Vigo - Tyre advice for dirt roads

Discuss modifications on your new shape Hilux here. 2005 till current. Also called the Vigo in other countries.
ThysdJ
Town: Brackenfell
Vehicle: 2010 Hilux D4D 3.0 D/C 4x4
Club VHF Licence: HC102

Vigo - Tyre advice for dirt roads

Post by ThysdJ »

By now you all know that my Hilux Vigo is not too keen on being on 4 wheels. He would much rather be parked by the side of the road resting his left rear butt cheek on a jack. :twisted: :twisted: Hence the new name "Tripod - Hot Agter"...

The history behind this.
In 2012 I fitted 4 brand new Goodyear Wrangler AT/SA (265/70x16) on the Hilux just before our trip to Epupa Falls.

On this trip we encountered 2 flat tyres.
1) Rocky road between Puros and Orupembe claimed a sidewall - tyre destroyed
2) Glass shard in Opuwo in the tread - tyre plugged and still in use as a spare.

Next trip to Mabuasehube in 2013. Here we encountered
1) Dirt road between Griekwastad and Postmasburg puncture on the edge of the sidewall - Plugged with 2 snotplugs and made it to Postmasburg. Here it was plugged with a mushroom plug.
2) Had to replace this same tyre at Kang after it got punctured again. Didnt even bother to look for the hole, just replaced it with the spare. - Tyre written off by X-Sure as the original puncture was too close to the edge of the tyre.

Trip to Richtersveld/Fish River Canyon 2014
1) Dirt road between Eksteenfontein and Khubus. Tyre punctured and destroyed because I didnt realise I had a flat and there was no safe place to change tyres. I had to drive the vehicle to a safe spot on the flat tyre (about 300m).
2) Dirt road, very smooth and drivable, between Hobas and Ai-Ais... Got a puncture left rear. A brand new Hankook Dynapro AT/M was fitted. This must have been a fluke shot as there was a hole right in the middle of the tread which I managed to plug with 2 snot plugs. - Puncture fixed by Carleys Motors in Karasburg with a mushroom plug. This tyre will become my 2nd spare.

So in 3 trips we had 6 punctures. This seems a bit excessive.

The Hilux and the road/driving conditions.
1) It is never "overloaded". We are only 2 people, and according to my calculations we dont have more that about 450 kg of kit loaded when we go on a trip.
2) I have not adjusted my driving style since I got the Vigo, and I stick to the tracks as far as possible.
3) We always drive with 4x4 engaged on dirt roads.
4) I do not deflate my rear tyres on dirt roads, specifically because it would expose the sidewalls to stones and rocks.

As you can imagine I am a little bit gatvol of replacing tyres after every trip, and also of getting changed into my cleanest dirty clothes to crawl in underneath the Hilux to jack it up. The first couple of times was an adventure but it is becoming a bit much now.

Now I would like to know from the guys who drive their Vigo's on dirt roads, with more or less the same type of load and in more or less the same conditions, what tyres are you using, what are your experiences. I dont have the time or money to experiment with different makes to find the one that works. I also have to bear in mind that I use the Vigo 70% on tar roads, so going hard-core muddies is not really an option, although I am at a stage where I am prepared to do that.

I need tyres that can take us on a trip over some bad dirt roads and bring us back. It doesnt have to be quiet on tar, it doesnt have to have exceptional road holding in the wet, it does not have to give me 100 000 km's, hell I am used to 3000km's.. I think you know what I am looking for..

Also, please give advice on what I might be doing wrong based on the history above. I might also be at fault here.
Thys de Jager
CEO and Refreshments Manager at Team Offroad.

