Page 1 of 1

KZte kook

Posted: Thu Nov 12, 2015 3:02 pm
by rood
die laaste twee dae as my vrou by die huis stop van die werk af, stoot die water op in die klein tenkie langs die radiotor en klink dit of dit kook, na n rukkie sak dit weer soos die engen koud word. Die temp gage in die bakkie wys normaal.

Kan enige een raad gee asb.

dankie

Rood

Re: KZte kook

Posted: Thu Nov 12, 2015 3:22 pm
by JamesC
Another one bites the dust...cracked head...water is pushing through the cracked head into the reservoir.
Any radiator place will quickle, and for free, do a test. Takes 2 minutes to confirm.

Sorry for the bad news.

Re: KZte kook

Posted: Thu Nov 12, 2015 3:35 pm
by Thabogrobler
Cracked head.

Re: KZte kook

Posted: Thu Nov 12, 2015 3:37 pm
by Thabogrobler
Raak die water in die tenkie so charvoal kleur?

Re: KZte kook

Posted: Thu Nov 12, 2015 3:44 pm
by rood
Thabogrobler wrote:Raak die water in die tenkie so charvoal kleur?

Nee die water in die tenkie en in die radiotor is daai rooi kleur van wat toyota ingooi

Re: KZte kook

Posted: Thu Nov 12, 2015 3:56 pm
by JamesC
As jou head lekker groot kraak het, behoort jy sommer die exhaust gasse te ruik in die reservoir.

Ander maklike toets, maak radiator cap oop en start kar en laat hom rukkie idle en kyk of daar borrels opkom in die radiator.

Anyway, cracked head. Glo my vry.

Re: KZte kook

Posted: Thu Nov 12, 2015 4:11 pm
by rood
"Anyway, cracked head. Glo my vry."

Hoe nou gemaak? waar begin ek?

Re: KZte kook

Posted: Thu Nov 12, 2015 4:40 pm
by JohanW
rood wrote:"Anyway, cracked head. Glo my vry."

Hoe nou gemaak? waar begin ek?
Top gekraak of as jy gelukkig is soos ek was. 'n top gasket. Maak hom self oop, stuur weg om te check. Indien die top gekraak is koop 'n import.

Groot rede vir import koop is dat jy baie meer as net die blok kry. Diesel pomp en turbo vra na 300k km vir aandag. pomp gaan jou R12k kos om te recon. Turbo R4k. AMC of toyota head is hier rondom R7k. Tel gou daardie op en jy kom by meer as die koste vir 'n import uit.

Die toyota temp gauge is berug vir sy onsensitiwiteit. tussen 74C en 108C le daardie naaltjie mooi in die middel. As hy die dag begin skuif is jy reeds by 110C dan is jy reeds in die poef.

Ek raai elke persoon wat ek ken met 'n KZ aan om 'n 71C of 74C termostaat te koop. Die 88C en somtyds 82C termostate is te warm. Jy voer jou engin klein happies koue water. Sodra die termostaat oopmaak vloei die koue water eers deur die termostaat voor dit by die blok uitkom. Dus slaan daardie bogger weer toe totdat sy blok kant warm genoeg is om hom stadig weer te laat oopmaak. Ontwerp fout van toyota. Die resultaat is 'n gekraakte top agv hierdie dramatiese koue en warm siklusse in verskillende areas.

Re: KZte kook

Posted: Thu Nov 12, 2015 4:52 pm
by rood
JohanW wrote:
rood wrote:"Anyway, cracked head. Glo my vry."

Hoe nou gemaak? waar begin ek?
Top gekraak of as jy gelukkig is soos ek was. 'n top gasket. Maak hom self oop, stuur weg om te check. Indien die top gekraak is koop 'n import.

Groot rede vir import koop is dat jy baie meer as net die blok kry. Diesel pomp en turbo vra na 300k km vir aandag. pomp gaan jou R12k kos om te recon. Turbo R4k. AMC of toyota head is hier rondom R7k. Tel gou daardie op en jy kom by meer as die koste vir 'n import uit.

Die toyota temp gauge is berug vir sy onsensitiwiteit. tussen 74C en 108C le daardie naaltjie mooi in die middel. As hy die dag begin skuif is jy reeds by 110C dan is jy reeds in die poef.

Ek raai elke persoon wat ek ken met 'n KZ aan om 'n 71C of 74C termostaat te koop. Die 88C en somtyds 82C termostate is te warm. Jy voer jou engin klein happies koue water. Sodra die termostaat oopmaak vloei die koue water eers deur die termostaat voor dit by die blok uitkom. Dus slaan daardie bogger weer toe totdat sy blok kant warm genoeg is om hom stadig weer te laat oopmaak. Ontwerp fout van toyota. Die resultaat is 'n gekraakte top agv hierdie dramatiese koue en warm siklusse in verskillende areas.

Kan ek hom net eers laat toets by n radiotor plek?, sal hulle kan vas stel of dit net die top gasket is en of die top gekraak is.
Kan ek net by Toyota n 71C / 74C termostaat koop?
waar koop ek n head indien die een gekraak is en wat sal alles my uitwerk?

Re: KZte kook

Posted: Fri Nov 13, 2015 7:55 am
by JamesC
Radiator plek sal net kan bevestig dat exhaust gasse aanwesig is in die verkoelingstelsel.
Jy sal die motor moet lig om vas te stel waar die probleem is - statisties gesproke is die kans 99% dat die head gekraak is.

Sorry, dit gaan jou 'n klomp geld kos (vra my, twee keer die les met KZ's geleer) en daarom ry ek nou net V6's of normally aspirated diesels

Re: KZte kook

Posted: Fri Nov 13, 2015 8:15 am
by ChrisF
Rood selfs Hoppy het al so gekraakte top gehad.

