Engine modification for Hilux

Post questions, advice and pictures of Engine conversions here
Post Reply
wmilse
Newbie
Posts: 4
Joined: Sat Jan 26, 2008 10:16 am
Town: Upington
Vehicle: Toyota Hilux D/C Raider 1993 4X4 with 2 petrol tanks Discover 15" stt Warn 8000 winch Water tank front busch bar rear bumber built in compressor for tires
Real Name: Wietz Ilse
Location: Straussburg Upington

Engine modification for Hilux

Post by wmilse »

Hi I would like to ask if you guys could give me some information on what to do with my old 1993 hilux d/cab. It is slow and heavy on fuel but is so nice to drive that I don't want to sell it, just give a new hart that is stronger and not so thirsty. I have been driving it for 15 years and I have take it all over Namibia and just the speed is a little on the slow side. It has been recommended that I put in a Lexus V8 but I do not know the what sort of power it gives and the fuel consumption, if spares are available and what must be modified and as I am not one for auto transmission can it be fitted to the old transmission. Please advise !!!!!!!
Last edited by wmilse on Sun Jan 27, 2008 11:30 am, edited 1 time in total.
Wietz Ilse
User avatar
ToyX4
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 2834
Joined: Mon Sep 03, 2007 9:43 am
Town: Ottosdal
Vehicle: Rocky's
Real Name: Riaan
Location: Wes Transvaal

Re: Engine modification for Hilux

Post by ToyX4 »

Hi. And welcome to the forum.

Consider the 7 MGE, 6 cylinder. Seems it is a much more reliable conversion than the V8.
It's much cheaper too.

Do you have the 4Y 2.2? Consider an EFI conversion as well.

Look at these links below:

viewtopic.php?f=1&t=1370&p=12821#p12821

viewtopic.php?f=34&t=1172&p=9988#p9988

viewtopic.php?f=34&t=1172&p=11167#p11167


EFI articles:

viewtopic.php?f=34&t=676

viewtopic.php?f=34&t=1172
ImageImage
Image
User avatar
ToyX4
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 2834
Joined: Mon Sep 03, 2007 9:43 am
Town: Ottosdal
Vehicle: Rocky's
Real Name: Riaan
Location: Wes Transvaal

Re: Engine modification for Hilux

Post by ToyX4 »

Eben (Knersus- forum nick) is also a member here living in Upington.
He is also considering an engine transplant. Maybe you guys can get together and share info/knowledge.
ImageImage
Image
DOELLOOS

Re: Engine modification for Hilux

Post by DOELLOOS »

I would recommend fitting an R22 engine (2.4).

:twisted:
:twisted:
:wink:
:roll:
User avatar
Family_Dog
Moderator
Moderator
Posts: 12692
Joined: Tue May 22, 2007 10:09 am
Town: Klerksdorp
Vehicle: Hilux DC SFA, Hilux 2.7 DC, Hilux 2.7 SC, Prado 95 VX
Real Name: Eric
Club VHF Licence: HC101
Location: Klerksdorp, NW
Contact:

Re: Engine modification for Hilux

Post by Family_Dog »

Nothing beats the good ol' 4Y engine for reliability & dependability. Mods all seem to have hassles! The Hilux was never built for high speed and the brakes are not suitable either for a high-speed car.


As Riaan says, consider an EFI conversion.


-F_D
Image

White Fang: 1999 2.7i DC Raider 4x4
Bull Dog: 1987 4Y-EFI 2.2 DC 4x4
Pra Dog: 1998 Prado VX 3.4
Hound Dog: 2000 2.7i SC 4x4


One Staffie, One Jack Russell, One Ring Neck Screecher, 17 Fish of questionable heritage


Image
wmilse
Newbie
Posts: 4
Joined: Sat Jan 26, 2008 10:16 am
Town: Upington
Vehicle: Toyota Hilux D/C Raider 1993 4X4 with 2 petrol tanks Discover 15" stt Warn 8000 winch Water tank front busch bar rear bumber built in compressor for tires
Real Name: Wietz Ilse
Location: Straussburg Upington