2010 Hilux 3.0 D4D D/C 4x4 with GOMAD "Brood" Canopy. Tripod.
1997 Jeep Wrangler TJ 4.0 Sport. The original SFA. AGA... Gooi kole
email: thys@teamoffroad.co.za

Like Team Offroad on Facebook...
4x4BEES
Monster Truck
Monster Truck
Vehicle: Hilux 4.0V6

Re: Vigo - Tyre advice for dirt roads

Post by 4x4BEES »

Is it mostly on the left rear that you get punchers?
Maybe there is more weight on that side that might cause it :think:

As you know, I have very limited off-road experience, just asking.
Vlak vark
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Town: Phalaborwa
Vehicle: 1995 hilux D/c 4x4 Legend 25 Kzt with top mounted intercooler. long range tank. hankook dynapro duel battery system

Post by Vlak vark »

hi Thys. .just some advice on dirt road traveling. always travel as close to rhe middle of the road as possible. as they scrape the road all the nails and unwanted pieces of iron land up on the edge of the road. I feel your frustration.
One life, one dream, one toyota
ThysdJ

Post by ThysdJ »

You are right Kevin. The left rear tyre is always the tyre that works the hardest on a right hand drive vehicle. This is because of the load and the camber of the road... It is also the tyre that is furthest away from the driver. Our load is always more or less evenly balanced, and the vehicle does not lean to any side.

I heard the story somewhere, but cant remember all of it, that at a certain speed a stone that is kicked up by the front wheel turns upright just as the rear wheel goes over it, and that causes a puncture. Is there a "golden" speed one should not be travelling at?
Thys de Jager

The Legend
Monster Truck
Monster Truck
Town: Kempton Park
Vehicle: 1994 2.2 4y 4x4 D/C Toyota Hi-Lux
Club VHF Licence: X93-

Post by The Legend »

Thys

Jy meld nie wat jou band druk is wanneer jy grond paaie ry nie.Ek wil net iets noem wat ek by die mense van Namibie gehoor/geleer het.Ek het gereeld Torrabaai toe gegaan om te hengel.Torrabaai is slegs oop in Desember in Januarie.Daardie stukkie grondpad van die skedel kus het klippe wat skrik vir niks.

Net voor die vakansie seisoen word daardie pad geskraap om dit weer rybaar te maak, in die skraap proses is daar so baie skerp los klippe wat rondle op die pad en wag vir n tyre om stukkend te steek.

Afhangende van die vrag blaas die ouens hulle bande af so laag as moontlik om te verhoed dat die klippe hulle bande so maklik stukkend sny.Die spoed word ook natuurlik aangepas by die banddruk.Daar het ek gesien dat dit niks snaaks is om n boer te sien met 3 spaarwiele op sy bakkie gelaai nie.

Ek was nog elke keer gelukkig en het nie pap wiele gekry nie.Het destyds met Firestone ATX gery
“A BAD DAYS FISHING IS BETTER THAN A GOOD DAYS WORK”

“Do what you do so well, that the people that see you do it, will want to see you do it again,and will bring others to see you do it”
ThysdJ

Post by ThysdJ »

Dawie, die banddruk was byna in alle gevalle 2.3 bar. Die rede hoekom ek nie die bande afblaas nie is omdat teen daardie druk met die hoeveelheid vrag maak die band klaar 'n "boeppens" en wil ek nie die sywalle onnodig blootstel nie. Die meeste van die snye was in elke geval sywand snye. Ek glo as ek dit druk verder sou verlaag ek 'n groter risiko sou loop om skade aan die sywande aan te rig...

Thys de Jager

Vlak vark
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Town: Phalaborwa
Vehicle: 1995 hilux D/c 4x4 Legend 25 Kzt with top mounted intercooler. long range tank. hankook dynapro duel battery system

Post by Vlak vark »

Thys. My bakkie ry elke dag omtrent 6km dorp toe en 6 terug. ek het my hankooks in desember 2012 opgesit. in die dyd wat my bande op is het hulle al in die omgewing van 5800Km grondpad gedoen. Ek het nog geen papwiele op die grondpad gekry nie. het al baie draad uit die loopvlak uit getrek. die oilfante trap die draad langs die pad plat en dan moet die myn dit weer reg maak. met die kom daar baie stukkies draad in die pad. die enigste papwiel ook links agter, was die voorste stuk van n styk mes, wat ek met 2 snotplugs gestop het, ek het hom op die teerpad gekry. Ek ry my bande met gemiddelde druk van tussen 2,2 tot 2.5 bar. het al by die garage gestop en wiele gepomp dan was hulle al 1.8 bar. sterkte met jou besluit.
One life, one dream, one toyota
george
Monster Truck
Monster Truck
Town: Velddrif
Vehicle: Triton 3.5l V6
Club VHF Licence: HC107

