7M GE Engin in my Hilux

Post questions, advice and pictures of Engine conversions here
Post Reply
Schreiej
High Range 2WD
High Range 2WD
Posts: 11
Joined: Sun Apr 20, 2008 8:45 pm
Town: Carolina South Africa
Vehicle: Toyota Hilux 4x4
Real Name: slaai

7M GE Engin in my Hilux

Post by Schreiej »

Ek het n 7M GE in my Hilux maar word warm as ek sleep of as ek agter n vragmotor ry.Wat kan ek doen om die probleem op te los.Kan iemand my van inligting voorsien
Last edited by Schreiej on Sat Jul 26, 2008 11:39 pm, edited 1 time in total.
BenHur
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 5906
Joined: Fri May 18, 2007 7:12 pm
Town: Pretoria
Vehicle: '96 D/C Raider
Real Name: Bennie
Location: Doornpoort

Re: 7M GE Engin in my Hilux

Post by BenHur »

Watse radiator het jy in, watse fan en het jy aircon?
Schreiej
High Range 2WD
High Range 2WD
Posts: 11
Joined: Sun Apr 20, 2008 8:45 pm
Town: Carolina South Africa
Vehicle: Toyota Hilux 4x4
Real Name: slaai

Re: 7M GE Engin in my Hilux

Post by Schreiej »

BenHur wrote:Watse radiator het jy in, watse fan en het jy aircon?
Geen Aircon , twee van die elektriese fans wat ek by Midas gekoop het en n Isuzu 280 diesel radiator
BenHur
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 5906
Joined: Fri May 18, 2007 7:12 pm
Town: Pretoria
Vehicle: '96 D/C Raider
Real Name: Bennie
Location: Doornpoort

Re: 7M GE Engin in my Hilux

Post by BenHur »

EK het ook 'n 280 DT Radiator en hy is net net te min om altyd effektief te werk, hy het geen toloransie vir anige afwykings nie, dus hoekom jy sulke probleme het. Myne het weer warm geword met die aircon aan of as ek gesleep het.

Al die ouens wie se voertuie ek nou al gesien het wat sukselvol koud bly het BMW 740i radiators in, maar ju sal so ietwat moet sny aan die cradle want hy is breed.
User avatar
blom
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1014
Joined: Mon May 12, 2008 11:44 am
Town: Landrovia
Vehicle: xj jeep & SERIES 3 & Isuzu KB 300 Dtec DC
Real Name: Blom
Location: Landrovia
Contact:

Re: 7M GE Engin in my Hilux

Post by blom »

Koop net die core van die bmw en laat tanks maak wat dikker is maar wat pas, Dit werk op die einde dieselfde prys uit.
Hoe meer water jy in jou tenks kry hoe beter! Onthou die conversion sneuwel as hy warem word !
Kyk ook maar na jou spots en jou bumper ens dit kan dalk jou airflow belemmer
Onder jou enjin moet jy ook probeer om die splashplate terug te sit of soveel moontlik van hom, DIE ou het twee doelle
1 splash plate
2 airflow deur jou radiator ? Hoor ek jou se Jip as jy mooi kyk sal jy sien die plaat maak saam die bonnet "airofoil" en genereer 'n laedruk in die enjinkompartement wat dan lug deur die radiator suig ook en die warem lug uit die enjin kompartement!
Nog 'n groot culprit op die 7m is die exhaust manifolds daai heaterpype moet jy beperk soveel moontlik ek weet branches is baie aantreklik maar jy SAL die prys betaal, ceramic coat of fiberwrap
Rule of thumb se warem in die dorp check die fans
warem ooppad te min airflow oor rad, te min rad
as jou enjin 3liter is het jy 3x2.5 liter water in jou verkoelings sisteem nodig.
as jy nie 'n rad kry wat dit kan hanteer nie MAAK een .
Hoop dit help
:mrgreen:
Grensvegter van LANDROVIA
User avatar
ThysdJ
Moderator
Moderator
Posts: 16587
Joined: Wed Oct 24, 2007 7:31 am
Town: Brackenfell
Vehicle: 2010 Hilux D4D 3.0 D/C 4x4
Real Name: Thys
Club VHF Licence: HC102
Location: Brackenfell
Contact:

Re: 7M GE Engin in my Hilux

Post by ThysdJ »

Op my 7M het ons 'n BMW 328 radiator gesit. Nie veel snywerk gedoen nie want hy is nie heeltemal so breed soos die 740 sinne nie. die 328 hou die 7M pragtag koel. Ek het however nog 1 klein mod gedoen. Ek het die bonnet agter met ongeveer 5 mm gelig sodat warm lug agter uit die engine-bay kan ontsnap. Veral as mens in Low Range crawl en daar nie baie koel lug voor by die grille inkom nie. Sover het ek nog geen probleme met overheating gehad nie. Nie op die lang pad nie en ook nie in die verkeer of in die bos nie.

Ons het een merske groot BMW electric fan op hom gesit, wat inskop sodra die water temp 90 grade bereik, en mens kan sien hoe drop die temp gauge sodra die fan inskop. Ek was aanvanklik skepties oor die 90 grade ding, maar dit werk reg en ek het baie vertroue in daai system soos hy nou is. :D
Thys de Jager
CEO and Refreshments Manager at Team Offroad.

2010 Hilux 3.0 D4D D/C 4x4 with GOMAD "Brood" Canopy. Tripod.
1997 Jeep Wrangler TJ 4.0 Sport. The original SFA. AGA... Gooi kole
email: thys@teamoffroad.co.za

Like Team Offroad on Facebook...
BenHur
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 5906
Joined: Fri May 18, 2007 7:12 pm
Town: Pretoria
Vehicle: '96 D/C Raider
Real Name: Bennie
Location: Doornpoort

Re: 7M GE Engin in my Hilux

Post by BenHur »

Ek het op 'n stadiom ook my bonnet agter gelig as 'n toets maar dan raak dit het nie regtig gehelp nie, ek het my net verbeel dit raak warem in die cab :?
User avatar
ThysdJ
Moderator
Moderator
Posts: 16587
Joined: Wed Oct 24, 2007 7:31 am
Town: Brackenfell
Vehicle: 2010 Hilux D4D 3.0 D/C 4x4
Real Name: Thys
Club VHF Licence: HC102
Location: Brackenfell
Contact:

Re: 7M GE Engin in my Hilux

Post by ThysdJ »

Ek kom nie agter dat die cab warmer word nie, maar dit het beslis 'n cooling effek op die motor. Dis seker maar een van daai dinge Bennie ons kan lekker lank hieroor sit en gesels in die veld onder 'n doringboom... :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Thys de Jager
CEO and Refreshments Manager at Team Offroad.

2010 Hilux 3.0 D4D D/C 4x4 with GOMAD "Brood" Canopy. Tripod.
1997 Jeep Wrangler TJ 4.0 Sport. The original SFA. AGA... Gooi kole
email: thys@teamoffroad.co.za

Like Team Offroad on Facebook...
Post Reply

Return to “Engine conversions (Lexus/7M-GE/3RZ-FE etc)”