Assistance A4C

Here you can post information of charities and charities in need or any good ideas you have on helping charities.
Johannes van die See
Monster Truck
Monster Truck

Assistance A4C

Post by Johannes van die See »

I recently unexpectedly joined as registered member of Adventures4Chris and learned what difficulties
these guys are facing trying to make ends meet just to help others in need.
They are working hard to get the A4C Online shop running and have to rely on members registering and
supporting the online shop but not only that, they also need to rely on donations to make their "Outreaches" and missionary support possible.

Some of us may already know that we have a A4C member on our forum and that he unfortunately had to sell his A4C Hilux which was used for "Outreaches". This is very sad but they do still however have two broken down vehicles which they are trying to get up n running for their next Botswana, Namibia, Zambia, Zimbabwe Outreach. The one vehicle is a Nissan Patrol of which A4C need to gather about R10k to get it back from the mechanical workshop where the clutch and numerous other parts were fixed. Then there is a Nissan Hardbody in need of a new set of tyres before it can hit the road.

As A4C have no supporting structure in the Western Cape area I have volunteered to take it upon myself to start fund raisers form our side by spreading the word and asking for support from our members. It's a small start but hopefully this action can soon spread over to other provinces in support of this good cause.

I am new to this and not even sure if I'm going about it the correct way so I will appreciate any guidance and support form event organizers, club comity and forum/Hilux4x4 Club members.

Thanks in advance.

Johan
Last edited by Anonymous on Tue May 29, 2012 6:54 pm, edited 2 times in total.
http://www.goblacksam.com
Image Link Broken
Langebaan Lagoon & Deep Sea Fishing Charters
zepplin
Monster Truck
Monster Truck
Town: Cape Town
Vehicle: Crooza VX 80 EFI
Club VHF Licence: HC 127

Re: Events for the WC till the end of the year

Post by zepplin »

My initial thought after reading Johannes' post was what is the Nissan Club doing to help out one of their own?
Asking the Hilux forum to help getting their NISSANS going is akin to asking a Stormers supporter to wear pink at Loftus.

But I guess we could use this to show the Nissan Owners Club - or whatever - a thing or two.
Crooza VX 80 efi - fully locked.
Johannes van die See
Monster Truck
Monster Truck

Re: Events for the WC till the end of the year

zepplin wrote:My initial thought after reading Johannes' post was what is the Nissan Club doing to help out one of their own?
Asking the Hilux forum to help getting their NISSANS going is akin to asking a Stormers supporter to wear pink at Loftus.

But I guess we could use this to show the Nissan Owners Club - or whatever - a thing or two.
Steve

Thanks for considering to support the cause, this is however n request to support Adventures 4 Chris and has nothing to do with the only two vehicles (Nissan) they have available to do their work.
Beggars can't be choosers, and unfortunately that's how it always is when doing missionary work, you have to beg :thumbdown:
If we can support them enough they might even be able to upgrade to Hilux again, all the more reason to start supporting.
Image Link Broken
zepplin
Monster Truck
Monster Truck
Town: Cape Town
Vehicle: Crooza VX 80 EFI
Club VHF Licence: HC 127

Re: Assistance A4C

Post by zepplin »

Yeah, I know where you coming from. :thumbup: :thumbup:

I'm just 'Lux' loyal :tease:
Crooza VX 80 efi - fully locked.
Adventures4Christ
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Town: Pretoria
Vehicle: Hilux d4d 3

Post by Adventures4Christ »

Johan jy is 'n yster en 'n man met rigting! Baie dankie vir jou en wat jy doen, ek kom kuier spoedig by jou om blad te skit!

Yip mense, die Nissan's is 'n vriend sin wat nog convert moet word, maar soos Johan se die werk moet gedoen word en as die wiele kan rol, dan gebruik ons dit ;-)

Hilux bly nog nommer een op my lysie, ek gee nie om wat die ander ouens se nie, ek moes hulle al paar keer uitsleep of uit help met die vorige outreach mobile unit, julle het mos die pics gesien ;-) Maar moet se die Patrol is 'n yster vir sy ouderdom! Hy staan nou ongelukkig by die mecanic nadat sy clutch en venster paneel na amper 250000km's gegroet het in Mozambique moes hom met erge moeite op flat bed terug sleep!

