Ek soek advice

Here we discuss Hiluxes in general. Your view of the Hilux. For other general discussions please see "open Discussions" under the "Around the Campfire" heading.
Post Reply
User avatar
dantjie
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 144
Joined: Sat Aug 20, 2011 6:40 pm
Town: kuilrivier
Vehicle: HILUX SFA LTD 2.4 EFI
Real Name: Danie

Ek soek advice

Post by dantjie »

Goeie dag almal.

Ek wil n bietjie raad/advies hoor van die meer Intelligente manne af :cooldude:

Ek het n sfa hilux (slakie) met n 22R EFI ek het huidig 32'' tyres op met 10J rims ek wil graag hoor wat beveel die manne hier is vir hulle n lekker kombinasie tyre rim groote?

Ek is gelukig met my tyres en my rims huidig die bakkie word nie elke dag gebruik nie staan meer in die garage het n werks voertuig :D:

Die tyd vir bande vervang stap stil naader soo wil maar net n bietjie hoor wat julle te se het.

Baie dankie :thumbup: .
Attachments
Kuils River-20131201-00671123.jpg
User avatar
Mud Dog
Moderator
Moderator
Posts: 29852
Joined: Tue Apr 29, 2008 2:18 am
Town: East London
Vehicle: '90 SFA Hilux DC 4X4, Full OME, 110mm lift. Brospeed branch, 50mm ss freeflow exhaust. 30 x 9.5 Discoverer S/T's on Viper mags. L/R tank. (AWOL) '98 LTD 2.4 SFA, dual battery system. Dobinson suspension, LR tanks, 31" BF mud's.
Real Name: Andy
Club VHF Licence: HC103

Re: Ek soek advice

Post by Mud Dog »

Danie, raak daai wiele nie voor as jy draai nie? 32 Duim is so effens te groot na my mening en 31 duim is ideaal. Met 31" trek die engin minder swaar en die speedo lees meer akuraat.

31 x 10.5 x 15 is na my mening die beste band groote vir die bakkie. :winkx:
When your road comes to an end ...... you need a HILUX!.

Image
Image

Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
User avatar
dantjie
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 144
Joined: Sat Aug 20, 2011 6:40 pm
Town: kuilrivier
Vehicle: HILUX SFA LTD 2.4 EFI
Real Name: Danie

Re: Ek soek advice

Post by dantjie »

Baie dankie Andy ek sien jy ry nog met jou std rims ek het nou 10j rims op jou idee oor dit? moet ek trug std toe of die 31'' op die 10j rims.
User avatar
4x4BEES
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 3447
Joined: Wed Nov 20, 2013 10:13 am
Town: Brackenfell
Vehicle: Hilux 4.0V6
Real Name: Kevin

Re: Ek soek advice

Post by 4x4BEES »

As j voel jou bakkie is nog reg, en nie te stadig of swaar op sous nie, bly met die 32"

Dit lyk beter, en jy hoef dan nie jou rims te verander nie.

P.S. Jou bakkie lyk awesome.
Tenk
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 240
Joined: Sat Dec 01, 2012 8:34 pm
Town: Hilux Country
Vehicle: 07 hilux dc 4L v6 manuel, alu canopy, rock/s, full ome sport, Hoppy s/s custom exhaust, 33 grabber muds, compressor, exstra 80L f/t, dual battery,body lift,redpepper bumper,custom sound with sub,afternarket touchscreen entertain unit, dynoteck chip 188kw
Real Name: Pierre
Location: Brackenfell

Re: Ek soek advice

Post by Tenk »

Daai 32s lyk mooi op jou bakkie, ek het ook 32s op dink dit het net daai bietjie voordeel op n 31 band, veral as jy 10j rims het. Die groot vraag natuurlik is watter maak band, bfg is duur maar hulle is die geld werd.
Mr_B
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 7249
Joined: Fri Oct 12, 2007 2:38 pm
Town: Cape Town
Vehicle: Honda Jazz
Real Name: Bretton
Location: Brackenfell

Re: Ek soek advice

Post by Mr_B »

My personal opinion... if you're an overlander, then yes I'd suggest 31's... better fuel consumption, less motor stress and all the other benefits. If you're into serious offroad trailer and obstacles... 33's MT's would be better and look really cool! With the 33's an axle move would be required. Horses for courses!
User avatar
dantjie
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 144
Joined: Sat Aug 20, 2011 6:40 pm
Town: kuilrivier
Vehicle: HILUX SFA LTD 2.4 EFI
Real Name: Danie

Re: Ek soek advice

Post by dantjie »

Dankie aan almal so ver word baie wardeur ek kyk na miskien kumos mt of bridgstone deuler mt.

met die 32 het dit nog net een keer die fender geraak maar het n sanduin bietjie hard ingekom op dis eintlik al maar hulle vang nie sommer die fender nie.
User avatar
Hi-Hilux
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 2828
Joined: Mon Jul 21, 2008 11:22 am
Town: Tsumeb
Vehicle: 1991 Hilux2.2 ---1987 Hilux D/C Hella 1000, Rancho RS9000XL shocks, Good Year M/TR, Warn Winch, STK bullbar, Extended shacles, Kenwood VHF-SOLD
Real Name: Trevor
Location: Namibia

Re: Ek soek advice

Post by Hi-Hilux »

33's 32's lyk cool maar 31's werk beter
Is gebed jou spaarwiel of jou stuurwiel?
'Life is a coin. You can spend it anyway you wish, but you can only spend it ONCE'
Post Reply

Return to “General Hilux Discussions”