Gebreekte sideshaft
- Umvubu
- Low Range 4WD
- Posts: 152
- Joined: Thu Sep 13, 2007 2:51 pm
- Town: Lydenburg
- Vehicle: Hilux D/C 4Y & Hilux S/C 2.4D & Musso 602EL
- Real Name: Ezere Du Plessis
Gebreekte sideshaft
Ek en 'n paar vriende van FWDCSA Piet Retief het Saterdag (23 Feb) 'n bietjie gaan "speel". Terloops ek het met my 1993 2.4D Hilux S/C met import diffs en lockers voor en agter gaan ry. :D Met die spelery het die linker voor sideshaft morsaf gebreek net daar waar die seel in die diff ingaan. Het enige een van julle manne dieselfde al oorgekom of is dit net weer een van die een uit 'n duisend gevalle ?
1993 Hilux 2.4D S/C - 31" Khumo Muds , Lockers F/R , OME Suspension , Snorkel , Extended Shackles etc
1996 Ssanyong Musso 602EL - OME Suspension
1996 Ssanyong Musso 602EL - OME Suspension
-
- Monster Truck
- Posts: 5906
- Joined: Fri May 18, 2007 7:12 pm
- Town: Pretoria
- Vehicle: '96 D/C Raider
- Real Name: Bennie
- Location: Doornpoort
Re: Gebreekte sideshaft
Jong dit gebeur maak nie gereeld nie en ook nie sommer met import diffs nie ook veral nie as jy lockers in het nie. Was jou vooras nie dalk 'n paar keer airborne gewees dat dit met 'n groot slag neergekom het aarde toe nie. As jou wiele gereeld baie spin en ewe skielik grip neig die sideshafts om op te wen totdat hulle breek maar dit gebeur min met ge-lockte aste.
Jy het seker maar 'n swaar voet
Jy het seker maar 'n swaar voet
- CasKru
- Moderator
- Posts: 23956
- Joined: Tue Dec 04, 2007 11:52 am
- Town: Benoni
- Vehicle: '94 Hilux Raider 2.4i (22RE) DC 4x4
- Real Name: Cassie
- Club VHF Licence: B15
- Location: Rynfield
Re: Gebreekte sideshaft
Ek het al op 'n video gesien waat iemand een snap (nie Hilux nie). Wat die ou gedoen het is hy het voet gegee terwyl hy full lock gedraai was en locks was aan. Die strain op daai as is dan vreeslik rof.
To God be the glory
- SYRON CONVERSIONS
- LR4WD, Lockers, Crawler Gears
- Posts: 1494
- Joined: Fri May 18, 2007 8:51 pm
- Town: Tamboekieland
- Vehicle: SFA HILUX
- Real Name: SIMON
- Location: Tamboekieland
Re: Gebreekte sideshaft
What lockers have you got fitted to your vehicle and what size tyres, has your vehicle got power steering?
1992 Slightly Modified Hilux, 2008 VW Caddy panelvan work, 2010 Isuzu 2.5 td bakkie for work, a pair of big 'balloons' as well hanging at the rear of my Hilux
simoan
simoan
- Umvubu
- Low Range 4WD
- Posts: 152
- Joined: Thu Sep 13, 2007 2:51 pm
- Town: Lydenburg
- Vehicle: Hilux D/C 4Y & Hilux S/C 2.4D & Musso 602EL
- Real Name: Ezere Du Plessis
Re: Gebreekte sideshaft
Ek het lockright lockers met 31' muds en het powersteering. Ek het nie te rof aangegaan om die hindernis te oorwin nie, dis hoekom ek verslae is omdat die sideshaft gebreek het. Maar Saterdag was geen goeir dag vir 'n Hilux in ons geledere nie. 'n Vriend van my sy broer het saam met ons gespeel met 1995 Hilux S/C met ARB lockers voor en agter met 'n Lexus conversion. Hy het windgat geraak en met 'n jumpover sy sump 'n gat ingeslaan met die soliede vooras . Dit was nie mooi om te aanskou nie.
1993 Hilux 2.4D S/C - 31" Khumo Muds , Lockers F/R , OME Suspension , Snorkel , Extended Shackles etc
1996 Ssanyong Musso 602EL - OME Suspension
1996 Ssanyong Musso 602EL - OME Suspension
-
- LR4WD, Lockers, Crawler Gears
- Posts: 1021
- Joined: Tue Aug 21, 2007 12:55 pm
- Town: Durbanville
- Vehicle: Prado 120 VX
- Real Name: Jaco
- Club VHF Licence: B35
- Location: Cape Town
Re: Gebreekte sideshaft
Yis Bennie,
Ek het weer gehoor dat dit makliker is om ‘n side shaft te breek met lockers omdat dit jou in staat stel om al die krag op een shaft te sit :?
Ek het weer gehoor dat dit makliker is om ‘n side shaft te breek met lockers omdat dit jou in staat stel om al die krag op een shaft te sit :?
Life is not measured by the number of breaths we take, but by the moments that take our breath away - George Carlin
-
- Monster Truck
- Posts: 5906
- Joined: Fri May 18, 2007 7:12 pm
- Town: Pretoria
- Vehicle: '96 D/C Raider
- Real Name: Bennie
- Location: Doornpoort
Re: Gebreekte sideshaft
Met oop diff spin die een shaft en as hy dan ewe skielik traksie kry ruk hy baie hard en dis waneer hulle breek. Met 'n diflock versprei die krag 50 50 want altwee werk saam as een. So wielspin is normaal weg minder en die kans dat een wiel vinniger as die ander beweeg en dan ruk/rem waneer hy traksie kry is baie minder met 'n locker. Die rede hoekom meeste ouens lockers insit is om hulle voertuie te spaar. EK kan met die Pajero met sy agterste diflock baie stadiger en meer beheerd deur meeste cross-axles beweeg as met die oop as Hilux. Met die Hilux kos dit baie keer meer momentum en wiel spin in die situasie, maar aan die anderkant weet ek hy sal nie naby so maklik breek as die Pajero nie
-
- LR4WD, Lockers, Crawler Gears
- Posts: 1021
- Joined: Tue Aug 21, 2007 12:55 pm
- Town: Durbanville
- Vehicle: Prado 120 VX
- Real Name: Jaco
- Club VHF Licence: B35
- Location: Cape Town
Re: Gebreekte sideshaft
Dankie Bennie, dit maak sin 8)
Life is not measured by the number of breaths we take, but by the moments that take our breath away - George Carlin