Voor wiel spacers ?

Modifications to any other vehicles or things which can benefit any of the other vehicles owners.
Post Reply
User avatar
Bees
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 245
Joined: Thu Oct 11, 2007 2:51 pm
Town: Stellenbosch
Vehicle: Hilux 4.0 V6, 4x4, D/C, A/T. En een gevaarlike petrol voet.
Real Name: Ian

Voor wiel spacers ?

Post by Bees »

Hallo Manne

Ek het so paar maande terug my "nuwe" Lux gekry, maar ek het baie gou besef sy neus is ver te laag, veral nadat ons die Babylonstoren 4x4 roete gaan ry het.
My bakkie het gedurig teen die klippe gestamp, gelukkig het ek die bakkie gekoop met 'n ekstra dik sump en belly plate, so ek het darem nie in daai opsig skade gekry nie, maar op die stadium wil ek nie graag weer 'n klip roete aanvat voordat ek nie, veral die neus. van my bakkie gelig het nie.

So ver ek verneem het Toyota spacers wat hulle kan insit wat die neus so bietjie kan lig.

So wat ek graag sal wil weet is, waar ek sulke tipe spacers kan kry en of dit 'n helse werk is om dit self in te sit. En kan so iets op die agter kant van die bakkie ook gedoen word.
Ek moet net ook bylas ek is nie rerig so 'n goeie werktuigkundige nie, maar is darem ook nie heeltemal onnosel nie. :wth:

Dankie
Hoop julle kan my help :beg:

En O-ja, ek is hier innie Kaap in, so as julle van iets hier rond weet sal dit gaaf wees. :cooldude:
Die lewe is 'n lied, sing blik$em sing
OOOOMS
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Posts: 19468
Joined: Tue Jul 16, 2013 7:09 am

Re: Voor wiel spacers ?

Post by OOOOMS »

Ian, 'n 20mm spacer sal jou so 38mm lift voor gee oppi neus!

Agter, nee (spacers)....daar is 'n paar opsies....

Ekstra loadblade / extended shackles, extended shackles het my 30mm lift agter gegee
Sien:
http://www.4x4direct.co.za/shop/index.p ... cts_id=222" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
Rieks
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 131
Joined: Wed Sep 16, 2009 10:11 am
Town: Outjo
Vehicle: 3.0 D4D
Real Name: Rian

Re: Voor wiel spacers ?

Post by Rieks »

This is your best option

http://www.wroffroad.co.za/level-it.php" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
pietpetoors
Moderator
Moderator
Posts: 10650
Joined: Thu May 17, 2007 9:12 pm
Town: Langebaan
Vehicle: 2.7 Hilux 4x4 DC
Real Name: Pieter
Club VHF Licence: X27
Contact:

Re: Voor wiel spacers ?

Post by pietpetoors »

Which spacers are the best, I see some guys sell a spacer which is only a plate with holes in and others are these contraptions which looks like a pipe with flanges welded to the ends.

Do they fit the same way?
What is the difference?
Only Dead Fish Go With The Flow!
Image
1999 Hilux 2.7i 4x4 Raider DC with 3.4 Prado V6. Rear diff-lock, Bull Bar and rock sliders, 31" Cooper ST Maxx, Snorkel, Alu-Canopy, VHF Motorolla radio, West Coast Rust, Mikem Suspension, Ball Joint Spacers in front and Mikem extended shackles at the rear, 25watt LED Spots
User avatar
ThysdJ
Moderator
Moderator
Posts: 16587
Joined: Wed Oct 24, 2007 7:31 am
Town: Brackenfell
Vehicle: 2010 Hilux D4D 3.0 D/C 4x4
Real Name: Thys
Club VHF Licence: HC102
Location: Brackenfell
Contact:

Re: Voor wiel spacers ?

Post by ThysdJ »

Hoppy fitted 20mm spacers to my Broodblik. He had them made up out of nylon/teflon/roll-on lon or something, but they work fine. Just remember to have the wheel alignment done afterwards.. :twisted: :twisted: And to reset your headlights!! :shock: :shock:
Thys de Jager
CEO and Refreshments Manager at Team Offroad.

2010 Hilux 3.0 D4D D/C 4x4 with GOMAD "Brood" Canopy. Tripod.
1997 Jeep Wrangler TJ 4.0 Sport. The original SFA. AGA... Gooi kole
email: thys@teamoffroad.co.za

Like Team Offroad on Facebook...
User avatar
BenRich
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 404
Joined: Mon Mar 19, 2012 10:40 am
Town: Boksburg
Vehicle: Hilux 4.0 V6 4x4 BF Goodrich KM2 MT Old Man Emu Suspension, ONCA Rocksliders, Safari Snorkel, Stofpad Bashplate's National Luna Duel Battery System, Engel Fridge
Real Name: Bennie

Re: Voor wiel spacers ?