Re: Engine modification for Hilux

Post by wmilse »

Dankie almal maar ek soek iets wat my 120-130 gemiddeld sal gee ongeag of dit teer of grond pad is. Ek is oorspronklik van Namibie en gan nog gereeld soontoe om in die Namib, Koakoland, Damaraland of Koudom rond te swerf. Ek soek iets wat betroubaar is maar genoeg krag het om bogemelde spoed kan handhaaf ongeag of dit op of afdraande is en of om die wind van voor is. Ek sleep ook 'n karavaan met die bakkie en sal graag 'n gemiddelde van 100-105 wil handhaaf. Die 4Y is net te lig daarvoor in die broek en is al bietjie lank in die tand (325000Km) en begin nou olie gebruik en baie rof op brandstof. Ja baie betroubaar maar my maats ry deesdae vir my weg en dit is baie frustrerend as ek altyd so ‘n uur of twee later by die kamp plek aan kom. En dit net as gevolg van die swakker en stadiger 4y. Ek het al die artikels gelees maar nog nie ‘n besliste antwoord gekry nie. Sal ek my probleme oplos as ek die 4Y laat oordoen en ‘n EFI laat doen en sal dit beter brandstof gebruik gee, Sal ek dan ook so 120-130km kan handhaaf met ‘n brandstof gebruik van in die omgewing van so 8+? Ek is mal oor my Hilux en geniet hom nou al vir die afgelope 15 jaar baie en stel nie belang in ‘n nuwe 4X4 ( ek noem hulle m-*-f-f-i-e 4X4’s) aan te skaf nie want my ou bakkie het my darem al oor baie rowwe terrein oor die jare geneem en nog nooit laat staan nie. Geld is nie hier ter sprake nie maar betroubaarheid wel. Ek hou nie van sukkel nie in die buntu en wil soos altyd kan staat maak op hom maar wil net daai ekstra krag he.
Wietz Ilse
JBurger
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 184
Joined: Wed Jan 02, 2008 8:00 pm
Town: ......
Vehicle: .....
Real Name: ......

Re: Engine modification for Hilux

Post by JBurger »

Have you considered the KZ-TE motor? I have lots of experience with it - drives 2nd one now and did a 6500km trip Cape Town - Epupa and on river beds, and pulls a Regal. Towing in convoy with 4500 Landcruiser, I find it is able to run away from the cruiser on the hills and it is doing it in 5th (I know you should not pull in 5th!) Bringing the caravan from Pta to Cape Town and indicating between 100 and 110, I achieved 11,2l/100km avarage, logbook to prove it, had some vavourable winds though. I have to mention that I have the Steves Auto Clinic conversion but I am not always sure I can feel the difference?? The engine is totally happy to cruise at 120 - 140, you may even see 175 indicated if pushed hard, did it once on the West coast road, but just to see, on a slight down hill, it went past 180.. Open road, it passes slow traffic without a sweat. My current average fuel consumption on my 4x4 KZ is 10.64l/100km over 11279km. What can I say? I am crazy about the motor. It idles up an incline so steep, it all 4 wheels start to spin, foot off the throttle. I just hope it will give me good service because I can not see a more versatile vehicle/motor combination. Best of all, it is a Toyota! (motor).
Image ImageImage
User avatar
Niel
Moderator
Moderator
Posts: 7372
Joined: Sun Jul 15, 2007 10:07 pm
Town: Cape Town
Vehicle: 2014, DC, D4D 3.0, 4x4
Real Name: Niel
Location: Bellville
Contact:

Re: Engine modification for Hilux

Post by Niel »

