4x4 on Vigo not engaging

Having problems with your vehicle? Or need advice on repairing or servicing your Hilux? This is the place to ask for help
Post Reply
User avatar
Oosie101
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 310
Joined: Sat Apr 26, 2014 10:17 pm
Town: Roodepoort
Vehicle: 2007 Toyota Hilux 4.0 V6 AT
Real Name: Nicolaas
Club VHF Licence: X298
Location: Roodepoort

4x4 on Vigo not engaging

Post by Oosie101 »

More more!

So die naweek gaan kamp ons in Golden Gate. Ons besluit toe om 'n draai te maak by een van die 4x4 roetes om 'n uitkykpunt te gaan besoek.

Al die pad af met die roete het dinge goed gegaan (hier het ek nog gedink ek is in 4x4). Toe ons besluit om terug te ry kom ek agter dat my Hilux glad nie in 4x4 is nie... kort kierie is in 4H of 4L maar die voor wiele het geen krag nie. Propshaft sluit wel as hy in 4H of 4L is. Gelukkig was die ander voertuig 'n 4.5 LC Pickup en hy het ons oor die ergste hindernisse gehelp.
Ons het dit net betyds daar uitgemaak voor daar 'n masiewe storm begin het... as ons 10 min langer gevat het, sou ons net daar geslaap het daardie aand.

Oppad terug JHB toe gister kom ek agter dat die 4x4 liggie aankom en flikker na so uur se ry (dis nou natuurlik in 2H)...

Het enige iemand 'n idee wat die probleem kan wees? Ek het 'n paar threads gesien maar kon nie sien waar iemand 'n goeie verduideliking gegee het van wat fout was en hoe dit uitgesorteer was nie.

Thanks!!
Rianc
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 707
Joined: Fri Jul 22, 2011 11:27 am
Town: Pretoria
Vehicle: 2.8GD6 Double CabHilux 4X4
Real Name: Rian
Location: Wonderboom Suid

Re: 4x4 on Vigo not engaging

Post by Rianc »

Dis raar?? Sal interresant wees wat die slimmes sê. 4H skakel op 'n relay, maar 4L is 'n direct shift, so indien dit die realy was moes hy in 4L connect het?
User avatar
Obelix and Dogmatix
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1837
Joined: Sun Nov 17, 2013 5:27 pm
Town: ROODEPOORT
Vehicle: HILUX 4.0 V6 4x4 named Obelix, donated to some clown, HILUX 4.0 V6 4x4 named Obelix II Onca front and rear Amade extreme Suspension and under water breathing apparatus
Real Name: Quentin
Location: Allens Nek

Re: 4x4 on Vigo not engaging

Post by Obelix and Dogmatix »

download en lees die manual dit is nogal user friendly, jy moet al 16 download vir die ding om te werk
Rules are there to make you think before you break them!!!
God made man before
woman so as to give him time
to think of an answer
for her first question
.
COMMON SENCE IS NOT A GIFT, IT IS A PUNISHMENT!! BECAUSE YOU HAVE TO DEAL WITH EVERYONE WHO DOES NOT HAVE IT!!!
Image
User avatar
Oosie101
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 310
Joined: Sat Apr 26, 2014 10:17 pm
Town: Roodepoort
Vehicle: 2007 Toyota Hilux 4.0 V6 AT
Real Name: Nicolaas
Club VHF Licence: X298
Location: Roodepoort

Re: 4x4 on Vigo not engaging

Post by Oosie101 »