Post by george »

Ek is seker van die min mense wat tevrede is met BF's.Is op my derde stel en kan net goie goed se.Ek weet daar is baie mense wat nie goeie diens uit hulle kry nie.
Hulle prys is nou te duur so sal nie weer 'n stel koop nie.Sal maar kyk hier wat die manne aanbeveel.
"The World is a book, and those who do not travel read only a page.-Saint Augustine"
ThysdJ

Post by ThysdJ »

Ek leun sterk oor na BFG A/T's. Het ook in die verlede baie goeie diens uit hulle gekry. Ek sal mooi shop, maar is bereid om 'n paar rand ekstra te betaal. Onthou, die bande wat ek nou op het kan nie meer teen die rakprys verreken word nie. Vir elke trip moet ek ten minste 1 nuwe band se prys ook inwerk.. Al laat ek hulle met X-Sure verseker, beteken dit maar so ongeveer 40% afslag per vervangingsband. Die ander rede hoekom ek goeie geld sal betaal is om nie meer in die stof rond te kruip nie.... :twisted: :twisted:
Thys de Jager

Mud Dog
Town: East London
Vehicle: '90 SFA Hilux DC 4X4, Full OME, 110mm lift. Brospeed branch, 50mm ss freeflow exhaust. 30 x 9.5 Discoverer S/T's on Viper mags. L/R tank. (AWOL) '98 LTD 2.4 SFA, dual battery system. Dobinson suspension, LR tanks, 31" BF mud's.
Club VHF Licence: HC103

Post by Mud Dog »

The ATX's were exceptionally good for gravel roads - very seldom would you ever have an ATX with sidewall damage because of the very square shoulder of the tread. My experience with ATX's was that the tread pattern loved to pick up nails / screws / wire / whatever in the road ... had to regularly put plugs in. Otherwise a good allrounder that gave very good mileage.
When your road comes to an end ...... you need a HILUX!.

Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
george
Monster Truck
Monster Truck

Post by george »

Have a look at this site
Most off the brands with prices
http://www.errolstyres.co.za/tyres/clas ... uck,%20SUV
"The World is a book, and those who do not travel read only a page.-Saint Augustine"
Mud Dog
Vehicle: '90 SFA Hilux DC 4X4, Full OME, 110mm lift. Brospeed branch, 50mm ss freeflow exhaust. 30 x 9.5 Discoverer S/T's on Viper mags. L/R tank. (AWOL) '98 LTD 2.4 SFA, dual battery system. Dobinson suspension, LR tanks, 31" BF mud's.

Post by Mud Dog »

Very useful site, George! :thumbup:

Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
Tenk
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Town: Hilux Country
Vehicle: 07 hilux dc 4L v6 manuel, alu canopy, rock/s, full ome sport, Hoppy s/s custom exhaust, 33 grabber muds, compressor, exstra 80L f/t, dual battery,body lift,redpepper bumper,custom sound with sub,afternarket touchscreen entertain unit, dynoteck chip 188kw

Post by Tenk »

Thys ek het al so 20 000 km met bfg all gedoen en nog nooit enige probleme ondervind nie. Baie rotsagtige bergroetes en .8 tot .6 in sand geen probleem nie. As ek so na van die sny merke op my sywande kyk is ek verbaas oor hulle vermoe. Ek was verlede naweek weer Stilbaai toe en ook slegte grondpad na Vleesbaai met baie slaggate op grondpad, daarna Vleesbaai duine roete gedoen op .8 lekker hard gespeel geen probleem nie. Drie ander voertuie daar het ook bfg all op en ons het toevallig ook gepraat van hoe goeie band en diens almal kry. Ek oorweeg n stel muds vir offroad en dan die allterains, vir wanneer ek verder as bv 500km gaan. Sowaar n goeie band in my boeke. :thumbup:
zepplin
Monster Truck
Monster Truck
Town: Cape Town
Vehicle: Crooza VX 80 EFI
Club VHF Licence: HC 127

Post by zepplin »

ThysdJ wrote:I might also be at fault here.
Thys, I learned at a 4x4 school in Stellenbosch once that it's very important to walk any obstacle first. Then choose your line carefully and follow it precisely.

