Luna vs Ctek

Here we discuss Hiluxes in general. Your view of the Hilux. For other general discussions please see "open Discussions" under the "Around the Campfire" heading.
Post Reply
User avatar
Bos Vark
High Range 4WD
High Range 4WD
Posts: 95
Joined: Fri Oct 21, 2011 11:04 am
Town: george
Vehicle: 2.7 DC 4X4. Longrange tank. powerfow exhaust.
Real Name: JACO

Luna vs Ctek

Post by Bos Vark »

Ek is in die mark vir n dual system. het gehoor dat die ctek dc to dc beter is as die luna. enige hulp op die onderwerp as BAIE wardeer word. ek wil nie baie graag twee keer koop nie.
User avatar
CasKru
Moderator
Moderator
Posts: 23956
Joined: Tue Dec 04, 2007 11:52 am
Town: Benoni
Vehicle: '94 Hilux Raider 2.4i (22RE) DC 4x4
Real Name: Cassie
Club VHF Licence: B15
Location: Rynfield

Re: Luna vs Ctek

Post by CasKru »

Maybe have a look here as well viewtopic.php?f=169&t=28855" onclick="window.open(this.href);return false;
To God be the glory
User avatar
Bos Vark
High Range 4WD
High Range 4WD
Posts: 95
Joined: Fri Oct 21, 2011 11:04 am
Town: george
Vehicle: 2.7 DC 4X4. Longrange tank. powerfow exhaust.
Real Name: JACO

Re: Luna vs Ctek

Post by Bos Vark »

So dit sal wer, maar is dit so goed soos die luna?
User avatar
CasKru
Moderator
Moderator
Posts: 23956
Joined: Tue Dec 04, 2007 11:52 am
Town: Benoni
Vehicle: '94 Hilux Raider 2.4i (22RE) DC 4x4
Real Name: Cassie
Club VHF Licence: B15
Location: Rynfield

Re: Luna vs Ctek

Post by CasKru »

Het 'n program gesien die naweek waar iemand een van die DC-DC units toets. Hy se hy het al al die tipes dual battery systems gehad en nou dat hy een van die kon toets, hy nooit weer iets anders sal gebruik nie.
To God be the glory
User avatar
ThysdJ
Moderator
Moderator
Posts: 16587
Joined: Wed Oct 24, 2007 7:31 am
Town: Brackenfell
Vehicle: 2010 Hilux D4D 3.0 D/C 4x4
Real Name: Thys
Club VHF Licence: HC102
Location: Brackenfell
Contact:

Re: Luna vs Ctek

Post by ThysdJ »

My colleague Anton and some guys in the the tour group that went to northern Namibia over in December last year experienced some problems with their CTEK DC-DC chargers. All the systems were professionally fitted and still within their warrantee period but stopped charging the aux batteries. :shock: :shock:

They ended up doing some field repairs to bypass the CTEK's just to keep their fridges going. Back in Cape Town they found out that CTEK's (and I suppose other chargers too) reduce charging current when it encounters ambient temps of 40+ degrees and cut out completely at 50 degrees. Their CEK's were mounted under the bonnet of their vehicles, not ideal, as temps under the bonnet can easily reach 80+ degrees in the sun and heat of Namibia in summer. :sick:

After speaking to the suppliers of CTEK they were told that many fitment centers fit these chargers in the engine bay, because it is the easiest and quickest way of getting the job done. They recommend fitting the chargers either inside the vehicle, where temps do not reach 50+ degrees, usually around 22 with the aircon on or just behind the grille of the vehicle where it will be cooled by outside air.

So if you want to fit a charger, CTEK, or whatever, be sure to fit it in such a way that it keeps its cool and keeps on charging.. ... like the Energizer bunny.. :twisted: :twisted: :twisted:
Thys de Jager
CEO and Refreshments Manager at Team Offroad.

