Wollie
High Range 2WD
High Range 2WD
Town: Vereeniging
Vehicle: 94 Hilux d/c 4x4

7M-GE is heaven

Post by Wollie »

Hi guys,

Eventually!!! This conversion took 2 months and a lot of sweat, tears, swearing and ......money.

But what a lovely ride. Smooth firing, and the sound coming out of the exhaust is enough to make a Porche owner green with envy! :lol: I can't believe the amount of power and torque coming out of this motor. Compared to the original 2,2 L petrol. :cry:

It runs on a Phoenix 3D management system and a 7M-GTE CAS(little funny distributor) with tripple coil packs on top of the cam covers. :thumbup:

Can't wait to test this baby on the sand in Moz over Desember! Zavora lodge to be exact. Following us will by our new Venter bush baby offroad trailer. \\note to self: Remember to have the longrange tank fitted next week\\

Happy driving,
Wollie
Attachments
IMG_1591.jpg
Dadz Toy BFI

Re: 7M-GE is heaven

Post by Dadz Toy BFI »

Well Done Johan :D: :clap:

Tell us did you follow Kaspaas' tricks and Benhur's findings ie. under slung A/c, Alu radiator, over torqued custom head gasket etc. :?:

Please post some nice close-up peekchas :!: :wink:
ThysdJ
Town: Brackenfell
Vehicle: 2010 Hilux D4D 3.0 D/C 4x4
Club VHF Licence: HC102

Post by ThysdJ »

Welcome to the real world Wollie!! Make that sixpack sing... :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Thys de Jager
CEO and Refreshments Manager at Team Offroad.

2010 Hilux 3.0 D4D D/C 4x4 with GOMAD "Brood" Canopy. Tripod.
1997 Jeep Wrangler TJ 4.0 Sport. The original SFA. AGA... Gooi kole
email: thys@teamoffroad.co.za

Like Team Offroad on Facebook...
Wollie
High Range 2WD
High Range 2WD

Post by Wollie »

Dadz Toy BFI wrote:Well Done Johan :D: :clap:

Tell us did you follow Kaspaas' tricks and Benhur's findings ie. under slung A/c, Alu radiator, over torqued custom head gasket etc. :?:

Please post some nice close-up peekchas :!: :wink:
Yip. BMW Alu rad, but I fitted the aircon rad just behind the front bumper flat between the bullbar mountings. This is just a test but it prevents you from changing anything from underneath. Will post pics tomorrow.
pampoen
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Town: Gordons Bay
Vehicle: 2011 Hilux DC 3.0 D4D

Post by pampoen »

Hi Wollie what gearbox did you use?how much did the rad put you back?
With each replacement of parts, a car slowly becomes Chinese.
Dadz Toy BFI

Post by Dadz Toy BFI »

Wollie wrote:Yip. BMW Alu rad, but I fitted the aircon rad just behind the front bumper flat between the bullbar mountings. This is just a test but it prevents you from changing anything from underneath. Will post pics tomorrow.
Coool, that sounds like a more practical solution i.e. won't foul in long grasses :clap:

Looking forward to seeing those peekchaz :D:
BenHur
Monster Truck
Monster Truck
Town: Pretoria
Vehicle: '96 D/C Raider

Post by BenHur »

Cool Wollie

Interesting set-up you have there, at first glance the motor (covers over the top of the engine) looks like a 7M-GTE but you say its a normal aspirated 7M using wasted spark.

What is the reason for that? did you build up this motor out of different donors or did you take a 7M-GTE and removed the Turbo?

I see the motor has the throttle body direct onto the Plenum like the turbo motors and local Cressida versions of the 7M had. The 7M supra version like we buy from the engine importers has the long tubes in-between which is supposed to give extra power, but I doubt anyone with an after market ECU ever played with connecting the valve that varies the length of the tube according to RPM. That was one thing I still want to play with on mine.

