4.0 Hilux Surge

Having problems with your vehicle? Or need advice on repairing or servicing your Hilux? This is the place to ask for help
User avatar
Mornes
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 151
Joined: Wed Oct 01, 2008 8:20 am
Town: Roodepoort
Vehicle: Hilux 4.0 DC 4x4 AT
Real Name: Morne
Location: Roodepoort

4.0 Hilux Surge

Post by Mornes »

Hi Guys,

I drive a 4.0 v6 auto hilux (4x4) and have picked up an interresting irretation. It can be described as a surge and can be felt when:
1 the vehicle is under load, e.g. slightly loaded on an uphill
2 the throttle is in 'medium' - i.e. +- 10 to 30%?
3 at very specific rev points - eg 2900 rpm

It is NOT noticed at all if at full or 'heavy' throttle or when driving under little/no load. When the engine is reved in neutral no misfire/surge is noticed.

The surge almost feels as though the gearbox is about to shift to the next gear, but then does not.

Not sure if i am mistaking, but it also seems to 'stick in 4th' at times.

All of this does not convince me that it is an engine misfire, but rather a gearbox issue?

I have 32 inch BF's fitted, not sure if this could mess with throttle position/revs/speed ratios.

I would really appreciate some advice on this if anyone can offer any?

Thanks!

Morne'
Morne' Smuts

Toyota Hilux 2007 - 4.0 DC 4x4 A/T: TRD Supercharger, OME Suspension, Outback Canopy, 29Mhz Radio, 32 BFGR Tyres, Unichip, Echo 4 Trailer, Duel Battery System, Snorkel, ARB Bumper
User avatar
ToyX4
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 2834
Joined: Mon Sep 03, 2007 9:43 am
Town: Ottosdal
Vehicle: Rocky's
Real Name: Riaan
Location: Wes Transvaal

Re: 4.0 Hilux Surge

Post by ToyX4 »

Morne, what is the mileage on the engine?
Do you notice an increase in fuel consumption lately?
Do you notice that there is less power available?
ImageImage
Image
User avatar
Mud Dog
Moderator
Moderator
Posts: 29857
Joined: Tue Apr 29, 2008 2:18 am
Town: East London
Vehicle: '90 SFA Hilux DC 4X4, Full OME, 110mm lift. Brospeed branch, 50mm ss freeflow exhaust. 30 x 9.5 Discoverer S/T's on Viper mags. L/R tank. (AWOL) '98 LTD 2.4 SFA, dual battery system. Dobinson suspension, LR tanks, 31" BF mud's.
Real Name: Andy
Club VHF Licence: HC103

Re: 4.0 Hilux Surge

Post by Mud Dog »

Morne' this sounds to me more like an engine / gearbox management (ECU) problem ... maybe just an adjustment. :think: Hopefully the guys that are more clued up on this could assist. :wink:
When your road comes to an end ...... you need a HILUX!.

Image
Image

Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
User avatar
ToyX4
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 2834
Joined: Mon Sep 03, 2007 9:43 am
Town: Ottosdal
Vehicle: Rocky's
Real Name: Riaan
Location: Wes Transvaal

Re: 4.0 Hilux Surge

Post by ToyX4 »

Morne, I notice in your signature you mention a unichip. Have you disabled the chip to see if it does the same?
ImageImage
Image
User avatar
warthog
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 846
Joined: Fri Aug 14, 2009 8:42 am
Town: Barberton
Vehicle: Fortuner 4.0 V6 Auto, LRFT, Dual Batt, OME's, BFG AT's, ARM comp, 800w inv, Roofrack
Real Name: Hennie
Location: Barberton, Mpumalanga

Re: 4.0 Hilux Surge

Post by warthog »

Morne, Forest does exactly the same thing. Noticed it about 2 000 kilo's back for the first time, thought it was because the long interval between services (1st was done at 12 800 kilo's due to us leaving for Namibia) and it was better after the service at 29 000, but only for about the first 500 kilo's.

Forest normally only does it in 4th, and as you say against a slight uphill, but also recently in 3rd on a sharpish incline- almost as though it wants to change up, but then doesn't.

Please help, anybody...
Hennie
ImageImage

Live simply, Love generously, Care deeply, Speak kindly. Leave the rest to God.
Jos 24:15: "As for me and my house, we will serve the Lord"
OOOOMS
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Posts: 19468
Joined: Tue Jul 16, 2013 7:09 am

Re: 4.0 Hilux Surge

Post by OOOOMS »

Have you changed your filters? Particularly fuel filter?

Have Toy check and test your 'fuel pump' :thumbup:
Last edited by Anonymous on Mon Mar 08, 2010 10:39 pm, edited 1 time in total.
Reason: added text
User avatar
African Child
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 628
Joined: Wed Jun 24, 2009 7:38 am
Town: Grabouw
Vehicle: Hilux 4L 4x4
Real Name: Leon
Location: Highlands

Re: 4.0 Hilux Surge

Post by African Child »

Ek het n soortgelyke probleem gehad met myne, was toe die petrolpomp. Ons vermoed daar was dalk n paar klein stukkies veilsels aluminium in die longrange tank????? Dit het begin gebeur net nadat ek die bakkie perongeluk in n gat in gery het en op tweewiele testaan gekom het. Dalk is die vuiligheid met die helling van die bakkie opgesuig.....

My unichip het probleme gegee maar is ook uigesort. Die probleem was op lae revs en op idle.
Alone I wander a thousand miles, and I ask my way from the clouds.
User avatar
Mornes
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 151
Joined: Wed Oct 01, 2008 8:20 am
Town: Roodepoort
Vehicle: Hilux 4.0 DC 4x4 AT
Real Name: Morne
Location: Roodepoort

Re: 4.0 Hilux Surge

Post by Mornes »

dankie ouens vir die vinnige reply.

