Dc 2 DC chargers

Having problems with your vehicle? Or need advice on repairing or servicing your Hilux? This is the place to ask for help
Post Reply
michris
Newbie
Posts: 9
Joined: Tue Nov 23, 2010 4:43 pm
Town: Rustenburg
Vehicle: Hilux d/c 4x4 1995
Real Name: Michris

Dc 2 DC chargers

Post by michris »

Soek raad asb. Besig met dubbel battery stelsel en weet nie hoe verder nie. Ek wil graag raad hê oor DC 2 DC chargers. As ek een aanskaf moet ek nog 'n 220v charger ook hê as die battery nie permanent in die hilux gaan wees nie. Lyk vir my dat 'n sonpaneel en toebehore omtrent net so veel as 'n dual charger(R3200.00) gaan wees.Gaan omtrent 3 dae staan op 'n plek sonder krag maar gaan intussen ook rondry. Laai die dual charger die battery omtrent vol of heeltemal vol :?: Battery moet vrieskas en paar LED liggies aan die gang hou.Lyk of sonpaneel 'n groot ding is wat mooi hanteer moet word en die pakplek kan ook pla. Soek 'n aanbeveling asb.
Brand
High Range 4WD
High Range 4WD
Posts: 79
Joined: Thu Jan 05, 2012 11:38 am
Town: Roodepoort
Vehicle: Hilux 3.0 D4D 4x4
Real Name: Gerbrand

Re: Dc 2 DC chargers

Post by Brand »

Ummm, so as jy vir meer as 3 dae gaan staan, gaan jy noodwendig 220v tot jou beskikking hê?

"Lyk vir my dat 'n sonpaneel en toebehore omtrent net so veel as 'n dual charger(R3200.00) gaan wees." - Bedoel jy 'n dubbel battery stelsel kos dieselfde as 'n sonstelsel?

Hier is 'n direkte link op die forum: http://www.hilux4x4.co.za/planmypower/" onclick="window.open(this.href);return false;

Vir 'n 220v charger kyk na die Benton charger - http://www.hilux4x4.co.za/shop/radios.php" onclick="window.open(this.href);return false; - scroll af onder toe

Daar is 'n paar ander DC 2 DC chargers waarvan ek weet (maar ek het niks ondervinding daarmee nie):
- HCDP Electronics - http://www.hcdpelectronics.co.za/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Motor mate - http://www.rectifier.co.za/Motormate/motormate.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Power stream - http://www.powerstream.com/DCC.htm" onclick="window.open(this.href);return false; - viewtopic.php?f=14&t=23874" onclick="window.open(this.href);return false;
- CTEK 250 Dual (probably the most expensive)

As jy vir 3 dae stil staan maar wel rond ry, hoe lank gaan jy rondry? Van wat ek kan aflei kan 'n diep siklus (deep cycle) battery nogals lank vat om te laai as dit alreeds baie ontlaai het. 'n High Cycle battery sal waarskynlik baie vinniger vol laai maar ook vinniger discharge (nie 100% seker nie).

Is jou battery voor in die neus of agter in die bak?
User avatar
Polarbear2008
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1270
Joined: Sat Feb 28, 2009 1:43 pm
Town: Cape Town
Vehicle: 01 Hilux Kz-te 4x4 Raider d/c
Real Name: Theunis
Club VHF Licence: X49
Location: Durbanville, Cape Town

Re: Dc 2 DC chargers

Post by Polarbear2008 »

Michris

Ek het 'n Waeco 50l yskas wat ek met 'n 102 A/h high cycle aandryf, en hy hou omtrent 3 dae (sonder enige charging) as ek dit op 0 grade stel.

Ek het intussen 'n 80 watt sonpaneel aangeskaf met reguleerder, vir wanneer ons langer staan. Ek toets tans die paneel en hy laai teen sowat 13.2 volt volgens die National Luna batteryboks se display.

Ek hoor baie goeie goed van die dc to dc laaiers, ek het egter nie die kontant vir so duur item nie. Ek gebruik die National Luna batteryboks - hy het sy eie solinoid en beheerbord, en hy het my nog nooit in die steek gelaat nie. Ek vermoed net my bakkie se alternator is bietjie lig vir die job om albei batterye te laai - sover ek kon uitvind is dit maar 55 Ampere. Die ouens wat weet se ten minste 80 - 120 Ampere om 2 batterye gelyk te laai. Ek oorweeg tans 'n groter alternator.