2010 Hilux 3.0 D4D D/C 4x4 with GOMAD "Brood" Canopy. Tripod.
1997 Jeep Wrangler TJ 4.0 Sport. The original SFA. AGA... Gooi kole
email: thys@teamoffroad.co.za

Like Team Offroad on Facebook...
User avatar
Bos Vark
High Range 4WD
High Range 4WD
Posts: 95
Joined: Fri Oct 21, 2011 11:04 am
Town: george
Vehicle: 2.7 DC 4X4. Longrange tank. powerfow exhaust.
Real Name: JACO

Re: Luna vs Ctek

Post by Bos Vark »

So dit klink vir my soos ses van die een en n 1/2 dos van die ander. Luna gaan nie die bat vol vol laai nie en die ctek kan somer net ophou on te werk. So in kort met n luna moet jy nie te veel krag gebruik nie en met die ctek moet jy net in die winter gebruik.
User avatar
ChrisF
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Posts: 8188
Joined: Thu Sep 17, 2009 2:56 pm
Town: inniedorp
Vehicle: Toy
Real Name: Chris

Re: Luna vs Ctek

Post by ChrisF »

die beter DC-DC charger het n temperatuur sensor om die battery temperatuur te monitor - te keer dat die battery oorlaai word teen hoë temperature.

Daar is ook stories van die laaiers wat nie hou van water-crossings nie ....


DUS, plaas die laaiers BINNE die voertuig, of agter in die canopy.


Dink net HOE warm word dit binne die engine kap as dit al klaar 40+ buite is !!!



as dit "so groot" probleem was sou daar sekerlik al meer negatiewe komentaar gewees het ...

ek het nou ge-Google, en al wat ek sien is : "The unit will reduce charge rate at high temperatures" Maar dit dui ook aan dat die eenheid teen temperature van meer as 50 grade kan werk .....
User avatar
ThysdJ
Moderator
Moderator
Posts: 16587
Joined: Wed Oct 24, 2007 7:31 am
Town: Brackenfell
Vehicle: 2010 Hilux D4D 3.0 D/C 4x4
Real Name: Thys
Club VHF Licence: HC102
Location: Brackenfell
Contact:

Re: Luna vs Ctek

Post by ThysdJ »

My verhaaltjie is meer oor waar jy die DC-DC charger inbou as die betroubaarheid daarvan. :thumbup:

Ek het 'n N/L systeem in my voertuie al vir baie jare en hulle werk reg, maar sukkel ook maar om by te bly met die deep cycle batterye as ons langer as 3 dae van mains krag af weg is en baie ry nie. :shock:

DC-DC is definitief die way om te gaan, nuwe tegnologie en alles, en almal wat hulle het is tevrede, behalwe die probleem wat Anton hulle nou opgetel het. Dit was nie net 1 van hulle voertuie wat die probleme ontwikkel het nie maar 3.. En in hulle geval was dit almal hitte-verwant... :silent: :silent:
Thys de Jager
CEO and Refreshments Manager at Team Offroad.

2010 Hilux 3.0 D4D D/C 4x4 with GOMAD "Brood" Canopy. Tripod.
1997 Jeep Wrangler TJ 4.0 Sport. The original SFA. AGA... Gooi kole
email: thys@teamoffroad.co.za

Like Team Offroad on Facebook...
User avatar
Hoppy
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 5784
Joined: Mon Jan 07, 2008 10:15 pm
Town: Cape Town
Vehicle: Hilux SFA & IFS
Real Name: Allan 0721291160

Re: Luna vs Ctek

Post by Hoppy »

Weet van nog een wat nat geword en geblaas het, sit hom maar in die Cab, ook nie op die vloer nie, eeder hoog agter die sitplek se ruglening
Image
aev@iburst.co.za
The trouble with trouble is...it always starts as fun.
The most precious jewels you will ever wear around your neck is the arms of your children...
" I WOULD RATHER SIT ON THE TAILGATE OF MY HILUX WITH A BEER AND A CHOP, WATCHING A FIRE, THAN DINE IN THE BEST RESTAURANT IN TOWN "
User avatar
CasKru
Moderator
Moderator
Posts: 23956
Joined: Tue Dec 04, 2007 11:52 am
Town: Benoni
Vehicle: '94 Hilux Raider 2.4i (22RE) DC 4x4
Real Name: Cassie
Club VHF Licence: B15
Location: Rynfield