Rianc wrote:Dis raar?? Sal interresant wees wat die slimmes sê. 4H skakel op 'n relay, maar 4L is 'n direct shift, so indien dit die realy was moes hy in 4L connect het?
Dit is hoe ek dit ook verstaan ja. Ek het hierdie interresante artikel gesien wat verduidelik hoe die ADD sisteem werk, maar nou is ek nie seker of die 2007 Vigo met die sisteem uitgekom het nie. Sal maar gaan soek. http://www.off-road.com/trucks-4x4/tech ... 19259.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Obelix and Dogmatix wrote:download en lees die manual dit is nogal user friendly, jy moet al 16 download vir die ding om te werk
Ek het dit al probeer ja, maar kry nie die ding om te werk nie... dalk mis ek iets? download al 16 en maak dan oop met iets soos winrar?
User avatar
Haboob
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 2484
Joined: Thu Aug 11, 2011 9:57 pm
Town: King Williams Town
Vehicle: Hilux
Real Name: Edge
Club VHF Licence: HC129

Re: 4x4 on Vigo not engaging

Post by Haboob »

You say the driveshaft engages, does this mean that you have the back wheels engaged, but that the front was not engaged...
If this was the case you could have engaged the back in L-Range and activated the Diff Lock which would have given you much better traction in the rear, with L-Range, eventhough you had no traction in the front wheels...
I understand that the Vigo has something like CV joints in the front, don't really know, just quessing. Could these have stripped on some occassion?
I am sure that you qwill get a reply by someone more knowledgeable, like Allan..
Image
HABOOB means "Dust Storm"
User avatar
Oosie101
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 310
Joined: Sat Apr 26, 2014 10:17 pm
Town: Roodepoort
Vehicle: 2007 Toyota Hilux 4.0 V6 AT
Real Name: Nicolaas
Club VHF Licence: X298
Location: Roodepoort

Re: 4x4 on Vigo not engaging

Post by Oosie101 »

Haboob wrote:You say the driveshaft engages, does this mean that you have the back wheels engaged, but that the front was not engaged...
If this was the case you could have engaged the back in L-Range and activated the Diff Lock which would have given you much better traction in the rear, with L-Range, eventhough you had no traction in the front wheels...
I understand that the Vigo has something like CV joints in the front, don't really know, just quessing. Could these have stripped on some occassion?
I am sure that you qwill get a reply by someone more knowledgeable, like Allan..
Hi! Yes, did a quick test yesterday when we got home, and when shifting to 4H and 4L the front driveshaft cannot be turned with my hand, but it can when 2H is selected, which leads me (with my very limited skills and knowledge) to believe that the issue must be in front diff or sideshafts or whatever that model uses to lock the hubs, perhaps the ADD system mentioned above...

Regarding the L-range and difflock, that is exactly what we ended up doing and it was a good call as well as the Cruiser also struggled up some of the slippery terrain and if I could not engage L and rear difflock I do not think he would have been able to tow us out.

Regarding the CV joints, you are correct yes (well that is my guess as well), but I do not think anything stripped... still did a quick 4x4 route a week before and all was working well.

You also drive the Vigo shape Hilux?
Rianc
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 707
Joined: Fri Jul 22, 2011 11:27 am
Town: Pretoria
Vehicle: 2.8GD6 Double CabHilux 4X4
Real Name: Rian
Location: Wonderboom Suid

Re: 4x4 on Vigo not engaging

Post by Rianc »

From reading the attachment form Nicolaas, maybe the relay doe function but not the solenoid's and or vacuum. Even if on pipe is damaged, the system will not work. Good post from Haboob to alter and adjust if you lose front drive, the question, did your difflock engaged in 4L? Cause it it also vacuum relating as far as I know.
Mars
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1484
Joined: Mon May 07, 2012 12:33 pm
Town: Pretoria
Vehicle: Toyota Hilux Dakar 2.8 GD-6 DC 4X4
Real Name: Marnus
Location: Pretoria Oos
Contact:

Re: 4x4 on Vigo not engaging

Post by Mars »

As ek reg verstaan is daar nie hubs wat moet sluit nie maar hier is 'n quote van hoe hy werk.

