My 99 2.7 klink nie so goed, bietjie siek.
Noudie oggend wou hy nie soos gewoonlik met die eerste draai van die sleutel vat nie en so bietjie gehoes en proes, maar daar na reg. Toe 'n paardae later moes ek goue weer na ek afgeskakel het ry, toe ek aanskakel hoor ek net poef en daar trek wit rook onder die kap uit. Maak oop sien niks en kry niks fout en hy staart weer sonder probleem. Gesteraand toe ek met hom wil ry het hy vir die eerste minuut geklink of hy net op drie pistons werk en toe weer reg.
Hy word daagliks gebruik, maar voor hy nog dink hy is warm dan word hy weer af geskakel. My vrou gebruik hom vir werk toe en sy het nog nie gekla dat hy nie lekker is nie.
Voor daar grooter fout kom, waar begin ek soek.
177 000 op die klok en volgende diens 180 000 en teen gemiddeld 3-5km op 'n dag gebruik is dit nog lank voor daai diens.
2.7 KLINK NIE GOED
- Piesang
- LR4WD, Lockers, Crawler Gears
- Posts: 1610
- Joined: Wed May 28, 2008 10:14 am
- Town: Grabouw
- Vehicle: '99 Hilux SRX d/c 4x4
- Real Name: Pieter Pieterse
2.7 KLINK NIE GOED
"Onderwerp julle dan aan God; weerstaan die duiwel, en hy sal van julle wegvlug." Jak 4:7
-
- Monster Truck
- Posts: 7249
- Joined: Fri Oct 12, 2007 2:38 pm
- Town: Cape Town
- Vehicle: Honda Jazz
- Real Name: Bretton
- Location: Brackenfell
Re: 2.7 KLINK NIE GOED
Pieter, I don't want to be a prophet of doom, but that sounds like a head gasket thats on it's way out... especially that 'wit rook' and running on 3 cylinders when cold... the plug may be getting wet(condensation in cylinder) ... have a compression test done and have the radiator coolant tested for combustion gases, just to be on the safe side!
mr b
mr b
- Senyetse
- LR 4WD Rear Locker
- Posts: 295
- Joined: Tue Jan 13, 2009 9:37 am
- Town: Krugersdorp
- Vehicle: 2000 2.7 Hilux Raider DC 4x4, OME, dual battery, Front Runner RR
- Real Name: Charles
- Location: Krugersdorp
Re: 2.7 KLINK NIE GOED
Moet ons nie elke 10 000 km of 6 maande (whichever comes first) diens nie?177 000 op die klok en volgende diens 180 000 en teen gemiddeld 3-5km op 'n dag gebruik is dit nog lank voor daai diens.
Are we there yet?
- Hoppy
- Monster Truck
- Posts: 5784
- Joined: Mon Jan 07, 2008 10:15 pm
- Town: Cape Town
- Vehicle: Hilux SFA & IFS
- Real Name: Allan 0721291160
Re: 2.7 KLINK NIE GOED
Never press the accelerator when you start an EFI vehicle, let it idle first.
Check/replace the engine temp. sensor at the back of the cylinder head.
Use the new spark plugs prescribed by Toyota SA or equivalent.
2.7's are not prone to blow head gaskets.
Check/replace the engine temp. sensor at the back of the cylinder head.
Use the new spark plugs prescribed by Toyota SA or equivalent.
2.7's are not prone to blow head gaskets.
aev@iburst.co.za
The trouble with trouble is...it always starts as fun.
The most precious jewels you will ever wear around your neck is the arms of your children...
" I WOULD RATHER SIT ON THE TAILGATE OF MY HILUX WITH A BEER AND A CHOP, WATCHING A FIRE, THAN DINE IN THE BEST RESTAURANT IN TOWN "
-
- High Range 4WD
- Posts: 76
- Joined: Wed Oct 21, 2009 12:24 pm
- Town: Port Elizabeth
- Vehicle: 1990 SFA Hilux
- Real Name: Johan
Re: 2.7 KLINK NIE GOED
Pieter,
Die maklikste vinnigste check is om die plugs te trek. Kyk vir die plug wat anders asdie ander lyk in terme van kleur, nattigheid, ens.
As al vier naasteby dieselfde lyk, kan dit dalk net 'n los kontak iewers op 'n harnas wees wat krag vir die enjin lewer of so-iets.
Sterkte!
Die maklikste vinnigste check is om die plugs te trek. Kyk vir die plug wat anders asdie ander lyk in terme van kleur, nattigheid, ens.
As al vier naasteby dieselfde lyk, kan dit dalk net 'n los kontak iewers op 'n harnas wees wat krag vir die enjin lewer of so-iets.
Sterkte!