Re: Luna vs Ctek

Post by CasKru »

Hoppy wrote:Weet van nog een wat nat geword en geblaas het, sit hom maar in die Cab, ook nie op die vloer nie, eeder hoog agter die sitplek se ruglening
Daai is heel waarskynlik die beste spot vir hom in die cab
To God be the glory
User avatar
Bos Vark
High Range 4WD
High Range 4WD
Posts: 95
Joined: Fri Oct 21, 2011 11:04 am
Town: george
Vehicle: 2.7 DC 4X4. Longrange tank. powerfow exhaust.
Real Name: JACO

Re: Luna vs Ctek

Post by Bos Vark »

Son die ctek is die een om voor te gaan, as jy dit agter op die bak of in die cab sit. prys lyk ook amper dieselfde.
User avatar
ThysdJ
Moderator
Moderator
Posts: 16587
Joined: Wed Oct 24, 2007 7:31 am
Town: Brackenfell
Vehicle: 2010 Hilux D4D 3.0 D/C 4x4
Real Name: Thys
Club VHF Licence: HC102
Location: Brackenfell
Contact:

Re: Luna vs Ctek

Post by ThysdJ »

As ek nou so iets moes koop Jaco, sou ek ook die DC-DC gekoop het eerder as die N/L... :thumbup: :thumbup:
Thys de Jager
CEO and Refreshments Manager at Team Offroad.

2010 Hilux 3.0 D4D D/C 4x4 with GOMAD "Brood" Canopy. Tripod.
1997 Jeep Wrangler TJ 4.0 Sport. The original SFA. AGA... Gooi kole
email: thys@teamoffroad.co.za

Like Team Offroad on Facebook...
User avatar
Johan Kriel
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 623
Joined: Sun Apr 26, 2009 8:41 pm
Town: Okahandja
Vehicle: 2.5 SC 4x4
Real Name: Johan kriel
Location: Okahandja

Re: Luna vs Ctek

Post by Johan Kriel »

NL werk goed op high cycle (start) batterye , want dis effektief die alternator wat direk die batterye laai, maar as jy met deep cycle battery begin is die dc to dc chargers die rigting om te gaan.
Johan Kriel

Legend 50
User avatar
GI Jane
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 4019
Joined: Mon May 16, 2011 4:07 pm
Town: Strand WC
Vehicle: Toyota Hilux 4x4, 2.41t Raider 1998 DC - front & rear difflock, 140lt fuel tank, 31" BFG a/t, snorkel, drawer system, alucab canopy, driver with attitude.
Real Name: Val
Club VHF Licence: X112

Re: Luna vs Ctek

Post by GI Jane »

I also know of an overlander that had problems with his CTek that was mounted in the engine bay, because of the heat.
Image
User avatar
Bos Vark
High Range 4WD
High Range 4WD
Posts: 95
Joined: Fri Oct 21, 2011 11:04 am
Town: george
Vehicle: 2.7 DC 4X4. Longrange tank. powerfow exhaust.
Real Name: JACO

Re: Luna vs Ctek

Post by Bos Vark »

So as jy soos dit soos n luna power pack installeer sal dit werk en dit sal hou.
User avatar
Johan Kriel
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 623
Joined: Sun Apr 26, 2009 8:41 pm
Town: Okahandja
Vehicle: 2.5 SC 4x4
Real Name: Johan kriel
Location: Okahandja

Re: Luna vs Ctek

Post by Johan Kriel »

