Driving with cruisecontrol

You can ask your Fortuner related questions here. Also feel free to show us the modifications you did on your vehicle.
Post Reply
tp007
High Range 2WD
High Range 2WD
Posts: 20
Joined: Wed Jul 29, 2009 2:53 pm
Town: Roodepoort
Vehicle: Toyota Fortuner
Real Name: Tinus

Driving with cruisecontrol

Post by tp007 »

Ek gaan hierdie ene in my beste ingels probeer...

Found something interesting this past weekend.
Driving up to Musina had cruisecontrol on aprox 120km on speedo. Had the autobox kickback to 3rd at some stages. (very irretating) consumtion on one tank was 510km and 62.4l fillup.

Driving back had the cruisecontrol set on aprox 130km on speedo (traffic permitted). Only had the gears go back to 4th.(much better) Had not filled up yet, but will let you know what the consumption was.

I don't like driving over speed limits, so I vote for 140kph speedlimits!!! :twisted:

Any one else have the same experience?Or is it just me?
User avatar
warthog
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 846
Joined: Fri Aug 14, 2009 8:42 am
Town: Barberton
Vehicle: Fortuner 4.0 V6 Auto, LRFT, Dual Batt, OME's, BFG AT's, ARM comp, 800w inv, Roofrack
Real Name: Hennie
Location: Barberton, Mpumalanga

Re: Driving with cruisecontrol

Post by warthog »

Thinus, myne doen presies dieselfde. Lyk vir my hoe laer die spoed waarop jy die cruise control stel, hoe groter die probleem, ek't al gevind op 'n redelike gelyk pad met cruise control op 105 dat Forest glad amper nie eers oorgaan 5e toe nie...

Toe ons teruggekom van Nam af het die Cruise control my besig gehou. Dis mos lekker gelyk deur Botswana en ek en een swaer wat die D/C 4.0 auto het het lekker gespeel. Die sleepwa het 'n groot verskil gemaak. Ek het cc gestel op 125, en vir Forest opgevat na 130 toe, en dan cc ge-re-engage, en elke keer het hy afgekom tot onder 125, opgerat tot in 3e voor hy in 4e/3e gewissel het op 125.
Hennie
ImageImage

Live simply, Love generously, Care deeply, Speak kindly. Leave the rest to God.
Jos 24:15: "As for me and my house, we will serve the Lord"
OOOOMS
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Posts: 19468
Joined: Tue Jul 16, 2013 7:09 am

Re: Driving with cruisecontrol

Post by OOOOMS »

Tinus/Hennie my heavy het dieselfde irriterende probleem met sy 4.0l Auto.

Blykbaar doen die 3.0 Auto dit nie. Nie seker wat die rede daarvoor is nie.

M2cw
tp007
High Range 2WD
High Range 2WD
Posts: 20
Joined: Wed Jul 29, 2009 2:53 pm
Town: Roodepoort
Vehicle: Toyota Fortuner
Real Name: Tinus

Re: Driving with cruisecontrol

Post by tp007 »

My boet ry 'n Pathy v6 auto en sy cc is baie meer gelydelik. Hy bly in 5de en beheer meer d.m.v. die revs/petrol en skakel net teen relatief styl bulte terug 4de toe.

Wonder of die cc nie her-programeer kan word nie.
Post Reply

Return to “Toyota Fortuner 4x4 Forum”