One piece of advice I want to give you. A cone filter is a no no off road, so look at getting a cyclonic (original type) filter fitted before going into the dunes. :wink:

Also monitor the effect of the aircon on the engine temp when it gets hot outside. I am moving my condenser to under cab as Kaspaas' not due to space but rather heat dissipation issues. If the aircon works hard it generates a lot of heat that gets blown over the radiator and engine. Try fitting a digital water temp gauge as the meter on your dash is really not that accurate or quick to respond to fluctuations. I typically picked up a sudden rise in temperature if I was driving on the highway and turned off to a normal road without switching off the aircon 2 or so kms prior to slowing down.
ThysdJ

Post by ThysdJ »

I am interested to see where you put the aircon radiator... :idea: :idea:
Thys de Jager

Wollie
High Range 2WD
High Range 2WD

Post by Wollie »

pampoen wrote:Hi Wollie what gearbox did you use?how much did the rad put you back?
I stuck with the original gearbox. So far so good!

As for the alu rad, got it from a friend for 1K. He installed a big block Chevy V8 in his Landy, but this rad was not good enough. Works for the 7M so far. Must admit it's still early days and I did'nt get stuck in traffic yet.
Wollie
High Range 2WD
High Range 2WD

Post by Wollie »

BenHur wrote:Cool Wollie

Interesting set-up you have there, at first glance the motor (covers over the top of the engine) looks like a 7M-GTE but you say its a normal aspirated 7M using wasted spark.

What is the reason for that? did you build up this motor out of different donors or did you take a 7M-GTE and removed the Turbo?

I see the motor has the throttle body direct onto the Plenum like the turbo motors and local Cressida versions of the 7M had. The 7M supra version like we buy from the engine importers has the long tubes in-between which is supposed to give extra power, but I doubt anyone with an after market ECU ever played with connecting the valve that varies the length of the tube according to RPM. That was one thing I still want to play with on mine.

One piece of advice I want to give you. A cone filter is a no no off road, so look at getting a cyclonic (original type) filter fitted before going into the dunes. :wink:

Also monitor the effect of the aircon on the engine temp when it gets hot outside. I am moving my condenser to under cab as Kaspaas' not due to space but rather heat dissipation issues. If the aircon works hard it generates a lot of heat that gets blown over the radiator and engine. Try fitting a digital water temp gauge as the meter on your dash is really not that accurate or quick to respond to fluctuations. I typically picked up a sudden rise in temperature if I was driving on the highway and turned off to a normal road without switching off the aircon 2 or so kms prior to slowing down.
It's actually a long story. The motor I bought from Sump wat a red blooded 7M Cressida motor. The guy who fitted the motor convinced me to go for the Phoenix 3D management system. Now this system works on the wasted spark principle aka Supra turbo. So we needed to fit the coilpack of the 7M-GTE as well as the cam covers to accomodate the coil pack.

Then we needed a CAS distributor, which is merely a small pickup feedback to the management system as you all would know. Because of the new cam covers, we replaced the intake system with the Supra's, complete with air intake temp sensor and all.

Oh and the red air filter? I walked passed it in AutoZone and it looked good at the time! :D: Seriously, I am going to fit the original Donalson ASAP. Can't stand the sucking noise. Sounds like a Jetta with holes drilled in the airbox. :roll:

Bottom line, this baby screams. Got this guy Andre in Vereeniging. Knows his stuff with Dictator, Mr Turbo, you name it. Given the choice, he will fit Phoenix 3D.
Wollie
High Range 2WD
High Range 2WD

Post by Wollie »

Kaspaas wrote:I am interested to see where you put the aircon radiator... :idea: :idea:
I promised pics I know. I want to finish fitting the protection plate first, the I will post all the pics. And if it does'nt work, I will pretend I never put it there in the first place! :twisted:
Wollie
High Range 2WD
High Range 2WD

Post by Wollie »

Oh and by the way, does anyone know why it says 'low range 4x2 above my avatar? It's just not right. :cry:
Wollie
High Range 2WD
High Range 2WD

Post by Wollie »

Sorry "High Range 2WD"
Scooter
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Town: JHB
Vehicle: '94 Raider, '05 Vigo 4.0 v6

Post by Scooter »

