7 M-GE Motor

Post questions, advice and pictures of Engine conversions here
Post Reply
Schreiej
High Range 2WD
High Range 2WD
Posts: 11
Joined: Sun Apr 20, 2008 8:45 pm
Town: Carolina South Africa
Vehicle: Toyota Hilux 4x4
Real Name: slaai

7 M-GE Motor

Post by Schreiej »

.Ek is teen die tyd al mooi gautengvol vir my voertuig wat warm word .Ek het so vier maande terug n 7M-GE motor ge-installer , ek het intussen die radiator wat in was vervang met n groter radiator selfde as die BMW 740 se radiator.Die voertuig het nie n aircon en het twee fans wat ek by n plaaslike onderdele plek gekoop het.Ek ek die thersostat uithaal of wat beveel julle aan.ASSEBLIEF
Dadz Toy BFI

Re: 7 M-GE Motor

Post by Dadz Toy BFI »

If you can wait till 2mrw, Thys (Kaspaas) will come online. :wink:

Kaspaas' 7MGE runs cooler than an ENGEL on steroids, he'll tell you all about his Aluminium radiator :wink:

Rich
BenHur
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 5906
Joined: Fri May 18, 2007 7:12 pm
Town: Pretoria
Vehicle: '96 D/C Raider
Real Name: Bennie
Location: Doornpoort

Re: 7 M-GE Motor

Post by BenHur »

As jou engine nog steeds warm loop met 'n 740i radiator is daar groot fout.Kry die radiator lugvloei ( watse spots - bullbar etc het jy op? Hoe lyk jou waterpomp se propeller? Nee moet glad nie die termostaat uithaal nie maak seker daar is wel nog een in.

Ander ding waarna ek sal kyk is die engine de verstelling. Te "lean" mengsel (soms ook gekoppel met te vinnige timing) kan ook 'n engine te warm laat loop.

Thys (Kaspaas) sweer ook my die bonnet spacer ding. Kry vir jou 'n hand vol washers, draai jou bonnet se boute wat hom aan die skaniere vasmaak uit, kry boute wat so 10-20 mm langer is as normaal ek sit dan so 10-20mm se washers tussen die bonnet en die skanier om die bonnet agter te lig en kyk of die ekstra lug wat daar ontsnap nie 'n verskil kan maak nie.
User avatar
ThysdJ
Moderator
Moderator
Posts: 16587
Joined: Wed Oct 24, 2007 7:31 am
Town: Brackenfell
Vehicle: 2010 Hilux D4D 3.0 D/C 4x4
Real Name: Thys
Club VHF Licence: HC102
Location: Brackenfell
Contact:

Re: 7 M-GE Motor

Post by ThysdJ »

Slaai... Ek het op jou ander thread gereageer. Om by te voeg tot daardie antwoord , ek stem saam met Bennie, check die tuning van die enjin ook. En jy hoef nie die bonnet 20mm te lig nie, net so 5 mm sal ook werk.. :shock: :twisted:

Onthou net nog 'n ding, die all-aluminium radiator is amper 2 keer so efficient as 'n gewone radiator met heat-dissipation. Ek hoop regtig jy kry jou probleme uitgesort, want 'n Hilux met 'n 7mGE is loop baie lekker..... :roll: :roll: :twisted:
Thys de Jager
CEO and Refreshments Manager at Team Offroad.

2010 Hilux 3.0 D4D D/C 4x4 with GOMAD "Brood" Canopy. Tripod.
1997 Jeep Wrangler TJ 4.0 Sport. The original SFA. AGA... Gooi kole
email: thys@teamoffroad.co.za

Like Team Offroad on Facebook...
User avatar
Hoppy
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 5784
Joined: Mon Jan 07, 2008 10:15 pm
Town: Cape Town
Vehicle: Hilux SFA & IFS
Real Name: Allan 0721291160

Re: 7 M-GE Motor

Post by Hoppy »

Maak seker jou "Top gasket" lek nie, hulle blaas nie soos ander karre dat die stoom staan nie, hulle word net warm as hulle hard werk, haal dan die top af en vervang die gasket met n staal een.

PS: Is die pype wat na die agter kant van die top toe gaan reg gekoppel?
Image
aev@iburst.co.za
The trouble with trouble is...it always starts as fun.
The most precious jewels you will ever wear around your neck is the arms of your children...
" I WOULD RATHER SIT ON THE TAILGATE OF MY HILUX WITH A BEER AND A CHOP, WATCHING A FIRE, THAN DINE IN THE BEST RESTAURANT IN TOWN "
User avatar
ThysdJ
Moderator
Moderator
Posts: 16587
Joined: Wed Oct 24, 2007 7:31 am
Town: Brackenfell
Vehicle: 2010 Hilux D4D 3.0 D/C 4x4
Real Name: Thys
Club VHF Licence: HC102
Location: Brackenfell
Contact:

Re: 7 M-GE Motor

Post by ThysdJ »

Dis reg Allan, ek onthou nou laasjaar Sept toe Kaspaas se head gasket geblaas het. Die cooling system word gepressurise en die water word uitgeblaas deur die overflow by die radiator-cap. Dit veroorsaak dat die coolant lyk soos 'n bubblebath in die radiator. :twisted: :twisted:

Wat jy ookal doen, wees net versigtig want die 7MGE hou nie van warm loop vir lang tye nie. :shock:
Thys de Jager
CEO and Refreshments Manager at Team Offroad.

2010 Hilux 3.0 D4D D/C 4x4 with GOMAD "Brood" Canopy. Tripod.
1997 Jeep Wrangler TJ 4.0 Sport. The original SFA. AGA... Gooi kole
email: thys@teamoffroad.co.za

Like Team Offroad on Facebook...
Hiluxman
High Range 2WD
High Range 2WD
Posts: 27
Joined: Wed Dec 05, 2007 3:17 pm
Town: Kyalami
Vehicle: '89 SFA DC Botswana Spec
Real Name: Arthur Burger

Re: 7 M-GE Motor

Post by Hiluxman »

Pasop vir elektiese waaiers - maak seker die goed het genog woema - die soort wat vir aircon condensers gebruik work is selde meer as 200 of 300W sterk.

Ek het Golf 1 waaier op 82 grade C thermoswitch, en daarmee saak Nissan E20 waaier op waterpomp wat die heel tyd draai.

Ek het al 'n kar trailer met kar op van Harrismith af Gauteng toe getou - geen hitte probleme nie.
'89 Hilux DC 7mge Cressida Conversion
'96 Land Cruiser GX 4.5 OME Suspension, ECB bull bar and Warn Winch
'05 Subaru Forester 2.5 XS Premium
User avatar
luxman
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 131
Joined: Wed Nov 07, 2007 5:42 pm
Town: Hartenbos
Vehicle: SFA 2.4
Real Name: Matt
Club VHF Licence: HC194

Re: 7 M-GE Motor

Post by luxman »

watse spots - bullbar etc het jy op? Hoe lyk jou waterpomp se propeller?
Kan waterpompe dan vlieg?
Luxman
ImageImage
Post Reply

Return to “Engine conversions (Lexus/7M-GE/3RZ-FE etc)”