Jip ek het n unichip in en het die exhaust manifold en pyp verander by SAC. Ek het het heel eerste daarna gekyk en die chip 'ge-bypass'. Ek weet SAC speel met throttle calibration om throttle response the verbeter, maar dit werk nie op die auto nie, dit maak hom deurmekaar. In elk geval, met die chip heeltemal uit maak hy nog so.

My kar het nou 50 000km op. Dit is moeilik om op petrol verbruik te kommentaar, want ek het intussen n paar dinge verander soos die groter bande en onlangs a snorkel opgesit. Ek doen so 6-7 km op n liter.

Ek het hom by Toyota gehad, maar ek kan sien die ouens wobble bietjie as jy kla oor iets wat n rekenaar nie vir hulle kan uitwys nie.
Morne' Smuts

Toyota Hilux 2007 - 4.0 DC 4x4 A/T: TRD Supercharger, OME Suspension, Outback Canopy, 29Mhz Radio, 32 BFGR Tyres, Unichip, Echo 4 Trailer, Duel Battery System, Snorkel, ARB Bumper
User avatar
Paul Grobler
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 564
Joined: Mon Nov 02, 2009 6:09 pm
Town: KOEDOESKOP
Vehicle: '12 79 Land Cruiser Pick up 4.2 D
Real Name: Paul

Re: 4.0 Hilux Surge

Post by Paul Grobler »

Morne een van my vriende het n 4.0L fortuner manual en hy sukkel ook maar syne voel asof jy n waterkar sleep en dis in al die ratte so voel asof hy krag verloor en dan weer optel het so sagte golf effek
5de Rat brights
User avatar
Mornes
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 151
Joined: Wed Oct 01, 2008 8:20 am
Town: Roodepoort
Vehicle: Hilux 4.0 DC 4x4 AT
Real Name: Morne
Location: Roodepoort

Re: 4.0 Hilux Surge

Post by Mornes »

ja mens kan dit seker so beskryf, dit is nie n aggressiewe vassteek soos wanneer mens spark verloor nie.

btw, hou van jou hoed
Morne' Smuts

Toyota Hilux 2007 - 4.0 DC 4x4 A/T: TRD Supercharger, OME Suspension, Outback Canopy, 29Mhz Radio, 32 BFGR Tyres, Unichip, Echo 4 Trailer, Duel Battery System, Snorkel, ARB Bumper
User avatar
Paul Grobler
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 564
Joined: Mon Nov 02, 2009 6:09 pm
Town: KOEDOESKOP
Vehicle: '12 79 Land Cruiser Pick up 4.2 D
Real Name: Paul

Re: 4.0 Hilux Surge

Post by Paul Grobler »

Dankie Morne

Dis ons Georges Valley ouens se straf hoed as jy iets aanjaag of doen wat simpel is dan kry jy die hoed en moet hom 2 weke lank dra na elke vergadering toe voor jy hom mag aan gee Dit bou nogal lekker gees tussen die manne
5de Rat brights
User avatar
Mornes
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 151
Joined: Wed Oct 01, 2008 8:20 am
Town: Roodepoort
Vehicle: Hilux 4.0 DC 4x4 AT
Real Name: Morne
Location: Roodepoort

Re: 4.0 Hilux Surge

Post by Mornes »

Leon, Hennie,

Watter grootte bande het julle op?
Morne' Smuts

Toyota Hilux 2007 - 4.0 DC 4x4 A/T: TRD Supercharger, OME Suspension, Outback Canopy, 29Mhz Radio, 32 BFGR Tyres, Unichip, Echo 4 Trailer, Duel Battery System, Snorkel, ARB Bumper
User avatar
warthog
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 846
Joined: Fri Aug 14, 2009 8:42 am
Town: Barberton
Vehicle: Fortuner 4.0 V6 Auto, LRFT, Dual Batt, OME's, BFG AT's, ARM comp, 800w inv, Roofrack
Real Name: Hennie
Location: Barberton, Mpumalanga

Re: 4.0 Hilux Surge

Post by warthog »

Ek't 265 75 BFG A/T's op. Kan dit regtig 'n verskil maak? As die bande iets daarmee uit te doen het, sal 'n mens dit dan nie in al die ratte voel nie?
Hennie
ImageImage

Live simply, Love generously, Care deeply, Speak kindly. Leave the rest to God.
Jos 24:15: "As for me and my house, we will serve the Lord"
User avatar
Mornes
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 151
Joined: Wed Oct 01, 2008 8:20 am
Town: Roodepoort
Vehicle: Hilux 4.0 DC 4x4 AT
Real Name: Morne
Location: Roodepoort

Re: 4.0 Hilux Surge

Post by Mornes »

ek kyk nou maar na alles wat ek moontlik voor kan verantwoordelik wees. Ek spekuleer maar, maar as ek groter bande ophet (vir n Hilux is n 32 duim band 2 duim groter as standaard), is die spoed tot revolusie ratio anders, ek weet nie of die ratio belangrik is in die ratkas se beheer nie. Omdat elke rat anders reageer sal sekere ratte moontlik harder werk en dan meer prominent die fout uitbring.
Morne' Smuts

Toyota Hilux 2007 - 4.0 DC 4x4 A/T: TRD Supercharger, OME Suspension, Outback Canopy, 29Mhz Radio, 32 BFGR Tyres, Unichip, Echo 4 Trailer, Duel Battery System, Snorkel, ARB Bumper
User avatar
African Child
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 628
Joined: Wed Jun 24, 2009 7:38 am
Town: Grabouw
Vehicle: Hilux 4L 4x4
Real Name: Leon
Location: Highlands