Soek bietjie op die site, ek is seker daar is al threads gewees oor dc to dc laaiers.

Sterkte en laat weet ons hoe dinge uitwerk.

P.S. Kyk beitjie rond: ek het minder as 1000 vir my sonpaneel betaal - daar is bargains mens moet net rondkyk. :)
01 Hilux 3.0L KZ-TE 4x4 Raider d/c
GME Gx300 29meg & Vertex VX2200 VHF radio
Mikem load springs with greasable shackles and polybushes
Monroe Gas Magnum shocks
Kumho Road Venture AT - 30x9.5x15
National Luna Dual battery system
Frontrunner roofrack with s/steel table
Twin rear high lift jack points
Hilux4x4club sticker! ('nuf said!)
Echo3 4x4 offroad trailer with NL 74 Litre Fridge/Freezer
Dual loadbox slides
Wishlist:
Alu canopy
Warn Winch
Unlimited Fuel & Travel Budget!
User avatar
TheoF
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 372
Joined: Sun Mar 07, 2010 4:02 am
Town: Mosselbaai
Vehicle: Hilux 3.0 D-4D SC 4x4
Real Name: Theo Fourie

Re: Dc 2 DC chargers

Post by TheoF »

Ek het baie opsies oorweeg en besluit op die BC1212-15 DC to DC charger. Dit is goedkoper as die C-TEK en dit installeer blykbaar makliker. Jean Theart het my 'n prys gegee van R1820-00 posgeld ingesluit. Ek sal nie 'n gewone solenoid stelsel oorweeg nie aangesien die alternator nie 'n deep cyle battery kan vollaai nie en selfs redelik lank neem om 'n high cycle te laai.
michris
Newbie
Posts: 9
Joined: Tue Nov 23, 2010 4:43 pm
Town: Rustenburg
Vehicle: Hilux d/c 4x4 1995
Real Name: Michris

Re: Dc 2 DC chargers

Post by michris »

Theo, Theunis en Gerbrand dankie vir julle advies ,sal dit 'n biortjie opvolg.
Theo kan ek asb.Jean Theart se kontak besonderhede by jou kry asb.
Gerbrand ek meen die sonpaneel van 120w kos R3000.00 en die ctek charger kos R3200.00 en vat minder plek.
User avatar
TheoF
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 372
Joined: Sun Mar 07, 2010 4:02 am
Town: Mosselbaai
Vehicle: Hilux 3.0 D-4D SC 4x4
Real Name: Theo Fourie

Re: Dc 2 DC chargers

Post by TheoF »

Jean Theart 082vier een nul 164 een
User avatar
TheoF
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 372
Joined: Sun Mar 07, 2010 4:02 am
Town: Mosselbaai
Vehicle: Hilux 3.0 D-4D SC 4x4
Real Name: Theo Fourie

Re: Dc 2 DC chargers

Post by TheoF »

Jean Theart 082vier een nul 164 een
User avatar
Johan Kriel
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 623
Joined: Sun Apr 26, 2009 8:41 pm
Town: Okahandja
Vehicle: 2.5 SC 4x4
Real Name: Johan kriel
Location: Okahandja

Re: Dc 2 DC chargers

Post by Johan Kriel »

Pary ouens glo in 2 high cycle batterye en n solinoid (en as jy lank staan, dan nog n sonpaneel), maar as jy kyk na n deep cycle battery as 2e battery is n dc to dc charger belangriker, weens die hoer volts wat die deep cycle nodig het om te laai.

Die deep cycle kan seker n langer lewe gee as high cycle as n 2e battery omdat die battery meer gereeld redelik diep ontlaai word, maar die deep cycle kos ook meer om aan te skaf.

