Rocksliders, Safari Snorkel, Stofpad Bashplate's National Luna Duel Battery System, Engel Fridge
Real Name: Bennie

Re: PMP Amunisie? (not for the squeamish)

Post by BenRich »

Dankie vir die inset...

Ek laai nie self nie en het ook geen herlaai toerusting nie, so ek wil net graag n goeie maak oor die toonbank koop wat nie te duur is nie maar wat nie dieselfde skade gaan doen as hierdie PMP rontes nie...

Waarna kan ek kyk......(Pro Am/Winchester)

Enige hulp of advies baie welkom!
Tjokkie
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 247
Joined: Wed Oct 29, 2008 2:21 pm
Town: Heidelberg GP
Vehicle: 2011 Hilux D4D D/C 4x4 (no mods...yet), Hilux 3.0 KZTE D/C 4x4 with minor mods
Real Name: Rikus
Location: Heidelberg GP

Re: PMP Amunisie? (not for the squeamish)

Post by Tjokkie »

Ek is gelukkkig genoeg gewees dat my skoonouers 'n wel bekende wapenwinkel besit het....totdat hulle afgetree en dit verkoop het!! (eishhh)

Lang storie kort: hulle ken PMP se manne op hulle name van die winkel-dae asook die feit dat die hele familie (en van die skoon familie) almal BAIE bekwame skuts en jagters is. Ons kan verskeie staaltjies vertel van 180g SPBT wat nie deur 'n rooibok ram se ribbekas kon gaan op 40m, en 'n koedoe-nekskoot op 70m wat soos haelkorrels in die nek ge-disintegreer het!

Tussen die lot van ons is daar feitlik nie 'n kaliber wat nie herlaai word en, ALLES, maar ALLES is oorgeskakel na ander fabrikaat punte toe. Ons herlaai van .222 tot 308 en 30-06, 375 en 458 ens., 'n klomp gerestoureerde voorlaaiers, tot ons hael patrone en maak selfs ons eie hael korrels.

Die laaste punte wat ons nog PMP gebruik het was die 155g Match, maar tot die het ons oorgeskakel na Nossler toe a.g.v. PRYS (tot R800 goedkoper per 1000)....100g 6mm (.243) Hornady SPBT is gemiddeld R70-R100 goedkoper as PMP

Sorry PMP, maar eg Suid Afrikaans beteken ons moet steeds die kwaliteit en prys voordeel kry, nie die uitvoer markte nie, al is hulle soveel groter...
User avatar
SUKIBOS
High Range 4WD
High Range 4WD
Posts: 35
Joined: Sun May 13, 2012 7:09 pm
Town: Warmbaths Limpopo
Vehicle: 1989 HILUX 2.2
Real Name: NICO

Re: PMP Amunisie? (not for the squeamish)

Post by SUKIBOS »

Ek is 'n beroepsjagter en het dieselfde ondervind met PMP - die "softnose" punte split sodra dit been slaan.

Beste patrone wat ek kan aanbeveel is Highland of Remington.

As jy self herlaai, kan jy nog steeds PMP doppe gebruik, maar kry net ander punte.

Onthou net om weer jou geweer te gaan inskiet met die nuwe patrone aangesien PMP rondtes se grein defnitief wissel van rondte tot rondte.
User avatar
BenRich
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 404
Joined: Mon Mar 19, 2012 10:40 am
Town: Boksburg
Vehicle: Hilux 4.0 V6 4x4 BF Goodrich KM2 MT Old Man Emu Suspension, ONCA Rocksliders, Safari Snorkel, Stofpad Bashplate's National Luna Duel Battery System, Engel Fridge
Real Name: Bennie

Re: PMP Amunisie? (not for the squeamish)

Post by BenRich »

Dankie Nico,

Sal so maak...
Traveler
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 5311
Joined: Fri Feb 26, 2010 7:11 am
Town: Springs
Vehicle: Pathfinder 2.5 LE AT
Real Name: Heinrich
Club VHF Licence: X81
Location: Gauteng
Contact:

Re: PMP Amunisie? (not for the squeamish)

Post by Traveler »

Hi Bennie, geluk met die impala. :thumbup:

Ek moet maar direk wees. Jong, ek wil die skuld voor jou deur plaas in hierdie geval; jy het die verkeerde ammunisie gebruik. Jy het 'n non bonded soft nose patroon gebruik. Wat het jy verwag??
Mens kan mos nie 'n verskaffer verkla as jy die verkeerde toerusting gebruik nie.

Winchester is baie goed, asook Federal, PMP se ProAmm, en PMP se Africa Elite. Ammunisie vir jag, moet jy vanuit 'n beginsel standpunt die beste koop wat jy kan bekostig. Jy gaan immers om iets dood te skiet; dis jou plig om dit so vinnig en effektief moontlik te doen, en dis die patroon wat dit vir jou doen.

Gebruik volgende keer 'n bonded lood patroon, of 'n mono metaal patroon.

PS. Highland sal ek nie aan raak met 'n tang nie behalwe as ek gate in dun papier wil skiet. Het gesien hoe 'n Highland patroon se kopper agterbly in die vel van 'n blesbok, as dit nie was dat dit 'n 9.3 patroon was nie, sou daar nie genoeg lood gewees het om die werk te voltooi nie.
Image
Image

Know what you don't know.
User avatar
Aquanaut
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 320
Joined: Mon Apr 09, 2012 11:37 am
Town: Durban
Vehicle: Hilux 3.0D4D
Real Name: Basil

Re: PMP Amunisie? (not for the squeamish)

Post by Aquanaut »

Kyk hierna, ek het nou net 50 van hulle 150gr 308 punte bestel.
http://www.impalabullets.co.za" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
Kaspaas
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1270
Joined: Fri Jul 25, 2008 9:39 am
Town: Wellington
Vehicle: 1998 Land Cruiser 105series GX
Real Name: Cobus
Location: Wellington

Re: PMP Amunisie? (not for the squeamish)

Post by Kaspaas »

Stem saam met Hugo en Nico hier.

