Die Geel Kameel kry nog 'n paar Perde by.......

Post questions, advice and pictures of Engine conversions here
jakeslouw
High Range 4WD
High Range 4WD
Town: Brits
Vehicle: Land Rover

Re: Die Geel Kameel kry nog 'n paar Perde by.......

Post by jakeslouw »

Keep them coming. Great job so far.
Cutman
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Town: Pretoria
Vehicle: 1982 Hilux 4X4 Lexus 4.0 VVTi

Post by Cutman »

Got a power steeringbox in Pta (5K later) after a soektog of about three months - fitted that........
All the wiring in the engine bay is complete....... After a bit of kopkrap over a brandy and coke it was decided to fit all the ECU's and fuseboxes inside the cabin (Thanks Theo "Olive" was tthe decider on that..... :thumbup: ) The glovebox will be gutted and everything will be fitted in there.....

The following still needs to be done:
Enginebay:
Fitment of the radiator
Fitment of Trans oil cooler
Do one powersteering pipe
Do a small adjustment on the new battery tray as we are moving it from the left to the right
Bleed the brakes
A few stainless bits and bobs that I wanted......

Cabin
Got two BMW seats (They are busy with them to change it to a colour that fits the origional colours inside)
Center console
Fitment of new aftermarket gauges
Fitment of replacement radio/mp3 player ( hahahahahaha actually amper a computer on its own..... You need a engineering degree to figure out all the different wires......)

Also a huge alarm system needs to be fitted..... I also got a super secret gadget from the far off city of Cape Town to render the electrical system US when not in use...... But to make double sure the alarm is also going in.......

I actually just came from Mark and he says that we will start the beast on saturday...... F&@% cant wait.......
jakeslouw
High Range 4WD
High Range 4WD

Post by jakeslouw »

Airbox/cleaner arrangement? I hope not a foam P.O.S?
Cutman
Low Range 4WD
Low Range 4WD

Post by Cutman »

Aircleaner arrangement = undecided :think: :think: :think: :think:
Mayb a donaldson setup with intakes enlarged to 75mm.........
TheoM
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Town: Cape Town
Vehicle: UZJ 42 LX

Post by TheoM »

Cutman wrote:. I also got a super secret gadget from the far off city of Cape Town to render the electrical system US when not in use......

Ok jy het my aandag, spoeg dit uit in n PM asb !
Cutman
Low Range 4WD
Low Range 4WD

Post by Cutman »

Hi Theo

Sal later vanaand vir jou die details PM........ :shh: :shh: :shh: :shh: :shh:

Hoe gedra Olive haar?

Lourens
TheoM
Low Range 4WD
Low Range 4WD

Post by TheoM »

Soos n droom Lourens ! :yahoo: :dance1: :cooldude: :celebrate:
janerasmus
High Range 4WD
High Range 4WD
Town: Springs
Vehicle: '2013 2,5 D4D D/C 4X4 Hilux

Post by janerasmus »

Die isuzu 280kb se Donoldson filter is die regte een, sonder om gate groter te maak.
Myne gekoop by hulle in Krugersdorp in commissioner st reg lanks Ford agentskap vir R620.
Cutman
Low Range 4WD
Low Range 4WD

Post by Cutman »

Thanks Jan......

Ons het die kameel vrydag opgestart...... F@kk$% maar sy klink mooi....... Dis genoeg om n man hoendervleis te gee.... Kannie wag om agter daai stuurwiel inteskuif nie......

Die upholstered BMW seats moet nog in, die center console moet klaar en dan moet die nuwe calipers gebloei word.....
dan kan ek gaan vir n spin...... yeeeehaaaaaa
Cutman
Low Range 4WD
Low Range 4WD

Post by Cutman »

Hi Theo

Sorry ek kom nou eers terug met die ding....

