Ry met 4x4 Hi of nie?

Here we discuss Hiluxes in general. Your view of the Hilux. For other general discussions please see "open Discussions" under the "Around the Campfire" heading.
Post Reply
User avatar
Sliver
High Range 4WD
High Range 4WD
Posts: 45
Joined: Wed Nov 03, 2010 11:47 am
Town: Windhoek
Vehicle: HiluxVigo Smartcab D4D 4x4
Real Name: Werner

Tue Aug 28, 2012 9:58 am

Ek het die afgelope naweek vir die eerste keer in 'n lang tyd grondpad gery met my Hilux sonder dat hy gewig gedra het.Ek het onmiddelik gemerk dat die voertuig baie losser op die pad was.Ons grondpaaie in Namibia is in goeie toestand en ons kan maklik met veiligheid 120km/h en vinniger ry.Die vraag is,tot op watter spoed kan my Hilux(Toyota Vigo Smartcab D4D) in 4x4 gery word,en is dit nie nadelig vir die ratkas op langer afstande nie.Ek het so min of meer 560 km ver gery.

Gee raad asb!
User avatar
Mr_B
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 7324
Joined: Fri Oct 12, 2007 2:38 pm
Town: Cape Town
Vehicle: Honda Jazz
Real Name: Bretton
Location: Brackenfell

Tue Aug 28, 2012 10:06 am

Hi Werner, I speak under correction from the very smart okes, but I don't think speed is a problem in H4 , as long as your front driveshafts/prop are nicely balanced. Obviously road surface conditions dictate safe travelling speeds, not forgetting local enforced speed limits. I know that Nam probably has some best gravel roads in the world, some(actually many) in better nick then SA's tarred roads. The only time I've heard guys having to travel slow(80km/h max), is when there's an auto locker installed in the front diff, which affects steering weight heavily.
User avatar
CasKru
Moderator
Moderator
Posts: 24225
Joined: Tue Dec 04, 2007 11:52 am
Town: Benoni
Vehicle: '94 Hilux Raider 2.4i (22RE) DC 4x4
Real Name: Cassie
Club VHF Licence: B15
Location: Rynfield

Tue Aug 28, 2012 10:07 am

Sover my kennis strek kan jy sover jy wil en solank jy wil in 4H ry solank jy nie op 'n geseëlde valk ry nie.

Dit is ook in elk geval baie veiliger om in 4H te ry op grondpad en alhoewel dit nie altyd prakties moontlik is nie, is dit 'n baie goeie idee om die bakkie se banddruk te laat sak
To God be the glory
User avatar
Black Sam
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1084
Joined: Fri May 20, 2011 5:56 pm
Town: Pietermaritzburg
Vehicle: Toyota Hilux 4.0 V6 4x4 Double Cab.
Real Name: Gerrie

Tue Aug 28, 2012 10:54 am

Ek ry altyd in 4H op 'n grondpad, jy het baie beter traksie en veral op die sinkplaat gedeeltes gooi die bakkie nie sy alie uit nie, ek het nog geen probleme ondervind nie.

Ry hom en geniet dit.. :thumbup:
"LIFE'S A JOURNEY, ENJOY THE RIDE"
"WHERE THERE'S A 4X4....... THERE'S A WAY" .
"LEXUS - THE PURSUIT OF PERFECTION"
Image
User avatar
ThysdJ
Moderator
Moderator
Posts: 16699
Joined: Wed Oct 24, 2007 7:31 am
Town: Brackenfell
Vehicle: 2010 Hilux D4D 3.0 D/C 4x4
Real Name: Thys
Club VHF Licence: HC102
Location: Brackenfell
Contact:

Tue Aug 28, 2012 11:03 am

Die kombinasie van laer banddruk en 4H maak die voertuig ongelooflik stabiel. Ek ry altyd so. :thumbup: :thumbup:
Thys de Jager
CEO and Refreshments Manager at Team Offroad.

2010 Hilux 3.0 D4D D/C 4x4 with GOMAD "Brood" Canopy. Tripod.
1997 Jeep Wrangler TJ 4.0 Sport. The original SFA. AGA... Gooi kole
email: thys@teamoffroad.co.za

Like Team Offroad on Facebook...
User avatar
Royco
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1169
Joined: Sun Apr 12, 2009 7:50 pm
Town: Stellenbosch
Vehicle: '09 D4D 3.0 Raider 4x4 D/Cab
Real Name: Roy
Club VHF Licence: X88

Tue Aug 28, 2012 11:07 am

CasKru wrote:Sover my kennis strek kan jy sover jy wil en solank jy wil in 4H ry solank jy nie op 'n geseëlde valk ry nie.