Yes, the ctek word ook vanself redelik warm as dit laai, maar as dit te naby die engin hitte is kan hy uitsny, ek weet van gevalle waar dit gebeur het, maar die NL se kop haak ook uit as hy te veel hitte kry. My ctek sit in die engine bay, regs teen die mud quard sonder enige probleme, en het al n paar trips met hom gedoen.
Johan Kriel

Legend 50
User avatar
Bushwacker
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 2718
Joined: Sat Feb 02, 2008 12:34 pm
Town: Vryheid Natal
Vehicle: 2003 HILEX, 35" maxxis. 2009 Prado 120 VX
Real Name: Piet

Re: Luna vs Ctek

Post by Bushwacker »

Nou wat van oom Eric se SDC-1130 :think:
User avatar
ChrisF
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Posts: 8188
Joined: Thu Sep 17, 2009 2:56 pm
Town: inniedorp
Vehicle: Toy
Real Name: Chris

Re: Luna vs Ctek

Post by ChrisF »

Bushwacker wrote:Nou wat van oom Eric se SDC-1130 :think:
dis nou die "hudai" in die familie .... alaml weet hy doen die job, nog net nie die Toyota naam nie .... :shock2:


as ons nou net DC-DC praat is Eric se eenheid BESLIS op die lys. Maar as jy kyk na die Ctek250S Dual (wat ook die Solar input het) dan is dit nie so eenvoudig nie.... Tog moontlik om wel die eenheid te gebruik EN solar.


sal graag wil hoor wat Eric sê oor die hitte in die engine bay ....
User avatar
Family_Dog
Moderator
Moderator
Posts: 12696
Joined: Tue May 22, 2007 10:09 am
Town: Klerksdorp
Vehicle: Hilux DC SFA, Hilux 2.7 DC, Hilux 2.7 SC, Prado 95 VX
Real Name: Eric
Club VHF Licence: HC101
Location: Klerksdorp, NW
Contact:

Re: Luna vs Ctek

Post by Family_Dog »

Chris, as mentioned in a few posts above it is very advisable to keep the unit away from any source of heat, as is the case with any electronic unit. The SDC-1130 does have a fan for cooling purposes but then you need cool air to start off with, no good just re-circulating hot air.

Where any DC-DC charger comes into its own is when the unit is placed as close as physically possible to the second battery, and anywhere inside the cab or canopy would be ideal for this. The unit should also not be used in conjunction with any other charging system, such as the NL unit for example, as the sensor electronics of both units will get confused with incorrect readings.


-F_D
Image

White Fang: 1999 2.7i DC Raider 4x4
Bull Dog: 1987 4Y-EFI 2.2 DC 4x4
Pra Dog: 1998 Prado VX 3.4
Hound Dog: 2000 2.7i SC 4x4


One Staffie, One Jack Russell, One Ring Neck Screecher, 17 Fish of questionable heritage


Image
User avatar
ChrisF
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Posts: 8188
Joined: Thu Sep 17, 2009 2:56 pm
Town: inniedorp
Vehicle: Toy
Real Name: Chris

Re: Luna vs Ctek

Post by ChrisF »

Ek het n PM gekry oor die onderwerp. Ek post nou my antwoord op die PM hier aangesien dit andere ook kan help. Vir die slim manne - JA ek het die waardes so bietjie afgerond, maar ek is seker julle sal saamstem die IDEE bly dieselfde. Hier is my PM antwoord:



Die NL eenheid is “net n skakelaar” – maar n SLIM skakelaar.

Wanneer jy die engine aansit wag dit 5 minute – sodat die alternator eers die primere battery vol laai. Dan skakel die “skakelaar” aan en koppel die alternator ook aan die tweede battery. So nou kan die tweede battery gelaai word deur die alternator.

Dis AL wat die NL eenheid doen – aan en af skakel.

Die eenheid WERK :
- Dit skakel korrek
- Dit skei die twee batterye wanneer die engine af is
- Dit het n mooi display dat jy kan sien hoe goed die battery gelaai is.

MAAR, dit doen NIKS in terme van “laai” nie – die ALTERNATOR se VOLTS bepaal die laai van die tweede battery.

