Altynator
-
- Low Range 4WD
- Posts: 151
- Joined: Fri Dec 10, 2010 9:43 pm
- Town: randfontein
- Vehicle: quashqai
- Real Name: mike
- Location: gauteng,randfontein
Altynator
My lux se batery was weer pap na 5 dae staan, dis n nuwe 2mande willard batery
Ek het die Altynator se draad af gehaal wat batery toe gaan en 11,35v gekry
moet hy nie meer as 12v of 13 gee nie.As hy moet kan ek hom net re-con
ek kan nie sien water maak dit is nie
Ek het die Altynator se draad af gehaal wat batery toe gaan en 11,35v gekry
moet hy nie meer as 12v of 13 gee nie.As hy moet kan ek hom net re-con
ek kan nie sien water maak dit is nie
-
- Monster Truck
- Posts: 7249
- Joined: Fri Oct 12, 2007 2:38 pm
- Town: Cape Town
- Vehicle: Honda Jazz
- Real Name: Bretton
- Location: Brackenfell
Re: Altynator
Mike it's more than likely the brushes or regulator that's finished, most of the SFA Hilux came out with a Bosch/Nippon Denso alternator with an integrated regulator with brushes, in other words, if you replace the regulator you get new brushes too! These regulator are available at most decent auto-spares stores!
-
- Low Range 4WD
- Posts: 151
- Joined: Sat Dec 18, 2010 12:13 pm
- Town: Durbanville
- Vehicle: '87 Hilux
- Real Name: Johan
Re: Altynator
So die logiese volgende vraag is, het jy enige sekuriteits-stelsels in jou lux? As die battery pap raak in 5 dae, is daar erens iets wat baie krag trek. My wa staan partykeer vir tot 2 weke, en ek het nog nooit 'n probleem gehad nie.
"Life should NOT be a journey to the grave with the intention of arriving safely in an attractive and well preserved body, but rather to skid in sideways - champagne in one hand, strawberries in the other - body thoroughly used up and totally worn out, screaming: WOO HOO! What a ride!"
- JohanM
- Monster Truck
- Posts: 4047
- Joined: Tue Aug 14, 2007 8:33 pm
- Town: Meyerton
- Vehicle: Prado 120 4.0 V6
- Real Name: Johan
- Club VHF Licence: HC126
- Location: Gauteng
- Contact:
Re: Altynator
Mike 'n gesonde Alternator moet so tussen 13.8 - 14.4 V laai ....
Die battery moet so 12.8 v meet as hy vol is sonder dat hy gelaai word.
Ek vermoed dat daar 2 dinge fout is op jou Hilux...
1. Die draad wat van die alternator na die battery het baie hoë weerstand wat beteken jy sal dalk 'n aparte 2de charge lyn moet inwire na die battery toe. Die draad is gewoonlik welding cable size wat jydeur n groot fuse moet loop om te keer dat hy jou bakkie aan die brand steek as hy sou uitshort.
2. Voltage regulator op jou Alternator het gegroet en laai nie teen die specs wat hy moet nie...
Ek sal aanraai dat jy die Alternator ook laat recon terwyl jy besig is met alles, maar maak seker dat hulle vir jou n Bosch Voltage regulator insit en nie n cheap Chinese een nie.
Die battery moet so 12.8 v meet as hy vol is sonder dat hy gelaai word.
Ek vermoed dat daar 2 dinge fout is op jou Hilux...
1. Die draad wat van die alternator na die battery het baie hoë weerstand wat beteken jy sal dalk 'n aparte 2de charge lyn moet inwire na die battery toe. Die draad is gewoonlik welding cable size wat jydeur n groot fuse moet loop om te keer dat hy jou bakkie aan die brand steek as hy sou uitshort.
2. Voltage regulator op jou Alternator het gegroet en laai nie teen die specs wat hy moet nie...
Ek sal aanraai dat jy die Alternator ook laat recon terwyl jy besig is met alles, maar maak seker dat hulle vir jou n Bosch Voltage regulator insit en nie n cheap Chinese een nie.