JBurger wrote: I find it is able to run away from the cruiser on the hills
You don't really battle going up the hill. Only if you were standing still then they are a it sluggish (for a few seconds). I love this motor!
JBurger wrote: have to mention that I have the Steves Auto Clinic conversion but I am not always sure I can feel the difference??
JB, do you have the full conversion or just the intercooler :?:
JBurger wrote:see 175 indicated if pushed hard, did it once on the West coast road, but just to see, on a slight down hill, it went past 180..
Took it to 165 once just to see. I normally drive a bit fast but the KZ doesn't complain at all. Normal highway speed is 140 shorter distances, when on holiday 120/130 or so. Your consumption is good that is why I suspect you have the full conversion. We must get together some time soon and have a chat.
There will be a quick drinks session again in the next week or so (to get pictures of Tierkloof from the others ....)
Knersus
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 322
Joined: Tue Jun 26, 2007 10:33 am
Town: Kathu
Vehicle: 2.4 Hi Lux 4x4 DC 95'
Real Name: Eben
Club VHF Licence: ZS3EP
Location: Kathu

Re: Engine modification for Hilux

Post by Knersus »

Welkom Wietz

Ek ken jou nie maar gaan defnetief jou leer ken want ons is maar min hier in Upington op die forum en hier is baie hi luxe. Wel my bakkie is die een met die groot antenna as jy dalk gewonder het. :shock:

Ek het dieselfde probleem as jy en ons moet bymekaar kom en koppe bymekaar sit en planne maak.
Eben Pienaar
2.4 Hi Lux 22R 95'
Codan HF radio; Kenwood VHF Hi band; Tait VHF midband; Snorkel; OME suspension; Diff lock on next shortlist. Dis lekker om 'n mens te wees....Jy moet net 'n lekker mens wees
User avatar
Family_Dog
Moderator
Moderator
Posts: 12692
Joined: Tue May 22, 2007 10:09 am
Town: Klerksdorp
Vehicle: Hilux DC SFA, Hilux 2.7 DC, Hilux 2.7 SC, Prado 95 VX
Real Name: Eric
Club VHF Licence: HC101
Location: Klerksdorp, NW
Contact:

Re: Engine modification for Hilux

Post by Family_Dog »

Eben,

Pos asb. 'n foto van jou Hilux met die antenna/s (HF) op die 'member's rides' section. Vertel my hoe jy hulle gemount het, en of jy steurings kry of nie terwyl jy ry.


-F_D
Image

White Fang: 1999 2.7i DC Raider 4x4
Bull Dog: 1987 4Y-EFI 2.2 DC 4x4
Pra Dog: 1998 Prado VX 3.4
Hound Dog: 2000 2.7i SC 4x4


One Staffie, One Jack Russell, One Ring Neck Screecher, 17 Fish of questionable heritage


Image
wmilse
Newbie
Posts: 4
Joined: Sat Jan 26, 2008 10:16 am
Town: Upington
Vehicle: Toyota Hilux D/C Raider 1993 4X4 with 2 petrol tanks Discover 15" stt Warn 8000 winch Water tank front busch bar rear bumber built in compressor for tires
Real Name: Wietz Ilse
Location: Straussburg Upington

Re: Engine modification for Hilux

Post by wmilse »

Hi Eben man ons kan so 'n plan maak ek sal bietjie kyk of ek jou Hilux sien. Ek is die ou met die die Namibiese registrasie nommer in die dorp. Ek is nie van plan om dit self te doen nie wil dit laat doen maar weet nog nie wat om in te sit nie en waar nie. Het vir Steve's auto 'n e-pos gestuur maar nog niks terug gekry nie. Sal dit graag voor die Paasnaweek wil laat doen dat ek hom dan kan toets maar hoe se hulle 'n hastige hond verbrand sy mond. Die diesel klink na 'n goeie idee maar ek is stout oor die diep klank van 'n v8 maar dit gaan vir my oor betroubaarheid.
Wie wil nou in die Koudom gaan staan waar alles net vrek ver is en nie iemand is om jou te help nie. Ek sal graag wil weet of dit 'n groot job is en wat dit alles behels. Kan iemand my dat meer specs van die job en die motor gee en is hy nie traag met die weg trek nie want as jy in die Namib is soek jy iets wat dadelik krag het en in die Kaokoland iets wat met krag kan kruip oor die klippe teen 'n berg uit waar daar ner twee rowwe spore is.
Wietz Ilse
Knersus
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 322
Joined: Tue Jun 26, 2007 10:33 am
Town: Kathu
Vehicle: 2.4 Hi Lux 4x4 DC 95'
Real Name: Eben
Club VHF Licence: ZS3EP
Location: Kathu

