375 H&H CZ

Discuss your hobbies here. Please this is for hobbies and not your bad habits.
Post Reply
User avatar
frik
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 248
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:10 pm
Town: Boksburg
Vehicle: KZTE 3.0 4x4
Real Name: Frik van Dyk

375 H&H CZ

Post by frik »

Guys I am the lucky owner of this beautiful rifle. Bought it yesterday from Zimbi Books in Pta and what a beut she is. Will apply for license next week and hopefully this winter we will slide a round or two into it. :yahoo:
Everything keeps going right Toyota
User avatar
jacques kotze
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 3616
Joined: Mon Jan 05, 2009 8:51 am
Town: Nelspruit
Vehicle: 2,8 4x4 Auto Fortuner. 2,8 4x4 Hilux singlecab.
Real Name: Jacques
Contact:

Re: 375 H&H CZ

Post by jacques kotze »

Ai tog, ek is sommer jaloers! geniet hom, hoop jy kry jou lisensie!
chopper

Re: 375 H&H CZ

Post by chopper »

Pikcha :?: :wth:
User avatar
Hoppy
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 5784
Joined: Mon Jan 07, 2008 10:15 pm
Town: Cape Town
Vehicle: Hilux SFA & IFS
Real Name: Allan 0721291160

Re: 375 H&H CZ

Post by Hoppy »

Hoop jy het n kiekie gevat, jy gaan hom lank nie sien nie, ek het verlede week na twee jaar se wag my lisensie gekry.
Image
aev@iburst.co.za
The trouble with trouble is...it always starts as fun.
The most precious jewels you will ever wear around your neck is the arms of your children...
" I WOULD RATHER SIT ON THE TAILGATE OF MY HILUX WITH A BEER AND A CHOP, WATCHING A FIRE, THAN DINE IN THE BEST RESTAURANT IN TOWN "
User avatar
Borntofish
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 996
Joined: Fri Mar 07, 2008 7:41 am
Town: Johannesburg
Vehicle: Hilux 86
Real Name: Werner

Re: 375 H&H CZ

Post by Borntofish »

Jy moet hom maar gaan toe smeer in die grease om te keer dat hy nie roes terwyl jy vir daardie lisensie wag nie. Ek het 26 maande gewag vir my 270.
User avatar
Hangover
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1374
Joined: Thu Sep 29, 2011 9:55 am
Town: Deneysville
Vehicle: '76 FJ45 , '13 3.0 D4D Hilux
Real Name: Stef

Re: 375 H&H CZ

Post by Hangover »

Ek het baie goeie nuus vir jou Frik mens hoef nie meer 2 jaar te wag vir jou geweer nie... mens kry deesdae n tydelike permit by die polisie en kan jou geweer in jou besit hou solank die permit geldig is. Om die tydelike permit te motiveer is ook redelik maklik: Myne was eenvoudig ek wil gan jag en het die geweer nodig in die terein waar ek gaan jag... jy wag +- 3 weke vir die tydelike permit en dit is of 6 maande of n jaar geldig hang af hoe mooi mens kan praat. Die form waarvoor jy moet vra is n SAPD 526 as ek reg onthou.

Oja jammer vir julle wat 2 jaar moes wag vir julle gewere... Kan dink dis uiters *a*
Hangover(A.K.A die speelding)
1976 FJ45 4x4
1UZ-FE 4.0vvti
2" OME Suspension lift
1.5" Shackle lift
35" Geo MT's
Custom Bullbar
Lockright Locked rear
York OBA
20" LED bar
Nighthawk 100W spots

Dakar
2013 3.0D-4D 4x4 Hilux Dakar
User avatar
Frederick
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1156
Joined: Fri Nov 13, 2009 11:47 am
Town: Hendrina Mpumalanga
Vehicle: 2011 Hilux. 2016 79 Land Cruiser
Real Name: Frederick
Club VHF Licence: X42

Re: 375 H&H CZ

Post by Frederick »

Ek het my 375 H&H Brno ook die jaar gekry. Het aansoek gedoen vir my lisensie op 1 September 2011. Het my eie motiverings etc geskryf. Het my lisensie fisies in my hand gehad op 5 Oktober 2011.
Ek wag egter al van 2008 af vir my hernuwings. Laaste wat ek gebel het is die kaarte al gedruk maar nog nie na die polisie stasie gestuur nie.. Baie sterkte met die lisensie. Ek weet jy gaan daai geweer geniet!!
Last edited by Frederick on Fri Dec 09, 2011 8:27 pm, edited 1 time in total.
User avatar
tersmit
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 564
Joined: Mon Aug 30, 2010 8:51 pm
Town: Durbanville Cape Town
Vehicle: '06 Hilux 4x4 4.0 Auto D/C, 185a/h Dual Battery Sistem, 1500w inverter
Real Name: Tertius