I can give you the instructor's number if you wish. :twisted:
Crooza VX 80 efi - fully locked.
ThysdJ

Post by ThysdJ »

zepplin wrote:
ThysdJ wrote:I might also be at fault here.
Thys, I learned at a 4x4 school in Stellenbosch once that it's very important to walk any obstacle first. Then choose your line carefully and follow it precisely.

I can give you the instructor's number if you wish. :twisted:
Steve thanks for that. I'll invite you along on our next trip and you can walk the 2000km with me... :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Thys de Jager

Dewald Posthumus
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Town: Benoni
Vehicle: 2008 Toyota Hilux 3.0D4d 4x4

Post by Dewald Posthumus »

Thys, ek moet ook se, my BF's is great op grondpaaie, nog geen skade op hulle nie na baie km's in die Drakensberge se grondpaaie sowel as hierdie afgelope week in noordelike KZN se grond/ sand paaie - op teerpad is hulle ook nie sleg nie, maar as dit reen ry ek liewer met my vrou se kar as om dit te waag met die BF's op 'n nat pad.

My volgende keuse vir bande le tussen Hankook Dynapro MT en Cooper ST Maxx.
ThysdJ

Post by ThysdJ »

Thanks for the input guys.. I am sort of getting the info I need... :thumbup: :thumbup: Anybody else who had the same bad experiences as I had? :shock:
Thys de Jager

Racing snake
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Town: Randburg
Vehicle: Fortuner

Post by Racing snake »

I've had BFG A/T on our Fortuner for a few years now.Been to Zim, Chobe, Moremi, Damaraland, Caprivi, Etosha and even Khaudum. Always heavily overloaded and never a puncture. Fantastic tyre at a really stupid price.
Mars
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Town: Pretoria
Vehicle: Toyota Hilux Dakar 2.8 GD-6 DC 4X4

Post by Mars »

Sal NOOIT weer enige Goodyear naby enige van my voertuie bring nie. Paar pap wiele en patetiese kilos. Ek het BFs op my bakkie gehad wat basies 100 000 kilos gehou het. Kombinasie van alle paaie sonder 'n pap wiel ooit. Vir my is hulle nou te duur en was nie goed op 'n nat pad nie. Daar het ook stukkies van die loopvlak afgebreek op klipperige 4x4 roetes. (Baie versigtig gery).

Het nou Bridgestone A/Ts op en na 45 000 kilos net een pap wiel - stadige lek agv spyker in loopvlak. Ek sal hulle weer opsit.

Op my werkbakkie het ek Hankook Dynapro A/Ts op wat goed hou. Sal hulle sterk oorweeg volgende.
jacovisagie
High Range 4WD
High Range 4WD
Town: Calvinia
Vehicle: Toyota Hilux 2.5 d4d 4x4 intercooled & Chipped

Post by jacovisagie »

Ek persoonlik dink BFG ATT is die beste band wat daar is vir teerpad , sand en dan natuurlik hierdie grondpaaie wat ons hier moet ry in die karoo. Ek het nou nie soveel km's gekry soos party ander manne nie maar ek was baie tevrede. Die bande het 'n goeie 68000km gedoen met een slow puncture wat so 3 dae neem voordat hy pap is. En dit was my eie skuld. Agter 'n jakkals aan gejaag deur die veld. Die bande het 95% van die tyd grondpad gedoen en vir die wat die Ceres karoo pad ( grondpad tussen Calvinia & Ceres) ken sal weet hoe skurf is die pad. Leiklip. Ek het net nie nou die geld gehad vir BFG nie en het toe maar Maxxis Bighorns opgetrek. Nie slegte band nie ,maar mis maar die BFG. O en terloops. Wat lekker is van die BFG's is dat jy banddruk maar lag kan hou. Het die band so teen 1.8bar gery. Soms laer gemaak as die bakkie leeg loop. Die Maxxis ry ek ook teen 1.8bar. Maak nie kwaai pens. Gooi maar net kwaai klippe as mens bietjie aanstoot.
ThysdJ

Post by ThysdJ »