Dit is ook in elk geval baie veiliger om in 4H te ry op grondpad en alhoewel dit nie altyd prakties moontlik is nie, is dit 'n baie goeie idee om die bakkie se banddruk te laat sak
Maar nou vir 'n ander vraag... as jou banddruk laer is, moet jy dan nie stadiger ry nie?
Image Image Image Image
User avatar
CasKru
Moderator
Moderator
Posts: 24225
Joined: Tue Dec 04, 2007 11:52 am
Town: Benoni
Vehicle: '94 Hilux Raider 2.4i (22RE) DC 4x4
Real Name: Cassie
Club VHF Licence: B15
Location: Rynfield

Tue Aug 28, 2012 11:36 am

Royco wrote:
CasKru wrote:Sover my kennis strek kan jy sover jy wil en solank jy wil in 4H ry solank jy nie op 'n geseëlde valk ry nie.

Dit is ook in elk geval baie veiliger om in 4H te ry op grondpad en alhoewel dit nie altyd prakties moontlik is nie, is dit 'n baie goeie idee om die bakkie se banddruk te laat sak
Maar nou vir 'n ander vraag... as jou banddruk laer is, moet jy dan nie stadiger ry nie?
Nie so ver dat hy onstabiel raak nie. Ek ry baie keer my bande op 1.5 vir lang afstande sonder issue. Ek se nie dit moet so laag wees nie. Dit hang van die oppervlakte af
To God be the glory
User avatar
Mud Dog
Moderator
Moderator
Posts: 28798
Joined: Tue Apr 29, 2008 2:18 am
Town: East London
Vehicle: '90 SFA Hilux DC 4X4, Full OME, 110mm lift. Brospeed branch, 50mm ss freeflow exhaust. 30 x 9.5 Discoverer S/T's on Viper mags. L/R tank. (AWOL) '98 LTD 2.4 SFA, dual battery system. Dobinson suspension, LR tanks, 31" BF mud's.
Real Name: Andy
Club VHF Licence: HC103

Tue Aug 28, 2012 12:01 pm

Also mostly use H4 on gravel roads, and yes, usually drop the tyre pressure a little. All about traction, a softer tyre will absorb shock whilst a hard one will bounce, so the softer one will remain in conntact wiith the surface far better.

Using H4 also assists with braking, especially on the older models (like mine) that don't have ABS. Normally most of the braking is done by the front wheels, and this holds true especially on tar, but on loose gravel there is not enough traction to provide the necessary grip and the front will start to skid first ... very dangerous as you loose most steering control in such an event. However, in H4 (no difflock, which is not recommended on gravel at speed) the sum of rotation of the two front wheels is locked to equal the sum of rotation of the two rear wheels, so when you brake, the braking force of the front assists and is equalised with the rear. This greatly enhances and stabilizes braking ability. In fact braking distance can be less than two thirds the distance than without H4.

In general, safer driving all around. ;-)
When your road comes to an end ...... you need a HILUX!.

Image
Image

Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
User avatar
KOBUSL
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 2056
Joined: Sat Jul 19, 2008 2:12 pm
Town: WOLSELEY
Vehicle: '96 HILUX 2.8 HILUX DC 3i BMW 540 RANCHERO UTE 4 Li
Real Name: KOBUS

Tue Aug 28, 2012 12:06 pm

CasKru wrote:Sover my kennis strek kan jy sover jy wil en solank jy wil in 4H ry solank jy nie op 'n geseelde valk ry nie.

