Botswana, Zim & Caprivi Trip Report
-
- High Range 2WD
- Posts: 15
- Joined: Thu Sep 29, 2011 9:52 am
- Town: Pretoria
- Vehicle: Toyota Hilux
- Real Name: Rudi
Botswana, Zim & Caprivi Trip Report
Hi guys, when I planned my very first trip to Botswana in Dec 2011 this forum was extremely helpful - I thought I want to share my trip report with you.
It is in Afrikaans, note that I can also send you additional info on accommodation, roads etc.
BOTSWANA -> ZIM -> CAPRIVI 2011
Ons vertrek die oggend van 26 Desember 4h00 vanuit Pretoria op ons lank verwagte bosvakansie. Hiedie is ons 1ste 4x4 vakansie na Botswana en ons is almal kinderlik opgewonde!
Ons is ietwat bekommerd by die grens want ons het bietjie meer as die toegelate kwota drank ingepak, darem het ek dit goed weg gesteek. Ons is darem vining en sonder enige probleme deur die grenspos by Skilpadshek, nou le die lang Trans Kalahari Snelweg voor ons, die eindpunt vir die dag is Ghanzi.
Die geel blommetjies langs die pad is n ongelooflike mooi gesig, ek stop en pluk so paar om te gee vir my vrou. Dit wen my bietjie “brownie points” wat handig sal inkom later in die vakansie.
Ons arriveer die middag so teen 16h00 se kant in Ghanzi waar ons ons vriende ontmoet wat al reeds n paar dae lank kuier by familie wat bly in die Ghanzi distrik. Ons word verwelkom met n heerlike koue bier en baie gasvryheid, net wat mens nodig het na n lang warm dag in die Kalahari. Die aand braai ons n stukkie vleis en beplan ons doen en late vir die res van die tyd saam. Gelukkig het die vriende reeds vleis gekoop n paar dae terug en ingevries, dit help baie want jy mag mos nie vleis oor die grens bring nie. Ons kuier die aand asof ons mekaar n jare nie gesien het nie en kom glad te laat in die bed.
Ons vertrek vroeg die volgende oggend na Maun waar ons voorrade opvul voor ons die 4dae weg van beskawing aanpak. Ons vertrek uit Maun so teen 13h00 se kant, met reen wat ons jaag al die pad tot by Dizhana kamp. Dizhana is n nuwe kamp en is omtrent so 80km vanaf Maun noord/noord oos in die rigting van die Okavango Delta. Ons kry ongelooflik baie water en modder op die pad, maar ry sonder enige probleme tot by die kamp. So teen 16h00 arriveer ons by Dizhana en word vriendelik gegroet deur die kamp bestuurder. Ons word sommer vining ingelig dat daar net die vorige oggend 9h00 n groot Leeu mannetjie in die kamp rondgeloop het, daar is geen heinings nie en ons moet baie versigtig wees. “Laat julle vure hoog brand in die aande terwyl julle nog wakker is” gee hy raad, dit is blykbaar die beste om die wilde diere weg te hou van jou kamp af. Reg deur die nag hoor ons Leeus brul wat klink asof hulle net om die draai is, dit is n ongelooflike ervaring!
Dizhana is n ongelooflike mooi kamp, wat net langs die Khwai rivier le, daar is n paar permanente tente / villas en dan ook 4 kamp areas wat elk so 4 tot 6 tente kan akkommodeer. Ons was gelukkig en was die enigste mense in die kamp, die stilte en die bos geluide het ons vermaak. Elke kamp area het n badkamer gebou (van riet) met 2 aparte storte, 2 spoel toilette en was bakke – die donkie hou die water warm. Jou stort het n ongelooflike mooi uitsig oor die bosveld. Jy kry selfs n opwas area met lopende water by jou kamp area, hier is n paar foto’s:
Kampeer area by Dizhana Wat meer wil jy he…stort en wasbak Uitsig van die stort af Ongelooflike sonsondergang.. Dit het ongelooflik baie gereen…darem het Walter n gazebo saam gebring Die 2de aand sit ons en drink n drankie voor ons uitgaan op n nag wildrit saam met die wilds bewaarder van Dizhana. Die hoof lodge area het geen krag nie, gas is aan die orde van die dag. Ons sien soveel diere op die rit, olifante, kameel perde, seekoeie, allerhande boksoorte, hyena’s maar ongelukkig nie die trop leeus nie. Ons word wakker die volgende oggend met soveel hyena spore rondom ons tente dat jy wonder hoe hierdie diere so sag kan wees in die nag – ons het niks gehoor nie.