Re: 4.0 Hilux Surge

Post by African Child »

32x11.5R15 MTR's. Daar is ook gestry by die agente oor my bakkie se probleem tot die verteenwoordiger van Toyota uitgekom het en hy toe voorgestel het om die pomp te vervang. As ek reg onthou was dit op so 75000km.... Daar was ook geen aanduiding van die probleem op hulle blikbrein nie.
Alone I wander a thousand miles, and I ask my way from the clouds.
User avatar
ToyX4
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 2834
Joined: Mon Sep 03, 2007 9:43 am
Town: Ottosdal
Vehicle: Rocky's
Real Name: Riaan
Location: Wes Transvaal

Re: 4.0 Hilux Surge

Post by ToyX4 »

Morne, hou ons op hoogte as jy die oorsaak gekry het.
ImageImage
Image
User avatar
Mornes
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 151
Joined: Wed Oct 01, 2008 8:20 am
Town: Roodepoort
Vehicle: Hilux 4.0 DC 4x4 AT
Real Name: Morne
Location: Roodepoort

Re: 4.0 Hilux Surge

Post by Mornes »

het hom...

Ek het vanmiddag 5:20 by my lokale Toyota handelaar ingestap en gevra om met die diens voorman te gesels. Ek het nie n vriendelike verwelkoming verwag nie aangesien almal al hulle kosblikke ingepak het. Tot my verbasing het hy halfpad deur my verduideliking van die probleem, my met n glimlag in die rede geval en gese: "bring jou kar in dat ons dit vir jou kan regmaak".

Die throttle position switch (TPS) se aard draad tel storing op onder lading en veroorsaak dan dat die TPS 'hunt'. Die oplossing hiervoor is om n externe aard draad vanaf die battery na die TPS in te trek. Die probleem is glo tipies onder die Hilux en Prado en nie die Fortuner nie.

Hoop die oplossing help ander wat ook hiermee sukkel.
Morne' Smuts

Toyota Hilux 2007 - 4.0 DC 4x4 A/T: TRD Supercharger, OME Suspension, Outback Canopy, 29Mhz Radio, 32 BFGR Tyres, Unichip, Echo 4 Trailer, Duel Battery System, Snorkel, ARB Bumper
User avatar
Mud Dog
Moderator
Moderator
Posts: 29857
Joined: Tue Apr 29, 2008 2:18 am
Town: East London
Vehicle: '90 SFA Hilux DC 4X4, Full OME, 110mm lift. Brospeed branch, 50mm ss freeflow exhaust. 30 x 9.5 Discoverer S/T's on Viper mags. L/R tank. (AWOL) '98 LTD 2.4 SFA, dual battery system. Dobinson suspension, LR tanks, 31" BF mud's.
Real Name: Andy
Club VHF Licence: HC103

Re: 4.0 Hilux Surge

Post by Mud Dog »

Morne', dankie dat jy terug gekom het met die oplossing. Ek's bly dat hulle die probleem gekry het en dat dit nie erg was nie! :thumbup: :wink:
When your road comes to an end ...... you need a HILUX!.

Image
Image

Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
User avatar
ToyX4
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 2834
Joined: Mon Sep 03, 2007 9:43 am
Town: Ottosdal
Vehicle: Rocky's
Real Name: Riaan
Location: Wes Transvaal

Re: 4.0 Hilux Surge

Post by ToyX4 »

Dankie, sal dit ingedagte hou as so iets met my gebeur
ImageImage
Image
OOOOMS
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Posts: 19468
Joined: Tue Jul 16, 2013 7:09 am

Re: 4.0 Hilux Surge

Post by OOOOMS »

Dankie Morne, hoop jy kry sommer gou, gou jou Lux terug :thumbup:
User avatar
Mornes
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 151
Joined: Wed Oct 01, 2008 8:20 am
Town: Roodepoort
Vehicle: Hilux 4.0 DC 4x4 AT
Real Name: Morne
Location: Roodepoort

Re: 4.0 Hilux Surge

Post by Mornes »

hy het ook gese daar is geen manier hoe ek ooit die enjin sal klaar ry nie. Soos hy dit beskryf het, "ek het nog nooit die binnekant van n 4.0 V6 gesien nie, en ek werk al 20 jaar vir Toyota"
Morne' Smuts

Toyota Hilux 2007 - 4.0 DC 4x4 A/T: TRD Supercharger, OME Suspension, Outback Canopy, 29Mhz Radio, 32 BFGR Tyres, Unichip, Echo 4 Trailer, Duel Battery System, Snorkel, ARB Bumper
User avatar
Mornes
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 151
Joined: Wed Oct 01, 2008 8:20 am
Town: Roodepoort
Vehicle: Hilux 4.0 DC 4x4 AT
Real Name: Morne
Location: Roodepoort

Re: 4.0 Hilux Surge

Post by Mornes »

turns out my car is not fixed, suge i still there...
Morne' Smuts

Toyota Hilux 2007 - 4.0 DC 4x4 A/T: TRD Supercharger, OME Suspension, Outback Canopy, 29Mhz Radio, 32 BFGR Tyres, Unichip, Echo 4 Trailer, Duel Battery System, Snorkel, ARB Bumper
clmuller
Newbie
Posts: 1
Joined: Sun Mar 22, 2009 5:34 pm
Town: JHB
Vehicle: Hilux
Real Name: Stiaan

Re: 4.0 Hilux Surge

Post by clmuller »

Hallo Morne
Het jy miskien al enige vordering gemaak met jou surge probleem want Toyota kan nog nie my surge probleem oplos nie.
Baie Dankie
Stiaan :(
Mr_B
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 7249
Joined: Fri Oct 12, 2007 2:38 pm
Town: Cape Town
Vehicle: Honda Jazz
Real Name: Bretton
Location: Brackenfell

Re: 4.0 Hilux Surge

Post by Mr_B »

Hi guys, I drove with my business partner last week in his 4L V6, without me mentioning a thing he demo'd this 'surge' issue... felt like the gearbox computer couldn't make up it's mind whether to change gears or not... leading to this surge feeling... he told me he has also had Toyota look at it, they fiddled with some computer settings, the techies even read up on the internet how to fix it... and the problem's still there...