"There is no "locking hub". In the place of the locking hub is a solid drive flange that locks the CV to the wheel assembly. That effectively means that both half shafts is driven by the wheels when you are in 4x2. The left half shaft have a splined slip ring that locks/unlocks the drive to the left front wheel. With the front propshaft not turning, meaning the crown wheel is standing still, your right wheel drives the half shaft, which spins the right side gear, which spins the spiders gears, which again spins the left side side gear in the opposite direction......even when racing at 180km/h in 4x2..... go figure."

As die bostaande reg is moet dit jou voorste diff wees.
Last edited by Mars on Mon Oct 13, 2014 2:46 pm, edited 2 times in total.
Rianc
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 707
Joined: Fri Jul 22, 2011 11:27 am
Town: Pretoria
Vehicle: 2.8GD6 Double CabHilux 4X4
Real Name: Rian
Location: Wonderboom Suid

Re: 4x4 on Vigo not engaging

Post by Rianc »

Wat sê Toyota?
User avatar
Oosie101
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 310
Joined: Sat Apr 26, 2014 10:17 pm
Town: Roodepoort
Vehicle: 2007 Toyota Hilux 4.0 V6 AT
Real Name: Nicolaas
Club VHF Licence: X298
Location: Roodepoort

Re: 4x4 on Vigo not engaging

Post by Oosie101 »

Rianc wrote:From reading the attachment form Nicolaas, maybe the relay doe function but not the solenoid's and or vacuum. Even if on pipe is damaged, the system will not work. Good post from Haboob to alter and adjust if you lose front drive, the question, did your difflock engaged in 4L? Cause it it also vacuum relating as far as I know.
Yes, difflock engaged in 4L, no issues there, tested it again today to make sure.
Mars wrote:As die voorste dryfas wel koppel as jy hom in 4wd sit dan kan dit basies net jou hubs wees wat nie sluit nie.
Dis al wat ek ook dink ja... moet nou net uitvind wat veroorsaak dat die hubs nie sluit nie.
Rianc wrote:Wat sê Toyota?
Was by Monument Toyota in Roodepoort en die ou het vinnig ingeklim en gekyk of die nodige liggies aankom as hy tussen 2H en 4H en 4L shift en toe niks aankom nie het hy gese ek moet hom maar inbring sodat hulle kan kyk, maar dat dit nie 'n algemene issue is wat hy al gesien het nie. Ek het ook al lankal geleer om nie alles te glo wat hulle vir jou vertel nie, veral omdat ek anyway so min weet en mens van 'n myl af kan sien dat ek maar afhanklik is van wat hy vir my se... (vir nou, ek leer nou baie)
Mars
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1484
Joined: Mon May 07, 2012 12:33 pm
Town: Pretoria
Vehicle: Toyota Hilux Dakar 2.8 GD-6 DC 4X4
Real Name: Marnus
Location: Pretoria Oos
Contact:

Re: 4x4 on Vigo not engaging

Post by Mars »

Askies Osie. Gaan lees weer my post. ek het hom verander nadat ek so 'n bietjie navorsing gedoen het. Ek hoop nie dit is jou voorste diff nie. Wat mesn moet uitvind is wat maak dat die "slip ring" die aste sluit. Miskien is dit net 'n draadjie op die diff wat los of beskadig is.
User avatar
Kagiso
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 377
Joined: Thu Nov 15, 2007 12:52 pm
Town: Benoni
Vehicle: Datsun SAFARI aka LOBO, Nissan Patrol GQ
Real Name: Mac

Re: 4x4 on Vigo not engaging

Post by Kagiso »

Ons TERRANO het "auto lock hubs" gehad [maw jy klim nie uit om eers aan die goed te draai nie, jy trek die kortstokkie en 4x4 gebeur "vanself"
Ek mos die Terrano EN die HardBody s'n vervang met MANUAL locking hubs [en vir LOBO ook nuwes opgesit] @ R999 per stel by COMMERCIAL AUTO SPARES [Jeppe, Jaansberg]