PM Sean aka quickie hier op die forum en hoor of hy nog van daardie imported gadgets het...... Sal vanaand gou n foto neem en vir jou PM....
cprinsloo
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Town: Nelspruit
Vehicle: 1998 D/C 4x4
Club VHF Licence: X52

Post by cprinsloo »

Hoekom vergeet almal om fotos te laai sodra daai engine gestart het?? :lol: :lol: :lol:
1998 Hilux D/C Lexus VVTi
Hangover
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Town: Deneysville
Vehicle: '76 FJ45 , '13 3.0 D4D Hilux

Post by Hangover »

Lourens j maak my nou net nog meer opgewonde! Ek dink jou hilux was die dag klaar gemaak toe ek my cruiser in gevat het! Hoop die tyd gan gou verby! Moet Desember met myne op die sand rondjaag
Hangover(A.K.A die speelding)
1976 FJ45 4x4
1UZ-FE 4.0vvti
2" OME Suspension lift
1.5" Shackle lift
35" Geo MT's
Custom Bullbar
Lockright Locked rear
York OBA
20" LED bar
Nighthawk 100W spots

Dakar
2013 3.0D-4D 4x4 Hilux Dakar
Cutman
Low Range 4WD
Low Range 4WD

Post by Cutman »

Hi Manne

Het die naweek bietjie rond gejakker met die Geel Kameel....... Flip man dis lekker met daai agt daar voor..... As jy AAN die go pedal raak Dan gesels dit darem te mooi....... Daar is meer as genoeg perde wat angstig is om die pad te vat.... :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo:

Sover is die petrol verbruik 7.3 kilos per liter maar die voet is nog swaar, ek dink sodra jy die krapperigeid uit jou agterstewe het om net klank te hoor sal die petrol verbruik verbeter..... En as jy natuurlik net die Nissan manne uitlos langs die pad.......

THANX MARK ..... Jy het als gedoen wat ek gevra het en NOG MEER...... :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Daar is nog n paar dinge om te doen maar ek is n HAPPY CAMPER...... DIE WAG WAS DIE MOEITE WERD maak nie saak WIE wat se nie......
mark watson
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Town: gauteng
Vehicle: hilux

Post by mark watson »

pleasure lourens , now just for the heater valve and my oopsie with the internal heater ( sorrry ) , stainless plates for the rad and filter , but get some pics of the interior up man im sure the guys wanna see them , its the best looking rn that ive seen , maybe a vid as the zorst sounds magic.
Demon
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Town: JHB
Vehicle: Hilux 3UZ vvt-i. Disco 3 V8 4.4 L. G Wagon 3UZ vvt-i . Polo 2.0 converted...Volvo S40 2.0

Post by Demon »

Looking good :thumbup:
Last edited by Demon on Sun Jan 06, 2013 8:26 pm, edited 1 time in total.
V8 SOLID
Cutman
Low Range 4WD
Low Range 4WD

Post by Cutman »

Demon

You are entitled to your opinion...... Everybody has their own...... This is my vehicle and I can modify it the way I want, should it be a bad decision or good it is still mine right or wrong, it is still my money spent, so I appreciate you trying to rectify what you think is my mistake going for the VVTi..with the Spitronics...should it not work I will change it until I am happy with it, nobody forced me into this, I made the decision long before I even phoned Mark as to what I wanted done and to be quite honest I don't mind what other people think of my decision regarding this conversion, because it is still mine.......
Cutman
Low Range 4WD
Low Range 4WD

Post by Cutman »

Oh and here are my two cents worth again..... The Americans are not the be all and end all in the world, there are plenty good old South African boytjies that can and will show them a thing or two in any field..... If you want to gather clientele for your American system please go ahead but stop trying to shoot down everything because you think this is better than that.... The proof is in the pudding
Hangover

Post by Hangover »

Demon wrote:I would like to comment on the wie vat se nie line. I hate to tell you that you have landed up with one nasty downgraded 1uz vvti. A total waste of time going for the vvti and this is why.

Cruise control……gone

Variable air intake…..gone

Vvti…..gone

Your engine computer has no control of your fuel pump anymore.

5 speed auto to a 4 speed. By going this route you have just lost all that power thru your box because of the bad ratios on the 4 speed.
You were better off going for the old 1uz when you decided on aftermarket management and all you have gained is a better cooling system by going vvti.

You guys seem to think that there is some major rocket science involved when it comes to the aftermarket management systems for some reason. Don’t be fooled by the stars and crap they put on the unit to make you think it’s from another planet. It’s the most basic entry level stuff and one can do it with a PIC programer,some micro controllers and a very basic programme. It’s just setup to fire at a certain point and inject at another and thats all the unit can do. Their so called vvti controller that they sell was a nice plan for them to pick pocket you on the way out the door, there is no way that the vvti can adjust your cam angles because where is it getting it’s info from when it’s in a separate box. Even this piggy back stuff that’s sold is a plan to clean you out as all they do is change the resistance value with resistors that you can buy for 50 cents at your local electronics shop.