Mr B
User avatar
Mornes
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 151
Joined: Wed Oct 01, 2008 8:20 am
Town: Roodepoort
Vehicle: Hilux 4.0 DC 4x4 AT
Real Name: Morne
Location: Roodepoort

Re: 4.0 Hilux Surge

Post by Mornes »

dit was toe nie die fout nie... hy maak maar nog steeds so.
Morne' Smuts

Toyota Hilux 2007 - 4.0 DC 4x4 A/T: TRD Supercharger, OME Suspension, Outback Canopy, 29Mhz Radio, 32 BFGR Tyres, Unichip, Echo 4 Trailer, Duel Battery System, Snorkel, ARB Bumper
User avatar
Mornes
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 151
Joined: Wed Oct 01, 2008 8:20 am
Town: Roodepoort
Vehicle: Hilux 4.0 DC 4x4 AT
Real Name: Morne
Location: Roodepoort

Re: 4.0 Hilux Surge

Post by Mornes »

dit was toe nou nie die probleem nie... ek hou maar weer my ore oop vir iemand wat die selfde probleem het?
Morne' Smuts

Toyota Hilux 2007 - 4.0 DC 4x4 A/T: TRD Supercharger, OME Suspension, Outback Canopy, 29Mhz Radio, 32 BFGR Tyres, Unichip, Echo 4 Trailer, Duel Battery System, Snorkel, ARB Bumper
OOOOMS
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Posts: 19468
Joined: Tue Jul 16, 2013 7:09 am

Re: 4.0 Hilux Surge

Post by OOOOMS »

OOOOMS wrote:Have you changed your filters? Particularly fuel filter?

Have Toy check and test your 'fuel pump':thumbup:
Het hulle an die pomp vervang?
User avatar
Mornes
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 151
Joined: Wed Oct 01, 2008 8:20 am
Town: Roodepoort
Vehicle: Hilux 4.0 DC 4x4 AT
Real Name: Morne
Location: Roodepoort

Re: 4.0 Hilux Surge

Post by Mornes »

funny you should ask. i replaced the front (engine) one this morning which i can with confidence say the agents have never done over 60 thousand kms. is there a nother and if so where does it sit?
Morne' Smuts

Toyota Hilux 2007 - 4.0 DC 4x4 A/T: TRD Supercharger, OME Suspension, Outback Canopy, 29Mhz Radio, 32 BFGR Tyres, Unichip, Echo 4 Trailer, Duel Battery System, Snorkel, ARB Bumper
OOOOMS
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Posts: 19468
Joined: Tue Jul 16, 2013 7:09 am

Re: 4.0 Hilux Surge

Post by OOOOMS »

Only x1, I know of. There may be another one in the tank.

But I am referring to the 'fuel pump' itself (not the filter).

First check and see how the vehicle performs now after the fuel filter has been replaced. Otherwise insist they must replace the pump. My mate had the same problem and after a long hoohaa with Toy they eventually replaced it. Problem gone :!:
User avatar
Mornes
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 151
Joined: Wed Oct 01, 2008 8:20 am
Town: Roodepoort
Vehicle: Hilux 4.0 DC 4x4 AT
Real Name: Morne
Location: Roodepoort

Re: 4.0 Hilux Surge

Post by Mornes »

i'll pick that fight this week then. thanks OOOOMS
Morne' Smuts

Toyota Hilux 2007 - 4.0 DC 4x4 A/T: TRD Supercharger, OME Suspension, Outback Canopy, 29Mhz Radio, 32 BFGR Tyres, Unichip, Echo 4 Trailer, Duel Battery System, Snorkel, ARB Bumper
User avatar
Mornes
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 151
Joined: Wed Oct 01, 2008 8:20 am
Town: Roodepoort
Vehicle: Hilux 4.0 DC 4x4 AT
Real Name: Morne
Location: Roodepoort

Re: 4.0 Hilux Surge

Post by Mornes »

ok, ive won the fight with Toyota, they did a pressure test and will now replace the fuel pump.

this is when they get stock when the strike is over off course....
Morne' Smuts

Toyota Hilux 2007 - 4.0 DC 4x4 A/T: TRD Supercharger, OME Suspension, Outback Canopy, 29Mhz Radio, 32 BFGR Tyres, Unichip, Echo 4 Trailer, Duel Battery System, Snorkel, ARB Bumper
OOOOMS
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Posts: 19468
Joined: Tue Jul 16, 2013 7:09 am

Re: 4.0 Hilux Surge

Post by OOOOMS »

Mornes wrote:ok, ive won the fight with Toyota, they did a pressure test and will now replace the fuel pump.

this is when they get stock when the strike is over off course....
Good for you :thumbup:

They have no stock??? At the branch you are at....but surely they must have stock at some other branches in and around Gauteng. Make sure a new unit actually goes in :!:

Trust this will resolve your, long last irritation ;-)

How come they did not pick up a problem before?
User avatar
Mornes
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 151
Joined: Wed Oct 01, 2008 8:20 am
Town: Roodepoort
Vehicle: Hilux 4.0 DC 4x4 AT
Real Name: Morne
Location: Roodepoort