En die tipes alternators maak hier n GROOT verskil !!

N Deep Cycle benodig omtrent 14,4V volts om 100% te laai – maar MEESTE alternators kan slegs 14,2V lewer …. So nou laai die battery net 90 tot 95% ….. ek dink meeste menses al nooit eens die verskil agterkom nie. Die 105Ah battery is nou net 100Ah ….

My Hilux het heel goed gewerk – met die alternator wat die battery laai – my problem het begin in WARM weer toe ons MIN gery het. Die battery het ontlaai, en kon net nie weer volgelaai word nie – grotendeels omdat ons net nie ver genoeg (lank genoeg) gery het nie …. Nou moes ek my battery vervang !! Maar dit is NIE die alternator se skuld nie ! Dis die warm weer en min ry ….


En HIER kom die DC-DC charger in – die eenheid VERHOOG die volts. Nou laai die battery teen 14,5V. Daai 0,2 of 0,3V klink dalk nie na veel nie, maar dit maak n MASIEWE verskil !! Van die DC-DC modelle jaag die volts tot 15V op om seker te maak dat n laai stroom van 20 of 30A gehandhaaf word. Wanneer die battery 80% vol is daal die volts en die battery laai stadiger tot dit heeltemaal vol. As ek so n stelsel gehad het, was my battery vandag nog heel.

Die DC-DC laaier kan ook as skakelaar dien (soos die NL), maar die eintlike doel is die beter laai stroom (weens die hoër volts).


Moet dalk ook noem – die alternator charge metode hang baie af van die installasie – dun drade, swak konneksies, ens veroorsaak volt-drops, en dan kan die alternator NIE die battery laai nie !! Dan is dit maklik om die NL n swak naam te gee, maar die NL is net n “skakelaar” en die skakelaar het NIKS met die sukses van die laai proses te doen nie.


So nou gaan ek heeltemaal oor boord:
- DC-DC laaier, teen 20A sal die battery lekker laai wanneer ons ry
- Solar panels om die battery vol te hou wanneer ons nie ry nie. Deur die nag sal ek so 10 tot 15Ah gebruik, dis n uur of twee op die solar in die oggend … okay die yskas loop ook in daai tyd so maak die 3 of 4 uur se solar om die yskas aan die gang te hou EN die battery vol te maak. Sit n bietjie skaduwee by en skielik vat dit 6 tot 8 ure …. Maar ek kan steeds die battery VOL laai net van die son af, al ry ons niks nie – wel dis die idée. En AS dit erg bewolk is gaan dit net n paar uur se ry wees dan is die battery vol gelaai.
- Ek gebruik die Ctek 250 S Dual vir die doel – om die alternator en solar te skakel EN as DC-DC charger te werk.
- Moet dalk noem, ek het nou al die parte by die huis, maar moet nou begin om die solar panele te monteer, en dan die bedrading te doen


Hoop ek maak sin :)
User avatar
Silver SRX
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 116
Joined: Sat Dec 15, 2012 2:18 pm
Town: Hartbeespoort
Vehicle: Toyota Hilux SRX
Real Name: Jantjie

Re: Luna vs Ctek

Post by Silver SRX »

Watse grote son paneel gaan jy opsit?
User avatar
ChrisF
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Posts: 8188
Joined: Thu Sep 17, 2009 2:56 pm
Town: inniedorp
Vehicle: Toy
Real Name: Chris

Re: Luna vs Ctek

Post by ChrisF »

Ek het n 80W gekoop, teen n GOEIE prys

Maar later meer en meer gelees ....


Gaan Woensdag nog een koop. Dus 160W.