My buurman is laas jaar deur dieselfde oefening .....

As ek reg onthou was die hele oefening so R12k gewees - dis nou vir n splinternuwe top, gaskets, arbeid ens.



mens sou kon sê dit kos nog steeds minder as die injectors op die nuwer modelle ....

Re: KZte kook

Posted: Fri Nov 13, 2015 9:05 am
by JohanW
Kan ek hom net eers laat toets by n radiotor plek?, sal hulle kan vas stel of dit net die top gasket is en of die top gekraak is.
Kan ek net by Toyota n 71C / 74C termostaat koop?
waar koop ek n head indien die een gekraak is en wat sal alles my uitwerk?[/quote]


Rood, 'n paar van ons is al deur hierdie oefening en daar is 'n paar stories en drade wat die ding goed verduidelik.
viewtopic.php?t=16162

Laat hom toets by 'n radiator plek. Hulle gaan nie vir jou kan vertel of dit 'n top of 'n gasket is nie. Slegs of daar 'n probleem is of nie. Jy kan netsowel 'n kompressie toets ook doen. Ek sal jou aanbeveel om soveel inligting as moontlik in te samel. So kan jy 'n ingeligte besluit maak.

Jy kan 'n 71/74C termostaat by toyota koop. Dit was standaard op die 2004/2005 modelle.
viewtopic.php?f=3&t=32535&p=386500

AMC head is die een wat aanbeveel word. Jy kan hom by headzone koop. Top gasket koop jy by toyota self. Francois van 4xlux het destyds dit aanbeveel bo die victor reinz.

Soos ek vroer genoem het, hier is 'n hele paar van ons wat deur hierdie oefening is en kan raad gee. Ek ry my kz elke dag en hy loop soos 'n jet. Ek het die opsie om hom te vervang met 'n d4d maar verkies steeds my kz. Hy is goedkoop om self te onderhou en eenvoudig om aan te werk.

Re: KZte kook

Posted: Fri Nov 13, 2015 11:20 am
by rood
Ek het nou laat toets, geen gasse in die radiotor, maar probleem was die radiator prop, die gedeelte met die spring wat moet oopmaak is weg op die ou een, aangeheg is fotos van die ou en nuwe prop en dan die gas toets.

Sal die water dophou.

Hoop dit ws net die probleem.

Kane ek in elke geval n ander termostaat insit?

dankie

Re: KZte kook

Posted: Fri Nov 13, 2015 11:34 am
by ChrisF
Rood ek HOOP dis al .....


My buurman se storie het ook begin met die "dis net die cap" ....


Hy het seker vir 4 of 5 maande gery met n koppie tot 500ml water per tenk brandstof.


Hou mat net die water vlak FYN dop.

Intussen hou ons styf duim vas "dit is net die cap"

Re: KZte kook

Posted: Fri Nov 13, 2015 12:19 pm
by rood
ek moet se ons het nog nie een keer die radiotor of die water tenkie op gevul nie.

Ek hoop van harte dit is net die cap gewees.

Re: KZte kook

Posted: Fri Nov 13, 2015 1:52 pm
by RaymondH
hi

What het hulle jou gevra vir die toets?
Op my laaste diens het ek 'n compressie toets gedoen, en geslaag. :)

hoop vd beste met jou bakkie

Re: KZte kook

Posted: Fri Nov 13, 2015 3:06 pm
by rood
RaymondH wrote:hi

What het hulle jou gevra vir die toets?
Op my laaste diens het ek 'n compressie toets gedoen, en geslaag. :)

hoop vd beste met jou bakkie

Raymond

Die toets het R170 be Silverton Radiotors gekos, maar dit was n gas toets, blykbaar as daai blou water in die selinder wat hulle op die radiotor koppel groen word (na so 20min se idel) dan is daar fout.

Re: KZte kook

Posted: Sun Nov 15, 2015 9:16 am
by Thabogrobler
Ja nee, daai prop is windaf.

Dit sal goedwees om die termostaat te vervang. Ek weet nie presies waar hy sit nie; dalk ook die waterpomp terwyl jy besig is?

Re: RE: Re: KZte kook

Posted: Mon Nov 23, 2015 8:07 pm
by louis fourie
Thabogrobler wrote:Ja nee, daai prop is windaf.

Dit sal goedwees om die termostaat te vervang. Ek weet nie presies waar hy sit nie; dalk ook die waterpomp terwyl jy besig is?
Termostaat aan die regterkant van die engine (altenator kant). Jy kry waterpompe en waterpompe. Blykbaar die goed wat jy by Midas/Autozone koop begin die impeller op die as draai. So, as jy dit doen maak seker. Hier sal seker iemand wees wat jou kan sê watter "maak" die beste is. Hoop maar ook dis net die radiator cap. Johan het die link hierbo opgesit van my sage.

Re: KZte kook

Posted: Mon Nov 23, 2015 8:22 pm
by rood
louis fourie wrote:
Thabogrobler wrote:Ja nee, daai prop is windaf.

Dit sal goedwees om die termostaat te vervang. Ek weet nie presies waar hy sit nie; dalk ook die waterpomp terwyl jy besig is?
Termostaat aan die regterkant van die engine (altenator kant). Jy kry waterpompe en waterpompe. Blykbaar die goed wat jy by Midas/Autozone koop begin die impeller op die as draai. So, as jy dit doen maak seker. Hier sal seker iemand wees wat jou kan sê watter "maak" die beste is. Hoop maar ook dis net die radiator cap. Johan het die link hierbo opgesit van my sage.

Sover nog glad nie weer gekkok nie


Sent from my iPad using Tapatalk