Re: Engine modification for Hilux

Post by Knersus »

F.D jy sal my nie glo nie maar ek kry nie die foto ding reg nie. Ek dink ek het 'n fout met windows op my rekenaar. Dan by die huis gebruik ek my laptop met GPRS konneksie maar dis 'n nagmerie om dan aan te log op die site. Hy bly vir my se verkeerde password en bla bla bla :cry: . Sodra ek weer by die werk ingaan is alles reg :evil: So my foto's is 'n probleem :oops: en ek is te dom om dit reg te kan stel. Kan ek nie dalk vir jou my foto's mail nie dan plaas jy dit vir my op nie. Ek sal 'n avatar ook geniet. Laat weet of dit moonlik is asb.

Wel met betrekking tot die HF antenna het ek dit regs agter op die tow bar gemount. Dis nie die regte plek nie want dit moet eintlik op die bull bar links voor gemount wees :| Die rede hoekom ek hom nie daar geplaas het is omdat ek nie in die paal wil vaskyk die hele tyd nie.. Wel met die steurings probleem sal mens altyd op 'n petrol voertuig sit :evil:

Wietz ons beplan om in Junie/Julie Kaokoland te toer. Kom jy saam 8) Jy kan ons dalk 'n paar plekke loop wys.
Eben Pienaar
2.4 Hi Lux 22R 95'
Codan HF radio; Kenwood VHF Hi band; Tait VHF midband; Snorkel; OME suspension; Diff lock on next shortlist. Dis lekker om 'n mens te wees....Jy moet net 'n lekker mens wees
User avatar
Family_Dog
Moderator
Moderator
Posts: 12692
Joined: Tue May 22, 2007 10:09 am
Town: Klerksdorp
Vehicle: Hilux DC SFA, Hilux 2.7 DC, Hilux 2.7 SC, Prado 95 VX
Real Name: Eric
Club VHF Licence: HC101
Location: Klerksdorp, NW
Contact:

Re: Engine modification for Hilux

Post by Family_Dog »

Eben,

Geen probleem nie, stuur dit vir my aan.

familydog
at
gmail
dot
com

Vervang die 'at' met '@'

Ek sal dit vir jou op die forum plaas.

-F_D
Image

White Fang: 1999 2.7i DC Raider 4x4
Bull Dog: 1987 4Y-EFI 2.2 DC 4x4
Pra Dog: 1998 Prado VX 3.4
Hound Dog: 2000 2.7i SC 4x4


One Staffie, One Jack Russell, One Ring Neck Screecher, 17 Fish of questionable heritage


Image
wmilse
Newbie
Posts: 4
Joined: Sat Jan 26, 2008 10:16 am
Town: Upington
Vehicle: Toyota Hilux D/C Raider 1993 4X4 with 2 petrol tanks Discover 15" stt Warn 8000 winch Water tank front busch bar rear bumber built in compressor for tires
Real Name: Wietz Ilse
Location: Straussburg Upington

Re: Engine modification for Hilux

Post by wmilse »

Hi Eric

Ek het nou sommer ons pm net so gecopy en op die form geplaas en sal maar kyk of iemand kommentaar wil lewer.

Ek sien jy het 'n 4Y wat 'n EFI conversion het is dit beter as die ou een en sal jy dit aan beveel.

Steves auto stel die volgende voor:

You would get better results doing a SAC head conversion, with branches & freeflow exhaust.

Head conversion incl billet cam
& dyna tune - R6700
Branches - R1700
Freeflow exhaust - R1250
20 - 25% more Power


Dink jy dit is die moeite werd kan ek dan nader aan my doelwit kom met die conversion. Lees vorige komentaar en wat ek graag wil he? Wat dink julle van die KZ-TE?

Groete

Wietz


Hi Wietz

Ek kopie hierdie PM aan vir BenHur se aandag, hy sal vir jou baie meaningful informasie hiermee kan gee.