Dit sal goed pas op die lang canopy van die enkel kajuit, en dan sommer lekker skadu verskaf vir die canopy. As een breek op n trip het ek nog 80W oor. Met die ekstra kapasiteit gaan ek dan die panele permanent vasbout - met een paneel sou ek dit afhaal en in die son plaas wanneer ons in n kamp stop.



nou moet ek begin werk aan die roof rack om die storie te mount ... :) :)


PS - ek is redelik seker n 80W paneel sal 98% van die tyd goed genoeg wees, veral as mens die moeite doen om dit te skuif om die son te volg. Maar teen die prys sal ek liewer te veel op sit en nie weer worry oor kapasiteit nie.
User avatar
george
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 6565
Joined: Wed May 23, 2007 11:16 am
Town: Velddrif
Vehicle: Triton 3.5l V6
Real Name: George
Club VHF Licence: HC107
Location: Velddrif
Contact:

Re: Luna vs Ctek

Post by george »

PS - ek is redelik seker n 80W paneel sal 98% van die tyd goed genoeg wees, veral as mens die moeite doen om dit te skuif om die son te volg. Maar teen die prys sal ek liewer te veel op sit en nie weer worry oor kapasiteit nie.
Wyse besluit.As ek 160 watt gehad het kon ek my whiskey met ys gedrink het.

In the future I wil change to DC charging.I have the cole hersee switch and it works good,but I use a high cycle battery
"The World is a book, and those who do not travel read only a page.-Saint Augustine"
User avatar
Johan Kriel
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 623
Joined: Sun Apr 26, 2009 8:41 pm
Town: Okahandja
Vehicle: 2.5 SC 4x4
Real Name: Johan kriel
Location: Okahandja

Re: Luna vs Ctek

Post by Johan Kriel »

ChrisF wrote: – maar MEESTE alternators kan slegs 14,2V lewer …. So nou laai die battery net 90 tot 95% ….. ek dink meeste menses al nooit eens die verskil agterkom nie. Die 105Ah battery is nou net 100Ah ….
As jy gelukkig is , meeste laai minder as 14V,
ChrisF wrote:Gaan Woensdag nog een koop. Dus 160W.
Nou praat jy!!.
Johan Kriel

Legend 50
User avatar
4x4Maniac
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1602
Joined: Fri Jul 09, 2010 9:33 am
Town: Centurion
Vehicle: 2011 Jeep Wrangler Rubicon Unlimited (JKU) 3.8 Auto
Real Name: Werner
Club VHF Licence: X120
Location: Centurion
Contact:

Re: Luna vs Ctek

Post by 4x4Maniac »

Chris, ek stem saam met jou... as jy nie totaal oorboord wil gaan nie is n NL met sonpanele almal se antwoord. Ek het dieselfde ondervind met my trippie na Khutse toe. Dinge raak te warm vir die NL en skakel dan af. Nie eers die override switch werk nie. As jy vat aan die switch dan brand jy jou hand. Myne is ook onder die kap gemonteer. As jy die geld het, sou ek se JA kry die DC2DC, maar ongelukkig het ek dit nie, so n 80w paneel is meer as genoeg vir my. Iets wat jy kan monteer en af haal. In die winter werk die NL 100% reg en in die somer met 80+ grade onder die kap gebruik jy daai hitte van die son af.
ORRA CALLSIGN X120
AKA Epsilon on 4x4Community
(2011 JKUR)
Jeep Wrangler Rubicon 3.8 Auto Unlimited

Rugged Ridge Front & Rear Bumpers
Rugged Ridge Light Guards
KC Spotlights
Previous:
2003 Toyota Hilux DC KZTE 3.0 4x4
2001 Toyota Hilux DC 2700i 4x4
User avatar
Bos Vark
High Range 4WD
High Range 4WD
Posts: 95
Joined: Fri Oct 21, 2011 11:04 am
Town: george
Vehicle: 2.7 DC 4X4. Longrange tank. powerfow exhaust.
Real Name: JACO

Re: Luna vs Ctek

Post by Bos Vark »

Baie dankie vir al die terugvoer. Ek het ook besluit op die dc to dc. Ek het vandag een van die beste goed gehoor. Een van die uoens wat ek by was het vir my vertel die rede hoekom die dual systems nie regtig werk nie volgens hom is soos volg.