Wollie wrote:Oh and by the way, does anyone know why it says 'low range 4x2 above my avatar? It's just not right. :cry:
Have no fear mate, it's just your rating WRT the amount of posts you have made. It will change as you make more :thumbup:
"I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure you realise that what you heard is not what I meant."
ThysdJ

Post by ThysdJ »

Wollie wrote:I want to finish fitting the protection plate first,
Okay, Wollie Wolmarans, I need to see pics of this little piece of kit as well.... if you don't mind...
Thys de Jager

BenHur
Monster Truck
Monster Truck

Post by BenHur »

Wollie wrote:Oh and by the way, does anyone know why it says 'low range 4x2 above my avatar? It's just not right. :cry:
Start posting some pictures and lots of it in separate posts and it will come right as your post count increases :D
pampoen
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Town: Gordons Bay
Vehicle: 2011 Hilux DC 3.0 D4D

Post by pampoen »

how much did the Phoenix 3D management sys put you back?
With each replacement of parts, a car slowly becomes Chinese.
Mud Dog
Town: East London
Vehicle: '90 SFA Hilux DC 4X4, Full OME, 110mm lift. Brospeed branch, 50mm ss freeflow exhaust. 30 x 9.5 Discoverer S/T's on Viper mags. L/R tank. (AWOL) '98 LTD 2.4 SFA, dual battery system. Dobinson suspension, LR tanks, 31" BF mud's.
Club VHF Licence: HC103

Post by Mud Dog »

A whole 2 weeks and still no "peetcha's" ...! This threads' gonna die man! .... and you gonna stay "High range 2WD" :lol: :lol: :lol:
When your road comes to an end ...... you need a HILUX!.

Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
2.8 d/cab SFA
Town: Boksburg
Vehicle: Yamaha R1

Post by 2.8 d/cab SFA »

:clap: very nice
John
Real Trucks Don't Have Sparkplugs!
ImageImage
ecotech
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Town: cape town
Vehicle: volkswagen tdi

Post by ecotech »

ja ne. toe ek se ek wil die diesel lump uitruk en die engine insit toe se almal vir my ek kan nie, ek het nie genoeg spasie nie, blah-blah-blah....

ek sal graag wil weet aangaande die engine mountings, die gearbox, die management system etc.....

ek wens ek kan sien wat dit als behels maar laat my maar weet asb..........
loop maar met my voete!!!!!!!!!!
bosjakkals
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Town: Harrismith
Vehicle: 97 Hilux SFA ,31 BF's, Bullbar,Warn winch, Hunting frame, 2 spare wheels, Long range tank, High lift jack, Gearmax rear locker diff, Suspension unknown but very soft)

Post by bosjakkals »

Ek het nog n "rook en kook" 3 lit in maar sal nie omgee vir die 7M motor nie. Wat is die krag verskil tussen die 7M en die 5M?
03 - Cruiser 105 GX
97 - Hilux 2.4 D/C -
05 - Pajero 3.2 DID SWB ( Ma se kar)
01-Prado 3.0 d (Gesien -Geniet - GEROL))
BenHur
Monster Truck
Monster Truck

Post by BenHur »

bosjakkals wrote:Ek het nog n "rook en kook" 3 lit in maar sal nie omgee vir die 7M motor nie. Wat is die krag verskil tussen die 7M en die 5M?
Ek ken nie figures van die 5M nie maar dis genoeg om die 5M nie die moeite werd te maak as jy nou een moet gaan koop nie, want daar is baie 7Ms beskikbaar
ThysdJ

Post by ThysdJ »

Die koste en werk verbonde daaraan om 'n 5MGE conversion te doen is feitlik dieselfde as om 'n 7MGE conversion te doen. Daarom is die 7MGE 'n baie beter opsie omdat dit baie meer krag gee vir dieselde kapitale uitleg...

