2.5 D4D
-
- Low Range 4WD
- Posts: 201
- Joined: Thu Aug 28, 2008 5:56 pm
- Town: Lichtenburg
- Vehicle: 99 2.7 DC 4x4
- Real Name: Liaan
- Club VHF Licence: AC1
2.5 D4D
Ek oorweeg(let wel oorweeg dit) dit om my 2.7 later die jaar dalk met 'n 2.5d4d te vervang.(2de baba is oppad en ek hou van spasie)
Ek hou van spoed so...
Hoe vinnig is 'n 2.5 nou eintlik.
My 2.7 met Snorkel, ARB, Mud terrains, baaiee swaar rocksliders OME en verder standaard engine, exhaust etc loop so 160km p/h gps spoed op die plat pad(nie dat ek kan bekostig om so te ry nie)
Ek weet dis moeilik maar hoe vergelyk die 2 op die oop pad?
Verbysteek ens?
Wat is die 2.5 se brandstof verbruik
130kmp/h
dorp
sleep
Groete
Liaan
Ek hou van spoed so...
Hoe vinnig is 'n 2.5 nou eintlik.
My 2.7 met Snorkel, ARB, Mud terrains, baaiee swaar rocksliders OME en verder standaard engine, exhaust etc loop so 160km p/h gps spoed op die plat pad(nie dat ek kan bekostig om so te ry nie)
Ek weet dis moeilik maar hoe vergelyk die 2 op die oop pad?
Verbysteek ens?
Wat is die 2.5 se brandstof verbruik
130kmp/h
dorp
sleep
Groete
Liaan
Almal kry die voorreg om onnosel te wees, net jammer party maak misbruik daarvan
99 2.7 Raider 4x4 D/c
OME and some more...
Gebore in die BLOU BUL hoofstad
99 2.7 Raider 4x4 D/c
OME and some more...
Gebore in die BLOU BUL hoofstad
-
- LR 4WD Full Lockers
- Posts: 855
- Joined: Mon Aug 16, 2010 11:32 am
- Town: Pretoria-Mayville
- Vehicle: 1992 2.2-EFI Hilux 4x4 with Maus conversion,freeflow,Rear Electric Locker'2005 BMW 320i, 2015 Hilux 3d4d dc 4x4
- Real Name: Marius
- Location: Pretoria
Re: 2.5 D4D
Waar is jy so haastig oppad heen?
-
- Low Range 4WD
- Posts: 201
- Joined: Thu Aug 28, 2008 5:56 pm
- Town: Lichtenburg
- Vehicle: 99 2.7 DC 4x4
- Real Name: Liaan
- Club VHF Licence: AC1
Re: 2.5 D4D
Nie altyd haastig nie maar as ek MOET ry dan moet my bakkie nie op 140 vassteek nie
Almal kry die voorreg om onnosel te wees, net jammer party maak misbruik daarvan
99 2.7 Raider 4x4 D/c
OME and some more...
Gebore in die BLOU BUL hoofstad
99 2.7 Raider 4x4 D/c
OME and some more...
Gebore in die BLOU BUL hoofstad
Re: 2.5 D4D
Liaan, die 2.5 issi haastig nie, 160km/h wind van agter.....ja!
Leeg of standaard nie sleg nie maar begin hom laai dans die 2.5 maar papperig!
Kyk eerder na 'n 4.0 V6, brandstof verbruik omtrent, die selle as jou 2.7i
Leeg of standaard nie sleg nie maar begin hom laai dans die 2.5 maar papperig!
Kyk eerder na 'n 4.0 V6, brandstof verbruik omtrent, die selle as jou 2.7i
-
- Low Range 4WD
- Posts: 201
- Joined: Thu Aug 28, 2008 5:56 pm
- Town: Lichtenburg
- Vehicle: 99 2.7 DC 4x4
- Real Name: Liaan
- Club VHF Licence: AC1
Re: 2.5 D4D
Dankie manne
Mark - is dit dan vir die bakkie sonder die chip en i/cooler?
Mark - is dit dan vir die bakkie sonder die chip en i/cooler?
Almal kry die voorreg om onnosel te wees, net jammer party maak misbruik daarvan
99 2.7 Raider 4x4 D/c
OME and some more...
Gebore in die BLOU BUL hoofstad
99 2.7 Raider 4x4 D/c
OME and some more...
Gebore in die BLOU BUL hoofstad
Re: 2.5 D4D
Laan, sonder!Liaan wrote:Dankie manne
Mark - is dit dan vir die bakkie sonder die chip en i/cooler?
- ChrisF
- Top Web Wheeler
- Posts: 8188
- Joined: Thu Sep 17, 2009 2:56 pm
- Town: inniedorp
- Vehicle: Toy
- Real Name: Chris
Re: 2.5 D4D
jip, as jy gaan laai EN haastig wees is die 2,5 NIE die regte keuse nie .....
maar as mens nou dink watter "precious cargo" jy in daai wa wil laai is dit dalk tyd om stadiger (veiliger) te ry. Maar sonder daai "cargo" sal jy SOEK vir daai spoed in die 2,5. :)
maar as mens nou dink watter "precious cargo" jy in daai wa wil laai is dit dalk tyd om stadiger (veiliger) te ry. Maar sonder daai "cargo" sal jy SOEK vir daai spoed in die 2,5. :)
-
- Low Range 4WD
- Posts: 201
- Joined: Thu Aug 28, 2008 5:56 pm
- Town: Lichtenburg
- Vehicle: 99 2.7 DC 4x4
- Real Name: Liaan
- Club VHF Licence: AC1
Re: 2.5 D4D
Dankie vir al die terugvoer kêrels!
Ek sukkel om myself reg uit te druk lyk dit my
Ek wil graag weet hoe vergelyk die 2.7i met die 2.5?