Where are the guys who are driving on Firestone Destination MT's? I started phoning around for prices yesterday and my credit card is all wrinkled from shock and wont fit into the machine... :twisted: :twisted: :twisted:
Thys de Jager

Mud Dog

Post by Mud Dog »

ThysdJ wrote:Where are the guys who are driving on Firestone Destination MT's? I started phoning around for prices yesterday and my credit card is all wrinkled from shock and wont fit into the machine... :twisted: :twisted: :twisted:
According to the site that George posted, they're very reasonably priced at R1676 ea ..... nice looking with an aggresive tread pattern and deep shoulder / sidewall tread wrap-around. I also like that the tread pattern is not directional like so many of the others. What I didn't see is how many ply the sidewall is.

Could possibly be my next tyre choice :think:

Also like the Hankook Dynapro M/T, the Kumho KL71 (although it's directional) and Maxxis New Bighorn.

Would really like the Maxxis Creepy, but that's for 100% extreme off-road and at R3819 a pop, I reckon it's not for me, but only from a practical point of view. :smile:
product_7591_1214_m8090creepycrawler.jpg
product_7591_1214_m8090creepycrawler.jpg (62.26 KiB) Viewed 5618 times

Hoppy
Monster Truck
Monster Truck
Town: Cape Town
Vehicle: Hilux SFA & IFS

Post by Hoppy »

I think i'll go for a good Mud terrain or almost any all terrain, i found that the cheaper all terrains are better value for money, as the more expensive ones isn't stronger, just more expensive.
I recently changed my worn Bridgestone 694's for a set of equally worn (20%) BFG AT's, technology has improved a lot in 25 years, the BF's has less than half the grip and i destroyed one on my first trip.
BFG At's definitely changed the rubber compound over the years, it doesn't give the same mileage as it used to.
As much as i am disappointed in the BF At's, i am impressed with the BF KM2 muds, excellent tyre, i can't fault it.
aev@iburst.co.za
The trouble with trouble is...it always starts as fun.
The most precious jewels you will ever wear around your neck is the arms of your children...
" I WOULD RATHER SIT ON THE TAILGATE OF MY HILUX WITH A BEER AND A CHOP, WATCHING A FIRE, THAN DINE IN THE BEST RESTAURANT IN TOWN "
ThysdJ

Post by ThysdJ »

Hoppy wrote:I think i'll go for a good Mud terrain or almost any all terrain, i found that the cheaper all terrains are better value for money, as the more expensive ones isn't stronger, just more expensive.
I recently changed my worn Bridgestone 694's for a set of equally worn (20%) BFG AT's, technology has improved a lot in 25 years, the BF's has less than half the grip and i destroyed one on my first trip.
BFG At's definitely changed the rubber compound over the years, it doesn't give the same mileage as it used to.
As much as i am disappointed in the BF At's, i am impressed with theBF KM2 muds, excellent tyre, i can't fault it.
Agreed. I had them on the Ford and I have them on the Jeep.. they are excellent tyres... :thumbup: :thumbup: Maybe if all works out I'll put them on the Hilux as well.. :twisted: :twisted:
Thys de Jager

Mud Dog

Post by Mud Dog »

I have BF KM2 on at the moment .... so far so good, but only about 20 clicks on them .... looks like I might get 80 / 90 :think:

Whiteley
High Range 4WD
High Range 4WD
Town: Kathu
Vehicle: 2011 Toyota Hilux D/C D4D 4x4

Post by Whiteley »

Are you specificly looking at All terrain? If you go the mud terrain route I would get nothing else than Firestone Destination muds,I have 20k on mine, gravel and tar and cannot clearly see any thread has gone. Great price and great handling in the wet.
ThysdJ

Post by ThysdJ »

Rudolph anything at the moment. I am not against muds at all. The Firestones do tickle my fancy somewhat... :thumbup: :thumbup:
Thys de Jager

Hilux 1
Monster Truck
Monster Truck
Vehicle: 2011 Raider 4x4 Double cab 4.0 V6
Club VHF Licence: HC137

Post by Hilux 1 »

Jis Thys,

as jy kan wag tot na Julie skool vaknsie kan ek jou laat weet hoe die Pirelli Scopion Mudds doen. Sover is ek happy en nog nie n problem gehad nie. ni eers op die Cederberge trip nie. ek ry so 1.6 tot 1.8 bar. en as ek klaar gery is, is die druk so 2bar. Nog geen skade aan sywalle van grondpad nie.