Johan Marais
- CasKru
- Moderator
- Posts: 23956
- Joined: Tue Dec 04, 2007 11:52 am
- Town: Benoni
- Vehicle: '94 Hilux Raider 2.4i (22RE) DC 4x4
- Real Name: Cassie
- Club VHF Licence: B15
- Location: Rynfield
Re: Altynator
Ook waar maar teen daai voltage wat hy kry is hopeloos te min om die battery 'n kans te gee om te charge na hy gestart het. Mike, watse tipe Willards battery is dit? Is hy maintenance free?johangr wrote:So die logiese volgende vraag is, het jy enige sekuriteits-stelsels in jou lux? As die battery pap raak in 5 dae, is daar erens iets wat baie krag trek. My wa staan partykeer vir tot 2 weke, en ek het nog nooit 'n probleem gehad nie.
To God be the glory
- kfxnando
- LR4WD, Lockers, Crawler Gears
- Posts: 1706
- Joined: Mon Feb 01, 2010 4:33 pm
- Town: Germiston
- Vehicle: Ford V6 3.4 Courrier soon to be powered by Yamaha!! Jeep GC 4.7 V8, Aygo broken traded for a Kia Picanto.2ex, 2012 Jeep GC 5.7 V8 Ovrrland
- Real Name: Fernando
- Contact:
Re: Altynator
a bad earth strap can also couze the above problems!!
http://www.youtube.com/user/kfxnando" onclick="window.open(this.href);return false;
http://community.webshots.com/user/kfxnando" onclick="window.open(this.href);return false;
http://s538.photobucket.com/albums/ff343/kfxnando/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://community.webshots.com/user/kfxnando" onclick="window.open(this.href);return false;
http://s538.photobucket.com/albums/ff343/kfxnando/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Low Range 4WD
- Posts: 151
- Joined: Fri Dec 10, 2010 9:43 pm
- Town: randfontein
- Vehicle: quashqai
- Real Name: mike
- Location: gauteng,randfontein
Re: Altynator
Nou net die altynator af gehaal daar is net n no. uit gekap. A 25 2. , geen ander name nie,
Die borsels lyk reedelik ek gaan maar n regalator kry en kyk weet iemand wat se soord
altynator dit is
Die borsels lyk reedelik ek gaan maar n regalator kry en kyk weet iemand wat se soord
altynator dit is
-
- Low Range 4WD
- Posts: 151
- Joined: Fri Dec 10, 2010 9:43 pm
- Town: randfontein
- Vehicle: quashqai
- Real Name: mike
- Location: gauteng,randfontein
Re: Altynator
Sorry vergeet ek die pics
- Smurf
- High Range 4WD
- Posts: 70
- Joined: Thu Aug 26, 2010 8:39 pm
- Town: Boksburg
- Vehicle: '93 hilux 4x4 d/c (2.2).31"bfg muds,long range fuel tank,tjm front bumper,canvas canopy,duel battery system,tnt branch+ss exhaust.
- Real Name: Pieter
Re: Altynator
Kyk na grond draad ook weerstand tussen body en battery moet verkieslik nie meer as 0.8ohm wees nie. Het op my lux n 4uage krag en grond upgrade gedoen en dit alleen het my exrta 0.6 volt gegee.
- CasKru
- Moderator
- Posts: 23956
- Joined: Tue Dec 04, 2007 11:52 am
- Town: Benoni
- Vehicle: '94 Hilux Raider 2.4i (22RE) DC 4x4
- Real Name: Cassie
- Club VHF Licence: B15
- Location: Rynfield
Re: Altynator
Mike as jy 'n regulator gaan koop, doen jouself 'n guns, koop eerder dadelik die Bosch en moenie jou tyd mors met die fongkong goed nie
To God be the glory
- CasKru
- Moderator
- Posts: 23956
- Joined: Tue Dec 04, 2007 11:52 am
- Town: Benoni
- Vehicle: '94 Hilux Raider 2.4i (22RE) DC 4x4
- Real Name: Cassie
- Club VHF Licence: B15
- Location: Rynfield
Re: Altynator
O ja... en as jou charging voltage nog steeds te laag is na jy al die goed hierbo gedoen het kan jy die mod probeer...