Ons vertrek die oggend van die 29ste na Savuti, volgens National Geographic, is Savuti die beste area in die hele Chobe Nationale Park om roofdiere te sien. Die pad is lank en die bos is ongelooflik reig, so ons sien nie veel diere nie, net n kameelperd en n paar olifante. Daar was ongelooflik baie water op die pad, darem was die poele nie te diep nie en ons kon sonder enige problem deur ry.
Water poele met swart modder oppad na Savuti..kan erg vas sit met tye
Die Mababe Consession Checkpoint net voor die pad na Savuti vurk, ons het die “Sandridge” pad gevat, want die “Marsh” pad het baie modder en jy kan maklik vasval.
Blou wildebeeste met kalfies net voor Savuti
Mooi olifant bul naby Savuti
Trop Kameelperde ook naby Savuti
Die man het gesukkel met sy bol teen daardie styl bult op
Uiteindelik by Savuti
Ons kamp area by Savuti – CV7. Die bome het heelwat skaduwee gegee teen die erge Afrika son, maar ons het weereens erg nat gereen
Savuti is n ongelooflike mooi area, nie baie Mopani bos soos in die noorde van Chobe nie. Ons het ongelukkig geen leeus of hyena’s gesien in die 2 dae/1 nag wat ons daar was nie, sal volgende keer verseker meer aande hier oorslaap. Die kampeerders langs ons vertel my vrou hoe daar 2 luiperds in die kamp area was net n dag voor ons daar aangeland het. Die geriewe by Savuti is baie goed, veral die badkamers, maar al wat pla is die generator was raas reg deur die nag. Dit raas so dat jy amper geen nag geluide kan hoor nie, dit haal die bos gevoel heeltemal uit die ervaring uit. Ek het sommer besluit om dit so aan te teken in die gaste boek by die ontvangs. Behalwe vir die raserige generator het ons n baie aangename tydjie gehad in Savuti, en sal dit aanraai vir enige iemand.
Die bruggie oor die baie bekende “Savuti Channel” wat weer begin vloei het so paar jaar terug na hy droog was vir omtrent 25 jaar.
.
Op die oggend van die 30ste pak ons op met swear harte, ons is nou oppad na Kasane waar ons 3 aande sal deurbring. Net so 5km buite Savuti kry ons n trop olifante wat stadig oor die pad stap, daar is heelwat kleintjies by en ons hou ons afstand. Na die trop oor is ry ons katvoet verby, en voor ons onsself weer kon kry ry ons amper in n 2de trop olifante vas wat drink by n tydelike watergat net langs die pad rondom n skerp draai.
Walter wat voor ry se op die 2rigting radio dat die trop groot geskrik het en ons moet eers wag tot hulle klaar gedrink het. Hy ry versigtig verby die trop, eweskielik sien ek uit die hoek van my oog dat n groot olifant bul van die agterste trop op Walter hulle afstorm. Ek moet bieg, nog nooit het ek in my lewe n groot bul olifant so sien hardloop nie. Ek laat Walter dadelik weet wat aangaan en hy gee vet dat jy net water sien spat vir omtrent 600m. Die bul het regtig met mening gekom en hulle sou in die moeilikheid gewees het. Om ons senuwees nog verder klaar te maak stop die bul in die pad en draai om en fokus sy aandag op ons. Hy was seker moeg na die 400m sprint, maar hy stap met mening vol trompetter op ons af. Nou begin ek en my vrou skrik want die trop agter ons is weer in die pad – ons is vas gevang in die middel. Ek reverse relatief vinning, maar moet die trop agter ons ook in gedagte hou. Gelukkig verloor die bul belangstelling so 50m van ons bakkie af, maar dis steeds genoeg aksie dat ons harte in ons keel kom sit. Ek wonder hoekom die olifante in Savuti soveel meer agresief is as die troppe hoer op in Chobe.
Na al die opwinding ry ons versigtig voort en maak seker ons kyk BAIE MOOI vir elke trop olifante wat ons sien.