Ek het die ctek 250 dual, en deep cycle onlangs aangeskaf. Die ctek 250 dual het n konneksie om n sonpaneel ook op te koppel, en ook n hitte sensor om die battery teen oorlaai te beskerm, so geen ander kontroleerder nodig vir die sonpaneel.
Johan Kriel

Legend 50
michris
Newbie
Posts: 9
Joined: Tue Nov 23, 2010 4:43 pm
Town: Rustenburg
Vehicle: Hilux d/c 4x4 1995
Real Name: Michris

Re: Dc 2 DC chargers

Post by michris »

Johan,
Ek wil graag weet of jy 'n 250 dual saam met 'n solenoid kan gebruik of moet jy net een van die twee gebruik. Ek gaan so 3 dae staan sonder kragpunt by kampplek en wil weet of jy sonder 'n sonpaneel sal regkom as jy net 'n 250 dual het en 'n mxs 10 charger vir as jy weer by krag uitkom.
User avatar
stephanvaneeden
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 416
Joined: Mon Nov 21, 2011 2:33 pm
Town: Pretoria
Vehicle: 2012 Hilux 3.0 D4D D/C 4X4
Real Name: Stephan

Re: Dc 2 DC chargers

Post by stephanvaneeden »

Kyk op 4x4 community, daars al baie oor die DC to Dc chargers.
OOOOMS
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Posts: 19468
Joined: Tue Jul 16, 2013 7:09 am

Re: Dc 2 DC chargers

Post by OOOOMS »

Een ding wat my bietjie pla (en dalk kan iemand hier help) is die 'charge rate' op 'n deep cycle battery. Die dc - dc chargers laai die batterye baie vinnag, (die ouens praat van 2.5 - 3.0 uur om hom vol te laai. Is dit nie sleg vir jou battery nie?
User avatar
Johan Kriel
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 623
Joined: Sun Apr 26, 2009 8:41 pm
Town: Okahandja
Vehicle: 2.5 SC 4x4
Real Name: Johan kriel
Location: Okahandja

Re: Dc 2 DC chargers

Post by Johan Kriel »

michris wrote:Johan,
Ek wil graag weet of jy 'n 250 dual saam met 'n solenoid kan gebruik of moet jy net een van die twee gebruik. Ek gaan so 3 dae staan sonder kragpunt by kampplek en wil weet of jy sonder 'n sonpaneel sal regkom as jy net 'n 250 dual het en 'n mxs 10 charger vir as jy weer by krag uitkom.
Die ctek 250 ontkoppel die 2e battery sodra die alternator stop, so geen solenoid nodig nie, net die charger. As jy n soinoid in gehad het vervang dit net met die ctek.

Met n 40l yskas kan jy dit dalk maak as jy n groot battery het en n die yskas nie onodig oopmaak nie.

Ooooms, die deep cycle moet nie meer as 10% tot 15%van sy kapasiteit gelaai word nie, maar soos ek dit verstaan is dit om te verhoed dat dit warm word. Die Ctek het n hitte sensor wat die hitte monitor en verhoed dat dit warm word, dus stop om te te laai as die battery warm word.
Johan Kriel

Legend 50
OOOOMS
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Posts: 19468
Joined: Tue Jul 16, 2013 7:09 am

Re: Dc 2 DC chargers

Post by OOOOMS »

Johan Kriel wrote:
michris wrote:Johan,
Ek wil graag weet of jy 'n 250 dual saam met 'n solenoid kan gebruik of moet jy net een van die twee gebruik. Ek gaan so 3 dae staan sonder kragpunt by kampplek en wil weet of jy sonder 'n sonpaneel sal regkom as jy net 'n 250 dual het en 'n mxs 10 charger vir as jy weer by krag uitkom.
Die ctek 250 ontkoppel die 2e battery sodra die alternator stop, so geen solenoid nodig nie, net die charger. As jy n soinoid in gehad het vervang dit net met die ctek.

Met n 40l yskas kan jy dit dalk maak as jy n groot battery het en n die yskas nie onodig oopmaak nie.

Ooooms, die deep cycle moet nie meer as 10% tot 15%van sy kapasiteit gelaai word nie, maar soos ek dit verstaan is dit om te verhoed dat dit warm word. Die Ctek het n hitte sensor wat die hitte monitor en verhoed dat dit warm word, dus stop om te te laai as die battery warm word.
Dankie Johan :thumbup:
User avatar
Niel
Moderator
Moderator
Posts: 7372
Joined: Sun Jul 15, 2007 10:07 pm
Town: Cape Town
Vehicle: 2014, DC, D4D 3.0, 4x4
Real Name: Niel
Location: Bellville
Contact:

Re: Dc 2 DC chargers

Post by Niel »

Sien ook hier
viewtopic.php?f=14&t=23874" onclick="window.open(this.href);return false;
Post Reply

Return to “The Workshop”