Is Daktent n MOET??

Here you can recommend establishments that offer good service at reasonable prices .......and in addition you can recommend things to do in an area both locally and neighboring countries ......
Post Reply
Christiaankirsten
High Range 4WD
High Range 4WD
Posts: 39
Joined: Fri Jul 31, 2009 6:39 pm
Town: Worcester
Vehicle: '98 Hilux 4x4
Real Name: Christiaan
Club VHF Licence: LOFTUS

Is Daktent n MOET??

Post by Christiaankirsten »

Ek beplan n trippie na Botswana in 2012 o/a na Caprivi en Okovango.Alhoewel ek al Namibie plat gery het met my 1999 3.0 L Hilux sal dit die eerste keer wees dat ek Botswana gaan besoek met hom.

Paar jaar gelede het ek maar besluit op n 3x3m "canvass dome-tent" en gelukkig is die op-en -afslaan op die stadium al bemeester!!
Ek verstaan baie manne se dat dele van Botswana baie meer 'wild' is as ons ander buurlande, en dus wil ek graag by julle weet of dit enigsins "slim" sal wees om met n grond tent te gaan kamp as bv met n daktent(as n ou dink aan leeus, olifante, en hienas...)

Ek sal ook enige ander info baie waardeer....budget kamp terreine, lekker roetes, en ander interressante plekke...

baie dankie!
cheers
LOFTUS
User avatar
Jaco Versfeld
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 803
Joined: Tue Oct 14, 2008 2:56 pm
Town: Western Cape
Vehicle: Moms Taxi, 2001 Prado (The Barbie Cruiser)) Sold - Mufasa: '86 Hilux DC 4Y EFI
Real Name: Jaco
Club VHF Licence: X69
Location: Fairland
Contact:

Re: Is Daktent n MOET??

Post by Jaco Versfeld »

Hi Christiaan,

Ek het 'n daktent, en dit werk lekker vir sy doel - wanneer jy overland, en elke dag 'n nuwe kamp opslaan. As jy meer as een dag oorslaap by dieselfde kampplek, is die daktent frustrerend. Jy moet hom elke keer opslaan voordat jy kan ry.

Ons het ook in Puros 'n interessante uitdaging gehad. Die tent was so halfpad opgeslaan, toe ons begin kos maak. Net toe dit lekker skemer is, kom twee olifante doodluiters deur die kamp aangestap. Ons is almal in die bakkie in, maar kon nie wegry nie...

Ons was laasjaar in Mabuasehube, met grondtente. Moet se, dit voel bietjie veiliger daarbo in 'n daktent, maar ek dink nie dit is werklik veiliger nie. 'n Goeie dome tent van kanvas is voldoende.

My vrou het aangedring op 'n daktent toe ons Kaokoveld toe is. Ek geniet die tent baie, maar 'n dome tent is regtig voldoende.
Christiaankirsten wrote:Ek beplan n trippie na Botswana in 2012 o/a na Caprivi en Okovango.Alhoewel ek al Namibie plat gery het met my 1999 3.0 L Hilux sal dit die eerste keer wees dat ek Botswana gaan besoek met hom.

Paar jaar gelede het ek maar besluit op n 3x3m "canvass dome-tent" en gelukkig is die op-en -afslaan op die stadium al bemeester!!
Ek verstaan baie manne se dat dele van Botswana baie meer 'wild' is as ons ander buurlande, en dus wil ek graag by julle weet of dit enigsins "slim" sal wees om met n grond tent te gaan kamp as bv met n daktent(as n ou dink aan leeus, olifante, en hienas...)

Ek sal ook enige ander info baie waardeer....budget kamp terreine, lekker roetes, en ander interressante plekke...

baie dankie!
cheers
User avatar
arnize2
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 743
Joined: Tue Mar 30, 2010 12:47 pm
Town: Wellington
Vehicle: 2008 Toyota Hilux 3.0 D4D D/C 4X4
Real Name: Arno
Location: Malmesbury

Re: Is Daktent n MOET??

Post by arnize2 »

Soos met alles is daar seker hier ook maar die twee kampe. Ek het nog nooit in n daktent geslaap nie en sal ook nooit. NOUTEVREES :oops: So het ons al oral met ons grondtent getoer, Chobe, Mana Pools, Angola, Ens. Die goue reel is om nie in die nag rond te loop indien jy in n onbeskermde gebied kamp nie, veral nie uit n daktent nie. :evil: My seun het hom al disnis geval toe sy voet gegly het op die natgedoude trappie van sy daktent. Elke ou se persoonlike voorkeur.
User avatar
george
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 6565
Joined: Wed May 23, 2007 11:16 am
Town: Velddrif
Vehicle: Triton 3.5l V6
Real Name: George
Club VHF Licence: HC107
Location: Velddrif
Contact:

Re: Is Daktent n MOET??