Hou piekniek in die middel van nerens, net jammer die gazebo is ver weg gepak. Dalk nie n slegte idee om in n “awning” te investeer nie.
Die pad net voor Kachikau
Ek het redelik baie opgelees voor hierdie bos vakansie, en die mense op die forums se jy moet 4x4 he om hierdie pad v Maun na Savuti na Kasane te kan ry. Ek kan met alle eerlikheid se dat nie Walter met sy Nissan 2.4 Hardbody of ek met my Hilux 3.0 eers eenkeer 4x4 moes gebruik het nie. Ons het dit sommer net gedoen om bietjie te speel en om teleurstelling te voorkom. Dalk was ons gelukkig met die sand wat gekompakteer was deur die reen, en die modder wat nie te erg was nie. Ek neem aan as jy na die Moremi wil gaan sal jy verseker 4x4 en dalk n snorkel moet he.
Net na “Ngoma Bridge” neem ons die A33 teer pad deur Chobe oppad na Kasane. Die plan is om te kampeer by die allerbekende Chobe Safari lodge, maar toe ons daar aanland was dit heeltemal vol.
In die proses begin dit reen en ons besluit sommer om glad nie te kamp nie, want wie wil tent opslaan as dit so erg reen. Ons gaan bly toe die aand in Marina Safari Lodge, ons het wonderlike diens gehad en die plek is werklik pragtig.
Ons het van daar af die volgende dag gaan tent opslaan by Kwalape waar ons die volgende 3 aande spandeer het. Kwalape is by verre die netjieste lodge (naas Chobe en Marina) veral vir kampering, hulle het n groot swembad met uitstekende kos en geriewe.
Gedurende hierdie tyd gaan ry ons op die Chobe rivier, dit is daadwerklik n moet vir enige natuur liefhebber…ons het n magdom diere gesien. Hier is n paar fotos:
2 visarende, sekerlik getroud want hulle is mos “monogamous”
.Die oggend van die 2de Januarie vertrek ons na Victoria Falls om die valle te gaan kyk by die “Mighty Zambezi”. Die grenspos is power, hulle kan gerus kers opsteek by Botswana. Ons oornag by Victoria Falls Restcam, die plek is baie mooi maar mens kan duidelik die gevolge sien wat die politieke toestand in die land veroorsaak. Die plek se badkamers was baie swak, ons wou amper nie eers stort nie en die toilette is haglik. Toe ons die skoonmaak dame sien met n stukkende besem, lap wat disintegreer en geen seep toe besef ons wat aangaan.
Die valle was asemrowend, ek voel dit kon een van die natuurlike wonders van die wereld gewees het.
Ons vertrek die volgende dag terug na Kasane, waar ons weer Walter se bakkie gaan haal by Kwalape. Die eienaar het ons gewaarsku oor hoe duur die grenspos is per voertuig en was gaaf genoeg dat ons 1 voertuig kon los by hulle. Ons het +- R450 betaal per voertuig wat vrek duur was.
Van daar ry ons deur die Chobe Nationale Park, al langs die Chobe rivier, verby Ihaha tot weer by Ngoma Bridge waar ons deurgaan na Namibie. Dit is n ongelooflike mooi deel van die park, veral so langs die rivier af – dit vat net lank want jy ry stadig. Hierdie is ook ons 1ste keer in die Caprivi, en ons borrel van opgewondenheid.
Op die brug oor die Chobe rivier, die res van die pad tot by Katima Mulilo is baie vervelig, daar is baie villages en diere op die pad.
Ons eindbestemming in die Caprivi is Island View Lodge. Hier het ons gekampeer op n sy tak van die Zambezi met n pragtige uitsig.
Ons besluit om ons groot droom van tiervisvang in die Zambezi te bewaarheid. Walter vang n baie mooi 3.4 kg tier, en ek n 1.9kg
Ons onvergeetlike laaste aand op die Zambezi se oewer..