Al van PMP wat ek vertrou is hul doppe.
Gebruik huidiglik Hornady Bowtails.

:thumbup:
1998 Toyota land Cruiser 105 series. 4.2 D

"I am human, I make mistakes, and that is okay, I have my own permission."
User avatar
BenRich
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 404
Joined: Mon Mar 19, 2012 10:40 am
Town: Boksburg
Vehicle: Hilux 4.0 V6 4x4 BF Goodrich KM2 MT Old Man Emu Suspension, ONCA Rocksliders, Safari Snorkel, Stofpad Bashplate's National Luna Duel Battery System, Engel Fridge
Real Name: Bennie

Re: PMP Amunisie? (not for the squeamish)

Post by BenRich »

Ek moet maar direk wees. Jong, ek wil die skuld voor jou deur plaas in hierdie geval; jy het die verkeerde ammunisie gebruik. Jy het 'n non bonded soft nose patroon gebruik. Wat het jy verwag??
Mens kan mos nie 'n verskaffer verkla as jy die verkeerde toerusting gebruik nie.


Heinrich,

Het gewonder hoekom jy so stil is hier....

Stem saam met jou maar ter my verdediging...Ek is nog n groen jagter en is dus baie oop vir advies en raad. As ek by n winkel (Safari&Outdoor) instap en vra vir ammunisie by die man agter die toonbank met al die koels neem ek aan hy weet waarvan hy praat.... Wie is ek om te stry as hierdie my eerste geweer is?

Ek wil graag eties jag en sal nie weer die fout maak nie...Ek moet net eerlik wees as ek se is teleurgesteld in die maak PMP (BRUIN BOKSIE) Hoe kan hulle dit dan deur winkels verkoop as n jagpatroon as dit dan skynbaar nie is nie volgens almal se kommentaar hier?

Ek het twee ander impala's geskiet met dieselfde ammunisie geskiet voor hierdie rammetjie.

Hopenlik kan iemand anders deur hierdie te lees nie dieselfde fout maak as ek nie!

Groete

Bennie
Traveler
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 5311
Joined: Fri Feb 26, 2010 7:11 am
Town: Springs
Vehicle: Pathfinder 2.5 LE AT
Real Name: Heinrich
Club VHF Licence: X81
Location: Gauteng
Contact:

Re: PMP Amunisie? (not for the squeamish)

Post by Traveler »

Ek herlaai Hornady se Interbond (nie Interlock nie), Hornady GMX, Impala's, Rhino's, Barnes Tripple Shock, Nosler Custom Competition & PMP se gewone (bruinboksie punte).

Vir jag, hou ek by Barnes X, Rhino's, GMX.

Ek neem maar die manne in die geweerwinkels se raad met 'n vrag vol sout; ek het ook al gehoop hulle weet waarvan hulle praat, en tot my finansiele skade agtergekom dit is nie so nie.

Jy is in Boksburg, spaar jou tyd en geld en koop jou ammunisie plaaslik by Limpopo Arms, Shop 5, Towers Building, 137 North Rand Rd. Alternatief as jy in Pretoria is gaan eerder Zimbi toe. By altwee winkels gaan jy beter diens asook pryse kry.
Image
Image

Know what you don't know.
User avatar
BenRich
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 404
Joined: Mon Mar 19, 2012 10:40 am
Town: Boksburg
Vehicle: Hilux 4.0 V6 4x4 BF Goodrich KM2 MT Old Man Emu Suspension, ONCA Rocksliders, Safari Snorkel, Stofpad Bashplate's National Luna Duel Battery System, Engel Fridge
Real Name: Bennie

Re: PMP Amunisie? (not for the squeamish)

Post by BenRich »

Dankie Heinrich vir jou inset, waardeer dit, soos ek se ek luister graag na ander ouens se advies :thumbup:

Ek het n boksie vol pmp doppies as jy belangstel. Le in my garage, ek hou al my doppies met die gedagte om dit vir iemand te gee wat herlaai...
Traveler
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 5311
Joined: Fri Feb 26, 2010 7:11 am
Town: Springs
Vehicle: Pathfinder 2.5 LE AT
Real Name: Heinrich
Club VHF Licence: X81
Location: Gauteng
Contact:

Re: PMP Amunisie? (not for the squeamish)

Post by Traveler »

BenRich wrote:Dankie Heinrich vir jou inset, waardeer dit, soos ek se ek luister graag na ander ouens se advies :thumbup:

Ek het n boksie vol pmp doppies as jy belangstel. Le in my garage, ek hou al my doppies met die gedagte om dit vir iemand te gee wat herlaai...
Ons kan altyd gesels, sien hoe ons jou aan die gang kan kry om self te herlaai. :thumbup:
Image
Image

Know what you don't know.
User avatar
BenRich
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 404
Joined: Mon Mar 19, 2012 10:40 am
Town: Boksburg
Vehicle: Hilux 4.0 V6 4x4 BF Goodrich KM2 MT Old Man Emu Suspension, ONCA Rocksliders, Safari Snorkel, Stofpad Bashplate's National Luna Duel Battery System, Engel Fridge
Real Name: Bennie

Re: PMP Amunisie? (not for the squeamish)

Post by BenRich »

Moet eers verby "softness" kom aangesien ek die laaste tyd bietjie baie geld spandeer het......Huntex ens :mrgreen:
Post Reply

Return to “Hunting”