Die EFI is die moeite werd, ons is nog besig om die hele ding te 'fine-tune' voordat die SFA ingaan vir sy Dynatune. Soos ek verstaan, die prosess wat SAC offer is vir meer performance op hoe spoed - Bennie sal jou meer inligting hier kan gee - en ek sou se dis nie aanbeveel vir ons doeleindes nie, waar ons beter beheer soek teen 'n laer spoed.

Hierdie is 'n goeie vraag: Miskien moet jy dit ook op die forum plaas dan hoor ons wat die ander mense se idees is. Ons het te minste drie lede van die Kaap af wat spesialiseer in hierdie soort werk (Alan Venter, Wessie, Cris Ingram) - dit sal grand wees om hulle mening te kry.

-Eric
Wietz Ilse
Knersus
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 322
Joined: Tue Jun 26, 2007 10:33 am
Town: Kathu
Vehicle: 2.4 Hi Lux 4x4 DC 95'
Real Name: Eben
Club VHF Licence: ZS3EP
Location: Kathu

Re: Engine modification for Hilux

Post by Knersus »

F.D ek sal dit doen maar ek gaan Sondag by boegoeberg bietjie speel in die duine en wil dan 'n vars foto of twee neem en dit ook stuur.

Dankie vir jou offer.

Wietz laat weet as jy wil saam gaan
Eben Pienaar
2.4 Hi Lux 22R 95'
Codan HF radio; Kenwood VHF Hi band; Tait VHF midband; Snorkel; OME suspension; Diff lock on next shortlist. Dis lekker om 'n mens te wees....Jy moet net 'n lekker mens wees
Knersus
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 322
Joined: Tue Jun 26, 2007 10:33 am
Town: Kathu
Vehicle: 2.4 Hi Lux 4x4 DC 95'
Real Name: Eben
Club VHF Licence: ZS3EP
Location: Kathu

Re: Engine modification for Hilux

Post by Knersus »

Ok ons het al die 7mge 3L enjin bespreek nou wat van die 2.8 Gressida GLI enjin. Hoe sal sy performance teenoor die 22R wees en is daar einmand wat dit dalk gedoen het :?:
Eben Pienaar
2.4 Hi Lux 22R 95'
Codan HF radio; Kenwood VHF Hi band; Tait VHF midband; Snorkel; OME suspension; Diff lock on next shortlist. Dis lekker om 'n mens te wees....Jy moet net 'n lekker mens wees
BenHur
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 5906
Joined: Fri May 18, 2007 7:12 pm
Town: Pretoria
Vehicle: '96 D/C Raider
Real Name: Bennie
Location: Doornpoort

Re: Engine modification for Hilux

Post by BenHur »

Dis basies die selfde blok (5M-GE) met net baie minder krag omdat hy kleiner is in silinder kapasiteit Die ouens het hulle eers gebruik vir conversions voor die 7M vrylik hier beskikbaar was.

Vir presies die selfde ombouings proses kry jy minder kraglewering. Hier was so 'n bakkie hier in my area en ek het draaie om hom gery met my 7M-GE.
Knersus
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 322
Joined: Tue Jun 26, 2007 10:33 am
Town: Kathu
Vehicle: 2.4 Hi Lux 4x4 DC 95'
Real Name: Eben
Club VHF Licence: ZS3EP
Location: Kathu

Re: Engine modification for Hilux

Post by Knersus »

Dankie ek reken ook die 3L sal sekerlik beter wees. Waar kan ek die bell housing van die 7MGE kry wat sal pas op die hi lux gear box en wat kos dit omtrent. Hulle reken die bell housing van die handrat Cressida pas glo 100%. Nog 'n vraag is watter petrol pomp stelsel word gebruik om die fuel injection systeem te laat werk :?:
Eben Pienaar
2.4 Hi Lux 22R 95'
Codan HF radio; Kenwood VHF Hi band; Tait VHF midband; Snorkel; OME suspension; Diff lock on next shortlist. Dis lekker om 'n mens te wees....Jy moet net 'n lekker mens wees
BenHur
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 5906
Joined: Fri May 18, 2007 7:12 pm
Town: Pretoria
Vehicle: '96 D/C Raider
Real Name: Bennie
Location: Doornpoort

Re: Engine modification for Hilux

Post by BenHur »

Jy moet maar scrapyard hopping doen vir 'n 3L Cressida bellhousing en flywheel want meeste import engines kom met 'n flex plate vir 'n autobox. Ek het myne destyds by Wannenburgs in Pretoria gekry.