I will be advertising on this site soon for a standard Lexus management system that has been in development for the past eight months now and will have USA engineering system certification. On black and white and it will be the only system that holds testing performed by qualified USA engineers with regards to the power supply, Lexus has done the rest when they had a budget larger than the SA military.

And It will be cheaper than any Lexus system on the market today.

I know it hurts to hear about your project and the only thing you can do now is pray that you are not burning your valves. Next time round get all the relevant info together before you jump in.
You have a lot of shitty comments on all the conversions Mark does! Keep your shit for yourself!
1976 FJ45 4x4
1UZ-FE 4.0vvti
2" OME Suspension lift
1.5" Shackle lift
35" Geo MT's
Custom Bullbar
Lockright Locked rear
York OBA
20" LED bar
Nighthawk 100W spots

Dakar
Demon
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Town: JHB
Vehicle: Hilux 3UZ vvt-i. Disco 3 V8 4.4 L. G Wagon 3UZ vvt-i . Polo 2.0 converted...Volvo S40 2.0

Post by Demon »

Go for it :thumbup:
Last edited by Demon on Sun Jan 06, 2013 8:28 pm, edited 1 time in total.
V8 SOLID
mark watson
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker

Post by mark watson »

wow lourens / stef this one came out of the blue
ok derrick lets put it in perspective.
1: the vvti does work on the spitronics it is not in a seperate box as you say and does work from the following
throttle position , engine load ( vacuum ) , rpm same criteria that toyota does , now the 20v toy motor has had the system running for years with aftermarket systems so why do you say it does not work.
2: the fuel pump is controlled by the ecu ( albeit not speed wise ) but it is a proven system with a decent fuel pressure regulator
3: variable intake is controlled so i dont know where you are getting your info from , but maybe one of the bog guys at spits can elaborate for you.

as for the original ecu yes if the immob is not in and you have everything that goes with then yes it will work ,but remember these motors are going into allsorts ( diff ratios different etc ) , i have had vehicles come in and the guys want the original stuff off as there is a faulty sensor which then costs a fortune or the shift pattern on the box is crap , and you cant change it ( had a mahindra in and he had to wind it to almost 150 before it would select top gear because of the diff ratio , put a spitronics on and now he is happy as hell ) at least with the spitronics i can change the complete characteristics of the gearbox to suite the customers needs.
as for the five speed yes we have almost got it right but as ive said to the guys i will use one personally and see what it does if happy then ill use them .
another point is if you are out in the middle of nowhere you can always plug your laptop in and do a self diagnostic to see whats going on or even over the phone , my only gripe with the original when it goes into limp mode you sit with your finger in your but and a hefty bill at the end of the day , even if i manage to blow up my ecu it costs 5 - 600 bucks to do a swop out , def not gonna cost that for the original.
if you want to blow your own horn then go for it i dont mind , i dont advertise as we have enough work as it is , this started as a passion and turned into a business , but i try give every customer what they want and more at the end of the day , if you say your system works then great lets look at it , but dont come after and say ok now you must buy 4 new o2 sensors and a new afm etc cause then the price just rockets from there ,
but i am not trying to rustle up business as we even have vehicles that come from namibia / zambia etc , this is why i like the spits because if something goes wrong i can courier a new ecu at less than 1k and the guys are running again , you will not be able to do this even at a dealership even in rsa as they will just tell you 4 weeks delivery.
jakeslouw
High Range 4WD
High Range 4WD

Post by jakeslouw »

Mark I think Derrick is full of it.
mark watson
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker

Post by mark watson »

come onnnnnn lourens , wheres da pics
Spyker 2
Vehicle: Discovery 1

Post by Spyker 2 »

derrick/demon net 'n paar woorde om jou weer in plek te kry - ek het al 'n paar van jou drade gelees en kry die gevoel jy is arrogant, vol van jouself, hou daarvan om ander mense se idees/projekte af te skiet en is soms pleinweg ongeskik. ek kry ook die idee dat jy van die tipe mens is vir wie ander mense gou g@tvol kan raak en dan later begin ignoreer.geen web/forum het 'n behoefte aan lede soos jy nie want jy voeg geen waarde by nie. gun ander mense hulle plek/idees in die son - as jy nie ander mense se idees goed keur of mee saam stem nie, hou dit vir jouself, en as jy jou mening moet lig, doen dit dan diplomaties en met die nodige respek - mens noem dit goeie maniere. geen twee mense gaan oor alles saam stem nie, ons is immers verskillend geskape en daarom dink ons anderste. kan jy dink hoe vervelig hierdie wereld sou wees as ons almal soos jy moes dink/redeneer ? gaan kyk in die verskillende drade hoe verskil lede van mekaar maar meer nog kyk hoe beskaafd hulle dit doen en leer daarby want dit sal 'n aangenamer mens van jou maak. verskille word op beskaafde maniere besleg, en dan kom 'n lid soos jy en ............toemaar ons laat dit daar. hopelik kry jy die boodskap. en as jy gaan kommentaar lewer oor wat ek te se het, doen dit op 'n beskaafde manier en met die nodige diplomasie. ek hoop jy kan afrikaans lees/skryf want ek wag vir jou. en as jy nie kan nie, doen dit in jou taal.
Disco 1 met 3uz, Ironman susp., 50mm body lift, upgraded brakes, 255/85R16 Maxxis Bighorns, custom made front/rear bumpers.
Spyker 2

Post by Spyker 2 »

derrick/demon nog 'n laaste feit : as jy ooit meganiese ingenieurswese geswot het, sal jy weet dat krag (kW) geensins deur ratios beinvloed word nie, maw krag uit = krag in minus wrywing, maw die die verskil tussen krag in en krag uit in enige rat sisteem, insluitend ratkaste,ewenaars ens is net die interne wrywing tussen ratte, tussen ratte en smeermiddel, interne inersie v/d ratte/shafts en selfs die wrywing tussen olie seels en shafts. Torque (Nm) daarenteen is direk proporsioneel aan ratios, maw enige rat sisteem vermeerder/verminder torque. waar jy aan die stelling kom dat die geel kameel nou ewe skielik baie krag verloor het van 5sp na 4sp, sal net jy weet. so ons kry nou dus die idee dat al jou eendjies glad nie in 'n ry loop nie maar eerder elkeen in sy eie ry. nou begin ons wonder oor jou stelsel ............ek wag nog steeds
Disco 1 met 3uz, Ironman susp., 50mm body lift, upgraded brakes, 255/85R16 Maxxis Bighorns, custom made front/rear bumpers.
TheoM
Low Range 4WD
Low Range 4WD

Post by TheoM »

Los maar Hein, ek dink meeste van ons het van meet af aan die lig gesien :roll:
doppies
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Town: keetmanshoop
Vehicle: toyota , land rover
Club VHF Licence: no

Post by doppies »

Ek wil maar net sê, en dis my eie mening, die beste conversion is die een in die vertoon lokaal van die motorhandelaar, daar waar jy jou cash convert na die keuse van jou fabrieks geboude fabrikaat. Conversions is lekker tydverdryf/plesier of waaroor dit ookal mag gaan, maar 'n hoppy met 'n lexus sal nooit kan kers vashou by 'n D4 ensv nie. Ek bedoel, ons kyk na 'n bree spektrum van voor en nadele. Groete, en lekker slaap.
cprinsloo
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers

Post by cprinsloo »

WAARSKUWING LANG POS!!

Ai, ons trek nou hierdie thread van Lourens heel skeef, jammer!

Ek oorweeg ook die VVT met 4 spoed auto roete, met Spit aftermarket ECU en TCU.

My redes:

VVT vs FE
Die VVTi bietjie nuwer en sterker as die 1UZ FE, selfs al werk die VVT en air intake beheer nie 100% optimaal nie, sal dit nog bietjie beter wees as die FE. Verder het die VVT sover ek weet wasted spark coil on plug, geen rotor meer nie (minder bewegende dele).