Na n onvergeetlike tyd in die bos, vertrek ons vroeg oggend by Island View Lodge na Ghanzi. Hierdie keer ry ons aan die Westelike kant van die Delta “Panhandle” via Shakawe. Walter hulle skiet reguit deur Ghanzi toe en ons wil eers gaan kyk hoe lyk Guma Lagoon Lodge. Die sand pad van 15km is die ergste wat ek nog in my lewe gesien het, en hier het ek wel “low range” gery in 2de rat. Die temperatuur was sekerlik 45grade en ons kry ongemaklik warm. Oppad na Guma blaas die fuse vir die aircon/flicker ligte ens, en die hitte raak ondraaglik. By Guma aangekom bedien hulle ons met heerlike toebroodjies en vars slaai, iets wat baie skaars is in die geweste. Die eienaar van Guma help my vining om die stukkende fuse op te spoor en ons vervang hom gou. Ons ervaring by Guma was weereens ongelooflik, doen jouself die guns en besoek hierdie wonderlike lodge op die oewer van die Kavango rivier.
It is in Afrikaans, note that I can also send you additional info on accommodation, roads etc.
BOTSWANA -> ZIM -> CAPRIVI 2011
Ons vertrek die oggend van 26 Desember 4h00 vanuit Pretoria op ons lank verwagte bosvakansie. Hiedie is ons 1ste 4x4 vakansie na Botswana en ons is almal kinderlik opgewonde!
Ons is ietwat bekommerd by die grens want ons het bietjie meer as die toegelate kwota drank ingepak, darem het ek dit goed weg gesteek. Ons is darem vining en sonder enige probleme deur die grenspos by Skilpadshek, nou le die lang Trans Kalahari Snelweg voor ons, die eindpunt vir die dag is Ghanzi.
Die geel blommetjies langs die pad is n ongelooflike mooi gesig, ek stop en pluk so paar om te gee vir my vrou. Dit wen my bietjie “brownie points” wat handig sal inkom later in die vakansie.
Ons arriveer die middag so teen 16h00 se kant in Ghanzi waar ons ons vriende ontmoet wat al reeds n paar dae lank kuier by familie wat bly in die Ghanzi distrik. Ons word verwelkom met n heerlike koue bier en baie gasvryheid, net wat mens nodig het na n lang warm dag in die Kalahari. Die aand braai ons n stukkie vleis en beplan ons doen en late vir die res van die tyd saam. Gelukkig het die vriende reeds vleis gekoop n paar dae terug en ingevries, dit help baie want jy mag mos nie vleis oor die grens bring nie. Ons kuier die aand asof ons mekaar n jare nie gesien het nie en kom glad te laat in die bed.
Ons vertrek vroeg die volgende oggend na Maun waar ons voorrade opvul voor ons die 4dae weg van beskawing aanpak. Ons vertrek uit Maun so teen 13h00 se kant, met reen wat ons jaag al die pad tot by Dizhana kamp. Dizhana is n nuwe kamp en is omtrent so 80km vanaf Maun noord/noord oos in die rigting van die Okavango Delta. Ons kry ongelooflik baie water en modder op die pad, maar ry sonder enige probleme tot by die kamp. So teen 16h00 arriveer ons by Dizhana en word vriendelik gegroet deur die kamp bestuurder. Ons word sommer vining ingelig dat daar net die vorige oggend 9h00 n groot Leeu mannetjie in die kamp rondgeloop het, daar is geen heinings nie en ons moet baie versigtig wees. “Laat julle vure hoog brand in die aande terwyl julle nog wakker is” gee hy raad, dit is blykbaar die beste om die wilde diere weg te hou van jou kamp af. Reg deur die nag hoor ons Leeus brul wat klink asof hulle net om die draai is, dit is n ongelooflike ervaring!
Dizhana is n ongelooflike mooi kamp, wat net langs die Khwai rivier le, daar is n paar permanente tente / villas en dan ook 4 kamp areas wat elk so 4 tot 6 tente kan akkommodeer. Ons was gelukkig en was die enigste mense in die kamp, die stilte en die bos geluide het ons vermaak. Elke kamp area het n badkamer gebou (van riet) met 2 aparte storte, 2 spoel toilette en was bakke – die donkie hou die water warm. Jou stort het n ongelooflike mooi uitsig oor die bosveld. Jy kry selfs n opwas area met lopende water by jou kamp area, hier is n paar foto’s:
Kampeer area by Dizhana Wat meer wil jy he…stort en wasbak Uitsig van die stort af Ongelooflike sonsondergang.. Dit het ongelooflik baie gereen…darem het Walter n gazebo saam gebring Die 2de aand sit ons en drink n drankie voor ons uitgaan op n nag wildrit saam met die wilds bewaarder van Dizhana. Die hoof lodge area het geen krag nie, gas is aan die orde van die dag. Ons sien soveel diere op die rit, olifante, kameel perde, seekoeie, allerhande boksoorte, hyena’s maar ongelukkig nie die trop leeus nie. Ons word wakker die volgende oggend met soveel hyena spore rondom ons tente dat jy wonder hoe hierdie diere so sag kan wees in die nag – ons het niks gehoor nie.