Ek is maar bietjie stil, want die Hilux leemte of eerder memories los maar 'n byt ;-)
Blessings - Adventures4Christ - Dewald - http://shop.adventures4christ.com/
Gal 6:9 "So let's not get tired of doing what is good. . ."
Rom 10:15 "How beautiful are the feet of messengers who bring good news (Gospel and Salvation)!"
OOOOMS
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler

Post by OOOOMS »

OK.....where to from here?

A4C has offered some good deals to Hilux Club Members for the past few months, perhaps we give back and support :?:
Johannes van die See
Monster Truck
Monster Truck

OOOOMS wrote:OK.....where to from here?

A4C has offered some good deals to Hilux Club Members for the past few months, perhaps we give back and support :?:
Hi Mark

Thanks for helping taking the first steps, I'm new to this and not sure where to start either, thought about asking for donations during monthly GTG events, then there is also the encouragement to register as A4C member, the yearly subscription fee will firstly gain you 5% discount on all A4C Online Shop purchases made and secondly the funds will also contribute towards the work A4C is doing.

Look at what this forum has achieved to raise funds for Timmy after her accident in DustyDre's Hilux, we held auctions and fund raisers like you won't believe, cant we try it again.

I'll brainstorm and come up with some ideas..........
Image Link Broken
Danman
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Vehicle: 2009 Fortuner 4.0 V6 aka "BosBuffel"

Post by Danman »

:thumbup: :thumbup: :thumbup:

Ek support die idee volhartig, laat weet asb. wat julle planne is.
Ons is 'n groot forum en as almal net bietjie help/bydra kan dit 'n GROOT verskil maak.
Ons moet onthou Dewald wy sy lewe aan dit wat ons elke sondag in die kerk sit en dink ons nog moet doen.

Sterkte Boeta
OOOOMS
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler

Post by OOOOMS »

Busy thinking of some idea's and any suggestions welcome.....

@ Tumelo, sent a you a PM. Could I have your comment here pls :?: :thumbup:
george
Monster Truck
Monster Truck
Town: Velddrif
Vehicle: Triton 3.5l V6
Club VHF Licence: HC107

Post by george »

Great idea Matroos. It is good to support things like this.Especially if you know the people and know where the money goes too :thumbup:

Maybe an idea is to have a jamboree sale with 4x4 camping equipment. I have a few extra things that I dont really need. We all get together with our extra stuff and sell it at a very fair prize and the money can go to where it is needed.just a thought.
"The World is a book, and those who do not travel read only a page.-Saint Augustine"
Johannes van die See
Monster Truck
Monster Truck

george wrote:Great idea Matroos. It is good to support things like this.Especially if you know the people and know where the money goes too :thumbup:

Maybe an idea is to have a jamboree sale with 4x4 camping equipment. I have a few extra things that I dont really need. We all get together with our extra stuff and sell it at a very fair prize and the money can go to where it is needed.just a thought.
George

Exactly my idea as well, I'll arrive back home end next week and will do a scan trough my garage to see what I have to auction off.

I'll also try to attend as many of the monthly GTG's where I will ask for small donations.
Another idea is to ask GTG venu's for discounted prices and then ask the members attending the GTG to donate the discount money towards A4c's vehicle repairs.

Thanks to everyone willing to support A4C.
Image Link Broken
Adventures4Christ
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers

This is awesome thank you all! Let me know what we can do from this side, what about making the A4C membership R200 Without the t-shirt and cap :blushing: ) and let me know which products on the site you like, then we can see if we can't get further discounts while still making something, this way you don't just give but actually get something you need or is a nice to have ;-)

Let me know how we can help - Thank you again

http://shop.adventures4christ.com/produ ... rship.html
Rom 10:15 "How beautiful are the feet of messengers who bring good news (Gospel and Salvation)!"
george
Monster Truck
Monster Truck

Post by george »

Hi Johan

I actually was not thinking of using the forum for this but rather a place where everyone pitches up on a certain day with all there unwanted stuff and we have a sale. If one is going to do an auction it has to be something that is expensive and it is a only one auction.
no use having ten auctions with small stuff.
"The World is a book, and those who do not travel read only a page.-Saint Augustine"
Johannes van die See
Monster Truck
Monster Truck

george wrote:Hi Johan

I actually was not thinking of using the forum for this but rather a place where everyone pitches up on a certain day with all there unwanted stuff and we have a sale. If one is going to do an auction it has to be something that is expensive and it is a only one auction.
no use having ten auctions with small stuff.
George
I like your idea, only problem is setting aside a date, organizing the venu and getting enough guys to put together a few items to be auctioned off.

On the other hand, look at how many items got auctioned off on this forum to raise funds for Timmy when she got injured during a 4x4 accident. I'm sure there were lots off money raised for her medical support and living cost not being able to work.
It felt good being part of this forum then, can't we do that again???
Image Link Broken
Family_Dog
Town: Klerksdorp
Vehicle: Hilux DC SFA, Hilux 2.7 DC, Hilux 2.7 SC, Prado 95 VX
Club VHF Licence: HC101

Post by Family_Dog »

I'm keeping an eye open on this thread and will come up with something after some more ideas have been tossed around.

-F_D

White Fang: 1999 2.7i DC Raider 4x4
Bull Dog: 1987 4Y-EFI 2.2 DC 4x4
Pra Dog: 1998 Prado VX 3.4
Hound Dog: 2000 2.7i SC 4x4

One Staffie, One Jack Russell, One Ring Neck Screecher, 17 Fish of questionable heritage

OOOOMS
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler

Post by OOOOMS »

Family_Dog wrote:I'm keeping an eye open on this thread and will come up with something after some more ideas have been tossed around.

-F_D
Hmmmm....yes Eric, the last one you initiated was such a great success :thumbup:

Some more idea's, anyone ???
george
Monster Truck
Monster Truck

Post by george »

Family_Dog wrote:I'm keeping an eye open on this thread and will come up with something after some more ideas have been tossed around.

-F_D
Now we rolling with the BIG DOGS :twisted:
Donkey
Monster Truck
Monster Truck
Town: Johannesburg
Vehicle: 2002 3.0KZ-TE 4x4, Eazyawn RTT, Snorkel, NudgeM Bumper, 38mm Ball Joint Spacers, 35" Maxxis Bighorns, Dastek Unichip, 60 ltr Snomaster fridge/freezer, 40mm body lift, Mikem front/rear with extended shackles, Bilsteins shox rear
Club VHF Licence: X122

Post by Donkey »

Had a conversation last night with Oooms and Johannes and decided that instead of contributing to the AAWDC event in August, for funds raised here: viewtopic.php?f=14&t=21253" onclick="window.open(this.href);return false;, those funds could go where they are needed most.

We now need to decide do we donate 50% to A4C and the other to one of our upcoming GTG's, or all proceeds raised go to A4C? I'm comfy with anything and hopefuly this will be an annual event :yahoo:

Next on the line is the 94.7 cycle challenge, we CAN do this!
Tumelo Maketekete
Donkey, simple and often misunderstood.
We don't stop playing because we grow old, but we grow old because we stop playing!

2002 - 3.0KZ-TE Toyota Hilux (Letebele)
1994 - 1.6i Gl Toyota Corolla (Platkar)
1990 - Gli TwinCam 16v (ZuluBoy)

ImageImage
Johannes van die See
Monster Truck
Monster Truck

Donkey wrote:Had a conversation last night with Oooms and Johannes and decided that instead of contributing to the AAWDC event in August, for funds raised here: viewtopic.php?f=14&t=21253" onclick="window.open(this.href);return false;, those funds could go where they are needed most.

We now need to decide do we donate 50% to A4C and the other to one of our upcoming GTG's, or all proceeds raised go to A4C? I'm comfy with anything and hopefuly this will be an annual event :yahoo:

Next on the line is the 94.7 cycle challenge, we CAN do this!
Tume, you are my new hero man! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Thanks so much buddy, do yourself a favour and go watch A4C's video clips an see what kind of support they are giving to needy people in Africa, you won't regret making a contribution towards their work!

My hands are pretty much tied behind my back while I'm out at sea but I'll be home next Friday, then I'll start working on my contribution as well.

This thread is only the start, we can take this a whole lot further, thanks to everyone showing their interest so far.
God bless!
Image Link Broken
Johannes van die See
Monster Truck
Monster Truck

Danman wrote::thumbup: :thumbup: :thumbup:

Ek support die idee volhartig, laat weet asb. wat julle planne is.
Ons is 'n groot forum en as almal net bietjie help/bydra kan dit 'n GROOT verskil maak.
Ons moet onthou Dewald wy sy lewe aan dit wat ons elke sondag in die kerk sit en dink ons nog moet doen.

Sterkte Boeta

Baie dankie vriend, ek het begin dink daar is min mense op die forum wat die guts het om te erken hulle is trotse kerk mense.
Soveel mense sit te veel klem op vryheid van geloof sonder om te dink dat die doel van A4C meer dimensies het, dit gaan nie net oor die woord van God versprei nie maar ook om arem mense te help.
Sodra geloof of Christendom genoem word draai baie mense hule koppe weg, en vergeet dat die werk wat gedoen word ook mense help.

Kom ons help A4C om mense in nood te help, dis al wat ek vra, niemand gaan geloof op enige iemand af dwing nie.
Image Link Broken
CasKru
Town: Benoni
Vehicle: '94 Hilux Raider 2.4i (22RE) DC 4x4
Club VHF Licence: B15

Post by CasKru »

Ek pledge 'n R1000 vir einde Junie :thumbup:
To God be the glory
Johannes van die See
Monster Truck
Monster Truck

:shock: :shock: :shock: :yahoo:
Dis hoe mens n voorbeeld stel!!!

Cassie ek wens ek kon net soveel gee soos jy, vir nou sal ek R500 skenk, ek het reeds baie goeie diens die maand by A4C Online Shop ontvang, het R7000 daar spandeer en wens ek kon meer doen, maar in tyd.

Dewald, wil jy nie asb leiding neem met bank besonderhede vir donasies nie asb.
Image Link Broken
Donkey
Monster Truck
Monster Truck
Vehicle: 2002 3.0KZ-TE 4x4, Eazyawn RTT, Snorkel, NudgeM Bumper, 38mm Ball Joint Spacers, 35" Maxxis Bighorns, Dastek Unichip, 60 ltr Snomaster fridge/freezer, 40mm body lift, Mikem front/rear with extended shackles, Bilsteins shox rear

Post by Donkey »

Cassie! you're the man!
Who let the dogs out who? Who? Who? Who? *singing loud*

:mexwave:
Tumelo Maketekete
We don't stop playing because we grow old, but we grow old because we stop playing!

ImageImage
Danman
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers

Post by Danman »

CasKru wrote:Ek pledge 'n R1000 vir einde Junie :thumbup:
Ek maak ook so, maar ek is 'n staatsamptenaar so my R1000 sal wees enige tyd vannaf die 15de Junie.

As ons nou nog agt manne kry dan loop die een trokkie weer.....
CasKru

Post by CasKru »

Danman wrote:
Ek maak ook so, maar ek is 'n staatsamptenaar so my R1000 sal wees enige tyd vannaf die 15de Junie.

As ons nou nog agt manne kry dan loop die een trokkie weer.....
Dan the man.... Ek self het ongelukkig al hierdie maand se ekstra gebruik (vrou se kar kort nuwe clutch etc) maar daai is hoekom ek dit pledge vir einde Junie :thumbup:
To God be the glory
george
Monster Truck
Monster Truck

Post by george »

Gaan julle 'n lysie begin of hoe wil julle maak.Ek pledge ook R1000 die einde Junie.My huis is dan verkoop so sal plan kan maak :thumbup:
CasKru

Post by CasKru »

george wrote:
Gaan julle 'n lysie begin of hoe wil julle maak.Ek pledge ook R1000 die einde Junie.My huis is dan verkoop so sal plan kan maak :thumbup:
So bek moet ook jam kry :thumbup: :thumbup:

Kom ons begin die lys sommer hier.

1) CasKru - R1000 pledge (End of June)
2) Danman - R1000 pledge (After 15th of June)
3) george - R1000 pledge (End of June)
4) Johannes vd See - R500
5)
6)
7)
8)
To God be the glory
Johannes van die See
Monster Truck
Monster Truck

4) Johannes vd See - R1000 pledge (End of June) edited by meself
5)
6)
7)
8)
Image Link Broken
KOBUSL
Monster Truck
Monster Truck
Town: WOLSELEY
Vehicle: '96 HILUX 2.8 HILUX DC 3i BMW 540 RANCHERO UTE 4 Li

Post by KOBUSL »

CasKru wrote:
george wrote:
So bek moet ook jam kry :thumbup: :thumbup:

4) Johannes vd See - R500
5) KobusL - R1000
6)
7)
8)
Word te vinnig oud en te stadig wys.
george
Monster Truck
Monster Truck

Post by george »

4) Johannes vd See - R1000 (End of June)
5) KobusL - R1000
6)
7)
8)

:yahoo: :yahoo:
KOBUSL
Monster Truck
Monster Truck

Post by KOBUSL »

Johannes en Tumelo :

Gaan die Comrades fondse ook hiernatoe (A4C ) ? Wat het julle besluit ?
Johannes van die See
Monster Truck
Monster Truck

KOBUSL wrote:Johannes en Tumelo :

Kobus, baie dankie vir jou bydrae.
Oor Tumelo se fonds insameling is ek nie seker nie, ek dink dit moet nog besluit word of hy die helfde gaan skenk aan A4C.
Meskien kan Tumelo en 0000MS meer daaroor se.
Image Link Broken
OOOOMS
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler

Post by OOOOMS »

Johannes van die See wrote:

Oor Tumelo se fonds insameling is ek nie seker nie, ek dink dit moet nog besluit word of hy die helfde gaan skenk aan A4C.
Dit was net 'n voorstel van my kant af gewees.....

....die mense wat daartoe bydra op Tumelo se Comrades thread sal moet se of hulle gelukkig / ongelukkig is met die idee..... :wink2:
CasKru

Post by CasKru »

Ek wil net die lys op die aktiewe bladsy hou:

5) KobusL - R1000
6)
7)
8)
To God be the glory
Johannes van die See
Monster Truck
Monster Truck

OOOOMS wrote:

Dit was net 'n voorstel van my kant af gewees.....

....die mense wat daartoe bydra op Tumelo se Comrades thread sal moet se of hulle gelukkig / ongelukkig is met die idee..... :wink2:
Dit is regverdig so ons sal daai bol in Tumelo se hande los.........
Image Link Broken
Adventures4Christ
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers

Shoe, boetas ek sit met trane in my oe en het nie regtig woorde nie julle is awesome!
Ons werk aan 'n familie naweek net buite Ermelo iewers in November, meskien kan ons 'n Hilux GTG reel vir daai naweek en net lekker fun he, sal julle die details stuur.

Bank details en meer inligting kan op ons site http://www.adventures4christ.com" onclick="window.open(this.href);return false; gesien word: Skree as ek iets kan doen mense?
Acc Name: Adventures4Christ
Acc Type: Cheque Account
Branch: Menlyn Pretoria
Bank: First National Bank
Account no.: 6224 7208 061
Branch Code: 252 445
Reference: Hilux forum donation
OOOOMS
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler

Post by OOOOMS »

Johannes en Tumelo :

Gaan die Comrades fondse ook hiernatoe (A4C ) ? Wat het julle besluit ?[/quote]
Meskien kan Tumelo en 0000MS meer daaroor se.[/quote]Dit was net 'n voorstel van my kant af gewees.....

....die mense wat daartoe bydra op Tumelo se Comrades thread sal moet se of hulle gelukkig / ongelukkig is met die idee..... :wink2:[/quote]
Dit is regverdig so ons sal daai bolin Tumelo se hande los.........[/quote]

Ja Johannes, 'bal' nie 'bol' nie..... :shock2:
Johannes van die See
Monster Truck
Monster Truck

Adventures4Christ wrote:Shoe, boetas ek sit met trane in my oe en het nie regtig woorde nie julle is awesome!
Hou die forum dop ou pel, hier was al groot dinge bereik!
Adventures4Christ wrote:Ons werk aan 'n familie naweek net buite Ermelo iewers in November, meskien kan ons 'n Hilux GTG reel vir daai naweek en net lekker fun he, sal julle die details stuur.
Mark, kan julle manne daar bo n note maak hiervan en dit dalk laat realiseer?
Image Link Broken
OOOOMS
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler

Post by OOOOMS »

Adventures4Christ wrote:Shoe, boetas ek sit met trane in my oe en het nie regtig woorde nie julle is awesome!
Hou die forum dop ou pel, hier was al groot dinge bereik!
Adventures4Christ wrote:Ons werk aan 'n familie naweek net buite Ermelo iewers in November, meskien kan ons 'n Hilux GTG reel vir daai naweek en net lekker fun he, sal julle die details stuur.
Mark, kan julle manne daar bo n note maak hiervan en dit dalk laat realiseer?
Nota gemaak :thumbup:

Maar Dewld sal moet besonderhede opsit en reel :thumbup:
Adventures4Christ
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers

Ek sal reel en laat weet sodra die datum en beplanning vas is seker binne die volgende 3 dae ;-) Wat se datum sal julle manne pas in November, ons kyk na die naweek van die 9de November?
OOOOMS
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler

Post by OOOOMS »

Adventures4Christ wrote:Ek sal reel en laat weet sodra die datum en beplanning vas is seker binne die volgende 3 dae ;-) Wat se datum sal julle manne pas in November, ons kyk na die naweek van die 9de November?
Sien die events calendar vir Gauteng, 9de behoort nie te clash met iets op die stadium nie:

viewtopic.php?f=51&t=21701" onclick="window.open(this.href);return false;
Kagiso
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Vehicle: Datsun SAFARI aka LOBO, Nissan Patrol GQ

Post by Kagiso »

Oompie en en Dewald het annerdag so saamgepraat - en is die gedagte dat Outreach Africa [My bediening] en Adventures for Christ saamspan - ek doen nog die uitreike maar A4C hanteer meer van die beplanning en so aan [admin en ek is nie dik vrinne nie]

So - vra ek nou namens albei die bedieninge - Steek hand op manne dat ons daai SafariPatrol kan "bail" - die werk is klaar gedoen - maar die "workshop" sal nie die voertuig laat gaan vòòr hulle nie hulle geld in die hand het nie.

Dankie Johannes, Mark die Oooooooooms [maar nie sou OU ooooom soos ekke nie :mrgreen: ] en Cas en almal wat reeds hand opsteek..

die ander noodkrete sit ek op hul eie 'Posts' sodat die goed nie verstrengeld raak , nie..
Thanx manne

EN DANKIE Pietpetoors dat ons SY Koninkrykswerke ook hier op jou forum mag opper en aanhoor [Ooooo KKyyyy dan aan-"lees"
Outreach2Africa - In support of Missionaries of Africa: Helping God's children doing God's work.
on't bring God down to your level of faith ... bring your faith up to His level!
Johannes van die See
Monster Truck
Monster Truck

Kagiso wrote:Oompie en en Dewald het annerdag so saamgepraat - en is die gedagte dat Outreach Africa [My bediening] en Adventures for Christ saamspan - ek doen nog die uitreike maar A4C hanteer meer van die beplanning en so aan [admin en ek is nie dik vrinne nie]

So - vra ek nou namens albei die bedieninge - Steek hand op manne dat ons daai SafariPatrol kan "bail" - die werk is klaar gedoen - maar die "workshop" sal nie die voertuig laat gaan vòòr hulle nie hulle geld in die hand het nie.

Dankie Johannes, Mark die Oooooooooms [maar nie sou OU ooooom soos ekke nie :mrgreen: ] en Cas en almal wat reeds hand opsteek..

die ander noodkrete sit ek op hul eie 'Posts' sodat die goed nie verstrengeld raak , nie..
Thanx manne

EN DANKIE Pietpetoors dat ons SY Koninkrykswerke ook hier op jou forum mag opper en aanhoor [Ooooo KKyyyy dan aan-"lees"
Groot plesier oom, ek moet nog gewoond raak aan die mense wat hulle koppe weg draai maar vir die wat wel gretig is om te help is ek baie dankbaar.
Image Link Broken
Adventures4Christ
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers

Skuus as ek nie gereeld op die site kom nie, maar nou eers paar ander challenges so internet connection is so bietjie gelimit to werk ;-)
Julle mense weet nie wat die beteken vir ons nie, net om te sien daar word gesels is klaar een groot aansporing en help!

Bitter min mense besef 'n helpende hand is nie altyd iets gee nie, maar soms 'n gewillige oor of mond van inspirasie, so bitter baie dankie vir elkeen van julle wat saam gesels, saam span en bemoedig.
Dis maklik om te vra, praat en op mense se gevoelens te speel, ongelukkig die norm van ons dag wat baie hartseer is, maar dis 'n ander storie wanneer daar skouer aan die wiel gesit moet word.
Maak nie saak jou effort nie solank jy iets doen kan God dit seen. Ek kom baie in die moeilikheid as ek vir mense se God kan nie 'n gebed gebruik as daar nie iemand is wat gehoorsaam is nie. Gebed in sy self is dood as die liggaam nie werk nie.
Jy kan slegs op water loop as jy die eerste tree vat ;-) Vir sommiges is dit om te bid en Hom te vra, vir ander is dit om die gebed te verhoor deur Sy stem te gehoorsaam ;-) Maar die belangrikste is om iets te doen al is dit net telefoon optel en aanspoor, al moet jy dit 10 keer 'n dag met dieselfde boeta doen, hy of sy het dalk opgegee maar dis wanneer ons nie opgee nie, al word ons hoe gat vol vir hulle verskonings en slegte geid, wat sal maak dat hulle hulle lewens weer om draai. Aan hou klop, aan hou aanspoor en aan hou push, gaan ons wereld beter maak ;-)

BAIE BAIE SEEN VIR ELKEEN VAN JULLE!!!!!
george
Monster Truck
Monster Truck

Post by george »

Ek wil net die lys op die aktiewe bladsy hou:

3) george - R1000 PAID
5) KobusL - R1000
6)
7)
8)
Johannes van die See
Monster Truck
Monster Truck

:dance1:
Dankie George!
Image Link Broken
Adventures4Christ
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers

"Hou die forum dop ou pel, hier was al groot dinge bereik!"

Julle mense is een henkse voorbeeld hier buite en ek staan verbaas hoe baie mense gesels ;-)

Baie dankie julle!!!!!!!
Het vir hulle gese ons moet bly by Toyota, gear box is reg, nou is dit battery en brieke, dink ek moet hulle kry en hom in te trade hehehe (Maar tong in die kies, hy ry actually baie lekker vir sy ouderdom, oor die 400,000km al)
Moet net gou met julle deel, God is amazing, met die besigheid wat bang gegaan het, huis/kar/alles verkoop en so aan en dan paar challenges om verskillende trips en projekte te befonds, sommer so uit die bloute, sit en gesels ek by buurman se braai met 'n vriend van hom, so tussen die gespreke deur gesels ons oor wat my besigheid gedoen, of wel probeer doen het, raai wat, ek begin Maandag op kontrak by hulle werk om nuwe divisie te begin wat presies gaan doen wat ek gedoen het, hulle soek al lank 'n nuwe mark om te betree, met die vryheid om nogsteeds uitreike en projekte te kan hanteer! Nog steeds werk ek vir myself op 'n manier, hoef niks nuuts te leer nie, doen wat ek verstaan en geniet, maar meer so die vryheid om A4C se projekte nog meer te kan dryf, en dit terwyl daar stabiele salaris in kom, om verantwoordelikhede by te maak! Dit na alles begin stink het, sommer by 'n braai onverwags, draai dinge om!

Ons God is awesome! Ons mag voel Hy luister nie, gee nie om nie, verstaan nie, of Hy gaan dit nooit in tyd maak nie, maar Lasarus het al begin stink, Hy is altyd in tyd!
Vas byt manne en uit die diepte van my hart baie dankie vir wat julle al sover gedoen het!!!!

Daar is baie manne daar buite te trots om te se hoe dit regtig gaan, te moeg om weer op te staan en vrek onstabiel, as dit nie vir mense soos julle en my close boetas was nie, kon dit 'n hele ander storie gewees het, God gebruik selfs die ou op die hoek van die straat soms, so steek jou hand uit, ek kan dit nie genoeg se nie, al vat jy iemand wat jy weet is besig om te skei, of werkloos sit of wat ookal tragedie deur gaan en gaan ry 4x4 course, of hou 'n braai, jy weet nooit!!!
CasKru

Post by CasKru »

Dankie vir jou terugvoering Dewald.

Hoe sê hulle...:"Don't tell God how big your problems is, tel your problems how big God is"
To God be the glory
Johannes van die See
Monster Truck
Monster Truck

Adventures4Christ wrote:"Hou die forum dop ou pel, hier was al groot dinge bereik!"

Julle mense is een henkse voorbeeld hier buite en ek staan verbaas hoe baie mense gesels ;-)

Baie dankie julle!!!!!!!
Het vir hulle gese ons moet bly by Toyota, gear box is reg, nou is dit battery en brieke, dink ek moet hulle kry en hom in te trade hehehe (Maar tong in die kies, hy ry actually baie lekker vir sy ouderdom, oor die 400,000km al)
Moet net gou met julle deel, God is amazing, met die besigheid wat bang gegaan het, huis/kar/alles verkoop en so aan en dan paar challenges om verskillende trips en projekte te befonds, sommer so uit die bloute, sit en gesels ek by buurman se braai met 'n vriend van hom, so tussen die gespreke deur gesels ons oor wat my besigheid gedoen, of wel probeer doen het, raai wat, ek begin Maandag op kontrak by hulle werk om nuwe divisie te begin wat presies gaan doen wat ek gedoen het, hulle soek al lank 'n nuwe mark om te betree, met die vryheid om nogsteeds uitreike en projekte te kan hanteer! Nog steeds werk ek vir myself op 'n manier, hoef niks nuuts te leer nie, doen wat ek verstaan en geniet, maar meer so die vryheid om A4C se projekte nog meer te kan dryf, en dit terwyl daar stabiele salaris in kom, om verantwoordelikhede by te maak! Dit na alles begin stink het, sommer by 'n braai onverwags, draai dinge om!