Auto 4spd vs auto 5spd vs manual ratkas:
Klink my die manual ratkas is nie heeltemal meganies sterk genoeg nie, verder hou ek van die auto se 4de rat verhouding, behoort die refs lekker af te bring vir die lang pad en petrol verbruik, anders sal ek moet laer verhouding diffs insit (dan is die eerste rat dalk heeltemal te swak vir off-road). Die eerste rat is heelwat swakker as die manual s'n, en ook swakker as die 5sp auto, maar ek dink daai engine het genoeg oemf vir waarvoor ek hom wil gebruik. En Spit kan blykbaar nog nie die 5 spd beheer nie. 5sp sal gladder wees, engine hoef nie oor so 'n groot span te ref nie, maar dan sal 'n6 of 8spd nog beter wees..... (maar dis 'n SFA after all!!). EK is nie lus om weer Dicktator te gaan nie, goeie produk maar Chris Dicks se klantediens is basies non-existant. En ek is sommer net lus vir 'n auto.....

ECU: OEM vs Aftermarket (AM)
DIt is so dat die OEM m(b)iljoene spandeer aan R&D om maksimum krag en betroubaarheid uit daai engines te kry, en die engines presies volgens die doel waarvoor hy aangewend moet word in te stel. Hulle verkoop duisende voertuie, en enige voordeel bo ander fabrikate beteken groot geld. Wat EK hou van die aftermarket ECU's is dat EK self kan fout soek, parte is vrylik beskikbaar en betroubaarheid is ook aanvaarbaar. Is enige iemand bereid om 100% betroubaarheid van enige sisteem te waarborg : OEM of aftermarket?. Vir die doel waarvoor ek my voertuig gebruik, sal AM goed werk. As iets breek as ek op 'n afgeleë plek is, sal ek 'n plan kan maak om die stukkende onderdeel te vervang, al word hy uit SA gestuur. My laptop is in elk geval altyd saam, of ek sal seker een kan leen as myne ook nie werk nie. Die goed is deesdae orals..... Dis die kans wat ek bereid is om te vat. AM gebruik minder sensors, minder wat kan foutgaan.

Ek het self my 22R ge-EFI met 'n Dicktator, nog geen probleem op die stadium nie. Hoeveel AM EFI's conversions het die ouens op hierdie forum al gedoen, hoeveel falings was daar al? Sal enige Toyota agent in AFRIKA my vinnig kan help met 'n stukkende OEM stelsel? Enige iemand wat voel dat sy voertuig swakker is met AM vs carb?

Nuwe voertuig vs ou voertuig conversion:
Ja, dis lekker om 'n nuwe wa uit te trek. Maar ek het baie tyd en geld spandeer om my wa te kry soos ek hom wil hê vir die doel waarvoor ek hom gebruik (overlanding), nie lus om alles weer oor te doen op 'n nuwe wa nie (sal ook te jammer wees om gate in hom te boor, of deur bosse te ry wat die verf krap). Ek dink 'n nuwe hart sal hom sommer weer 'n nuwe lewe gee.

Ek kan saamleef met die brandstofverbruik, my wa is lankal al klaar betaal, selfs die koste van 'n goeie ombouing is nog steeds baie minder as die prys van 'n nuwe voertuig, ek kan baie ver ry met 'n nuwe voertuig se paaiement. Vir die tyd en afstand wat ek per jaar met myne ry, regverdig dit nie heeltemal 'n nuwe een nie. Myne se kilo's is nog relatief laag, so daar is nog baie lewe oor.

Die SFA is redelik eenvoudig, enige bosmechanic sal my kan help as ek 'n probleem het. Probeer bietjie 'n LR D4 in Maun laat regmaak as 'n stok sy fancy air-suspension stukkend gesteek het. Maar as mens die geld het om 'n nuwe een te koop, geen probleem daarmee nie.

Maar nou ja, elkeen het die reg om sy eie opinie te hê, en sy geld uit te gee op wat hy ook wil. Ten minste gee dit ons iets om oor te gesels!!!