Die Petrol pomp is al paar keer bespreek lees net die ander EFI en 7MGE topics op die forum :wink:
Castos
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 442
Joined: Thu Dec 13, 2007 3:45 pm
Town: Nelspruit
Vehicle: Ry die vyand
Real Name: Reynard
Club VHF Licence: B01

Re: Engine modification for Hilux

Post by Castos »

Ek het 'n vraag. Almal is mal oor die cressida 3L. Wat van die Camry 3L V6? 'n Pel van my het so camry gery, daai ding het woema gehaat en het hom gehou tot op 600 000km.

Oor die KZTE, is my persoonlike opinie. Bly weg. Daai motors is vrek duur, en nie lig op sous nie. Ek het self een gery. Was gelukkig as ek 8km/l gekry het. Die motors loop ook baie warm, jy gaan 'n fris radiator nodig hê. En as jy teen 'n redelike spoed gaan wil ry in warm gebiede in, gaan hy probleme optel. Ok ek het 'n knou weg met diesels maar ek sal eerder vir dieselfde geld vir 'n 2.7i gaan. Ek moet ook bysê dat die KZ ongelooflik is in die bos. Motor is redelik stil, en het 'n torque curve wat vir niks stil staan nie. Met die gear ratio op die SFA's sal jy nooit meer as 2000rpm's nodig hê nie. Ek het my KZ verkoop op 250 000km. Haar suspensie was vrot. Engin was nog mooi.
97 Hilux Raider D/C With some exstra's
Elands4x4
Ons gaan dieper en bly langer!!!
User avatar
Riceburner
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 842
Joined: Wed Jul 11, 2007 12:15 pm
Town: JHB
Vehicle: D2 V8
Real Name: Darryl
Location: Mondeor

Re: Engine modification for Hilux

Post by Riceburner »

Stay away from the Lexus V8, its a car motor and the torque curve is not for off roading. Fit a small block Chevy with a auto box. No problems, no issues, no overheating. Or rebuild your Yota motor for better reliability. Conversions are a PITA and are never reliable as factory fitted motors.
DOELLOOS

Re: Engine modification for Hilux

Post by DOELLOOS »

Howzit Burned Rice,

The Lexus Engine actually comes from the Lexus SUV wagon, but it is an expensive conversion, and is somewhat troublesome. Parts are not freely available.

Stick with the 7M-GE!!
BenHur
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 5906
Joined: Fri May 18, 2007 7:12 pm
Town: Pretoria
Vehicle: '96 D/C Raider
Real Name: Bennie
Location: Doornpoort

Re: Engine modification for Hilux

Post by BenHur »

Castos wrote:Ek het 'n vraag. Almal is mal oor die cressida 3L. Wat van die Camry 3L V6? 'n Pel van my het so camry gery, daai ding het woema gehaat en het hom gehou tot op 600 000km.
Ek dink nie dis so 'n maklike fit nie, jy sal dalk adapter plates en clutch mods nodig hê en die engine se layout sal dit ook moeilik maak omdat die Camry front wheel drive is met 'n dwars gemonteerde engine. Straigt 6e en V8s kom nie sommer in dwars gemonteerde konfugirasies voor nie.
Castos
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 442
Joined: Thu Dec 13, 2007 3:45 pm
Town: Nelspruit
Vehicle: Ry die vyand
Real Name: Reynard
Club VHF Licence: B01

Re: Engine modification for Hilux

Post by Castos »