Dit is ook in elk geval baie veiliger om in 4H te ry op grondpad en alhoewel dit nie altyd prakties moontlik is nie, is dit 'n baie goeie idee om die bakkie se banddruk te laat sak
'skuus vir die dom vraag : wat is 'n geseelde valk ? :?:
Word te vinnig oud en te stadig wys.
User avatar
Mud Dog
Moderator
Moderator
Posts: 28798
Joined: Tue Apr 29, 2008 2:18 am
Town: East London
Vehicle: '90 SFA Hilux DC 4X4, Full OME, 110mm lift. Brospeed branch, 50mm ss freeflow exhaust. 30 x 9.5 Discoverer S/T's on Viper mags. L/R tank. (AWOL) '98 LTD 2.4 SFA, dual battery system. Dobinson suspension, LR tanks, 31" BF mud's.
Real Name: Andy
Club VHF Licence: HC103

Tue Aug 28, 2012 12:09 pm

Geseelde vlak ..... K # k vraag, SIT! :laugh2: :laugh2:
When your road comes to an end ...... you need a HILUX!.

Image
Image

Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
User avatar
CasKru
Moderator
Moderator
Posts: 24225
Joined: Tue Dec 04, 2007 11:52 am
Town: Benoni
Vehicle: '94 Hilux Raider 2.4i (22RE) DC 4x4
Real Name: Cassie
Club VHF Licence: B15
Location: Rynfield

Tue Aug 28, 2012 12:53 pm

KOBUSL wrote:
CasKru wrote:Sover my kennis strek kan jy sover jy wil en solank jy wil in 4H ry solank jy nie op 'n geseelde valk ry nie.

Dit is ook in elk geval baie veiliger om in 4H te ry op grondpad en alhoewel dit nie altyd prakties moontlik is nie, is dit 'n baie goeie idee om die bakkie se banddruk te laat sak
'skuus vir die dom vraag : wat is 'n geseelde valk ? :?:
'n geseelde valk is 'n valk wat van die taksidermis af kom waar 'n blik varnish perongeluk oor hom geval het.

Wat ek wou se is geseëlde vlak AKA teer, sement, paving, bakstene, rots, klip etc.
To God be the glory
User avatar
ThysdJ
Moderator
Moderator
Posts: 16699
Joined: Wed Oct 24, 2007 7:31 am
Town: Brackenfell
Vehicle: 2010 Hilux D4D 3.0 D/C 4x4
Real Name: Thys
Club VHF Licence: HC102
Location: Brackenfell
Contact:

Tue Aug 28, 2012 1:01 pm

CasKru wrote:'n geseelde valk is 'n valk wat van die taksidermis af kom waar 'n blik varnish perongeluk oor hom geval het.
Dit is actually 'n geLAKte valk... 'n Geseelde valk is een wat silicon sealer geeet het en nou verstop is.. :twisted: :twisted: :twisted:
Thys de Jager
CEO and Refreshments Manager at Team Offroad.

2010 Hilux 3.0 D4D D/C 4x4 with GOMAD "Brood" Canopy. Tripod.
1997 Jeep Wrangler TJ 4.0 Sport. The original SFA. AGA... Gooi kole
email: thys@teamoffroad.co.za

Like Team Offroad on Facebook...
User avatar
CasKru
Moderator
Moderator
Posts: 24225
Joined: Tue Dec 04, 2007 11:52 am
Town: Benoni
Vehicle: '94 Hilux Raider 2.4i (22RE) DC 4x4
Real Name: Cassie
Club VHF Licence: B15
Location: Rynfield

Tue Aug 28, 2012 1:03 pm

ThysdJ wrote:
CasKru wrote:'n geseelde valk is 'n valk wat van die taksidermis af kom waar 'n blik varnish perongeluk oor hom geval het.
Dit is actually 'n geLAKte valk... 'n Geseelde valk is een wat silicon sealer geeet het en nou verstop is.. :twisted: :twisted: :twisted:
:lmao: :lmao: :lmao: :lmao:
To God be the glory
User avatar
Black Sam
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1084
Joined: Fri May 20, 2011 5:56 pm
Town: Pietermaritzburg
Vehicle: Toyota Hilux 4.0 V6 4x4 Double Cab.
Real Name: Gerrie

Tue Aug 28, 2012 1:08 pm

Ek moet se julle ken nogal julle "VLAKKE"

:lmao: :lmao: :lmao: :lmao:
"LIFE'S A JOURNEY, ENJOY THE RIDE"
"WHERE THERE'S A 4X4....... THERE'S A WAY" .
"LEXUS - THE PURSUIT OF PERFECTION"
Image
User avatar
ThysdJ
Moderator
Moderator
Posts: 16699
Joined: Wed Oct 24, 2007 7:31 am
Town: Brackenfell
Vehicle: 2010 Hilux D4D 3.0 D/C 4x4
Real Name: Thys
Club VHF Licence: HC102
Location: Brackenfell
Contact:

Tue Aug 28, 2012 1:11 pm

As hy verstop is is hy verstop.. valk of te not... :twisted: :twisted:
Thys de Jager
CEO and Refreshments Manager at Team Offroad.