Ons vertrek die oggend van die 29ste na Savuti, volgens National Geographic, is Savuti die beste area in die hele Chobe Nationale Park om roofdiere te sien. Die pad is lank en die bos is ongelooflik reig, so ons sien nie veel diere nie, net n kameelperd en n paar olifante. Daar was ongelooflik baie water op die pad, darem was die poele nie te diep nie en ons kon sonder enige problem deur ry.
Water poele met swart modder oppad na Savuti..kan erg vas sit met tye
Die Mababe Consession Checkpoint net voor die pad na Savuti vurk, ons het die “Sandridge” pad gevat, want die “Marsh” pad het baie modder en jy kan maklik vasval.
Blou wildebeeste met kalfies net voor Savuti
Mooi olifant bul naby Savuti
Trop Kameelperde ook naby Savuti
Die man het gesukkel met sy bol teen daardie styl bult op
Uiteindelik by Savuti
Ons kamp area by Savuti – CV7. Die bome het heelwat skaduwee gegee teen die erge Afrika son, maar ons het weereens erg nat gereen
Savuti is n ongelooflike mooi area, nie baie Mopani bos soos in die noorde van Chobe nie. Ons het ongelukkig geen leeus of hyena’s gesien in die 2 dae/1 nag wat ons daar was nie, sal volgende keer verseker meer aande hier oorslaap. Die kampeerders langs ons vertel my vrou hoe daar 2 luiperds in die kamp area was net n dag voor ons daar aangeland het. Die geriewe by Savuti is baie goed, veral die badkamers, maar al wat pla is die generator was raas reg deur die nag. Dit raas so dat jy amper geen nag geluide kan hoor nie, dit haal die bos gevoel heeltemal uit die ervaring uit. Ek het sommer besluit om dit so aan te teken in die gaste boek by die ontvangs. Behalwe vir die raserige generator het ons n baie aangename tydjie gehad in Savuti, en sal dit aanraai vir enige iemand.
Die bruggie oor die baie bekende “Savuti Channel” wat weer begin vloei het so paar jaar terug na hy droog was vir omtrent 25 jaar.
.
Op die oggend van die 30ste pak ons op met swear harte, ons is nou oppad na Kasane waar ons 3 aande sal deurbring. Net so 5km buite Savuti kry ons n trop olifante wat stadig oor die pad stap, daar is heelwat kleintjies by en ons hou ons afstand. Na die trop oor is ry ons katvoet verby, en voor ons onsself weer kon kry ry ons amper in n 2de trop olifante vas wat drink by n tydelike watergat net langs die pad rondom n skerp draai.
Walter wat voor ry se op die 2rigting radio dat die trop groot geskrik het en ons moet eers wag tot hulle klaar gedrink het. Hy ry versigtig verby die trop, eweskielik sien ek uit die hoek van my oog dat n groot olifant bul van die agterste trop op Walter hulle afstorm. Ek moet bieg, nog nooit het ek in my lewe n groot bul olifant so sien hardloop nie. Ek laat Walter dadelik weet wat aangaan en hy gee vet dat jy net water sien spat vir omtrent 600m. Die bul het regtig met mening gekom en hulle sou in die moeilikheid gewees het. Om ons senuwees nog verder klaar te maak stop die bul in die pad en draai om en fokus sy aandag op ons. Hy was seker moeg na die 400m sprint, maar hy stap met mening vol trompetter op ons af. Nou begin ek en my vrou skrik want die trop agter ons is weer in die pad – ons is vas gevang in die middel. Ek reverse relatief vinning, maar moet die trop agter ons ook in gedagte hou. Gelukkig verloor die bul belangstelling so 50m van ons bakkie af, maar dis steeds genoeg aksie dat ons harte in ons keel kom sit. Ek wonder hoekom die olifante in Savuti soveel meer agresief is as die troppe hoer op in Chobe.