Die starter batt is net 75 ah so al het jy n 130 ah bat in sal jou dual system hom net tot 75 ah soos die starter bat.
So jy gaan nooit jou bat vol gelaai kry deur n dual system nie. :laugh2: :laugh2:
User avatar
Aquanaut
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 320
Joined: Mon Apr 09, 2012 11:37 am
Town: Durban
Vehicle: Hilux 3.0D4D
Real Name: Basil

Re: Luna vs Ctek

Post by Aquanaut »

Wanneer ek nie die deep cycle battery gebruik nie, hoe lank kan die battery aan die charger gekoppel bly?
User avatar
The Legend
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 3558
Joined: Sun Jul 04, 2010 6:53 am
Town: Kempton Park
Vehicle: 1994 2.2 4y 4x4 D/C Toyota Hi-Lux
Real Name: Dawie
Club VHF Licence: X93-

Re: Luna vs Ctek

Post by The Legend »

Bos Vark wrote:Baie dankie vir al die terugvoer. Ek het ook besluit op die dc to dc. Ek het vandag een van die beste goed gehoor. Een van die uoens wat ek by was het vir my vertel die rede hoekom die dual systems nie regtig werk nie volgens hom is soos volg.

Die starter batt is net 75 ah so al het jy n 130 ah bat in sal jou dual system hom net tot 75 ah soos die starter bat.So jy gaan nooit jou bat vol gelaai kry deur n dual system nie. :laugh2: :laugh2:
:silent:
“A BAD DAYS FISHING IS BETTER THAN A GOOD DAYS WORK”

“Do what you do so well, that the people that see you do it, will want to see you do it again,and will bring others to see you do it”
User avatar
Johan Kriel
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 623
Joined: Sun Apr 26, 2009 8:41 pm
Town: Okahandja
Vehicle: 2.5 SC 4x4
Real Name: Johan kriel
Location: Okahandja

Re: Luna vs Ctek

Post by Johan Kriel »

Aquanaut wrote:Wanneer ek nie die deep cycle battery gebruik nie, hoe lank kan die battery aan die charger gekoppel bly?
Permanent, as die battery vol is doen the charger net niks meer.


Om n groot battery en n klein battery gelyktydig te laai met een charger is well nie n goeie idee nie, die groter een word nie ten volle gelaai nie weens die kleiner een wat vinniger vol gelaai is en dan neem die laai proses af voor dat die groter een vol is.

Dus n dc to dc charger is beter om te gebruik waar die aux groter is. :silent:
Johan Kriel

Legend 50
User avatar
ChrisF
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Posts: 8188
Joined: Thu Sep 17, 2009 2:56 pm
Town: inniedorp
Vehicle: Toy
Real Name: Chris

Re: Luna vs Ctek

Post by ChrisF »

Aquanaut wrote:Wanneer ek nie die deep cycle battery gebruik nie, hoe lank kan die battery aan die charger gekoppel bly?
watter tipe charger ??

As ons praat van n "clever charger" (Ctek, Benton, ...) dan kan jy dit vir maande lank op die charger los.


Maar JA, EEN battery op so charger ! Teoreties moontlik as jy twee identiese batterye het, maar selfs die stelsel gee probleme.


BELANGRIK - moet net in hemelsnaam NIE die tweede battery gereeld laat leeg loop nie !! HOU hom gelaai !!! vra my ..... so pas die skool geld betaal ....
User avatar
ChrisF
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Posts: 8188
Joined: Thu Sep 17, 2009 2:56 pm
Town: inniedorp
Vehicle: Toy
Real Name: Chris

Re: Luna vs Ctek

Post by ChrisF »

Bos Vark wrote:Baie dankie vir al die terugvoer. Ek het ook besluit op die dc to dc. Ek het vandag een van die beste goed gehoor. Een van die uoens wat ek by was het vir my vertel die rede hoekom die dual systems nie regtig werk nie volgens hom is soos volg.