Re: 375 H&H CZ

Post by tersmit »

Frederick, het jy volgende jaar aansoek gedoen :-)
User avatar
merwn
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 354
Joined: Fri Dec 19, 2008 6:01 pm
Town: Kriel
Vehicle: 1995 Hilux 4x4 DC
Real Name: Nick

Re: 375 H&H CZ

Post by merwn »

Is ons almal 'n jaar agter of is jy 'n jaar vooruit
Image
User avatar
Frederick
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1156
Joined: Fri Nov 13, 2009 11:47 am
Town: Hendrina Mpumalanga
Vehicle: 2011 Hilux. 2016 79 Land Cruiser
Real Name: Frederick
Club VHF Licence: X42

Re: 375 H&H CZ

Post by Frederick »

tersmit wrote:Frederick, het jy volgende jaar aansoek gedoen :-)
nee kyk ek kort 'n vakansie.... Dankie Tertius.
User avatar
frik
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 248
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:10 pm
Town: Boksburg
Vehicle: KZTE 3.0 4x4
Real Name: Frik van Dyk

Re: 375 H&H CZ

Post by frik »

Hangover wrote:Ek het baie goeie nuus vir jou Frik mens hoef nie meer 2 jaar te wag vir jou geweer nie... mens kry deesdae n tydelike permit by die polisie en kan jou geweer in jou besit hou solank die permit geldig is. Om die tydelike permit te motiveer is ook redelik maklik: Myne was eenvoudig ek wil gan jag en het die geweer nodig in die terein waar ek gaan jag... jy wag +- 3 weke vir die tydelike permit en dit is of 6 maande of n jaar geldig hang af hoe mooi mens kan praat. Die form waarvoor jy moet vra is n SAPD 526 as ek reg onthou.

Oja jammer vir julle wat 2 jaar moes wag vir julle gewere... Kan dink dis uiters tjol
Dankie vir die goeie nuus Hangover . Ek moet se ek was nogal baie gelukkig het 12 maande gawag vir die 308 en hopelik minder as as dit vir oubaas

Groete Frik
Everything keeps going right Toyota
User avatar
frik
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 248
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:10 pm
Town: Boksburg
Vehicle: KZTE 3.0 4x4
Real Name: Frik van Dyk

Re: 375 H&H CZ

Post by frik »

Frederick wrote:Ek het my 375 H&H Brno ook die jaar gekry. Het aansoek gedoen vir my lisensie op 1 September 2011. Het my eie motiverings etc geskryf. Het my lisensie fisies in my hand gehad op 5 Oktober 2011.
Ek wag egter al van 2008 af vir my hernuwings. Laaste wat ek gebel het is die kaarte al gedruk maar nog nie na die polisie stasie gestuur nie.. Baie sterkte met die lisensie. Ek weet jy gaan daai geweer geniet!!
Dankie Frederick ek moet se ek kan nie wag nie ek glo dit gaan my all rounder wees .
Everything keeps going right Toyota
User avatar
frik
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 248
Joined: Tue Jan 15, 2008 3:10 pm
Town: Boksburg
Vehicle: KZTE 3.0 4x4
Real Name: Frik van Dyk

Re: 375 H&H CZ

Post by frik »

Hangover wrote:Ek het baie goeie nuus vir jou Frik mens hoef nie meer 2 jaar te wag vir jou geweer nie... mens kry deesdae n tydelike permit by die polisie en kan jou geweer in jou besit hou solank die permit geldig is. Om die tydelike permit te motiveer is ook redelik maklik: Myne was eenvoudig ek wil gan jag en het die geweer nodig in die terein waar ek gaan jag... jy wag +- 3 weke vir die tydelike permit en dit is of 6 maande of n jaar geldig hang af hoe mooi mens kan praat. Die form waarvoor jy moet vra is n SAPD 526 as ek reg onthou.

Oja jammer vir julle wat 2 jaar moes wag vir julle gewere... Kan dink dis uiters tjol
Hangover ek gaan more aansoek doen net een probleem die jagseisoen is nou toe. Volgens die outjie by die polisie stasie 3 maande max ek het klaar n bevoegtheids

Dankie Frik
Everything keeps going right Toyota
Post Reply

Return to “Hobbies”