Re: 4.0 Hilux Surge

Post by Mornes »

they claim the strike has made it difficult to get parts as common as brake pads. i dont get the feeling they are really equipped/skilled to really dig into these technical challenges. the answers i got on how they perceive the lamda's to work was scary. wish i had the toys to play with these problems.
Morne' Smuts

Toyota Hilux 2007 - 4.0 DC 4x4 A/T: TRD Supercharger, OME Suspension, Outback Canopy, 29Mhz Radio, 32 BFGR Tyres, Unichip, Echo 4 Trailer, Duel Battery System, Snorkel, ARB Bumper
OOOOMS
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Posts: 19468
Joined: Tue Jul 16, 2013 7:09 am

Re: 4.0 Hilux Surge

Post by OOOOMS »

Seems the DRP needs attention.....
User avatar
warthog
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 846
Joined: Fri Aug 14, 2009 8:42 am
Town: Barberton
Vehicle: Fortuner 4.0 V6 Auto, LRFT, Dual Batt, OME's, BFG AT's, ARM comp, 800w inv, Roofrack
Real Name: Hennie
Location: Barberton, Mpumalanga

Re: 4.0 Hilux Surge

Post by warthog »

Ek sukkel ook nou al so 15 000 km's met die "surge" ding.

Forest was al 3 keer daar wat hulle aanmekaar fiddle met die ratkas, en hydraulic levels, maar dit bly dieselfde.

So is Forest vanoggend in vir 'n diens. Het hulle reeds gister gewaarsku oor die petrolpomp storie, en gese hulle moet druktoets doen, dis die petrolpomp en ek soek 'n nuwe petrolpomp. Die workshop manager was baie bedagsaam moet ek se.

Toe ek hom gaan haal vandag, deel hulle my net ewe kalm mee dat hulle wel toe 'n nuwe petrolpomp bestel het, en my sal laat weet wanneer ek Forest moet bring daarvoor. So kom ons hoop!!!
Hennie
ImageImage

Live simply, Love generously, Care deeply, Speak kindly. Leave the rest to God.
Jos 24:15: "As for me and my house, we will serve the Lord"
OOOOMS
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Posts: 19468
Joined: Tue Jul 16, 2013 7:09 am

Re: 4.0 Hilux Surge

Post by OOOOMS »

Dit laat my nogal bekommer indien dit wel die probleem is! Die pomp soos ek verstaan is wel 'servisable', seels ens.

Morne, jy kan nie dalk by Toyo Service Centre, Ralf 'n draai gaan maak en by hom uitvind of hy presies weet van die probleem nie? Dalk weet hy meer....
User avatar
African Child
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 628
Joined: Wed Jun 24, 2009 7:38 am
Town: Grabouw
Vehicle: Hilux 4L 4x4
Real Name: Leon
Location: Highlands

Re: 4.0 Hilux Surge

Post by African Child »

Ai ek seker na daai petrolpomp vervang is gaan die bakkie reg wees. My bakkie hardloop vir die laaste 60000km vanaf hulle die pomp op 75000km vervang het sonder probleme. :thumbup: :thumbup:
Alone I wander a thousand miles, and I ask my way from the clouds.
User avatar
Mornes
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 151
Joined: Wed Oct 01, 2008 8:20 am
Town: Roodepoort
Vehicle: Hilux 4.0 DC 4x4 AT
Real Name: Morne
Location: Roodepoort

Re: 4.0 Hilux Surge

Post by Mornes »

sal ironies wees Leon, jyt van die begin af gese dis die pomp.
Morne' Smuts

Toyota Hilux 2007 - 4.0 DC 4x4 A/T: TRD Supercharger, OME Suspension, Outback Canopy, 29Mhz Radio, 32 BFGR Tyres, Unichip, Echo 4 Trailer, Duel Battery System, Snorkel, ARB Bumper
Liaan
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 201
Joined: Thu Aug 28, 2008 5:56 pm
Town: Lichtenburg
Vehicle: 99 2.7 DC 4x4
Real Name: Liaan
Club VHF Licence: AC1

Re: 4.0 Hilux Surge

Post by Liaan »

Enige nuus?
Almal kry die voorreg om onnosel te wees, net jammer party maak misbruik daarvan


99 2.7 Raider 4x4 D/c
OME and some more...


Gebore in die BLOU BUL hoofstad
User avatar
warthog
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 846
Joined: Fri Aug 14, 2009 8:42 am
Town: Barberton
Vehicle: Fortuner 4.0 V6 Auto, LRFT, Dual Batt, OME's, BFG AT's, ARM comp, 800w inv, Roofrack
Real Name: Hennie
Location: Barberton, Mpumalanga

Re: 4.0 Hilux Surge

Post by warthog »

Ek't Forest vanoggend ingevat, hulle is besig om die nuwe petrolpomp in te sit "as we speak" (en ek het seker gemaak ek sien die nuewe een).

Sal post sodra ek hom terug het en getoets het.
Hennie
ImageImage

Live simply, Love generously, Care deeply, Speak kindly. Leave the rest to God.
Jos 24:15: "As for me and my house, we will serve the Lord"
OOOOMS
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Posts: 19468
Joined: Tue Jul 16, 2013 7:09 am

Re: 4.0 Hilux Surge

Post by OOOOMS »

Ons hou duim vas, Hennie :!: :!: :!:
User avatar
warthog
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 846
Joined: Fri Aug 14, 2009 8:42 am
Town: Barberton
Vehicle: Fortuner 4.0 V6 Auto, LRFT, Dual Batt, OME's, BFG AT's, ARM comp, 800w inv, Roofrack
Real Name: Hennie
Location: Barberton, Mpumalanga

Re: 4.0 Hilux Surge

Post by warthog »

Forest is terug, en die probleem is opgelos. Hom gevat vir 'n spin hier buite die dorp, en hy voel stukke beter. Gaan volgende week Lydenburg toe, en sal hom dan teen Long Tom uit behoorlik toets, maar ek sou op hierdie stadium se dit was beslis die petrolpomp.