2010 Hilux 3.0 D4D D/C 4x4 with GOMAD "Brood" Canopy. Tripod.
1997 Jeep Wrangler TJ 4.0 Sport. The original SFA. AGA... Gooi kole
email: thys@teamoffroad.co.za

Like Team Offroad on Facebook...
User avatar
CasKru
Moderator
Moderator
Posts: 24225
Joined: Tue Dec 04, 2007 11:52 am
Town: Benoni
Vehicle: '94 Hilux Raider 2.4i (22RE) DC 4x4
Real Name: Cassie
Club VHF Licence: B15
Location: Rynfield

Tue Aug 28, 2012 1:12 pm

Dan kry mens seker verstopte padvalke ook... nie oor die silicon sealer nie maar oor die baie KFC
To God be the glory
User avatar
ThysdJ
Moderator
Moderator
Posts: 16699
Joined: Wed Oct 24, 2007 7:31 am
Town: Brackenfell
Vehicle: 2010 Hilux D4D 3.0 D/C 4x4
Real Name: Thys
Club VHF Licence: HC102
Location: Brackenfell
Contact:

Tue Aug 28, 2012 1:13 pm

Samp?
Thys de Jager
CEO and Refreshments Manager at Team Offroad.

2010 Hilux 3.0 D4D D/C 4x4 with GOMAD "Brood" Canopy. Tripod.
1997 Jeep Wrangler TJ 4.0 Sport. The original SFA. AGA... Gooi kole
email: thys@teamoffroad.co.za

Like Team Offroad on Facebook...
User avatar
CasKru
Moderator
Moderator
Posts: 24225
Joined: Tue Dec 04, 2007 11:52 am
Town: Benoni
Vehicle: '94 Hilux Raider 2.4i (22RE) DC 4x4
Real Name: Cassie
Club VHF Licence: B15
Location: Rynfield

Tue Aug 28, 2012 1:16 pm

ThysdJ wrote:Samp?
Sit trug jou tanne en se weer?!
To God be the glory
User avatar
ThysdJ
Moderator
Moderator
Posts: 16699
Joined: Wed Oct 24, 2007 7:31 am
Town: Brackenfell
Vehicle: 2010 Hilux D4D 3.0 D/C 4x4
Real Name: Thys
Club VHF Licence: HC102
Location: Brackenfell
Contact:

Tue Aug 28, 2012 1:20 pm

SSSamp... :twisted: :twisted:
Thys de Jager
CEO and Refreshments Manager at Team Offroad.

2010 Hilux 3.0 D4D D/C 4x4 with GOMAD "Brood" Canopy. Tripod.
1997 Jeep Wrangler TJ 4.0 Sport. The original SFA. AGA... Gooi kole
email: thys@teamoffroad.co.za

Like Team Offroad on Facebook...
User avatar
Baasvark
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1269
Joined: Mon Aug 01, 2011 7:45 pm
Town: Virginia
Vehicle: '97 D/C with all the trimmings & 2011 Troopy
Real Name: Shane

Tue Aug 28, 2012 1:24 pm

Ek verbeel my ek het eens op 'n tyd in die Wegry gelees dat 'n mens nie meer as 80 km/uur moet ry in 4H nie. Kan self nie daaroor getuig nie maar as iemand vir Jaco Kirsten ken kan hom dalk vra?
Aint it ironic that "Common Sense" aint so common after all...
User avatar
CasKru
Moderator
Moderator
Posts: 24225
Joined: Tue Dec 04, 2007 11:52 am
Town: Benoni
Vehicle: '94 Hilux Raider 2.4i (22RE) DC 4x4
Real Name: Cassie
Club VHF Licence: B15
Location: Rynfield

Tue Aug 28, 2012 1:28 pm

Se die owners manual nie iets daaroor nie?