Post by george »

Ek het self 'n daktent en geniet hom stukkend :twisted:
maar ek dink nie hy is meer veilig as 'n grond tent nie.
As 'n ding jou wil vang gaan hy jou op die grond of op die dak kom haal
"The World is a book, and those who do not travel read only a page.-Saint Augustine"
OOOOMS
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Posts: 19468
Joined: Tue Jul 16, 2013 7:09 am

Re: Is Daktent n MOET??

Post by OOOOMS »

Daktent is 'n 'nice to have', maar bygese ek voel veiliger daar bo :!:

Daar is wel sekere kamp plekke / area's in Botswana waar hulle net daktente aanbeveel.

Vir ons is dit meer 'n gerief van spasie. Daktent en matras / kussings en beddegoed als daarin. Hoe nie te sukkel met matras en beddegoed oppak nie. My vrou en ek slaan die tent op in onder 2 minute. (...probeer dit met 'n rond tent?)
User avatar
Hoppy
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 5784
Joined: Mon Jan 07, 2008 10:15 pm
Town: Cape Town
Vehicle: Hilux SFA & IFS
Real Name: Allan 0721291160

Re: Is Daktent n MOET??

Post by Hoppy »

My vrou is gogga verskrik, sy hou van die daktent.

Ek vat n bietjie wyn so nou en dan, ek verkies die gewone tent, veral as jy skielik in die aand moet uit en jy onthou nie mooi waar jy gaan le het nie. :naah:
Image
aev@iburst.co.za
The trouble with trouble is...it always starts as fun.
The most precious jewels you will ever wear around your neck is the arms of your children...
" I WOULD RATHER SIT ON THE TAILGATE OF MY HILUX WITH A BEER AND A CHOP, WATCHING A FIRE, THAN DINE IN THE BEST RESTAURANT IN TOWN "
User avatar
Hi-Hilux
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 2828
Joined: Mon Jul 21, 2008 11:22 am
Town: Tsumeb
Vehicle: 1991 Hilux2.2 ---1987 Hilux D/C Hella 1000, Rancho RS9000XL shocks, Good Year M/TR, Warn Winch, STK bullbar, Extended shacles, Kenwood VHF-SOLD
Real Name: Trevor
Location: Namibia

Re: Is Daktent n MOET??

Post by Hi-Hilux »

Ek het ook al gewonder of ek nie my geld gemors het op die dak tent nie. Dis lekker, gemaklink ens, maar met 2 seuns wat nie op een plek kan rustig wees nie, werk dit nie. Jy slaan nou kamp op en netnou moet daar weer gery word want daar moet ''iets'' gesien word. Nee n grond tent werk in daai opsig vir my goed!
Is gebed jou spaarwiel of jou stuurwiel?
'Life is a coin. You can spend it anyway you wish, but you can only spend it ONCE'
User avatar
Family_Dog
Moderator
Moderator
Posts: 12692
Joined: Tue May 22, 2007 10:09 am
Town: Klerksdorp
Vehicle: Hilux DC SFA, Hilux 2.7 DC, Hilux 2.7 SC, Prado 95 VX
Real Name: Eric
Club VHF Licence: HC101
Location: Klerksdorp, NW
Contact:

Re: Is Daktent n MOET??

Post by Family_Dog »

Hoppy wrote:
Ek vat n bietjie wyn so nou en dan, ek verkies die gewone tent, veral as jy skielik in die aand moet uit en jy onthou nie mooi waar jy gaan le het nie. :naah:

Dit is seker hoekom jou naam "Hoppy" is... :laugh2: :laugh2:
A-Happy-Bunny-In-A-Vest-Leaping-With-Hoppy-Easter-Text.jpg
A-Happy-Bunny-In-A-Vest-Leaping-With-Hoppy-Easter-Text.jpg (48.43 KiB) Viewed 6240 times

-F_D
Image

White Fang: 1999 2.7i DC Raider 4x4
Bull Dog: 1987 4Y-EFI 2.2 DC 4x4
Pra Dog: 1998 Prado VX 3.4
Hound Dog: 2000 2.7i SC 4x4


One Staffie, One Jack Russell, One Ring Neck Screecher, 17 Fish of questionable heritage


Image
User avatar
Witblits
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 208
Joined: Sat Nov 21, 2009 8:36 am
Town: Koringberg
Vehicle: Hilux D4-D S/Cab
Real Name: Andre Matthee
Club VHF Licence: X50

Re: Is Daktent n MOET??

Post by Witblits »

Toe ons moes besluit, het SWAMBO opgeklim, ingeloer en voet neergesit - onder geen omstandighede slaap sy in so 'n ding nie. So, Oztent se RV5 is aangekoop. So omtrent 30 sekondes Mark, ok dan moet die stretchers en slaapsakke nog inkom. Op die dakrak versamel die herstel- en herwintoerustinghouers stof. Nog nooit gebruik nie...nee wag...eenkeer van daai silver goed uitgehaal om 'n gat in een van die wasbakke by 'n Epupa kampplek reg te maak.
ImageImageImage
Post Reply

Return to “Recommended accommodation and camping”