Dankie vir die goeie raad. Moet se, my pa se raad al die jare was weereens reg: as 'n voertuig krag verloor, is dit meesal een van net twee dinge: spark of juice. As hy skielik krag verloor, is dit gewoonlik spark, andersins is dit gewoonlik juice. Maat TSA se man het gedink dis hydraulics in die ratkas...
Hennie
ImageImage

Live simply, Love generously, Care deeply, Speak kindly. Leave the rest to God.
Jos 24:15: "As for me and my house, we will serve the Lord"
OOOOMS
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Posts: 19468
Joined: Tue Jul 16, 2013 7:09 am

Re: 4.0 Hilux Surge

Post by OOOOMS »

warthog wrote:Forest is terug, en die probleem is opgelos. Hom gevat vir 'n spin hier buite die dorp, en hy voel stukke beter. Gaan volgende week Lydenburg toe, en sal hom dan teen Long Tom uit behoorlik toets, maar ek sou op hierdie stadium se dit was beslis die petrolpomp.

Dankie vir die goeie raad. Moet se, my pa se raad al die jare was weereens reg: as 'n voertuig krag verloor, is dit meesal een van net twee dinge: spark of juice. As hy skielik krag verloor, is dit gewoonlik spark, andersins is dit gewoonlik juice. Maat TSA se man het gedink dis hydraulics in die ratkas...
Dis goeie nuus Hennie, hoop dis permanent :thumbup:
User avatar
Mornes
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 151
Joined: Wed Oct 01, 2008 8:20 am
Town: Roodepoort
Vehicle: Hilux 4.0 DC 4x4 AT
Real Name: Morne
Location: Roodepoort

Re: 4.0 Hilux Surge

Post by Mornes »

ek tel die minute af nou. vat hom more in, wou hom al Vrydag in gevat het maar toe wil hulle hom nie vat nie want my tenk was vol petrol. nie gedink die long range tenk sou ooit n nadeel wees nie. sal julle ouens op hoogte hou...
Morne' Smuts

Toyota Hilux 2007 - 4.0 DC 4x4 A/T: TRD Supercharger, OME Suspension, Outback Canopy, 29Mhz Radio, 32 BFGR Tyres, Unichip, Echo 4 Trailer, Duel Battery System, Snorkel, ARB Bumper
User avatar
Mornes
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 151
Joined: Wed Oct 01, 2008 8:20 am
Town: Roodepoort
Vehicle: Hilux 4.0 DC 4x4 AT
Real Name: Morne
Location: Roodepoort

Re: 4.0 Hilux Surge

Post by Mornes »

agge nee... pomp is uit en soos gevrees is dit toe boor veilsels wat die pomp gefaal het.

R 5500 later, vir my rekening. hoop maar dit los dinge op!
Morne' Smuts

Toyota Hilux 2007 - 4.0 DC 4x4 A/T: TRD Supercharger, OME Suspension, Outback Canopy, 29Mhz Radio, 32 BFGR Tyres, Unichip, Echo 4 Trailer, Duel Battery System, Snorkel, ARB Bumper
OOOOMS
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Posts: 19468
Joined: Tue Jul 16, 2013 7:09 am

Re: 4.0 Hilux Surge

Post by OOOOMS »

Mornes wrote:agge nee... pomp is uit en soos gevrees is dit toe boor veilsels wat die pomp gefaal het.

R 5500 later, vir my rekening. hoop maar dit los dinge op!
Eina, gooi jy altyd petrol by die selle garage?
User avatar
george
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 6565
Joined: Wed May 23, 2007 11:16 am
Town: Velddrif
Vehicle: Triton 3.5l V6
Real Name: George
Club VHF Licence: HC107
Location: Velddrif
Contact:

Re: 4.0 Hilux Surge

Post by george »

Kan dit dalk die long range tank wees.hulle boor mos gate om dit te konekteer :problem:
"The World is a book, and those who do not travel read only a page.-Saint Augustine"
User avatar
African Child
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 628
Joined: Wed Jun 24, 2009 7:38 am
Town: Grabouw
Vehicle: Hilux 4L 4x4
Real Name: Leon
Location: Highlands

Re: 4.0 Hilux Surge

Post by African Child »

Toyota het n databasis wat hulle spesifieke probleme en oplossings of dan oorsake berg. As hulle dan n probleem het wat hulle nie kan oplos nie kan hulle die databasis raadpleeg vir moontlike oplossing en oorsake. So is in elkgeval vir my vertel deur n Toyotawerkswinkelbestuurder.

Nou my vraag is maar net en ek probeer op niks sinspeel nie maar hoe maklik is dit nou nie om met n databasis vol verskonings jou soos n nat koekieseep uit probleem te wikkel en geld te spaar omdat jy nie onderdele wat wel foutief is te hoef vervang nie. Die veilsels in die longrange tank is tog n ou storie wat se kaart al gespeel is n paar jaar terug met n ander soortgelyke probleem op n V6 nadat hulle myne se pomp vervang het. Veilsels in die tank is beslis n moontlikheid vir die probleem, maar as hulle klaar n antwoord het hoekom sou die selfde ouens wat nie die probleem voor die tyd kon oplos nie dan nou so skerp wees om veilsels in die pomp te kry. Seker hulle het breebors na jou gestap en die veilsels vir jou uitgewys, n rekening klaar geprint in die gatsak. Tog wonder ek........ :mafia:
Alone I wander a thousand miles, and I ask my way from the clouds.
OOOOMS
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Posts: 19468
Joined: Tue Jul 16, 2013 7:09 am

Re: 4.0 Hilux Surge

Post by OOOOMS »

Dis waar Leon, my swaar het ook die selle probleem gehad met die veilsels....en to vind hulle uit Toy het self die LRT geinstalleer...maar toe probeer hulle vout vind by die garage waar hy brandstof ingooi....Gelukkig het hy trokke en vans wat almal net by daai vulstasie volmaak :!:
Mr_B
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 7249
Joined: Fri Oct 12, 2007 2:38 pm
Town: Cape Town
Vehicle: Honda Jazz
Real Name: Bretton
Location: Brackenfell

Re: 4.0 Hilux Surge

Post by Mr_B »

Mornes wrote:agge nee... pomp is uit en soos gevrees is dit toe boor veilsels wat die pomp gefaal het.