Na al die opwinding ry ons versigtig voort en maak seker ons kyk BAIE MOOI vir elke trop olifante wat ons sien.
Hou piekniek in die middel van nerens, net jammer die gazebo is ver weg gepak. Dalk nie n slegte idee om in n “awning” te investeer nie.
Die pad net voor Kachikau
Ek het redelik baie opgelees voor hierdie bos vakansie, en die mense op die forums se jy moet 4x4 he om hierdie pad v Maun na Savuti na Kasane te kan ry. Ek kan met alle eerlikheid se dat nie Walter met sy Nissan 2.4 Hardbody of ek met my Hilux 3.0 eers eenkeer 4x4 moes gebruik het nie. Ons het dit sommer net gedoen om bietjie te speel en om teleurstelling te voorkom. Dalk was ons gelukkig met die sand wat gekompakteer was deur die reen, en die modder wat nie te erg was nie. Ek neem aan as jy na die Moremi wil gaan sal jy verseker 4x4 en dalk n snorkel moet he.
Net na “Ngoma Bridge” neem ons die A33 teer pad deur Chobe oppad na Kasane. Die plan is om te kampeer by die allerbekende Chobe Safari lodge, maar toe ons daar aanland was dit heeltemal vol.
In die proses begin dit reen en ons besluit sommer om glad nie te kamp nie, want wie wil tent opslaan as dit so erg reen. Ons gaan bly toe die aand in Marina Safari Lodge, ons het wonderlike diens gehad en die plek is werklik pragtig.
Ons het van daar af die volgende dag gaan tent opslaan by Kwalape waar ons die volgende 3 aande spandeer het. Kwalape is by verre die netjieste lodge (naas Chobe en Marina) veral vir kampering, hulle het n groot swembad met uitstekende kos en geriewe.
Gedurende hierdie tyd gaan ry ons op die Chobe rivier, dit is daadwerklik n moet vir enige natuur liefhebber…ons het n magdom diere gesien. Hier is n paar fotos:
2 visarende, sekerlik getroud want hulle is mos “monogamous”
.Die oggend van die 2de Januarie vertrek ons na Victoria Falls om die valle te gaan kyk by die “Mighty Zambezi”. Die grenspos is power, hulle kan gerus kers opsteek by Botswana. Ons oornag by Victoria Falls Restcam, die plek is baie mooi maar mens kan duidelik die gevolge sien wat die politieke toestand in die land veroorsaak. Die plek se badkamers was baie swak, ons wou amper nie eers stort nie en die toilette is haglik. Toe ons die skoonmaak dame sien met n stukkende besem, lap wat disintegreer en geen seep toe besef ons wat aangaan.
Die valle was asemrowend, ek voel dit kon een van die natuurlike wonders van die wereld gewees het.
Ons vertrek die volgende dag terug na Kasane, waar ons weer Walter se bakkie gaan haal by Kwalape. Die eienaar het ons gewaarsku oor hoe duur die grenspos is per voertuig en was gaaf genoeg dat ons 1 voertuig kon los by hulle. Ons het +- R450 betaal per voertuig wat vrek duur was.
Van daar ry ons deur die Chobe Nationale Park, al langs die Chobe rivier, verby Ihaha tot weer by Ngoma Bridge waar ons deurgaan na Namibie. Dit is n ongelooflike mooi deel van die park, veral so langs die rivier af – dit vat net lank want jy ry stadig. Hierdie is ook ons 1ste keer in die Caprivi, en ons borrel van opgewondenheid.
Op die brug oor die Chobe rivier, die res van die pad tot by Katima Mulilo is baie vervelig, daar is baie villages en diere op die pad.
Ons eindbestemming in die Caprivi is Island View Lodge. Hier het ons gekampeer op n sy tak van die Zambezi met n pragtige uitsig.
Ons besluit om ons groot droom van tiervisvang in die Zambezi te bewaarheid. Walter vang n baie mooi 3.4 kg tier, en ek n 1.9kg
Ons onvergeetlike laaste aand op die Zambezi se oewer..