Ek sal ook graag meer wil weet oor Demon se nuwe sisteem, maar los dit maar vir 'n ander pos.
Last edited by cprinsloo on Mon Oct 15, 2012 9:02 am, edited 1 time in total.
doppies
Low Range 4WD
Low Range 4WD

Post by doppies »

Ja, ek stem ook saam met jou, conversions is maar ook in my bloed, maar daar is so baie opsies dat mens uiters versigtig moet wees met jou keuse, ek soek nie 'n ( DIY) nagmerrie nie, hetsy proffesioneel of deur jouself veroorsaak. Wat moet ek kies, Ford V6 of Lexus V8 of Toy 2.7 of Ford BT 50 of KZ-TE of gewone EFI my ou 4y Hoppy. Is die 2.7 nie die mees gebalanseerde keuse nie ? Die Ford V6 weer die meeste k/w per R/c. Die diesels se voete moet ook weer verander word en die Lexus word wild met daardie beeshart in my ouerige liggaam.
mark watson
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker

Post by mark watson »

wheres da pics , wheres da pics
jakeslouw
High Range 4WD
High Range 4WD

Post by jakeslouw »

Ja it's a forum rule: NO PICS, IT NEVER HAPPENED................. :tease:
TheoM
Low Range 4WD
Low Range 4WD

Post by TheoM »

mark watson wrote:wheres da pics , wheres da pics
Now you sound like me a few months back ! :lmao:
cprinsloo
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers

Post by cprinsloo »

Ek dink daai bakkie staan iewers langs die pad gebreek! :evil: :evil:
Hangover

Post by Hangover »

cprinsloo wrote:Ek dink daai bakkie staan iewers langs die pad gebreek! :evil: :evil:
Hy sal nooit langs die pad gebreek staan nie hoes jou hart dan nou... Hys besig om die berge en bosse te verwoes wa daar nie internet is nie :twisted: :twisted:
1976 FJ45 4x4
1UZ-FE 4.0vvti
2" OME Suspension lift
1.5" Shackle lift
35" Geo MT's
Custom Bullbar
Lockright Locked rear
York OBA
20" LED bar
Nighthawk 100W spots

Dakar
mark watson
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker

Post by mark watson »

tried to phone but me finks hes on holiday having to much fun.
:cool: i know theo , hows olive
will send you those seals you want , got them coming and guess what the next 12 landed in my shop :yahoo: :yahoo:
Hangover

Post by Hangover »

Very nice!

Sal bietjie kom kyk volgene week!
1976 FJ45 4x4
1UZ-FE 4.0vvti
2" OME Suspension lift
1.5" Shackle lift
35" Geo MT's
Custom Bullbar
Lockright Locked rear
York OBA
20" LED bar
Nighthawk 100W spots

Dakar
Neels Stals
High Range 2WD
High Range 2WD
Town: Bethlehem
Vehicle: Hilux 1988 4x4 PU

Post by Neels Stals »

Ek dink ook daaraan om my 1988 SFA se remme ( en ligte !!!) op te gradeer?
Is dit die moeite werd, maw is die remme aansienlik beter? Wat is die koste en waar kan ek dit laat doen of die parte "source" ?
Family_Dog
Town: Klerksdorp
Vehicle: Hilux DC SFA, Hilux 2.7 DC, Hilux 2.7 SC, Prado 95 VX
Club VHF Licence: HC101

Post by Family_Dog »

Neels.

Powerbrakes sien hier:
viewtopic.php?f=3&t=12311" onclick="window.open(this.href);return false;

Ligte "Booster Kits" - Kyk bietjie die Hilux Shop
http://www.4x4direct.co.za/shop/index.p ... cts_id=394" onclick="window.open(this.href);return false;

Terwyl jy besig is met die ligte, gooi die ou globes uit en vervang hulle met Osram Nightbreaker II.

Hierdie produkte maak 'n groot verskil aan 'n SFA. Bulldog het altwee modifikasies in.

-F_D

White Fang: 1999 2.7i DC Raider 4x4
Bull Dog: 1987 4Y-EFI 2.2 DC 4x4
Pra Dog: 1998 Prado VX 3.4
Hound Dog: 2000 2.7i SC 4x4

One Staffie, One Jack Russell, One Ring Neck Screecher, 17 Fish of questionable heritage

doppies
Low Range 4WD
Low Range 4WD

Post by doppies »