Ek het met die Atlantis Record trip oppad terug (ons het noord om gery en baie ver afstand grondpad gery... skat so 300km plus) grond pad gery in 4H met 'n trailer aan en ja ons het by tye hier by 130km/h ook gery maar meeste van die tyd so 110km/h na 120km/h sonder enige issues
To God be the glory
User avatar
ThysdJ
Moderator
Moderator
Posts: 16699
Joined: Wed Oct 24, 2007 7:31 am
Town: Brackenfell
Vehicle: 2010 Hilux D4D 3.0 D/C 4x4
Real Name: Thys
Club VHF Licence: HC102
Location: Brackenfell
Contact:

Tue Aug 28, 2012 1:57 pm

Jip, ek ry ook al jarre lank gereeld bo 80km/h op grondpaaie in 4x4 sonder enige nadelige effek. Dit is egter raadsaam om spoed aan te pas by omstandighede en daar is baie grondpaaie waar dit nie veilig is om bo 80km/h te ry nie.. :thumbup: :thumbup:
Thys de Jager
CEO and Refreshments Manager at Team Offroad.

2010 Hilux 3.0 D4D D/C 4x4 with GOMAD "Brood" Canopy. Tripod.
1997 Jeep Wrangler TJ 4.0 Sport. The original SFA. AGA... Gooi kole
email: thys@teamoffroad.co.za

Like Team Offroad on Facebook...
User avatar
Johan Kriel
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 608
Joined: Sun Apr 26, 2009 8:41 pm
Town: Okahandja
Vehicle: 2.5 SC 4x4
Real Name: Johan kriel
Location: Okahandja

Tue Aug 28, 2012 2:07 pm

Ons padbouers praat van die 'seël' bedoelende die bitumen laag op n pad, (teer bestaan jare nie meer nie, die groenes hou nie daarvan nie :D: ) dis nou daai swart bolaag wat julle sien. En die doel daarvan is om die onderlae te beskerm ondere ondere, en dis waar die seel uitdrukking vandaan kom.

As Streekingenieur vir die Roads Authority het ek baie duisende km's op grondpaaie teen 120kmpu (of vinniger) :oops: gery en het nog nooit 4H gebruik daarvoor nie, banddruk moet so 1.8 wees leeg. Met vrag kan jy dit bietjie opstoot. Het ook nooit n bakkie gehad met traction control en daai fancy goede nie. :)

4H sal seker beter traksie voor gee, maw sal minder genieg wees om agter uit te beweeg.

Die Padowerheid hier 'skraap' nie die pad letterlik nie, hulle noem dit 'blading', maw sleep n dun laag materiaal of los gruis oor die gruisblad om dit te beskerm teen die 'hammering' van die wiele. Die los gruis sal jou voertuig laat los voel op die pad maar as jy dit gewoond is ry dit baie lekker. Jy moet net nie vinnige bewegings doen of skielik rem trap nie, doen alles geleidelik, al gly hy so bietjie. By die way die spoedbeperking is 100kpu op die gruis paaie, en heel veilig, maar moenie verwag jy kan dit blindlings handhaaf nie.

Hoop dit help.

PS En gebruik ten minste AT bande, TOY is geneig op teerpad bande te gebruik wat ook los voel, en bly weg van dunflops. :mrgreen:
Johan Kriel

Prado
User avatar
pietpetoors
Moderator
Moderator
Posts: 10392
Joined: Thu May 17, 2007 9:12 pm
Town: Langebaan
Vehicle: 2.7 Hilux 4x4 DC
Real Name: Pieter
Club VHF Licence: X27
Contact:

Tue Aug 28, 2012 3:01 pm

Ek stem met Johan, ek het met gewone plaasbakkie op grondpaaie leer bestuur en ry vandag steeds altyd net in 2WD op grondpaaie. Het nog nooit probleme gehad nie. Ek weet die slim manne sê jou remvermoë is beter in 4WD, ek sal seker eendag speit wees wanneer die poppo die fan strike, maar tot op hede het dit gelukkig nog nie gepla nie.
Only Dead Fish Go With The Flow!
Image
1999 Hilux 2.7i 4x4 Raider DC. Rear diff-lock, Red Peppor Bull Bar and rock sliders, 31" Cooper ST, Snorkel, Alu-Canopy, VHF Kirisun radio, West Coast Rust, Mikem Rear Suspension, Ball Joint Spacers in front, 25watt LED Spots
User avatar
CasKru
Moderator
Moderator
Posts: 24225
Joined: Tue Dec 04, 2007 11:52 am
Town: Benoni
Vehicle: '94 Hilux Raider 2.4i (22RE) DC 4x4
Real Name: Cassie
Club VHF Licence: B15
Location: Rynfield