WANT ek het al te veel ervaaar dat outomatiese hubs die gees gee, en dan sit jy .. inni mirrel van nerens met jou hand in jou .... hare

NET dalk is dit een of albei van die outo sluit hubs wat op jou Vigo n tandjie geslip het .. en dan werk hy nie meer nie.
[Ek moet nog die Prado s'n afsmyt en 'manual' hubs opsit .. maar eers biikki broke.
Outreach2Africa - In support of Missionaries of Africa: Helping God's children doing God's work.
on't bring God down to your level of faith ... bring your faith up to His level!
User avatar
Obelix and Dogmatix
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1837
Joined: Sun Nov 17, 2013 5:27 pm
Town: ROODEPOORT
Vehicle: HILUX 4.0 V6 4x4 named Obelix, donated to some clown, HILUX 4.0 V6 4x4 named Obelix II Onca front and rear Amade extreme Suspension and under water breathing apparatus
Real Name: Quentin
Location: Allens Nek

Re: 4x4 on Vigo not engaging

Post by Obelix and Dogmatix »

Oosie101 wrote:
Rianc wrote:Dis raar?? Sal interresant wees wat die slimmes sê. 4H skakel op 'n relay, maar 4L is 'n direct shift, so indien dit die realy was moes hy in 4L connect het?
Dit is hoe ek dit ook verstaan ja. Ek het hierdie interresante artikel gesien wat verduidelik hoe die ADD sisteem werk, maar nou is ek nie seker of die 2007 Vigo met die sisteem uitgekom het nie. Sal maar gaan soek. http://www.off-road.com/trucks-4x4/tech ... 19259.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Obelix and Dogmatix wrote:download en lees die manual dit is nogal user friendly, jy moet al 16 download vir die ding om te werk
Ek het dit al probeer ja, maar kry nie die ding om te werk nie... dalk mis ek iets? download al 16 en maak dan oop met iets soos winrar?
Het die ding gekry om te werk kom maar om as jy wil, by die huis vandag en more.
Rules are there to make you think before you break them!!!
God made man before
woman so as to give him time
to think of an answer
for her first question
.
COMMON SENCE IS NOT A GIFT, IT IS A PUNISHMENT!! BECAUSE YOU HAVE TO DEAL WITH EVERYONE WHO DOES NOT HAVE IT!!!
Image
User avatar
Oosie101
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 310
Joined: Sat Apr 26, 2014 10:17 pm
Town: Roodepoort
Vehicle: 2007 Toyota Hilux 4.0 V6 AT
Real Name: Nicolaas
Club VHF Licence: X298
Location: Roodepoort

Re: 4x4 on Vigo not engaging

Post by Oosie101 »

Obelix and Dogmatix wrote:
Oosie101 wrote:
Rianc wrote:Dis raar?? Sal interresant wees wat die slimmes sê. 4H skakel op 'n relay, maar 4L is 'n direct shift, so indien dit die realy was moes hy in 4L connect het?
Dit is hoe ek dit ook verstaan ja. Ek het hierdie interresante artikel gesien wat verduidelik hoe die ADD sisteem werk, maar nou is ek nie seker of die 2007 Vigo met die sisteem uitgekom het nie. Sal maar gaan soek. http://www.off-road.com/trucks-4x4/tech ... 19259.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Obelix and Dogmatix wrote:download en lees die manual dit is nogal user friendly, jy moet al 16 download vir die ding om te werk
Ek het dit al probeer ja, maar kry nie die ding om te werk nie... dalk mis ek iets? download al 16 en maak dan oop met iets soos winrar?
Het die ding gekry om te werk kom maar om as jy wil, by die huis vandag en more.
Het hom ook gekry om te werk dankie. Sal dalk 'n draai maak inelkgeval om daai yskas van jou te bekyk...
User avatar
Obelix and Dogmatix
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1837
Joined: Sun Nov 17, 2013 5:27 pm
Town: ROODEPOORT
Vehicle: HILUX 4.0 V6 4x4 named Obelix, donated to some clown, HILUX 4.0 V6 4x4 named Obelix II Onca front and rear Amade extreme Suspension and under water breathing apparatus
Real Name: Quentin
Location: Allens Nek