BenHurBul wrote:
Castos wrote:Ek het 'n vraag. Almal is mal oor die cressida 3L. Wat van die Camry 3L V6? 'n Pel van my het so camry gery, daai ding het woema gehaat en het hom gehou tot op 600 000km.
Ek dink nie dis so 'n maklike fit nie, jy sal dalk adapter plates en clutch mods nodig hê en die engine se layout sal dit ook moeilik maak omdat die Camry front wheel drive is met 'n dwars gemonteerde engine. Straigt 6e en V8s kom nie sommer in dwars gemonteerde konfugirasies voor nie.
Ek het nie eers daaraan gedink nie. DONG !!!! slaan ek myself met 'n plank!!!
97 Hilux Raider D/C With some exstra's
Elands4x4
Ons gaan dieper en bly langer!!!
Skydive
High Range 4WD
High Range 4WD
Posts: 64
Joined: Tue Jul 03, 2007 11:03 pm
Town: Melville
Vehicle: 96 Hilux D/C Raider 4x4 2.7 3RZ Engine Detroit Front Locker Gearmax Rear Locker Front and Rear Integrated Bumpers Full OME 265 BFG Muds
Real Name: Anton
Location: Johannesburg

Re: Engine modification for Hilux

Post by Skydive »

Hi Wietz. Hoekom oorweeg jy nie die 2.7 3RZ engine nie. As jy 'n 2003 of later engine kan kry met die harnas, ignition en sleutels, is dit 'n redelike maklike ombouing. Nie aan die goekoop kant nie maar baie minder as 'n V8 ombouing. Ek hoor hulle verkoop ook deedae die 2.7 Toyota Hilux carburator engines hier in SA, wat beteken jy kan die 2.7 se krag kry maar jy hoef jou nie te bekommer oor die elektriese bedrading nie (Die EFI is beter as jy styl opdraendes gaan ry en ligter op brandstof.)

Jy kan my bel op 082 612 4782 as jy meer inligting wil he.

PS - Moenie daai nommer plaat verander nie. Ek is ex Rundu, waar in Nam is jy vandaan?
1996 D/C Hilux Raider with 2.7i 3RZ Engine
2006 Land Cruiser 105 GX 4.2
170 Hornet Parachute 0-200 in 10 sec
pampoen
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 601
Joined: Thu Jan 24, 2008 10:31 pm
Town: Gordons Bay
Vehicle: 2011 Hilux DC 3.0 D4D
Real Name: Luke

Re: Engine modification for Hilux

Post by pampoen »

Where can one get a small block chev motor and gearbox from?
With each replacement of parts, a car slowly becomes Chinese.
obies
Newbie
Posts: 4
Joined: Sun Feb 17, 2008 4:32 pm
Town: Kanoneiland
Vehicle: Hilux 2.8 D 4x4
Real Name: Andre

Re: Engine modification for Hilux

Post by obies »

Ek het 'n 96 Hilux 2.8 diesel, sleep baie sleepwa en wil kyk na 'n sterker enjin, verkieslik diesel. Wat kan julle aanbeveel vir ons area.
User avatar
blikoor
High Range 2WD
High Range 2WD
Posts: 28
Joined: Sat Jan 26, 2008 10:40 pm
Town: bloemfontein
Vehicle: sfa hilux
Real Name: tom

Re: Engine modification for Hilux

Post by blikoor »

obies wrote:Ek het 'n 96 Hilux 2.8 diesel, sleep baie sleepwa en wil kyk na 'n sterker enjin, verkieslik diesel. Wat kan julle aanbeveel vir ons area.
Die maklikste conversion is n KZTE Parado of Hilux engine. Het aansienlik meer krag as die 2.8
met n verbruik van so 10km/l. Die enjin is beskikbaar by Commersial auto, N1 4x4 of
Japan engines teen R10 000 tot R15 000. Onthou jy sal n belhousing , haarnas en
computorbox ook moet kry.
Dit is nie n moelike ombouing nie, het dit self oorweeg maar toe besluit om eerder te kyk vir n
30 D4D enjin (heelwat duurder met meer electronics). :wink:
Image
1993 Hilux 7mge
obies
Newbie
Posts: 4
Joined: Sun Feb 17, 2008 4:32 pm
Town: Kanoneiland
Vehicle: Hilux 2.8 D 4x4
Real Name: Andre

Re: Engine modification for Hilux

Post by obies »

IS daar 'n moontlikheid dat die motor te warm kan loop of enige ander negatiewe punte rondom die ombouing.
JBurger
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 184
Joined: Wed Jan 02, 2008 8:00 pm
Town: ......
Vehicle: .....
Real Name: ......