Neels, ons in SA het die YN hilux (SFA) gehad tot so rondom 1997 waarna die IFS uitgekom het. Tussen hierdie twee modelle was nog 'n model wat SA gemis het, maar was verkrygbaar in Botswana en 'n paar in Namibie. Hy het die SFA se onderstel, maar sy bakwerk lyk amper soos die geronde IFS. Hierdie spesifieke model het uitstekende brieke gehad. 'n Groter caliper waarvan die pots ewe groot is en vat die 2.7 se disc pads en het geventileerde discs. Agter is die diameter van die drom ook baie groter. Hy briek op 'n tiekie. Met die agterbrieke kan jy 'n plan maak en vervang met die Audi A4 se calipers. Nogal 'n conversion, maar dit werk. Die lekker is jy behou jou meganiese handbriek.
mark watson
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker

Post by mark watson »

what im looking at doing is making the caliper spacers where you strip the caliper and fit a 12mm spacer plate with a new seal and you can then fit ventilated discs with the same pads , does help a lot as they run cooler ,
doppies
Low Range 4WD
Low Range 4WD

Post by doppies »

But why are the disc's overheat ? I never face a problem like this, even with my truck i just touch the brakes sligtly by only select the right gear downhill. I do easy 100 K on a set of disc pads.
swartvark
Monster Truck
Monster Truck
Town: Gordons Bay
Vehicle: SFA HiLEX V8; Suzuki GSF1200s Bandit

Post by swartvark »

Mooi bakkie.....en Mooi AGTPROP onder daai bonnet!!!!!
GELUK jong..........ou Geel Kameel gan sports he met daai nuwe hart!

Swartvark het die ou 1UZ-FE en ek was nog nie 'n sekonde jammer oori Conversion nie!
Wat meer wil jy he as n SOLID stuk trok met n MASiEWE Mouter?
Dis mos waaroor die lewe gaan...........GENIET HOM! :thumbup:
Last edited by swartvark on Sun Oct 21, 2012 10:24 am, edited 1 time in total.
MUD........GLORIOUS MUD!!!!!

Your friendly VW salesperson......(with a passion for SFA Hiluxes)

NEED A CAR?
talk2tiaan@gmail.com
mark watson
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker

Post by mark watson »

willem i firmly believe if you are going to give your car or bakkie more power do your brakes at the same time or even before , the vented disc is far better than the solid as it can get rid of the heat quicker , ask many a hilux owner that has towed a heavy caravan going down a pass and the brakes start to fade.
mark watson
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker

Post by mark watson »

thx tiaan , i know lourens will like it , it is one of the best rn bakkies that ive seen in a while , and the interior looks so neat now with the bmw seats , full length centre console with cupholders all covered in chocolate brown to match the interior colours , and double din radio with navigation.
cprinsloo
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers

Post by cprinsloo »

mark watson wrote:thx tiaan , i know lourens will like it , it is one of the best rn bakkies that ive seen in a while , and the interior looks so neat now with the bmw seats , full length centre console with cupholders all covered in chocolate brown to match the interior colours , and double din radio with navigation.
Ha!! We just hear about it, no piccies, then it didn't happen!! :evil: :D: :evil:
Cutman
Low Range 4WD
Low Range 4WD

Post by Cutman »

Man Hierdie wa maak als die moeite werd........
Attachments
Hilux VVTI Nearly There.jpg
Hilux VVTI Nearly There.jpg (90.05 KiB) Viewed 6261 times
Cutman
Low Range 4WD
Low Range 4WD

Post by Cutman »

Motor Pic's
Attachments
Hilux Lexus.jpg
Hilux Lexus.jpg (83.1 KiB) Viewed 6260 times
Geel Kameel Hart.jpg
Geel Kameel Hart.jpg (80.85 KiB) Viewed 6260 times
Cutman
Low Range 4WD
Low Range 4WD

Post by Cutman »

Interior before the installation of the carpet
Attachments
Hilux Interior No1 Before Carpet.jpg
Hilux Interior No1 Before Carpet.jpg (56.45 KiB) Viewed 6260 times
Cutman
Low Range 4WD
Low Range 4WD

Post by Cutman »

Uit n ander oogpunt
Attachments
Hilux Interior No2.jpg
Hilux Interior No2.jpg (59.66 KiB) Viewed 6256 times
Cutman
Low Range 4WD
Low Range 4WD

Post by Cutman »

Bietjie donker maar die donker mat is in......
Attachments
Hilux Dark Interior.jpg
Hangover

Post by Hangover »

lyk baaaaaie netjies
1976 FJ45 4x4
1UZ-FE 4.0vvti
2" OME Suspension lift
1.5" Shackle lift
35" Geo MT's
Custom Bullbar
Lockright Locked rear
York OBA
20" LED bar
Nighthawk 100W spots