Hulle is ook nie te sleg geprys nie, maar wel mos maar meer raas op die pad.
Legolas
High Range 4WD
High Range 4WD
Town: Somerset West
Vehicle: 2008 Hilux D4D 3.0 D/C 4x4

Post by Legolas »

More manne. Ek was baie bevoorreg om my pa van die 26ste April tot 8ste Mei Namibia toe kon neem om die suide deur te toer. Ons het in hierdie trip so 5 000km gedoen waarvan 80% op grondpaaie was en Spoor het die Hankook DynaPro A/T op. Ek moet se ons het die hele trip deur gegaan en nie een papwiel gehad nie.

Ek ry ook 4wd sodra ek op n grondpad kom vir een meer beheer en twee die bewaring van die grondpad vir ander gebruikers maar ek blaas wel my bande af na 1.8 agter en 1.6 voor. Die rede hiervoor is, Kaspaas is van dieselfde opinie, dat as mens byvoorbeeld n breinaald op n harde ballon druk gaan jy nie baie hard moet druk voor hy bars, teenoor n sagter ballon waar jy amper die breinaald kan druk tot die ander kant voor daar iets gebeur.

So ja ek verstaan jou sywand steek uit agv die "boeppens" maar in my opinie is die band so sag dat die klip druk en verby gaan en band gee mee en word nie gesny nie.

Ek moet ook se dat my Hankooks nou al 40 000km op het, maar op elke 10 000km word die bande geroteer, gebalanseer en "gealign".

Ek hoop hierdie help vir jou Thys.
Hilux 1
Monster Truck
Monster Truck
Vehicle: 2011 Raider 4x4 Double cab 4.0 V6
Club VHF Licence: HC137

Post by Hilux 1 »

my denke ook I v m die ballon storie.
Plus ek het al 36000km gery op sleg 3mm van die 13mm tread. so ek reken beide ways lyk dit vir my goed :twisted: :twisted:
negatiewe kant, ek het gister met n tyre plek gepraat en was vertel die Scorpion muds is discontinued :thumbdown: :frustrated: :frustrated: :cry: :cry:
ThysdJ

Post by ThysdJ »

Ja die ballon storie ken ek goed. Die rede hoekom ek nie die ballon teorie gevolg het nie is omdat die klomp papwiele wat ek gehad het almal sidewall punctures was, en die bande afgeblaas was toe dit begin het. Toe oor kompenseer ek dalk na die verkeerde kant toe? :silent: :silent:

Die papwiel met die Hankook Dynapro was 'n fluke-shot, die spoed, 'n klip en die banddruk het alles saamgewerk om daardie klip deur die loop te druk... :frustrated: :frustrated:
Thys de Jager

JacoBredenkamp
High Range 4WD
High Range 4WD
Town: Kempton Park
Vehicle: Hilux 3.0D4D 4x4

Post by JacoBredenkamp »

Hi Thys - Ek het so 18 jaar ondervinding in die bande industrie, as jy Muds oorweeg kyk gerus na die Maxxis Bighorn MT764 !!!

Ek het al omtrent alle AT`s en MT`s gery op die mark, waarde vir geld en fantasiese band in my opinnie !!!

As jy AT verkies, BF is regtig nie n slegte opsie nie maar prys en die loop vlak wat uit skeur op slegte klip terrein is al wat my weg hou van hom af, steeds n goeie band veral vir grond paaie !!