Die 5MGE gee approx 110-120 KW en 229 Nm
Die 7MGE gee approx 140-150+ KW en 266 Nm

Hierdie inligting kom van wikipedia af:
http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Supra
Thys de Jager

ecotech
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker

Post by ecotech »

ok so waar is die slimkoppe op die wesrand wat al klaar die 7mge conversion gedoen het?

hoe lank vat dit en wat het ek als nodig. en ek bedoel wat "als" het ek nodig.....

ek wil die diesel uithaal en vrek gou ook. ek raak gatvol vir niks krag nie en deur my nek betaal vir diesel.....
BenHur
Monster Truck
Monster Truck

Post by BenHur »

Het jy so R30-40K wat rondlê?
ecotech
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker

Post by ecotech »

wel bennie na n paar oproepe gisteraand het ek klaar n engine management system (dicktator). ek het klaaar n auto sparky wat die bedrading in n paar uurkan doen ek het n pipe bender gereel vir die exhaust. ek het klaar n engine crane om van die diesel lump ontslae te raak en die die petrol hemel in te sit. ek werk nou huidiglik aan die bellhousing deel en dan gan ek more begin soek vir die 7mtge motor maar as ek net die 7mge kan kry ook reg. gelukkig is die knape nie baie ver van my nie so ek sal redelik vinnig n engine kry. dis die odds and ends wat my nog pla. ek gaan die motor start buite die bakkie sodra ek hom het om seker te maak die electrise del werk voor ek als indruk en dan moet begin soek na foute. ek het gese ek is serious en watch this space. 7mgte on its way to hitler..... so then i maght have to add the SS swasticka on the back for people to wonder whats under the hood......
ThysdJ

Post by ThysdJ »

koop sommer so paar stelle half-shafts ook.. jy gaan hulle darem lekker afdraai as daai turbo eers krag gee... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Thys de Jager

ecotech
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker

Post by ecotech »

sal eers sien wat ek kan kry.....sal like van die mgte maar sal seker maar moet content wees met die mge....
BenHur
Monster Truck
Monster Truck

Post by BenHur »

Kaspaas wrote:koop sommer so paar stelle half-shafts ook.. jy gaan hulle darem lekker afdraai as daai turbo eers krag gee... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
En 'n paar ekstra ratkaste wat die GTE eet hulle ook.

Martin

Maak mooi jou sommetjies. Die ECU is die cheapste gedeelte.

Se jy tel 'n motor op vir R 6K, Bellhousing flywheel en cluch fir so R 5k, Radiator fans etc R 4K Aircon R 5K Pype Kabels drade en ander Sundries R 5K Management stelsel gefit en gewire R 4KDan draai jy al klaar oor R 20-24 k. + 30% vir al daai klein onvoorsienighede Dan staan jou wa ook vir weke. Gaan jy als self doen of gaan jy nog iemand moet betaal?

So as jy wil aangaan sterkte, ek het dit al deurgemaak en glo my dit vat baaaaie tyd, geduld en moeite.

Sterkte
ecotech
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker

Post by ecotech »

En 'n paar ekstra ratkaste wat die GTE eet hulle ook.

Martin

Maak mooi jou sommetjies. Die ECU is die cheapste gedeelte.

Se jy tel 'n motor op vir R 6K, Bellhousing flywheel en cluch fir so R 5k, Radiator fans etc R 4K AIrcon R 5K Pype Kabels drade en ander Sundries R 5K Maqnagemnt stelsel gefit en gewire R 4KDan draai jy al klaar oor R 20-24 k. + 30% vir al daai klein onvoorsienighede Dan staan jou wa ook vir weke. Gaan jy als self doen of gaan jy nog iemand moet betaal?

So as jy wil aangaan sterkte, ek het dit al deurgemaak en glo my dit vat baaaaie tyd, geduld en moeite.