Dakar
Cutman
Low Range 4WD
Low Range 4WD

Post by Cutman »

BMW seats...
Attachments
BMW Seats Brown.jpg
BMW Seats Brown.jpg (50.81 KiB) Viewed 6253 times
MOFASA
Monster Truck
Monster Truck
Town: Kempton Park
Vehicle: 1998 JEEP XJ 4.0............ 4 inch lift.... more mods to follow............ Old vehicle was MOFASA
Club VHF Licence: X119

Post by MOFASA »

Very nice... :thumbup: :thumbup:
Do you have the drawings for that center consol you built??
Live Life in the FAST lane....
Forget the past, Embrace the FUTURE!!!!
To 4x4 or not to 4x4 thats the question....
IT'S A JEEP :yahoo: ..... You wouldn't understand....
ImageImageImage[rimg=206x128]
Cutman
Low Range 4WD
Low Range 4WD

Post by Cutman »

Al wat ek kan se is ek is baie happy, hier en daar moet n paar klein goedjies gedoen word..... maar overall is dit 'n fantastiese conversion.... Op die highway moet jy net die swaarte van jou voet check want sy wil net hardloop...... Sover geen heat issues nie, daai custom 740 radiator hou als binne perke sover..... sal net weer met die volgende Nelspruit trippie my trailer saamsleep deur schoemanskloof en dan kyk wat gebeur..........

Ek wil net byvoeg dat Mark se werk uitstekend is en ek sal hom enigetyd aan iemand aanbeveel
Cutman
Low Range 4WD
Low Range 4WD

Post by Cutman »

Mofasa

The console was built by Mark and came out quite well.....
Cutman
Low Range 4WD
Low Range 4WD

Post by Cutman »

En NEE mr Prinsloo hy het nie stukkend gestaan nie...... :twisted: :twisted: :twisted: LOL...... Ek geniet dit te veel op hierdie staduim, staan amper nie stil nie, Ek moes eintlik die kameel laasweek al terug gevat het na Mark toe vir die laaste paar dingetjies maar ek het nie want ek travel te lekker..... Was actually in jou valley die naweek van die sesde en sy het haar uitsonderlik gedra..... :yahoo: :yahoo: :yahoo:
cprinsloo
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers

Post by cprinsloo »

Cutman wrote:En NEE mr Prinsloo hy het nie stukkend gestaan nie...... :twisted: :twisted: :twisted: LOL...... Ek geniet dit te veel op hierdie staduim, staan amper nie stil nie, Ek moes eintlik die kameel laasweek al terug gevat het na Mark toe vir die laaste paar dingetjies maar ek het nie want ek travel te lekker..... Was actually in jou valley die naweek van die sesde en sy het haar uitsonderlik gedra..... :yahoo: :yahoo: :yahoo:
Jaaa, ons almal weet jy skuur nou net gat!!! :lol: :lol: Dit lyk bevange! Ek moet seker nie vra wat is die brandstof verbruik op hierdie stadium nie!! As jy weer hier is moet ons bietjie bymekaar kom en 'n koue ene vat! Sal daai wa bietjie nader wil beskou.

Geniet!!
cprinsloo
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers

Post by cprinsloo »

O ja, nog iets: weet jy watter 4 spd box jy in het? Die 340 se 1ste is so 'n bietjie sterker as die 341 s'n. Enige issues met wegtrek teen skuinstes of erg off-road?

Bly jy's terug op die lug.
TheoM
Low Range 4WD
Low Range 4WD

Post by TheoM »

Congrats Lourens !! :celebrate:

Nice work, once again Mark ! :cooldude:
mark watson
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker

Post by mark watson »

thx theo
Spyker 2

Post by Spyker 2 »

Voorwaar 'n lorrie om op trots te wees, baie geluk Lourens, mag julle twee baie genotvolle grondpad km's kafdraf met jou swaar regter voet en al.
Mark, you're a machine boet. Like they say in afrikaans : jy mag maar.
Lourens wat van road to hell volgende jaar april ? sien nog nie jou naam op die lys nie !

Return to “Engine conversions (Lexus/7M-GE/3RZ-FE etc)”