R 5500 later, vir my rekening. hoop maar dit los dinge op!
Ok fine... but surely there must be a LP filter between the tank and HP pump... if not it's a serious oversight by Toyota... had there been a filter this would never have happened!

Filter = R50...
HP Pump = R5500...

:evil:

My suggestion... fit a filter! :sos:

And if there is a filter... then how on earth did metal filing get in there?

Mr B
Mr_B
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 7249
Joined: Fri Oct 12, 2007 2:38 pm
Town: Cape Town
Vehicle: Honda Jazz
Real Name: Bretton
Location: Brackenfell

Re: 4.0 Hilux Surge

Post by Mr_B »

Oh and if there is a filter in place... and they have been servicing the vehicle... then they need to answer for it!
User avatar
African Child
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 628
Joined: Wed Jun 24, 2009 7:38 am
Town: Grabouw
Vehicle: Hilux 4L 4x4
Real Name: Leon
Location: Highlands

Re: 4.0 Hilux Surge

Post by African Child »

Soos ek verstaan is die pomp in die tank, daar mag nog n filter wees maar die een wat ek van weet en altyd saamvat op n trip is die een aan die battery se kant langs die enjin. Ek is redelik seker daar is nie n filter voor die pomp in die tank nie.
Alone I wander a thousand miles, and I ask my way from the clouds.
OOOOMS
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Posts: 19468
Joined: Tue Jul 16, 2013 7:09 am

Re: 4.0 Hilux Surge

Post by OOOOMS »

African Child wrote:Soos ek verstaan is die pomp in die tank, daar mag nog n filter wees maar die een wat ek van weet en altyd saamvat op n trip is die een aan die battery se kant langs die enjin. Ek is redelik seker daar is nie n filter voor die pomp in die tank nie.
Dit is korrek daar is net een filter, by die battery :thumbup:
User avatar
Mornes
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 151
Joined: Wed Oct 01, 2008 8:20 am
Town: Roodepoort
Vehicle: Hilux 4.0 DC 4x4 AT
Real Name: Morne
Location: Roodepoort

Re: 4.0 Hilux Surge

Post by Mornes »

Dagse kerels, lekker om te sien julle is ewe die moer in oor my verlies..

aan die blink kant, my hilux is nou 100% reg, die kar ry skoon anders en is n plesier om op die snelweg te ry. voel weer soos n nuwe bakkie.

ek het gister middag 2 ure by Toyota spandeer om hierdie probleem te verstaan en ek dink ek het hom. Die pomp (die enigste een) is wel binne in die tenk geplaas, m.a.w. altyd in petrol. Die rede hiervoor is dat die pomp koel gehou word deur die petrol. Aan die pompie vas, is n lap 'strainer' wat veronderstel is om die tipe ding uit te hou. Interressant word die pomp beheer om in 2 vloei verstellings te werk; n low flow wat vir (1) idle speed (2) low revs (3) low throttle position gebruik word. Wanneer die revs optel na oor 3000 rpm, of wanneer die throttle posisie meer as se 50% is, word die pomp se spoed opgetel vir die groter brandstof demand. Die spoed word beheer deur n relay in te trek wat n weerstand in die circuit ontkoppel en sodoende die voltage en daarmee die spoed, te verhoog. Dit verduidelik waarom die enjin altyd op medium lading en revs gesurge het.

Toyota was hulle hande in die geval en se dat hulle uitdruklik op die eis moet bevestig of die klient n long range tenk op het, indien wel sal die eis afgekeur word.

die ouens van 4x4 megaworld was ook hulle hande, hulle claim hulle boor nie gate nie, die gate word ge-lazercut en geweld.

thanks vir al die ondersteuning!
Morne' Smuts

Toyota Hilux 2007 - 4.0 DC 4x4 A/T: TRD Supercharger, OME Suspension, Outback Canopy, 29Mhz Radio, 32 BFGR Tyres, Unichip, Echo 4 Trailer, Duel Battery System, Snorkel, ARB Bumper
Mr_B
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 7249
Joined: Fri Oct 12, 2007 2:38 pm
Town: Cape Town
Vehicle: Honda Jazz
Real Name: Bretton
Location: Brackenfell

Re: 4.0 Hilux Surge

Post by Mr_B »

African Child wrote:Soos ek verstaan is die pomp in die tank, daar mag nog n filter wees maar die een wat ek van weet en altyd saamvat op n trip is die een aan die battery se kant langs die enjin. Ek is redelik seker daar is nie n filter voor die pomp in die tank nie.
IMHO... EPIC FAIL!