Sterkte[/quote]

wel ja beenie die motor kos R6500-00. bellhousing is die selfde as die cressida 5 spoed box en ek het een want ons het n cortina gedoen met n cressida box en die bellhousng moes chenge. radiator fans en aircon fans le by my friend wat hy afgehaal het van sy superboss turbo af asook n stel wat op die astra turbo was. dus no problem daar. die bedrading het ek by die dosyne vol so dis no worries en die pype is ook nie n groot probleem nie want een van ons friende het n pipe bender so pype en exhaust is sorted. die engine management syste kos my R1600-00 waar die selfde julle so R5000-00 sal kos. its knot what you know but who you know in die senario. die management system doen ons self want om met turbo opel`s te speel is n daaglikse ding vir my tjomma. o ja. ek en my buddie gaan als self doen en soos jy kan sien het ons tussen gister en vandag al klaar baie van die fine details uit gesort....
ecotech
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker

Post by ecotech »

right. eks op die regte pad. die motor gekry vir R????-?? en die regte bellhousing ook vir R???-??.....

word more afgelewer....klink soos musiek in my ore....
ToyX4
Monster Truck
Monster Truck
Town: Ottosdal
Vehicle: Rocky's

Post by ToyX4 »

ecotech wrote:right. eks op die regte pad. die motor gekry vir R????-?? en die regte bellhousing ook vir R???-??.....

word more afgelewer....klink soos musiek in my ore....
Kom nou Martin, moenie so wees nie, wees so dat ons van jou kan hou! Se wat het jy vir daai goed betaal. Ek soek ook!
ImageImage
ecotech
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker

Post by ecotech »

ok, ok, ok tog. julle is nou soos skool seuntjies.

7mge - R5500-00
7mgte - R7500-00
bellhousing - R650-00 (brand new)
gotech management system - R1600-00
high presssure feul pump - free
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ThysdJ

Post by ThysdJ »

Ek sien groot fout aankom... :shock: :shock: :shock: nou gaan jy darem lekker sukkel... :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Thys de Jager

BenHur
Monster Truck
Monster Truck

Post by BenHur »

Kaspaas wrote:Ek sien groot fout aankom... :shock: :shock: :shock: nou gaan jy darem lekker sukkel... :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Ek sien ook , R 20K conversion wat by R 40K gaan draai op die ou einde.

Soos hulle sê ondervinding kom altyd te laat. So luister na ander se ondervindings en probeer jouself 'n paar rand spaar.

No 1 Laat Arthur (hiluxman) jou vertel van R 650 bellhousings, hy en sy vriend wat altwee sulkes gebruik het, moes op die ou einde maar origional Cressida bell housings gaan soek omdat hulle clutches bly shudder het omdat die bellhousings nie mooi opgeline het nie.

No 2 Geniet dit om jou idling stable te kry met 'n Gotech. Ek dog jy sou Dicktator gebruik? Luister no na iemand wat 'n perfektly good Mr turbo uitgooi om 'n Dicktator in te sit omdat die Mr Turbo nie aan my behoefte voldoen nie. Koop van die begin af reg en dan hoef jy dit nie 2 keer te doen nie. Dicktator werk sonder Dizzy conversions na hall pick up net so op 'n 7MGE dizzy. Dictator hanteer 'n oordentlike Idle Control valve wat die RPM reguleer nie net oop en toe maak soos GoTech en Mr Turbo nie. So jou idling bly stabiel op die RPMs wat jy hom stel, nie soos die ander wat spring tussen hoog en laag met nisk inbetween nie. Dicktator het interpolasie.

Hierdie is 'n 7MGE nie 'n Uno Turbo of wat ookal jou pel ry nie, die power steering en AC pomp kill die engine idling as jy dit nie reg hanteer nie.

O ja 7MGTE gebruik waste spark coil packs nie 'n dizzy nie so jou management sustem moet wasted spark kan hanteer soos die duurder Dicktator Wasted spark ECU en gebruik 'n multi channel Ignitor wat ook duurder kos.

Dan is daar nog die issue van die 7M head gaskets ook. ignoreer dit en dan pak jou m,otor ook dalk na so 30 000 kilos op soos myne gedoen het.