http://www.hilux4x4.co.za/hilux-alternator/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.hilux4x4.co.za/hilux-alternator/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;
To God be the glory
- kfxnando
- LR4WD, Lockers, Crawler Gears
- Posts: 1706
- Joined: Mon Feb 01, 2010 4:33 pm
- Town: Germiston
- Vehicle: Ford V6 3.4 Courrier soon to be powered by Yamaha!! Jeep GC 4.7 V8, Aygo broken traded for a Kia Picanto.2ex, 2012 Jeep GC 5.7 V8 Ovrrland
- Real Name: Fernando
- Contact:
Re: Altynator
spot on!!CasKru wrote:Mike as jy 'n regulator gaan koop, doen jouself 'n guns, koop eerder dadelik die Bosch en moenie jou tyd mors met die fongkong goed nie
dont waste time or money!!
Bosch and nothing else!!
http://www.youtube.com/user/kfxnando" onclick="window.open(this.href);return false;
http://community.webshots.com/user/kfxnando" onclick="window.open(this.href);return false;
http://s538.photobucket.com/albums/ff343/kfxnando/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://community.webshots.com/user/kfxnando" onclick="window.open(this.href);return false;
http://s538.photobucket.com/albums/ff343/kfxnando/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Low Range 4WD
- Posts: 151
- Joined: Fri Dec 10, 2010 9:43 pm
- Town: randfontein
- Vehicle: quashqai
- Real Name: mike
- Location: gauteng,randfontein
Re: Altynator
Ek het toe n Bosch regalator gaan op hom staan 14V maar kry nou 12.35 sonder die diode
en 12v met n diode soo ek dink die ameture het dalk seer gekry sal maar laat recon
Dankie vir die raad baie geleer van altenators
en 12v met n diode soo ek dink die ameture het dalk seer gekry sal maar laat recon
Dankie vir die raad baie geleer van altenators
- CasKru
- Moderator
- Posts: 23956
- Joined: Tue Dec 04, 2007 11:52 am
- Town: Benoni
- Vehicle: '94 Hilux Raider 2.4i (22RE) DC 4x4
- Real Name: Cassie
- Club VHF Licence: B15
- Location: Rynfield
Re: Altynator
IS jy seker jy het die diode reg om in gesit. Jy is nie veronderstel om minder volts te kry met hom nie :wth: :wth:mikama wrote:Ek het toe n Bosch regalator gaan op hom staan 14V maar kry nou 12.35 sonder die diode
en 12v met n diode soo ek dink die ameture het dalk seer gekry sal maar laat recon
Dankie vir die raad baie geleer van altenators
Die been by die silwer strepie op die diode moet aan die kant van die regulator wees waar hy aan die alternator vas geskroef word.
To God be the glory
-
- Low Range 4WD
- Posts: 151
- Joined: Fri Dec 10, 2010 9:43 pm
- Town: randfontein
- Vehicle: quashqai
- Real Name: mike
- Location: gauteng,randfontein
Re: Altynator
Die diode was reg in,die ameture het toe probleeme ge gee as jy krag opdie een kontak punt sit
kry jy niks op die ander punt nie. ek kon nerins een kry nie toe moes ek maar een van hul
spesials koop vir R550, Maar ek moes die bracket se gaate vyl dat hy voorentoe kan skuif
Hul gee my darem 1jaar warborg. moet ma ek wil cloorkop toe volgende naweek
kry jy niks op die ander punt nie. ek kon nerins een kry nie toe moes ek maar een van hul
spesials koop vir R550, Maar ek moes die bracket se gaate vyl dat hy voorentoe kan skuif
Hul gee my darem 1jaar warborg. moet ma ek wil cloorkop toe volgende naweek
-
- Monster Truck
- Posts: 7249
- Joined: Fri Oct 12, 2007 2:38 pm
- Town: Cape Town
- Vehicle: Honda Jazz
- Real Name: Bretton
- Location: Brackenfell
Re: Altynator
Boyu got a good deal there!