Re: 4x4 on Vigo not engaging

Post by Obelix and Dogmatix »

klink reg
Rules are there to make you think before you break them!!!
God made man before
woman so as to give him time
to think of an answer
for her first question
.
COMMON SENCE IS NOT A GIFT, IT IS A PUNISHMENT!! BECAUSE YOU HAVE TO DEAL WITH EVERYONE WHO DOES NOT HAVE IT!!!
Image
User avatar
Oosie101
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 310
Joined: Sat Apr 26, 2014 10:17 pm
Town: Roodepoort
Vehicle: 2007 Toyota Hilux 4.0 V6 AT
Real Name: Nicolaas
Club VHF Licence: X298
Location: Roodepoort

Re: 4x4 on Vigo not engaging

Post by Oosie101 »

Mars wrote:Askies Osie. Gaan lees weer my post. ek het hom verander nadat ek so 'n bietjie navorsing gedoen het. Ek hoop nie dit is jou voorste diff nie. Wat mesn moet uitvind is wat maak dat die "slip ring" die aste sluit. Miskien is dit net 'n draadjie op die diff wat los of beskadig is.
Ek hou duimvas vir daai "net 'n draadjie" diagnose ja...
User avatar
Oosie101
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 310
Joined: Sat Apr 26, 2014 10:17 pm
Town: Roodepoort
Vehicle: 2007 Toyota Hilux 4.0 V6 AT
Real Name: Nicolaas
Club VHF Licence: X298
Location: Roodepoort

Re: 4x4 on Vigo not engaging

Post by Oosie101 »

Kagiso wrote:Ons TERRANO het "auto lock hubs" gehad [maw jy klim nie uit om eers aan die goed te draai nie, jy trek die kortstokkie en 4x4 gebeur "vanself"
Ek mos die Terrano EN die HardBody s'n vervang met MANUAL locking hubs [en vir LOBO ook nuwes opgesit] @ R999 per stel by COMMERCIAL AUTO SPARES [Jeppe, Jaansberg]

WANT ek het al te veel ervaaar dat outomatiese hubs die gees gee, en dan sit jy .. inni mirrel van nerens met jou hand in jou .... hare

NET dalk is dit een of albei van die outo sluit hubs wat op jou Vigo n tandjie geslip het .. en dan werk hy nie meer nie.
[Ek moet nog die Prado s'n afsmyt en 'manual' hubs opsit .. maar eers biikki broke.
Goeie punt hierdie... die IFS Hilux het ook mos manual lockers asook die Land Cruiser Pickup, hoekom nie die Vigo nie vra ek...
Rianc
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 707
Joined: Fri Jul 22, 2011 11:27 am
Town: Pretoria
Vehicle: 2.8GD6 Double CabHilux 4X4
Real Name: Rian
Location: Wonderboom Suid

Re: 4x4 on Vigo not engaging

Post by Rianc »

Ek klim nie weer uit in 1 meter modder in 'n vleiland nadat jy klaar vas is nie om te "lock" nie! Die sisteem werk en is iets baie kleins.
User avatar
Oosie101
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 310
Joined: Sat Apr 26, 2014 10:17 pm
Town: Roodepoort
Vehicle: 2007 Toyota Hilux 4.0 V6 AT
Real Name: Nicolaas
Club VHF Licence: X298
Location: Roodepoort

Re: 4x4 on Vigo not engaging

Post by Oosie101 »

Ek hoor wat jy se Rian, ek hoop net die probleem IS iets kleins. Thanks vir almal se insette, sal kyk om die week nog dit uit te sorteer.