Ek sê weer dink mooi hieroor voor dt te laat is en jy 'n put oopmaak wat se bodem baie diep is. Jy het laar gesê jy het nie oneindige bronne van geld nie nou wil jy so 'n duur projek aanpak. EK het ook eers gedink myne gaan R 15k kos wat ek gekwot was nou na die engine overhaul staan ek al op R 40K+ en ek is nog ver nie klaar nie.
2.8 d/cab SFA
Town: Boksburg
Vehicle: Yamaha R1

Post by 2.8 d/cab SFA »

ouch, alot to think about, :think:
John
Real Trucks Don't Have Sparkplugs!
ImageImage
ToyX4
Monster Truck
Monster Truck

Post by ToyX4 »

Ek beplan ook om vir Oupa n 7MGe in te sit. Maar ek spaar nog geld.
MAAR, ek luister en lees wat die manne te se het wat al deur dit is, soos ons eie bloubul Benhur.
Hulle het klaar skoolgeld betaal vir my ook, en die dag as ek dit doen, wil ek minimum probleme het om uit te sorteer.
ImageImage
Wollie
High Range 2WD
High Range 2WD

Post by Wollie »

Hey ouens,

Ek kom nou net terug van Inhambane in Moz. Moet se, ek het n groot kans gevat om so ver te ry met die conversion sonder om dit deeglik te toets, maar Afrika is nie n plek vir pissies nie.

Die 7M het nie een keer n hartklop gemis nie. Deur Maputu se pragtige dorps paaie en die oulike stuk pad tussen Xai Xai en Inharime.

Was ek toe nou dik die &%$# in toe ons op Zavora aankom en die strand poeliesie het die strand ry permitte beperk. Daar moet n boot agter jou trok wees. Ek wou n kajak met n tou vasmaak maar hulle het geen sin vir humor nie.

Bietjie raad vir die mense wat n 2.2 wil uithaal en n 7M insit: Ek het verwag die outjie gaan nou wegvlieg soos n hond met terpentein onder sy stert. Toe nie. Daar is baie meer krag, maar onthou die body is baie swaar. As jy niks sleep nie is dit nie n probleem nie. Ek het n offroad trailer gesleep wat saam met die water tenks seker n ton weeg. 5 km/liter petrol verbruik en die bakkie gaan sit op sy gat as jy n opdraende vat. En in Moz is die petrol R 20 per liter. :thumbdown: Die les is moenie dink jy kan saam met die ouens op die snelweg ry wat n Hilux D4-D ry nie. Hulle is n paar uur voor jou daar, maar einde van die maand moet hulle die R 7500 huurkoop paaiement betaal en jy nie. :clap:

Kom ons praat kostes op die conversion.
7M-GE motor - R 4500
Alu Radiator - R 1500
Phoenix 3D - R 4500
Aircon pomp - R 1400 ( Op die see roes hulle vas)
Labor - R 7000
Nuwe headgasket + labor R 2990 (Roes op die see)
Clutch kit R R 2600
Aircon pype + gas + installasie R 1950
Service kit - R 800
dit en dat - R 2000 :confused:
Longrange tank - R 3800 want 45 liter bring jou nie ver nie.
Elektriese petrol pomp + installasie- R 760

Dis nie waar dit eindig nie. Maar die rede hoekom ek die bakkie gekoop het in die eerste plek is die passie vir die Hilux van daai tyd. Dis die beste uitvindsel na pienk Pronutro. Punt. :thumbup:

Ek sal more fotos stuur van ons trip na Moz. Dis swaar om daar te kom, maar dis net so swaar om daar weg te gaan.

Groete,
Wollie
ThysdJ

Post by ThysdJ »

Welkom terug meneer Wolmarans, bly om te hoor jy het jou conversion goed getoets.. :thumbup: :thumbup: Sê eers gou, hy het nie warm geword nie, al sleep jy 'n treiler? Wys daar 'n paar foudies van die conversion ook asb?? :twisted: :twisted: :twisted:
Thys de Jager

Hiluxman
High Range 2WD
High Range 2WD
Town: Kyalami
Vehicle: '89 SFA DC Botswana Spec

Post by Hiluxman »

Net om te be-aam - Benhur jok nie oor die Bellhousing nie - koop genuine part by Gemini - ek en my vriend Hein moes ons s'n ruil want on cluthes wou nie stop met shudder nie, en die input shaft bearings het lekker ge-whine sodra jy die clutch trap opdat die spigots skeef gesit het.
'89 Hilux DC 7mge Cressida Conversion
'96 Land Cruiser GX 4.5 OME Suspension, ECB bull bar and Warn Winch
'05 Subaru Forester 2.5 XS Premium
BenHur
Monster Truck
Monster Truck