Firestone Destination MT - baie goeie band, enigeste probleem is nie almal hou hom in voorraad nie so jy mag dalk sukkel of moet wag om n band te vervang sou jy een verloor !!
Tenk
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Vehicle: 07 hilux dc 4L v6 manuel, alu canopy, rock/s, full ome sport, Hoppy s/s custom exhaust, 33 grabber muds, compressor, exstra 80L f/t, dual battery,body lift,redpepper bumper,custom sound with sub,afternarket touchscreen entertain unit, dynoteck chip 188kw

Post by Tenk »

Het iemand dalk al bridgestone mud d674 probeer en wat is die resultate? Teen R2000 n band nie sleg nie. Bfg km2 is duur, maar is dit goed afgeblaas in sand en as jy lank ente op teer moet afle. Ek het bfg all op, maar soek iets meer agressief as ek 4x4. Goed in sand teen .8 afgeblaas nie te veel geraas op teer en verder ook goed wees in ander terreine. Km2 lyk ook meer pucture proof te wees, nes my allterrains. Ek sou se my keuses sal le tussen km2(afgeblaas), cooper stt(meer geraas), bighorns(geraas/nat?), bridgestone mud d674(?). Wat kyk ek mis? Ek gebruik my vigo meeste naweke, of weg op vakansies. Soos ek se doen die bfg all huidiglik goed, maar n goeie mud sal nog beter doen daar wat dit tel, maar om daar te kom, moet ek ook n redelike paar teerpad kilos afle, so watter een is die vraag? Is pirreli scorpion ook n mud wat baie onderskat word? Besluite, besluite...
Haboob
Monster Truck
Monster Truck
Town: King Williams Town
Vehicle: Hilux
Club VHF Licence: HC129

Post by Haboob »

Coopers A/T. 27 00 kms on some very bad rocky, slow, corrugated and sandy roads in Zim, Damaraland. Koakaland, valley of Desolation and everything inbetween. Also along Kunene River and khwoharib Schlutte. One slow puncture in that time, which was only fixed on return. Tyre pressure about 2.4 at back and 2.2 in front. Vehicle heavily loaded, which gets lighter as we go along, but then we get heavier...
HABOOB means "Dust Storm"
george
Monster Truck
Monster Truck

Post by george »

Thys het jy al tyres opgesit.
ThysdJ

Post by ThysdJ »

Nog nie George. Ek ry nog met die Liquorice All Sorts op die Hilux... :twisted: :twisted: Sal voor Sept opsit as ons weer op 'n trippie gaan.. Intussen ry ek maar teerpaaie..
Thys de Jager

LouisZ
Monster Truck
Monster Truck
Vehicle: Toyota Hilux D/C 1996

Post by LouisZ »

My Maxxis(Trepador) het nogals goed gedoen tot nou. Dit is nou op vir 75000km. Dis nou tyd.

Een ding om te onthou met bande, daar is 'n spoed factor en 'n sekere dra vermoe om die bande. As jy kies sorg dat die ook reg is.

Bv. dit help nie om 'n band te koop waar die dra vermoe net 800kg is en jy laai swaar nie. Daar moet jy 'n band he wat ten minste 1300 plus minus op gespec is.

Spoed. As jy 'n rating kry wat net 140 km/h is moenie 160km/h ry nie.

BF AT het my 3 keer in die steek gelaat, elke keer 'n Sidewall puncture(2 keer snye) en op nat pad kan jy net sowel gaan ys skaats.

Die Coopers deesdae is nogals goed.
Last edited by LouisZ on Wed Jun 04, 2014 4:30 pm, edited 1 time in total.
george
Monster Truck
Monster Truck

Post by george »

ThysdJ wrote:Nog nie George. Ek ry nog met die Liquorice All Sorts op die Hilux... :twisted: :twisted: Sal voor Sept opsit as ons weer op 'n trippie gaan.. Intussen ry ek maar teerpaaie..
Hou ons op hoogte.
Ek sit nou 'n stel Bridgestone`s Dueler 697 op vir 'n pel se Prado. R1400 per band vir die 245/70R16
LouisZ
Monster Truck
Monster Truck
Vehicle: Toyota Hilux D/C 1996

Post by LouisZ »

george wrote:
ThysdJ wrote:Nog nie George. Ek ry nog met die Liquorice All Sorts op die Hilux... :twisted: :twisted: Sal voor Sept opsit as ons weer op 'n trippie gaan.. Intussen ry ek maar teerpaaie..
Hou ons op hoogte.
Ek sit nou 'n stel Bridgestone`s Dueler 697 op vir 'n pel se Prado. R1400 per band vir die 245/70R16