Post by BenRich »

Hallo Bees,

Ek dink nie daar is enige iets fout met spacers nie, net nie meer as 20mm nie en laat dit insit by iemand wat weet wat hulle doen (4x4 Fitment Centre)

Anders ervaar jy dalk dieselfde as ek, sien thread

viewtopic.php?f=94&t=24791" onclick="window.open(this.href);return false;

Bennie
User avatar
pietpetoors
Moderator
Moderator
Posts: 10650
Joined: Thu May 17, 2007 9:12 pm
Town: Langebaan
Vehicle: 2.7 Hilux 4x4 DC
Real Name: Pieter
Club VHF Licence: X27
Contact:

Re: Voor wiel spacers ?

Post by pietpetoors »

net nie meer as 20mm nie
Ek sien WR Offroad lys die spacers as:
20mm vir 2005 en 2006 model en
30mm vir die 2007 onwards

Weet enigiemand hoekom daar 'n verskil is?
Only Dead Fish Go With The Flow!
Image
1999 Hilux 2.7i 4x4 Raider DC with 3.4 Prado V6. Rear diff-lock, Bull Bar and rock sliders, 31" Cooper ST Maxx, Snorkel, Alu-Canopy, VHF Motorolla radio, West Coast Rust, Mikem Suspension, Ball Joint Spacers in front and Mikem extended shackles at the rear, 25watt LED Spots
User avatar
BenRich
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 404
Joined: Mon Mar 19, 2012 10:40 am
Town: Boksburg
Vehicle: Hilux 4.0 V6 4x4 BF Goodrich KM2 MT Old Man Emu Suspension, ONCA Rocksliders, Safari Snorkel, Stofpad Bashplate's National Luna Duel Battery System, Engel Fridge
Real Name: Bennie

Re: Voor wiel spacers ?

Post by BenRich »

Ek sien WR Offroad lys die spacers as:
20mm vir 2005 en 2006 model en
30mm vir die 2007 onwards

Weet enigiemand hoekom daar 'n verskil is?


Wens ek het geweet, LASport sal spacers insit maar niks meer as 20mm nie, niemand beveel meer as 20 mm aan nie, tog is WROffroad 30mm?

Ek het met n persoon by Mikem gepraat en hulle het n baie goeie verduideliking hoekom hulle nie spacers installeer nie...ongelukkig is my aandag maklik afleibaar so ek kan nie alles onthou nie. Maar het sin gemaak
User avatar
Bees
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 245
Joined: Thu Oct 11, 2007 2:51 pm
Town: Stellenbosch
Vehicle: Hilux 4.0 V6, 4x4, D/C, A/T. En een gevaarlike petrol voet.
Real Name: Ian

Re: Voor wiel spacers ?

Post by Bees »

Jis Ja

Dankie vir al die info, ek het al so bietjie rond gebel en dit klink my as ek dit laat doen gaan dit my so R1500 kos. :problem:

Ek sal seker maar die belegging moet maak een of ander tyd. :think:
Die lewe is 'n lied, sing blik$em sing
User avatar
Rieks
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 131
Joined: Wed Sep 16, 2009 10:11 am
Town: Outjo
Vehicle: 3.0 D4D
Real Name: Rian

Re: Voor wiel spacers ?

Post by Rieks »

I've gone through the exercise with Darrell from Mikem suspensions, to fit front spacers to my sagging nose. The most important for Darrell was in fact where the spacer sits. WR Offroad are the only guys (that I know of that make a spacer that is installed on top of you shock housing. And not in between the shock and the housing. If the spacer is between the shock and the housing it interferes with your articulation. With WR Offroad Spacers, you don't loose you ride comfortably and the shock can still do its work.
User avatar
Rieks
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 131
Joined: Wed Sep 16, 2009 10:11 am
Town: Outjo
Vehicle: 3.0 D4D
Real Name: Rian

Re: Voor wiel spacers ?

Post by Rieks »

Bees - as ek goeie raad kan gee. Moet nie jou geld en tyd mors met die spacers nie. Sit vir jou n ordentlike suspensie in, van die begin af. Jy gaan jouself baie geld en tyd spaar. Jy sal nooit gelukkig wees net met n spacer nie. Die enigste rede vir my vir die spacer was omdat ek wou n swaar buffer voor op sit.