Re: Engine modification for Hilux

Post by JBurger »

obies wrote:IS daar 'n moontlikheid dat die motor te warm kan loop of enige ander negatiewe punte rondom die ombouing.
Gaan na hierdie adres en lees verder http://www.landcruiserclub.co.za/cms/in ... light=KZTE
Ek is self lief vir my KZ, dit gee my altyd die gevoel dat ek goed kan regkry wat ander mee sukkel (Almal voel seker maar so oor hulle motors, maar ek noem dit net om te se dat ek nie die antwoord post omdat ek negatief voel oor hulle nie). Het iemand anders soortgelyke probleme ondervind? Niel jy is mos in die bedryf, enige gevalle van silinder blokke wat kraak?
Image ImageImage
User avatar
Niel
Moderator
Moderator
Posts: 7372
Joined: Sun Jul 15, 2007 10:07 pm
Town: Cape Town
Vehicle: 2014, DC, D4D 3.0, 4x4
Real Name: Niel
Location: Bellville
Contact:

Re: Engine modification for Hilux

Post by Niel »

JB, ek is nie in die bedryf nie jammer (het wel al gehoor van die ouer motors met blokke wat kraak maar nie die nuweres nie ek dink so voor 2002 was probleme) maar ek voel nes jy oor my KZ en sal graag die SFA met die KZ motor wil ry. best of oth worlds. :D
JBurger
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 184
Joined: Wed Jan 02, 2008 8:00 pm
Town: ......
Vehicle: .....
Real Name: ......

Re: Engine modification for Hilux

Post by JBurger »

Niel wrote:JB, ek is nie in die bedryf nie jammer (het wel al gehoor van die ouer motors met blokke wat kraak maar nie die nuweres nie ek dink so voor 2002 was probleme) maar ek voel nes jy oor my KZ en sal graag die SFA met die KZ motor wil ry. best of oth worlds. :D
O, sorry :oops: ek het 'n aanname gemaak omdat ek so baie voertuie gesien het in die 2de handse/verkoop thread met Niel as author...?

Lekker om te hoor die probleem is moontlik uit gesorteer. Kan dit wees dat die motor te hard (warm) geloop het in die Prado omdat die Prado so 'n relatief swaar voertuig is? En voltyds AWD?

(Hierdie opmerkings ter wille van die thread se onderwerp)
User avatar
Niel
Moderator
Moderator
Posts: 7372
Joined: Sun Jul 15, 2007 10:07 pm
Town: Cape Town
Vehicle: 2014, DC, D4D 3.0, 4x4
Real Name: Niel
Location: Bellville
Contact:

Re: Engine modification for Hilux

Post by Niel »

JB, ek het n paar mense op die forum gese ek sal vir hulle help bakkies soek dan post ek maar as ek iets raakloop. Die meeste plekke gekry toe ek ook n SFA gesoek het. Iewers op die fourm het iemand geskryf wat die verskil tussen die Prado en die KZ motor is. Sover ek kan onthou het die Prado n aliminium head (ek dink) en dan het hy natuurlik die intercooler ook op wat altyd die motor gaan koeler hardloop. Maar ek is geen kenner nie maar die ander sal seker kan help. :)
pampoen
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 601
Joined: Thu Jan 24, 2008 10:31 pm
Town: Gordons Bay
Vehicle: 2011 Hilux DC 3.0 D4D
Real Name: Luke

Re: Engine modification for Hilux

Post by pampoen »

What if you keep the the old engine,sure its not the most powerful but its origional and a heck of alot cheaper,you could throw a K&N system in maybe with a new intake manifold and new branches also you could put a golf 1800 carb in,apparently it works wonders viewtopic.php?f=1&t=2097
With each replacement of parts, a car slowly becomes Chinese.
Post Reply

Return to “Engine conversions (Lexus/7M-GE/3RZ-FE etc)”