Na n onvergeetlike tyd in die bos, vertrek ons vroeg oggend by Island View Lodge na Ghanzi. Hierdie keer ry ons aan die Westelike kant van die Delta “Panhandle” via Shakawe. Walter hulle skiet reguit deur Ghanzi toe en ons wil eers gaan kyk hoe lyk Guma Lagoon Lodge. Die sand pad van 15km is die ergste wat ek nog in my lewe gesien het, en hier het ek wel “low range” gery in 2de rat. Die temperatuur was sekerlik 45grade en ons kry ongemaklik warm. Oppad na Guma blaas die fuse vir die aircon/flicker ligte ens, en die hitte raak ondraaglik. By Guma aangekom bedien hulle ons met heerlike toebroodjies en vars slaai, iets wat baie skaars is in die geweste. Die eienaar van Guma help my vining om die stukkende fuse op te spoor en ons vervang hom gou. Ons ervaring by Guma was weereens ongelooflik, doen jouself die guns en besoek hierdie wonderlike lodge op die oewer van die Kavango rivier.
Live life simply and do what you like more often...
-
- High Range 2WD
- Posts: 15
- Joined: Thu Sep 29, 2011 9:52 am
- Town: Pretoria
- Vehicle: Toyota Hilux
- Real Name: Rudi
Re: Botswana, Zim & Caprivi Trip Report
Hier is die ander fotos, sien mens kan net 8 op n slag laai..ek sal die ander ook laai
Mababe Consession gate Blou wildebeeste voor Savuti Olifant bul Kameelperd Rol daai bol.. Savuti Kamp Savuti Kamp terrein Savuti Channel
Mababe Consession gate Blou wildebeeste voor Savuti Olifant bul Kameelperd Rol daai bol.. Savuti Kamp Savuti Kamp terrein Savuti Channel
Live life simply and do what you like more often...
-
- High Range 4WD
- Posts: 79
- Joined: Thu Jan 05, 2012 11:38 am
- Town: Roodepoort
- Vehicle: Hilux 3.0 D4D 4x4
- Real Name: Gerbrand
Re: Botswana, Zim & Caprivi Trip Report
Jis dit lyk baie lekker! Ek kan nie meer wag totdat ons gaan nie!!!
Bly om te sien julle het op die grond gekamp, dis ons plan ook (die tent lyk identies aan ons s'n ook )
Bly om te sien julle het op die grond gekamp, dis ons plan ook (die tent lyk identies aan ons s'n ook )
- george
- Monster Truck
- Posts: 6565
- Joined: Wed May 23, 2007 11:16 am
- Town: Velddrif
- Vehicle: Triton 3.5l V6
- Real Name: George
- Club VHF Licence: HC107
- Location: Velddrif
- Contact:
Re: Botswana, Zim & Caprivi Trip Report
Dit lyk baie lekker
"The World is a book, and those who do not travel read only a page.-Saint Augustine"
Re: Botswana, Zim & Caprivi Trip Report
Lovely report so far
More pics please I can't read.........
More pics please I can't read.........
- Mud Dog
- Moderator
- Posts: 29856
- Joined: Tue Apr 29, 2008 2:18 am
- Town: East London
- Vehicle: '90 SFA Hilux DC 4X4, Full OME, 110mm lift. Brospeed branch, 50mm ss freeflow exhaust. 30 x 9.5 Discoverer S/T's on Viper mags. L/R tank. (AWOL) '98 LTD 2.4 SFA, dual battery system. Dobinson suspension, LR tanks, 31" BF mud's.
- Real Name: Andy
- Club VHF Licence: HC103
Re: Botswana, Zim & Caprivi Trip Report
Nice detailed and well written report, Rudi. A few more pics would make it outstanding.
When your road comes to an end ...... you need a HILUX!.
Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
-
- High Range 2WD
- Posts: 15
- Joined: Thu Sep 29, 2011 9:52 am
- Town: Pretoria
- Vehicle: Toyota Hilux
- Real Name: Rudi
Re: Botswana, Zim & Caprivi Trip Report
Well, seeing that one can only load 8 pics on the thread here is another reply with the rest of the pics. You would have to fit the pictures to the story though...