Daar is baie suspensies op die mark om van te kies. Party baie duur en ander nie so vreeslik (in retrospek). Kyk maar op die forum daar is baie info. Vir my was Mikem die beste opsie - praat met Darrell.
User avatar
stephanvaneeden
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 416
Joined: Mon Nov 21, 2011 2:33 pm
Town: Pretoria
Vehicle: 2012 Hilux 3.0 D4D D/C 4X4
Real Name: Stephan

Re: Voor wiel spacers ?

Post by stephanvaneeden »

Ian, kom ek gee jou my oppinie. Ek het 30mm spacers by WR laat insit. Die bakkie het mooi gelyk, maar as ek my trailer gahaak het, het die bakkie se gat effens gehang. Praat toe met WR, volgens hulle geen probleem nie, sit toe nog ekstra vere agter in. Probleem opgelos ? Wel die bakkie se gat staan nou weer in die lug, net soos voor die spacers. As ek die trailer hak of swaar laai werk dit baie lakker. My eerlike gevoel is dat hy nie meer so gemaklik ry as voor al die modifikasies nie. In teorie het ek net so oor die R 3700.00 spandeer om te weet waat ek nie moes gedoen het nie. As ek van die begin af na Camil suspension gekyk het, was ek R3700.00 nader as wat ek nou is.
Belê die geld eerder in ander suspension, wat kan stel as jy harder vere agter nodig het.
User avatar
BenRich
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 404
Joined: Mon Mar 19, 2012 10:40 am
Town: Boksburg
Vehicle: Hilux 4.0 V6 4x4 BF Goodrich KM2 MT Old Man Emu Suspension, ONCA Rocksliders, Safari Snorkel, Stofpad Bashplate's National Luna Duel Battery System, Engel Fridge
Real Name: Bennie

Re: Voor wiel spacers ?

Post by BenRich »

Belê die geld eerder in ander suspension, wat kan stel as jy harder vere agter nodig het.

Well spoken Sir! Baie wyse woorde...my bakkie staan perfek level (omtrent 30mm) verskil tussen voor en agter na my suspension upgrade. Maar as ek n vrag laai of sleepwa hak sak die boude omtrent niks, en my rygemak is uitstekend :thumbup:
User avatar
Bees
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 245
Joined: Thu Oct 11, 2007 2:51 pm
Town: Stellenbosch
Vehicle: Hilux 4.0 V6, 4x4, D/C, A/T. En een gevaarlike petrol voet.
Real Name: Ian

Re: Voor wiel spacers ?

Post by Bees »

Ek het toe laas Vrydag vir my 20mm spacers voor laat insit.

Ek het dit sommer by Supa Quick in Stellenbosch laat doen, ek moet sê die manne het hulle goed van hulle taak gekwyt.
Die bakkie staan nou mooi level, en die bakkie ry ook nog dieselfde.
Die 20mm spacers het ook vir my 'n 30mm lift gegee.

So nou sal ons maar weer een of ander tyd 'n roete moet vat en kyk wat hy maak.
Die lewe is 'n lied, sing blik$em sing
User avatar
pietpetoors
Moderator
Moderator
Posts: 10650
Joined: Thu May 17, 2007 9:12 pm
Town: Langebaan
Vehicle: 2.7 Hilux 4x4 DC
Real Name: Pieter
Club VHF Licence: X27
Contact:

Re: Voor wiel spacers ?

Post by pietpetoors »

en hoeveel het dit toe gekos? Sonder insit?
Was dit daai solide spacers at hulle langer boute insit of daai wat hulle eie studs het?
Only Dead Fish Go With The Flow!
Image
1999 Hilux 2.7i 4x4 Raider DC with 3.4 Prado V6. Rear diff-lock, Bull Bar and rock sliders, 31" Cooper ST Maxx, Snorkel, Alu-Canopy, VHF Motorolla radio, West Coast Rust, Mikem Suspension, Ball Joint Spacers in front and Mikem extended shackles at the rear, 25watt LED Spots
User avatar
BlumTRD
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 502
Joined: Wed Aug 29, 2007 9:08 am
Town: South Africa
Vehicle: Hilux
Real Name: David
Location: Pretoria

Voor wiel spacers ?