Tue Aug 28, 2012 3:08 pm

pietpetoors wrote:Ek stem met Johan, ek het met gewone plaasbakkie op grondpaaie leer bestuur en ry vandag steeds altyd net in 2WD op grondpaaie. Het nog nooit probleme gehad nie. Ek weet die slim manne sê jou remvermoë is beter in 4WD, ek sal seker eendag speit wees wanneer die poppo die fan strike, maar tot op hede het dit gelukkig nog nie gepla nie.
Net soos mens nie hoef met sitplek gordels te ry om jou in die kar te hou nie (behalwe nou dat dit 'n wetlike aspek is) gaan hy tweede kom die dag as jy dit nie aan het nie en jy kom in 'n ongeluk.
To God be the glory
User avatar
Johan Kriel
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 608
Joined: Sun Apr 26, 2009 8:41 pm
Town: Okahandja
Vehicle: 2.5 SC 4x4
Real Name: Johan kriel
Location: Okahandja

Tue Aug 28, 2012 4:21 pm

Vergeet dit is n hilux site, Toyota karre is nie beroemd vir die beste padhouvermoe nie, so gebruik 4H. :lol:
Johan Kriel

Prado
User avatar
Husky
High Range 4WD
High Range 4WD
Posts: 68
Joined: Tue Jul 24, 2012 11:36 am
Town: Paarl
Vehicle: Toyota 3.0 KZTE
Real Name: Riaan
Club VHF Licence: Husky

Wed Aug 29, 2012 2:13 pm

Ek het nou so bietjie op forum gekyk na almal se kommentaar oor 4WH maar ek wil weet of dit nadelig is vir jou bakkie as jy net die hubs indraai en dan 2WD ry en net waar nodig is WH
User avatar
CasKru
Moderator
Moderator
Posts: 24225
Joined: Tue Dec 04, 2007 11:52 am
Town: Benoni
Vehicle: '94 Hilux Raider 2.4i (22RE) DC 4x4
Real Name: Cassie
Club VHF Licence: B15
Location: Rynfield

Wed Aug 29, 2012 2:16 pm

Husky wrote:Ek het nou so bietjie op forum gekyk na almal se kommentaar oor 4WH maar ek wil weet of dit nadelig is vir jou bakkie as jy net die hubs indraai en dan 2WD ry en net waar nodig is WH
Nope... jy mag dalk net 'n klein bietjie meer vebrasie kry en bietjie slegter petrol verbruik
To God be the glory
User avatar
Sliver
High Range 4WD
High Range 4WD
Posts: 45
Joined: Wed Nov 03, 2010 11:47 am
Town: Windhoek
Vehicle: HiluxVigo Smartcab D4D 4x4
Real Name: Werner

Wed Aug 29, 2012 2:52 pm

Dankie vir al die raad.My bande is Maxi's Big Horn.Toets hulle nou.Het voorheen Bridgestone gery.Maxi's is 265/70 R16.Banddruk is 1.8 bar.Moet se die Maxi's beindruk sover.Het al 29 000km afgele en hulle lyk nog uitstekend.Sal maar die kort kierrie tot 4H druk in die toekoms.
User avatar
CasKru
Moderator
Moderator
Posts: 24225
Joined: Tue Dec 04, 2007 11:52 am
Town: Benoni
Vehicle: '94 Hilux Raider 2.4i (22RE) DC 4x4
Real Name: Cassie
Club VHF Licence: B15
Location: Rynfield

Wed Aug 29, 2012 2:58 pm

Sliver wrote:Dankie vir al die raad.My bande is Maxi's Big Horn.Toets hulle nou.Het voorheen Bridgestone gery.Maxi's is 265/70 R16.Banddruk is 1.8 bar.Moet se die Maxi's beindruk sover.Het al 29 000km afgele en hulle lyk nog uitstekend.Sal maar die kort kierrie tot 4H druk in die toekoms.
Ek het ook nog net goeie diens uit my Bighorns uit gekry :D: :D:
To God be the glory
User avatar
Husky
High Range 4WD
High Range 4WD
Posts: 68
Joined: Tue Jul 24, 2012 11:36 am
Town: Paarl
Vehicle: Toyota 3.0 KZTE
Real Name: Riaan
Club VHF Licence: Husky