Die starter batt is net 75 ah so al het jy n 130 ah bat in sal jou dual system hom net tot 75 ah soos die starter bat.
So jy gaan nooit jou bat vol gelaai kry deur n dual system nie. :laugh2: :laugh2:

jip, and they live among us ..... :shock2: :slap: :alvarin:
User avatar
Aquanaut
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 320
Joined: Mon Apr 09, 2012 11:37 am
Town: Durban
Vehicle: Hilux 3.0D4D
Real Name: Basil

Re: Luna vs Ctek

Post by Aquanaut »

Ek het een van die normale chargers wat ek by Makro gekoop het, een vir elke dag se gebruik.
User avatar
ChrisF
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Posts: 8188
Joined: Thu Sep 17, 2009 2:56 pm
Town: inniedorp
Vehicle: Toy
Real Name: Chris

Re: Luna vs Ctek

Post by ChrisF »

Basil dit kan die battery kook !!

Wanneer die battery "vol" is moet die laaier afgehaal word.


Die moderne chargers meet wanneer die battery vol is en skakel oor na n stadige trickle charge om die battery vol te hou sonder om dit te oorlaai.


Die Benton BX 1 is PUIK vir die doel. Family Dog kan dit vir jou lewer teen n goeie prys :)

Die BX 2 is heelwat duurder, en is vir wanneer jy die battery oornag in n kamp moet vol laai. Dit het ook n paar ander funksies wat ons normale manne nooit gebruik nie. :)
User avatar
Aquanaut
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 320
Joined: Mon Apr 09, 2012 11:37 am
Town: Durban
Vehicle: Hilux 3.0D4D
Real Name: Basil

Re: Luna vs Ctek

Post by Aquanaut »

Thanks Chris, I will have to put it on every now and again just to keep it topped up until the next use. The battery is sitting in the box I made for it. I don't want to ride around with it in the back of the vehicle.
Last edited by Aquanaut on Fri Feb 08, 2013 2:41 pm, edited 1 time in total.
User avatar
Aquanaut
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 320
Joined: Mon Apr 09, 2012 11:37 am
Town: Durban
Vehicle: Hilux 3.0D4D
Real Name: Basil

Re: Luna vs Ctek

Post by Aquanaut »

Just got the model of my charger:
MQ7933/01.54.120 240V/50-60HZ 12V 12V/12A MIN30AH MAX 200AH

Anybody tell me what that all means and how does it affect me using it to charge my 105A deep cycle Battery?
Basil
User avatar
Johan Kriel
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 623
Joined: Sun Apr 26, 2009 8:41 pm
Town: Okahandja
Vehicle: 2.5 SC 4x4
Real Name: Johan kriel
Location: Okahandja

Re: Luna vs Ctek

Post by Johan Kriel »

It appers to charge 12amps and the battery must betwen 30 and 220Ah.

Hou net die battery dop as jy vol raak, jy sal sien die meter wys dat hy minder laai, en as hy amper niks laai is die battery vol, ontkoppel dan.

Maar soos Chris se , daai benton laaier kos baie min, koop so n klientjie en vergeet hom op die battery.
Johan Kriel

Legend 50
User avatar
Aquanaut
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 320
Joined: Mon Apr 09, 2012 11:37 am
Town: Durban
Vehicle: Hilux 3.0D4D
Real Name: Basil

Re: Luna vs Ctek

Post by Aquanaut »

Dankie Johan, waar is the beste plek om so n Beton laaier te kry? Makro, Midas??
User avatar
ChrisF
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Posts: 8188
Joined: Thu Sep 17, 2009 2:56 pm
Town: inniedorp
Vehicle: Toy
Real Name: Chris

Re: Luna vs Ctek

Post by ChrisF »

FAMILY DOG :)

Eric will send it to you. :) :)


Absolute pleasure doing business with Eric.
Post Reply

Return to “General Hilux Discussions”