Piekniek in die middel van nerens Die pad na Kachikua Chobe rivier rit - stunning view Die meeste visarende wat ek nog gesien het - die Chobe rivier Nog visarende, die getroude paartjie Honderde olifante langs die Chobe rivier Vic Falls - asemrowend Pragtige uitsig oor die valle
Piekniek in die middel van nerens Die pad na Kachikua Chobe rivier rit - stunning view Die meeste visarende wat ek nog gesien het - die Chobe rivier Nog visarende, die getroude paartjie Honderde olifante langs die Chobe rivier Vic Falls - asemrowend Pragtige uitsig oor die valle
Live life simply and do what you like more often...
-
- High Range 2WD
- Posts: 15
- Joined: Thu Sep 29, 2011 9:52 am
- Town: Pretoria
- Vehicle: Toyota Hilux
- Real Name: Rudi
Re: Botswana, Zim & Caprivi Trip Report
Here are the last few pics..
Grenspos tussen Botswana en Namibie (Caprivi) Chobe rivier oppad na Katima Island View Lodge - regtig n vrek mooi plek Walter met sy 3.4kg Tiervis...dit was n mooie! Laaste aand by Island View Lodge, tyd vir sundowners Ongelooflike mooi view vanaf Guma Lagoon Lodge aan die weste kant van die Delta Hoop julle het dit geniet
Grenspos tussen Botswana en Namibie (Caprivi) Chobe rivier oppad na Katima Island View Lodge - regtig n vrek mooi plek Walter met sy 3.4kg Tiervis...dit was n mooie! Laaste aand by Island View Lodge, tyd vir sundowners Ongelooflike mooi view vanaf Guma Lagoon Lodge aan die weste kant van die Delta Hoop julle het dit geniet
Live life simply and do what you like more often...
-
- LR 4WD Rear Locker
- Posts: 414
- Joined: Sun Jan 30, 2011 12:51 pm
- Town: Randburg
- Vehicle: Fortuner
- Real Name: Brian
Re: Botswana, Zim & Caprivi Trip Report
Rudi. Wonderfull report and brilliant pics. Thanks for sharing. It's guys like you that make this forum so special.
-
- LR 4WD Full Lockers
- Posts: 837
- Joined: Sat Oct 16, 2010 11:00 pm
- Town: Centurion
- Vehicle: Hilux Raider SFA met 7M-GE engine
- Real Name: Everdt
Re: Botswana, Zim & Caprivi Trip Report
Dankie Rudi, het dit baie geniet
- Mud Dog
- Moderator
- Posts: 29856
- Joined: Tue Apr 29, 2008 2:18 am
- Town: East London
- Vehicle: '90 SFA Hilux DC 4X4, Full OME, 110mm lift. Brospeed branch, 50mm ss freeflow exhaust. 30 x 9.5 Discoverer S/T's on Viper mags. L/R tank. (AWOL) '98 LTD 2.4 SFA, dual battery system. Dobinson suspension, LR tanks, 31" BF mud's.
- Real Name: Andy
- Club VHF Licence: HC103
Re: Botswana, Zim & Caprivi Trip Report
Great pics, Thanks! It's really a beautiful part of the world!
When your road comes to an end ...... you need a HILUX!.
Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
-
- LR4WD, Lockers, Crawler Gears
- Posts: 1007
- Joined: Sun May 23, 2010 10:03 pm
- Town: grassy park cape town
- Vehicle: 99 s/c hilux 4x4 2.7i long range tank & dual battery; 2003 nissan x-TRAIL (4X4)
- Real Name: charl
Re: Botswana, Zim & Caprivi Trip Report
Thanks Rudi nice pics
Re: Botswana, Zim & Caprivi Trip Report
Geniet......Hoop julle het dit geniet
Dit was uitstekend
Dankie :wink2:
- Witblits
- Low Range 4WD
- Posts: 208
- Joined: Sat Nov 21, 2009 8:36 am
- Town: Koringberg
- Vehicle: Hilux D4-D S/Cab
- Real Name: Andre Matthee
- Club VHF Licence: X50
Re: Botswana, Zim & Caprivi Trip Report
Dankie Rudi, laat my terugverlang na ons trippie Des 11/Jan 12 (viewtopic.php?f=4&t=23356" onclick="window.open(this.href);return false;).
Daai miskruier herinner my aan:
Daai miskruier herinner my aan: