Community work

Tell us about your interesting nature stories, animal sightings, questions and pictures on nature and your experiences.
Henk Bakkie
High Range 4WD
High Range 4WD
Town: Benoni
Vehicle: '93Hilux DC 2.2 4x4

Community work

Post by Henk Bakkie »

I thought long and hard for a proper description to this topic, as an Afrikaans booytjie from the East Rand this is the best I could come up with :eh:

We have come to realise that we need a reason - or purpose - to go out there and get the cobbwebs off the low range gearbox :problem: doing trails for the sake of doing it just does not do it for us any more, and with a son in his last year of school we will not survive on school holiday's only!

This made me think, anyone on this forum - and I have searched with no results!- that are aware of groups / organisations, etc where one could volunteer your 4x4, etc for a good cause. Some years ago a collegue of mine belonged to a group called "the friends of the Nile" or someting like that. They would go out to Limpopo on a regular basis and get involved in the removal of alien vegetation, etc in the river. This sounds like the type of thing that I would like to get involved with - the details however I have no clue about :think:

The above would give us a reason to pack the bakkie and get out there - at least for the weekend trips.

I would love to hear from fellow forum members should they know of any such "opportunities" - or even just if you think I am off the track...

Cheers
____________________________________________________________________________________________
“Om dood te gaan is geen kuns nie; die slegte kry dit reg. Om te lewe is ‘n kuns; die beste kry dit nie goed reg nie.” - CJ Langenhoven
Niel
Town: Cape Town
Vehicle: 2014, DC, D4D 3.0, 4x4

Re: Community work

Post by Niel »

Henk, lekker man. I agree and I will see if we can do something similar in Cape Town :thumbup:
Close to where I stay there is 2 oomies fromthe old age home that go for a walk every morning and the have a bag each and as they walk they pick up the stuff other just fling from their cars ...... it is nice to see that there are still people that care enough to go the extra mile :thumbup:
ToyX4
Monster Truck
Monster Truck
Town: Ottosdal
Vehicle: Rocky's

Post by ToyX4 »

Henk, can't you get your own initiative off the ground?
ImageImage
blom
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Town: Landrovia
Vehicle: xj jeep & SERIES 3 & Isuzu KB 300 Dtec DC

Post by blom »

jip lets cal it save the BLOM
so every weekend you can come out this way and we kill all the alien vegitation in my "garden"?????
how cool is that ?????
:mrgreen:
Grensvegter van LANDROVIA
Niel

Post by Niel »

blom wrote:we kill all the alien vegitation in my "garden
= landrover :lol:
blom
Town: Landrovia
Vehicle: xj jeep & SERIES 3 & Isuzu KB 300 Dtec DC

Post by blom »

:shock:
the queen asked me to relay a message to mr Niel
"you are be banned from LANDROVIA "
:twisted:
Grensvegter van LANDROVIA
Niel

Post by Niel »

:oops: :oops: :oops: ........ :thumbup:
Henk Bakkie
High Range 4WD
High Range 4WD

Post by Henk Bakkie »

ToyX4 wrote:Henk, can't you get your own initiative off the ground?
I think it migth well sound easier than it sounds....

Busy "Googling" at the moment - not much happening at work see :o - hopefully something will "pop up" as an idea.

Thanks
____________________________________________________________________________________________
“Om dood te gaan is geen kuns nie; die slegte kry dit reg. Om te lewe is ‘n kuns; die beste kry dit nie goed reg nie.” - CJ Langenhoven
Piesang
Town: Grabouw
Vehicle: '99 Hilux SRX d/c 4x4

Post by Piesang »

Bakgat idee :clap: :clap:
Dit is soortvan die selfde idee wat ek hier in Grabouw by Nuweberg Nutuurbewaring wil van die grond kry deur uitheemse plante en bome in natuurbewaring se gebied te help uit roei. Ek het aan gesluit as ere natuurbewaarder en sal vroeg in die jaar met Leon Lourens hoof van Nuweberg natuurbewaaring kontak maak om die bal aan die rol te kry.

Dit was ook (vir Community work) hoekom ek van jul ouens se hulp gevra het met die Walk of Faith om die gestermdes en oues vandae ook die geleentheid te gee om in die berg te kom, wat ons as vanselvspreekind vat.

Maar weens die swak belangstelling het ek gedink dat julle ouens nie belangstel in so iets nie :oops: :oops: :oops:

"Onderwerp julle dan aan God; weerstaan die duiwel, en hy sal van julle wegvlug." Jak 4:7
Tim Neary
High Range 4WD
High Range 4WD
Town: Randburg
Vehicle: Hilux DC 2.2 1984

Post by Tim Neary »

A few of the game reserves do have similar programs through their honory rangers programs.Some years ago a reserve we were involved in had a program of the 4x4 fellows doing fence patrols but managing vollunteers as well as the variety of management and control issues made them drop the idea.

I have also come accross folk who band together and then head off to do community work in far remote villages and again this does take time to get accepted by the village and then to put in a assistance program that is sustainable. often this is around maintenance of clinics, schools etc............ collecting school materials / books etc. During our travels we find so often that the corporations look after the "politically snsitive / correct" areas that are close to their main workforce and thus it is these distant communities that are forgotten and often appreciated the most.

Service clubs, church groups.........

Dont give up in the least, look around there are projects available and you may end up travelling along a forgotton road in a beautiful area........not serious 4x4 but just as rewarding.....BUT it is a commitment and when the bug bites..........it can consume you.
Piesang

Post by Piesang »

Some years ago a reserve we were involved in had a program of the 4x4 fellows doing fence patrols but managing vollunteers
Dis ook deel van wat ons hier doen (ons is 2 manne), omdat dit so na die stad is, is daar is baie ouens wat met qwats en offroad bikes kier kom rond jaag en die plek opfoeter en dan ook stappers, bergfiets ryers en :o: ja ook 4x4's wat dink hul hoef nie toegang tebetaal nie en dan agterpaaie kies of deur heinings kom. So ons doen gereeld patrolies om dit te probeer bekamp en die natuur vir die nageslag te beskerm.

"Onderwerp julle dan aan God; weerstaan die duiwel, en hy sal van julle wegvlug." Jak 4:7
Rick
High Range 2WD
High Range 2WD
Town: Hermanus
Vehicle: BMW

Post by Rick »

I read an article in Dec WegRy about the WC Landcruiser club that does regular outings to West Coast...Their "thing" is to clean up the beaches along the west coast....They even have members from up North that join them!
Thunder is good, thunder is impressive, but it is the lightning that does the work. -Mark Twain
frik
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Town: Boksburg
Vehicle: KZTE 3.0 4x4

Post by frik »

Henk Bakkie wrote:I thought long and hard for a proper description to this topic, as an Afrikaans booytjie from the East Rand this is the best I could come up with :eh:

We have come to realise that we need a reason - or purpose - to go out there and get the cobbwebs off the low range gearbox :problem: doing trails for the sake of doing it just does not do it for us any more, and with a son in his last year of school we will not survive on school holiday's only!

This made me think, anyone on this forum - and I have searched with no results!- that are aware of groups / organisations, etc where one could volunteer your 4x4, etc for a good cause. Some years ago a collegue of mine belonged to a group called "the friends of the Nile" or someting like that. They would go out to Limpopo on a regular basis and get involved in the removal of alien vegetation, etc in the river. This sounds like the type of thing that I would like to get involved with - the details however I have no clue about :think:

The above would give us a reason to pack the bakkie and get out there - at least for the weekend trips.

I would love to hear from fellow forum members should they know of any such "opportunities" - or even just if you think I am off the track...

Cheers
Henk ek hou van jou idee maar waar begin ons het jy al gedink ons kan miskien minder bevooregte kinders saamnooi en sodoende kom hulle n bietjie weg en ons het extra hande vir wat ons wil doen.
Sou graag n paar lokasies wou skyf maar ek neem aan dis buite die kwessie :D
Everything keeps going right Toyota
Niel

Post by Niel »

Ek weet hier in Kaapstad is die BMW forum besig met n paar verskillende pogings om mense en instansies te help. Hulle samel geld in vir n yskas vir die laerskool, deel persente/speelgoed uit, verf n hospitaalkamers wat dit nodig het en vat weeskinders vir n dag uit op die bikes ...............