Die band se ratings vir spoed en vrag is:

1. Spoed = 180km/h
2. Vrag = 1150kg

Kyk net wat hy ekstra op het bv voor bumpers, roofracks, drawers ens. oorweeg dan 'n hoer vrag band.
george
Monster Truck
Monster Truck

Post by george »

Die band se ratings vir spoed en vrag is:

1. Spoed = 180km/h
2. Vrag = 1150kg

Kyk net wat hy ekstra op het bv voor bumpers, roofracks, drawers ens. oorweeg dan 'n hoer vrag band.
Hi Louis.
Dis een van die 2 deur Prado's en hy is nog stock standard.Dink ook nie hy gaan baie grond pad ry nie
Hangover
Town: Deneysville
Vehicle: '76 FJ45 , '13 3.0 D4D Hilux

Post by Hangover »

Lollie wrote:Thys

Jy meld nie wat jou band druk is wanneer jy grond paaie ry nie.Ek wil net iets noem wat ek by die mense van Namibie gehoor/geleer het.Ek het gereeld Torrabaai toe gegaan om te hengel.Torrabaai is slegs oop in Desember in Januarie.Daardie stukkie grondpad van die skedel kus het klippe wat skrik vir niks.

Net voor die vakansie seisoen word daardie pad geskraap om dit weer rybaar te maak, in die skraap proses is daar so baie skerp los klippe wat rondle op die pad en wag vir n tyre om stukkend te steek.

Afhangende van die vrag blaas die ouens hulle bande af so laag as moontlik om te verhoed dat die klippe hulle bande so maklik stukkend sny.Die spoed word ook natuurlik aangepas by die banddruk.Daar het ek gesien dat dit niks snaaks is om n boer te sien met 3 spaarwiele op sy bakkie gelaai nie.

Ek was nog elke keer gelukkig en het nie pap wiele gekry nie.Het destyds met Firestone ATX gery
Ek het nou nie verder as Dawie se post gelees nie maar sy dit wat hy se doen my pa al van ek klein is en ek doen dit ook nou en ek self het nog nie een enkele pap tyre op n grondpad agv n sidewall gekry nie. Dit gan oor die sidewall wat nie kan vervorm om n skerp klip as die band baie hard is nie maar wel as hy sag is. Ek moet ook by se dat die goodyear wrangler AT volgens my n baie swak band is en al amper my pa se lewe gekos het. Hy hou niks van enige gewig nie...
Hangover(A.K.A die speelding)
1976 FJ45 4x4
1UZ-FE 4.0vvti
2" OME Suspension lift
1.5" Shackle lift
35" Geo MT's
Custom Bullbar
Lockright Locked rear
York OBA
20" LED bar
Nighthawk 100W spots

Dakar
2013 3.0D-4D 4x4 Hilux Dakar
ThysdJ

Post by ThysdJ »

Okay.. this is what happened..

After much deliberation, debating and asking questions, I decided to go with my first choice after all. I started asking around for quotes and because I was under the impression BFG A/T's would be overpriced I was looking at M/T's of different makes as well. I asked Eloise de Wet from Mufasa Tyres (http://www.mufasa.co.za" onclick="window.open(this.href);return false;) for a quote on a whole host of tyres, and she gave me the BFG A/T's at a very competitive price.

I decided to go 1 size up, from 265/70x16 to 265/75x16 and that seemed to have made all the difference. Anyway, I had them fitted this afternoon, at R3190 per tyre alles included...

Before...
20140806_151005.jpg
(216.83 KiB) Downloaded 93 times
The new rubber...
20140806_150956.jpg
(255.28 KiB) Downloaded 93 times
After..
20140806_154209.jpg
(221.48 KiB) Downloaded 93 times
I havent taken any more pictures yet, but I will soon...

Thanks guys for all the input, it is really appreciated. :thumbup: :thumbup: That's what makes this forum great.. :clap: :clap:
Thys de Jager

Tenk
Low Range 4WD
Low Range 4WD

Post by Tenk »

Thys, jy het n goeie keuse gemaak, ek dink jou tyre probleme is verby! :thumbup:

Return to “Late 2005 - 2016 Hilux (Gen 6 aka Vigo-shape)”