Sent from my iPhone using Tapatalk
User avatar
Vlak vark
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 757
Joined: Sun Nov 01, 2009 8:55 pm
Town: Phalaborwa
Vehicle: 1995 hilux D/c 4x4 Legend 25 Kzt with top mounted intercooler. long range tank. hankook dynapro duel battery system
Real Name: Nico

Re: 4x4 on Vigo not engaging

Post by Vlak vark »

Nicolaas, pm vir diesel op forum ek dink hy het die selfde probleem gehad. my werksbakkie , n 2.5 het die selfde gemaak, in die ry het ek die ignition af en weer aan gesit en die liggie was weer af vir n ruk en dan sal hy weer begin flikker. so ver ek weet het hulle die solenoid geruil. ek het ongelukkig nooit die invoice gesien nie. hoop jou sort jou probleem vinnig uit.
One life, one dream, one toyota
User avatar
Oosie101
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 310
Joined: Sat Apr 26, 2014 10:17 pm
Town: Roodepoort
Vehicle: 2007 Toyota Hilux 4.0 V6 AT
Real Name: Nicolaas
Club VHF Licence: X298
Location: Roodepoort

Re: 4x4 on Vigo not engaging

Post by Oosie101 »

Dankie Nico,

Ek stuur hom gou 'n PM. Na die solenoid vervang was op jou 2.5, was alles uitgesorteer? Liggie, voor hubs wat sluit en alles?
User avatar
Mud Dog
Moderator
Moderator
Posts: 29857
Joined: Tue Apr 29, 2008 2:18 am
Town: East London
Vehicle: '90 SFA Hilux DC 4X4, Full OME, 110mm lift. Brospeed branch, 50mm ss freeflow exhaust. 30 x 9.5 Discoverer S/T's on Viper mags. L/R tank. (AWOL) '98 LTD 2.4 SFA, dual battery system. Dobinson suspension, LR tanks, 31" BF mud's.
Real Name: Andy
Club VHF Licence: HC103

Re: 4x4 on Vigo not engaging

Post by Mud Dog »

I posted yesterday, don't know why the post isn't there .... maybe I hit return instead of submit. Anyway without going into details again, your problem is electrical ( electrically operated hub locks). Either the solenoid or poor connection. Good luck!
When your road comes to an end ...... you need a HILUX!.

Image
Image

Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
User avatar
Oosie101
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 310
Joined: Sat Apr 26, 2014 10:17 pm
Town: Roodepoort
Vehicle: 2007 Toyota Hilux 4.0 V6 AT
Real Name: Nicolaas
Club VHF Licence: X298
Location: Roodepoort

Re: 4x4 on Vigo not engaging

Post by Oosie101 »

Thanks Andy.

Looking into it this weekend and will give some feedback shortly after.
User avatar
Oosie101
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 310
Joined: Sat Apr 26, 2014 10:17 pm
Town: Roodepoort
Vehicle: 2007 Toyota Hilux 4.0 V6 AT
Real Name: Nicolaas
Club VHF Licence: X298
Location: Roodepoort

Re: 4x4 on Vigo not engaging

Post by Oosie101 »

More manne.

Happy to report that the 4x4 issue has been resolved!
Na so paar uur se trouble shooting het ons by die fout uitgekom... WATER in die ADD, breather nipple het afgebreek en hy het water in gekry (lyk of dit al van die vorige eienaar af so kom).
Hele ADD is gestrip en skoongemaak. Motor was heeltemal vasgeroes maar het hom gekry om te draai en alles weer terug gesit.

Sal 'n volledige write up met fotos post een of ander tyd die week...
Mars
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1484
Joined: Mon May 07, 2012 12:33 pm
Town: Pretoria
Vehicle: Toyota Hilux Dakar 2.8 GD-6 DC 4X4
Real Name: Marnus
Location: Pretoria Oos
Contact:

Re: 4x4 on Vigo not engaging

Post by Mars »

Dit is baie goed om te weet! Dankie vir die inligting.
Post Reply

Return to “The Workshop”