Ek sal nie met my gesin jaag nie, ook nie met 'n vrag nie, ek wil net nie as ek op vakansie gaan 60 teen die bulte op ry en my dinges af sukkel om by 'n vragmotor verby te gaan as ek swaar gelaai is nie.
En as ek die dag laat is of dringend vir 'n noodgeval moet spoed gee wil ek weet hoe vinnig daai 2.5 dit kan doen
Dit help nie ek skaf 'n 2.5 aan en hy is stadiger/swakker/miner performance as my 2.7 nie! :?
Dan hou ek liewer my 2.7i
Ek sukkel om myself reg uit te druk lyk dit my
Ek wil graag weet hoe vergelyk die 2.7i met die 2.5?
Ek sal nie met my gesin jaag nie, ook nie met 'n vrag nie, ek wil net nie as ek op vakansie gaan 60 teen die bulte op ry en my dinges af sukkel om by 'n vragmotor verby te gaan as ek swaar gelaai is nie.
En as ek die dag laat is of dringend vir 'n noodgeval moet spoed gee wil ek weet hoe vinnig daai 2.5 dit kan doen
Dit help nie ek skaf 'n 2.5 aan en hy is stadiger/swakker/miner performance as my 2.7 nie! :?
Dan hou ek liewer my 2.7i
Almal kry die voorreg om onnosel te wees, net jammer party maak misbruik daarvan
99 2.7 Raider 4x4 D/c
OME and some more...
Gebore in die BLOU BUL hoofstad
99 2.7 Raider 4x4 D/c
OME and some more...
Gebore in die BLOU BUL hoofstad
- ChrisF
- Top Web Wheeler
- Posts: 8188
- Joined: Thu Sep 17, 2009 2:56 pm
- Town: inniedorp
- Vehicle: Toy
- Real Name: Chris
Re: 2.5 D4D
Liaan ek het n 2,5, maar het nog nie n 2,7 gery nie. So onmoontlik vir my om te vergelyk
Wat ek wel kan sê, ek dra so 800kg wanneer ons toer. Mens voel dit met die wegtrek, stop en hantering, maar ek dink nie dit is veel erger as op enige ander voertuig nie. MAAR vir lang bulte moet jy in die regte rat en spoed wees daar onder, anders gaan jy STADIG bo uitkom ! Laas jaar het ons in n groep gery. Die manne was elke keer so 100km/h onder in die dippie ... en dan sukkel ek daar op ! Presies dieselfde bulte en vrag, het ek later weer gery - 115km/h onder en dan ry ek gemaklik daar uit. Die ding is die standaard 2,5 het net nie die "oemf" nie.
Onthou, die 2,5 Hilux is die SWAKSTE 2,5 op die mark op die oomblik.
Maar dan moet ek tog ook sê dat dit net die bulte en verbysteek is wat n probleem kan wees. Met ons 4 500km trip oor Paasnaweek was ek BAIE tevrede met die 2,5.
Wat ek wel kan sê, ek dra so 800kg wanneer ons toer. Mens voel dit met die wegtrek, stop en hantering, maar ek dink nie dit is veel erger as op enige ander voertuig nie. MAAR vir lang bulte moet jy in die regte rat en spoed wees daar onder, anders gaan jy STADIG bo uitkom ! Laas jaar het ons in n groep gery. Die manne was elke keer so 100km/h onder in die dippie ... en dan sukkel ek daar op ! Presies dieselfde bulte en vrag, het ek later weer gery - 115km/h onder en dan ry ek gemaklik daar uit. Die ding is die standaard 2,5 het net nie die "oemf" nie.
Onthou, die 2,5 Hilux is die SWAKSTE 2,5 op die mark op die oomblik.
Maar dan moet ek tog ook sê dat dit net die bulte en verbysteek is wat n probleem kan wees. Met ons 4 500km trip oor Paasnaweek was ek BAIE tevrede met die 2,5.
-
- Low Range 4WD
- Posts: 201
- Joined: Thu Aug 28, 2008 5:56 pm
- Town: Lichtenburg
- Vehicle: 99 2.7 DC 4x4
- Real Name: Liaan
- Club VHF Licence: AC1
Re: 2.5 D4D
Dankie Chris!
Almal kry die voorreg om onnosel te wees, net jammer party maak misbruik daarvan
99 2.7 Raider 4x4 D/c
OME and some more...
Gebore in die BLOU BUL hoofstad
99 2.7 Raider 4x4 D/c
OME and some more...
Gebore in die BLOU BUL hoofstad
- Johan Kriel
- LR 4WD Full Lockers
- Posts: 623
- Joined: Sun Apr 26, 2009 8:41 pm
- Town: Okahandja
- Vehicle: 2.5 SC 4x4
- Real Name: Johan kriel
- Location: Okahandja
Re: 2.5 D4D
Ek dink jy moet maar na n 3l kyk, jy gaan nie hou van die 2.5 nie. Ideal vir n werkbakkie of as jy nooit haastig raak nie, geen probleem.
Johan Kriel
Legend 50
Legend 50
Re: 2.5 D4D
Heinrich, was dit voor jou diamond injectors?Traveler wrote:167km/h op GPS.
-
- Monster Truck
- Posts: 5311
- Joined: Fri Feb 26, 2010 7:11 am
- Town: Springs
- Vehicle: Pathfinder 2.5 LE AT
- Real Name: Heinrich
- Club VHF Licence: X81
- Location: Gauteng
- Contact:
Re: 2.5 D4D
Was before the new 4th generation injectors.
Was on a lovely crisp cold morning, and on a long-long stretch of road.
Was on a lovely crisp cold morning, and on a long-long stretch of road.
Know what you don't know.