Ons God is awesome! Ons mag voel Hy luister nie, gee nie om nie, verstaan nie, of Hy gaan dit nooit in tyd maak nie, maar Lasarus het al begin stink, Hy is altyd in tyd!
Vas byt manne en uit die diepte van my hart baie dankie vir wat julle al sover gedoen het!!!!

Daar is baie manne daar buite te trots om te se hoe dit regtig gaan, te moeg om weer op te staan en vrek onstabiel, as dit nie vir mense soos julle en my close boetas was nie, kon dit 'n hele ander storie gewees het, God gebruik selfs die ou op die hoek van die straat soms, so steek jou hand uit, ek kan dit nie genoeg se nie, al vat jy iemand wat jy weet is besig om te skei, of werkloos sit of wat ookal tragedie deur gaan en gaan ry 4x4 course, of hou 'n braai, jy weet nooit!!!
More Dewald.

Ek is baie bly jy het reg gekom met n nuwe werk, dit is voorwaar goei nuus na alles wat jy verloor het.

Ek sien jy lees Radio Kansel se daaglikse boodskappies, nice!
Soos hulle se ja, jy moet eers die klip weg rol voor God kan inkom en begin werk aan die stink.

Sterkte met julle trek ook, julle het baie op jule hande, en vasbyt met die herstel van die voertuie, ons almal saam sal dit kan moontlik maak, in tyd.

Lekker dag.
Image Link Broken
Donkey
Monster Truck
Monster Truck

Post by Donkey »

5) KobusL - R1000
6) Comrades fundraiser - (100%)
7)
8)
9)
10)
Tumelo Maketekete

ImageImage
Danman
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers

Post by Danman »

Donkey wrote:1) CasKru - R1000 pledge (End of June)
5) KobusL - R1000
6) Comrades fundraiser - (100%)7)
8)
9)
10)

:thumbup: :yahoo: :yahoo:

U R :thumbup:
CasKru

Post by CasKru »

nice one Tumelo
To God be the glory
Adventures4Christ
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers

WOW Tumelo, that is awesome!!! Thank you so much!
How can we say thank you for this guys?
Adventures4Christ
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers

Hi all, we just received the following donation and need your advice? How would you best think we auction this package off?

The place web site is http://www.zulunyala.com/
The auction donation includes: two (2) Photo Safari Packages for 2 people each: 3 days & 3 nights lodging, 3 full delicious meals daily, & 2 guided game viewing activities daily. There is no reserve, or no minimum bid. All Zulu Nyala asks is 50% of whatever the donation is sold for. Although this offer is valued at R19, 500 per safari package, past auctions have fetched up to double this amount.
CasKru

Post by CasKru »

We could hold a raffle maybe but that usually takes some time
To God be the glory
Adventures4Christ
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers

CasKru wrote:We could hold a raffle maybe but that usually takes some time
How does the raffle work? We can make it for a nice December break away for a couple ;-) Or Christmas present for in-laws :tease: :tease:

Was thinking to run an auction bid over a two month period? Set a date and the highest bidder takes it at the end of the two months?
CasKru

Post by CasKru »

Adventures4Christ wrote:
CasKru wrote:We could hold a raffle maybe but that usually takes some time
How does the raffle work? We can make it for a nice December break away for a couple ;-) Or Christmas present for in-laws :tease: :tease:

Was thinking to run an auction bid over a two month period? Set a date and the highest bidder takes it at the end of the two months?
Don't know if you will get such a big amount. Was thinking along the lines of 200 tickets at R50 a ticket or something like that
To God be the glory
Adventures4Christ
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers

Sounds like a good idea! What if we make it R100 a ticket and once we have 200, we do a draw at the next GTG? Will do this through our normal members database as well?
For those on this topic who helped and those who donated to the comrades, we will give a free ticket?
KOBUSL
Monster Truck
Monster Truck

Post by KOBUSL »

Ek dink geen vry kaartjies nie. Daar is 'n Hardbody ( of iets in die lyn ) aan die kom sien ek, en die handelaar sou kontant wou he. En R 100 is twee porsies sushi ( of vyftig lee bottels )lol

Cassie se idee klink reg, jy gaan nie ver kom met die opveil-idee nie.
Adventures4Christ
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers

Dankie Kobus, as julle dink dis die weg om te gaan, dan sal ek more deur die dag dit opsit, wag nog so bietjie om te hoor wat die mense se ;-)

In watter thread moet ek so loot storie sit?

Return to “Community Responsibility”