There should, at minimum, be a strainer type filter... or even better they should have designed it such that an inline filter is accessible/replaceable from outside the tank... the fact is with the cr@p that lands up in the tank(especially in SA)... the pump will have a shortened life span!
User avatar
Maddoglips
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 777
Joined: Wed Dec 09, 2009 11:49 am
Town: P.E.
Vehicle: Raider 2.2 4x4; Mikem 50mm raised suspension, long range tank, Monroe gasses all round.
Real Name: Zane
Location: Port Elizabeth

Re: 4.0 Hilux Surge

Post by Maddoglips »

[quote=
die ouens van 4x4 megaworld was ook hulle hande, hulle claim hulle boor nie gate nie, die gate word ge-lazercut en geweld.
[/quote]

HI guys sorry for my 2cw, but the above, proves what bad service we recieve. :banned:

If I had a business which carrys out this line of work, after my parts have been returned from my sub contractor (laser cutting company) I would as norm have all the relevant parts flushed and cleaned to ensure no debri's as it is my company's responsibilty and name on the line.

It's like me as a electrician, installing a new distribution board in your house with 2amp MCB's in place of 20's and saying it's made and supplied by others.

Bull ...... :aggresive: :irate: sorry but hey just hate hearing how people have to tollerate other persons lack of integrity and passion for there work.

Glad to hear it's sorted though :yahoo:

Zane
It's better to Burn Out then Fade Away.
Mr_B
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 7249
Joined: Fri Oct 12, 2007 2:38 pm
Town: Cape Town
Vehicle: Honda Jazz
Real Name: Bretton
Location: Brackenfell

Re: 4.0 Hilux Surge

Post by Mr_B »

Spoke to my colleague, he has the same issue on his 4L V6(with dual tanks)... in his opinion the guys that do the dual tank may well do laser cutting or whatever else, but the tank stands in an enviroment where grinding and steel cutting is happening all the time... filing flying around... it's easy for filing from another job to fall into the tank without anybody paying attention...

Mr B
User avatar
African Child
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 628
Joined: Wed Jun 24, 2009 7:38 am
Town: Grabouw
Vehicle: Hilux 4L 4x4
Real Name: Leon
Location: Highlands

Re: 4.0 Hilux Surge

Post by African Child »

Raai wie het my tank ingesit........... :crazy2: .....Mega4X4.........
Alone I wander a thousand miles, and I ask my way from the clouds.
User avatar
warthog
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 846
Joined: Fri Aug 14, 2009 8:42 am
Town: Barberton
Vehicle: Fortuner 4.0 V6 Auto, LRFT, Dual Batt, OME's, BFG AT's, ARM comp, 800w inv, Roofrack
Real Name: Hennie
Location: Barberton, Mpumalanga

Re: 4.0 Hilux Surge

Post by warthog »

Hie's ek weer. Forest is reg soos 'n roer, ry weer soos toe ek hom net gekry het.

Toe ek hom gaan haal, was die werkswinkel bestuurder ook baie presies om my te roep om na die ou pomp te gaan kyk- wys my toe die vylsels op die filterlappie, en groot oe oor of TSA die pomp onder die waarborg gaan herstel, long range en al die dinge, yadda, yadda...

My antwoord: "So sue me." en vat my maar hof toe as julle wil vir die R 4 430,
1. dan kan julle vir die judge BEWYS dat die inderdaad die vylsels van die long range se installasie is wat die pomp geblok het, en nie bloot vuiligheid in die petrol nie- (wat is die nut van 'n filter as dit nie vuiligheid keer nie???)
2. Wat ek gedoen het om die pomp nie te laat werk nie- toe ek die long range laat insit het, het julle Toy-manne my aanbeveel om dit te laat doen waar ek dit laat doen het- "want ons laat dit ook daar doen"...
3. Teen die tyd wat ons in die hof opeindig, is daai R 4430 laaaaankal deur julle prokureurskoste opgevreet.

So: go for it- really. Ek gaan dit nie betaal. nie. Punt. Daai voertuig kos my 'n telefoonhokkie vol geld elke maand, en deel van daai geld is dat ek die voertuig kry wat ek wou gehad het, en dis waarom ek .... die waarborg uitgeneem het!!!

So helloo!! bou 'n brug en kom oor dit.
Hennie
ImageImage

Live simply, Love generously, Care deeply, Speak kindly. Leave the rest to God.
Jos 24:15: "As for me and my house, we will serve the Lord"
OOOOMS
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Posts: 19468
Joined: Tue Jul 16, 2013 7:09 am

Re: 4.0 Hilux Surge

Post by OOOOMS »

warthog wrote:Hie's ek weer. Forest is reg soos 'n roer, ry weer soos toe ek hom net gekry het.

Toe ek hom gaan haal, was die werkswinkel bestuurder ook baie presies om my te roep om na die ou pomp te gaan kyk- wys my toe die vylsels op die filterlappie, en groot oe oor of TSA die pomp onder die waarborg gaan herstel, long range en al die dinge, yadda, yadda...

My antwoord: "So sue me." en vat my maar hof toe as julle wil vir die R 4 430,
1. dan kan julle vir die judge BEWYS dat die inderdaad die vylsels van die long range se installasie is wat die pomp geblok het, en nie bloot vuiligheid in die petrol nie- (wat is die nut van 'n filter as dit nie vuiligheid keer nie???)
2. Wat ek gedoen het om die pomp nie te laat werk nie- toe ek die long range laat insit het, het julle Toy-manne my aanbeveel om dit te laat doen waar ek dit laat doen het- "want ons laat dit ook daar doen"...
3. Teen die tyd wat ons in die hof opeindig, is daai R 4430 laaaaankal deur julle prokureurskoste opgevreet.

So: go for it- really. Ek gaan dit nie betaal. nie. Punt. Daai voertuig kos my 'n telefoonhokkie vol geld elke maand, en deel van daai geld is dat ek die voertuig kry wat ek wou gehad het, en dis waarom ek .... die waarborg uitgeneem het!!!

So helloo!! bou 'n brug en kom oor dit.
Vat vyf :goodjob:
Post Reply

Return to “The Workshop”