Ek is seker dat daar baie ander is soos een 4x4 groep (kan nie onthou wie dit is nie) tel gemors teen die kus op ...
Bosvark
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Town: Brackenfell
Vehicle: Hilux 2200 D/C AUS specs

Post by Bosvark »

Hulle doen darem hul deel,wat gaan jy reel.
Niel wrote:Ek weet hier in Kaapstad is die BMW forum besig met n paar verskillende pogings om mense en instansies te help. Hulle samel geld in vir n yskas vir die laerskool, deel persente/speelgoed uit, verf n hospitaalkamers wat dit nodig het en vat weeskinders vir n dag uit op die bikes ...............

Ek is seker dat daar baie ander is soos een 4x4 groep (kan nie onthou wie dit is nie) tel gemors teen die kus op ...
n vark bly maar n vark
Niel

Post by Niel »

Ek sal iets reel as jy persoonlik betrokke gaan wees. :thumbup: What say you :?:
Bosvark
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers

Post by Bosvark »

Doen al genoeg,dryf jy dit maar,siende dat jy so slim is.
Niel wrote:Ek sal iets reel as jy persoonlik betrokke gaan wees. :thumbup: What say you :?:
n vark bly maar n vark
Niel

Post by Niel »

Trek jy al klaar klein koppie :thumbdown: :thumbdown: :silent:
Bosvark
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers

Post by Bosvark »

Saapsak krap so bietjie in jou neus rond dan kom jy op met n briljante idee,daai breins kort n bietjie lug.
n vark bly maar n vark
King Rat
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Vehicle: Hilux

Post by King Rat »

Nou se dan watter deel jy doen dan kan ons jou met graagte kom help?
Datsun GX Coupe 1200
99 Subaru Legacy GT
07 Alfa Romeo GT 3.2 V6

Lampropeltis getula californiae, Orthriophis taeniura friesi, Morelia spilota, Python brongersmai, Epicrates chenchria maurus, Python regius
Henk Bakkie
High Range 4WD
High Range 4WD

Post by Henk Bakkie »

[/quote]

Henk ek hou van jou idee maar waar begin ons het jy al gedink ons kan miskien minder bevooregte kinders saamnooi en sodoende kom hulle n bietjie weg en ons het extra hande vir wat ons wil doen.
Sou graag n paar lokasies wou skyf maar ek neem aan dis buite die kwessie :D[/quote]

Frik, behalwe dat jy ok van my wereld af kom - gedink dis net die manne van die Kaap wat sulke goed doen?, het jy my nou net laat dink.... Ek gaan kontak maak met Abraham Kriel kinderhuis - dalk kan hulle met iets opkom, en ook sodoende hulle kinders betrokke kry?

Sal laat weet
frik
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Town: Boksburg
Vehicle: KZTE 3.0 4x4

Post by frik »

Henk probeer eers vastel hoeveel mense hier is bereid om betrokke te raak ek stel voor ons toets eers die waters en begin klein en kyk wat daarna gebeur after all gaan almal net benifit van so n initiative ek sien op n nader forum het die manne n potjiekos kompetiesie ek dink dit sou regtig nice gewees het as ons n paar minderbevooregte kinders kon nooi om saam te kom eer maar ek sal dit met hulle bespreek wil nie hulle thread high jack nie.
Everything keeps going right Toyota
Piesang

Post by Piesang »

Henk ek hou van jou idee maar waar begin ons het jy al gedink ons kan miskien minder bevooregte kinders saamnooi en sodoende kom hulle n bietjie weg
Ek sal met Leon van Natuurbewaaring praat en met OTM (bosbou) inverbinding tree hier op Grabouw as daar van die WP manne wat sal saamspan om byvoorbeeld Durbanville Kinderhuis of 'n ander groep hier in die berg wil in bring vir 'n piekniek.

Laat weet my as daar belangstelling is.

Niel

Post by Niel »

Ek is in. Laat maar net weet :thumbup:
JohanM
Monster Truck
Monster Truck
Town: Meyerton
Vehicle: Prado 120 4.0 V6
Club VHF Licence: HC126

Post by JohanM »

Ek sal voorstel dat elke streek bymekaar kom, en dan besluit op `n tipe van "give back to the comunity" Projek wat in daardie streek sal werk, met al die volunteers. Manne dit is tyd om te wys dat ons kan meer doen as net 4x4 ry.

Kom ons kry nou `n streeks bymekaar kom so op `n saterdag en dan kan elke streek sy idee op die onderskeidelike sub forums plaas en dan ook na die tyd `n tipe van terugvoering gee, miskien met `n paar Foto's en al.
Johan Marais

Return to “Out in Nature”