Post by BlumTRD »

Ek verkoop spacers vir voor R650 vir n stel . Installed complete R980.
[img]http://img.tapatalk.com/5dba10f5-a06c-2303.jpg[/img]

Sent from my BlackBerry
User avatar
Quintin
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 587
Joined: Thu Oct 22, 2009 5:19 pm
Town: Umhlanga
Vehicle: Toyota Hilux D/C 2 x Diff lock, 33" MT Tyre, Lexus V8, Winch, Bull Bar and Tow bar.
Real Name: Quintin

Re: Voor wiel spacers ?

Post by Quintin »

Jy kan natuurlik ook gaan vir die hight adjusting shocks, dit is n baie veiliger opsie want met die kan jy nie jou limits op die travel oorskry nie so alles hou jy het n beter rit en jy kan die hoogte stel wat jy wil he. Michem verkoop hulle.
Toyota Fortuner 3.0 D 4 D 4X4 A/T (4 play). Hilux DC 4x4, Lexus 4Lt V8, Mikhem suspension met 50mm lift, 50 mm body lift, Bilstein Shocks extra length, 33" tyre, 8 J rims, 2 x Lockers, Snorkel. (Blou Job) en dan n Peugeot 107 (Quickie).
User avatar
Quintin
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 587
Joined: Thu Oct 22, 2009 5:19 pm
Town: Umhlanga
Vehicle: Toyota Hilux D/C 2 x Diff lock, 33" MT Tyre, Lexus V8, Winch, Bull Bar and Tow bar.
Real Name: Quintin

Re: Voor wiel spacers ?

Post by Quintin »

Bilstein 5100 Series Height adjustable leveling shocks
Toyota Fortuner 3.0 D 4 D 4X4 A/T (4 play). Hilux DC 4x4, Lexus 4Lt V8, Mikhem suspension met 50mm lift, 50 mm body lift, Bilstein Shocks extra length, 33" tyre, 8 J rims, 2 x Lockers, Snorkel. (Blou Job) en dan n Peugeot 107 (Quickie).
User avatar
Quintin
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 587
Joined: Thu Oct 22, 2009 5:19 pm
Town: Umhlanga
Vehicle: Toyota Hilux D/C 2 x Diff lock, 33" MT Tyre, Lexus V8, Winch, Bull Bar and Tow bar.
Real Name: Quintin

Re: Voor wiel spacers ?

Post by Quintin »

Look at this
Attachments
Bil_OffRd_Cat2011_13 (dragged).jpg
(186.36 KiB) Downloaded 593 times
Toyota Fortuner 3.0 D 4 D 4X4 A/T (4 play). Hilux DC 4x4, Lexus 4Lt V8, Mikhem suspension met 50mm lift, 50 mm body lift, Bilstein Shocks extra length, 33" tyre, 8 J rims, 2 x Lockers, Snorkel. (Blou Job) en dan n Peugeot 107 (Quickie).
User avatar
Quintin
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 587
Joined: Thu Oct 22, 2009 5:19 pm
Town: Umhlanga
Vehicle: Toyota Hilux D/C 2 x Diff lock, 33" MT Tyre, Lexus V8, Winch, Bull Bar and Tow bar.
Real Name: Quintin

Re: Voor wiel spacers ?

Post by Quintin »

You can read up all about this system here really something worth doing.

http://www.bilsteinUS.com/fileadmin/use ... rticle.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Toyota Fortuner 3.0 D 4 D 4X4 A/T (4 play). Hilux DC 4x4, Lexus 4Lt V8, Mikhem suspension met 50mm lift, 50 mm body lift, Bilstein Shocks extra length, 33" tyre, 8 J rims, 2 x Lockers, Snorkel. (Blou Job) en dan n Peugeot 107 (Quickie).
User avatar
Bees
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 245
Joined: Thu Oct 11, 2007 2:51 pm
Town: Stellenbosch
Vehicle: Hilux 4.0 V6, 4x4, D/C, A/T. En een gevaarlike petrol voet.
Real Name: Ian

Re: Voor wiel spacers ?

Post by Bees »

pietpetoors wrote:en hoeveel het dit toe gekos? Sonder insit?
Was dit daai solide spacers at hulle langer boute insit of daai wat hulle eie studs het?
Jis Pieter
Dit het toe so R1400, gekos om te installeer en wheel alignment en al daai goed, ek weet nie wat die spacers op hul eie gekos het nie, kan seker nie te duur wees nie.
Die spacers is ook 'n teflon/nylon tipe, en ja, hulle moes langer boude insit.

Thanks
Die lewe is 'n lied, sing blik$em sing
Post Reply

Return to “General Mods”