Wed Aug 29, 2012 3:01 pm

Ek het nou so bietjie op forum gekyk na almal se kommentaar oor 4WH maar ek wil weet of dit nadelig is vir jou bakkie as jy net die hubs indraai en dan 2WD ry en net waar nodig is
Nope... jy mag dalk net 'n klein bietjie meer vebrasie kry en bietjie slegter petrol verbruik

Geld dit vir SFA en IFS modelle
User avatar
CasKru
Moderator
Moderator
Posts: 24225
Joined: Tue Dec 04, 2007 11:52 am
Town: Benoni
Vehicle: '94 Hilux Raider 2.4i (22RE) DC 4x4
Real Name: Cassie
Club VHF Licence: B15
Location: Rynfield

Wed Aug 29, 2012 3:04 pm

yes meneer
To God be the glory
User avatar
Husky
High Range 4WD
High Range 4WD
Posts: 68
Joined: Tue Jul 24, 2012 11:36 am
Town: Paarl
Vehicle: Toyota 3.0 KZTE
Real Name: Riaan
Club VHF Licence: Husky

Wed Aug 29, 2012 3:11 pm

Baie dankie
User avatar
KOBUSL
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 2056
Joined: Sat Jul 19, 2008 2:12 pm
Town: WOLSELEY
Vehicle: '96 HILUX 2.8 HILUX DC 3i BMW 540 RANCHERO UTE 4 Li
Real Name: KOBUS

Wed Aug 29, 2012 4:06 pm

CasKru wrote:
Wat ek wou se is geseëlde vlak AKA teer, sement, paving, bakstene, rots, klip etc.
Baie dankie Cassie, ek verstaan nou volkome.

Moenie oor verstopte vools in die pad ry in 4H nie. :lol: :lol:
Word te vinnig oud en te stadig wys.
User avatar
Royco
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1169
Joined: Sun Apr 12, 2009 7:50 pm
Town: Stellenbosch
Vehicle: '09 D4D 3.0 Raider 4x4 D/Cab
Real Name: Roy
Club VHF Licence: X88

Wed Aug 29, 2012 8:31 pm

KOBUSL wrote:
CasKru wrote:
Wat ek wou se is geseëlde vlak AKA teer, sement, paving, bakstene, rots, klip etc.
Baie dankie Cassie, ek verstaan nou volkome.

Moenie oor verstopte vools in die pad ry in 4H nie. :lol: :lol:
Verstopte FOOLS .... maybe?
Kobus.... wat is vools? :lmao: :lmao: (Jy't dit begin!)
Image Image Image Image
User avatar
Wendell
High Range 4WD
High Range 4WD
Posts: 72
Joined: Wed Nov 10, 2010 5:23 pm
Town: Standerton
Vehicle: Hilux 4.0 V6 4x4, Long range fuel tank, Cooper Discover STT. WROffroad Level-it spacers.
Real Name: Wendell

Thu Aug 30, 2012 10:55 am

Die Vigo shape se eienaars boekie beveel aan dat jy ten minste 16km per maand met jou voertuig in 4H moet ry sodat die hele systeem maar net die stof afskud en die olies bietjie laat loop. Die vigo het ook die funskie "shift on the fly" wat jou instaat stel om die voertuig in 4H te sit teen n maximum spoed van 80km/h. Die eienaars boekie beveel ook aan dat jy nie teen vinniger as 130km/h in 4H ry nie. Die het my al uit n panarie gehelp in JHB. Hulle het die een baan se vlak/valk oorgedoen wat die hoogteverskil in die bane redelik hoog maak, dit het gereen en ek het van bane gewissel teen so 80km/h en die "skouertjie" het die bakkie se alie baie ver laat begin uitgooi. Ek het die donkie stokkie getrek en baie vinnig beheer terug gekry oor die voertuig. Ek moet bysê ek het dunflops se sp trackgrip opgehad (nooit in my lewe sal ek weer so geld mors nie). Na die insident het ek dit al menigmale gebruik op nat teer, nat grond pad asook droe grondpad.
Post Reply

Return to “General Hilux Discussions”