Post by BenHur »

Arthur

Wat het jy nou weer betaal vir 'n bellhousing?
ecotech
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker

Post by ecotech »

mense mens sal sweer ekt gese ek gaan dit oornag doen. ek werk net in sekeriteit, ek besit nie die maatskapy nie mense. ek sal sodra ek als het en die tyd het begin met die conversion. die bellhousing is nie n aftermarket part nie in elk geval. dit is die cressida se eie gearbox. die engine en box kom uit die kar uit en gan so na hitler toe. die enigste boeboe wat ek tot dusver gesien het is wat julle met die ouer lux`s het is meer spasie in die engine bay. ek gaan met n probleem sit met die radiator so ek dink nog wat om daar te doen. die motor is gestart met die ecu maar ja bennie ek luister wat jy se. die ding is my vriend werk met al die ecu`s en hy het al 2 voorgestel maar die motor gestart met die gotech. ek soek nog na die power steering pomp en ook die a/c pomp voor ek verder gaan. ek gaan eers inspring sodra als daar is en ek happy is anders bly die lux maar soos hy is.
ecotech
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker

Post by ecotech »

ek hoop daars slim koppe daar buite wat my met die een kan help? space, space and more space!!!!

i need space!!!!!!!
ecotech
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker

Post by ecotech »

:?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:

space??????????????????
Attachments
how do i do it.JPG
ToyX4
Monster Truck
Monster Truck

Post by ToyX4 »

Hoe bedoel mnr nou???

Sny bietjie aan die firewall
ImageImage
ecotech
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker

Post by ecotech »

dis nie die spasie agter wat die probleem is nie. dis voor. waar de hell gaan ek met die radiator heen???? :?: :?: :?: :?: :?: :?:
BenHur
Monster Truck
Monster Truck

Post by BenHur »

Body lift en trim die slamtray indien nodig :wink:
ThysdJ

Post by ThysdJ »

ecotech wrote:ek hoop daars slim koppe daar buite wat my met die een kan help? space, space and more space!!!!

i need space!!!!!!!
Ryobi maak sulke cool klein angle grindertjies... hulle is jou beste vriend... Sny maar bietjie hier en daar, dis mos alles vir 'n goeie doel. Dis maar waar ons ook die spasie vandaan kry, jy maak dit, jy kannie dit koop nie. Verder kan jy maar die 5-pond hammertjie nadertrek en die agterste firewall bietjie panelbeat, en dan skuif mens die enjin en gearboks so bietjie agtertoe sodat daar voor spasie kan wees vir die radiator en die fens... en as alles reg inpoas gaan jy agterkom jy het iets vergeet, dan moet alles weer uit en dan weer bietjie nip-en-tuck... :twisted: :twisted: :twisted:

Pas die sump in tussen al die crossmembers en goeters voor/onder? Ek weet nie hoe dit daar onder in lyk nie, maar dis ook iets waarna jy moet kyk. Help nie jy maak lengthwise spasie en daar is nie depthwise genoeg spasie nie. Dan sal jy maar die bonnet moet oopsny dan lyk Hitler soos 'n funny-car dragster.. :twisted: :twisted: :twisted:
Thys de Jager

ecotech
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker

Post by ecotech »

ja ja ja.

ok mense. help dan nou. was vandag op die dyna en ekt n m**rse skok gekry. lyk die figures reg? bennie help asb?

30 kzte hilux. 72kw en 26nm torque. klink nie reg vir my nie. die ou wat die dyna gedoen het se hy dink dis mar bra *a*. sien julle nou hoekom ek die motor wil uit he. ekt my 7mge gesmous en R500-00 gepocket vir n ou met n skyline wat die motor gesoek het so guess what ek is back to square one.....

met al die spasie isues het die ford v6 al na n beter en vinniger opsie gelyk. opienies??????
blom
Town: Landrovia
Vehicle: xj jeep & SERIES 3 & Isuzu KB 300 Dtec DC

Post by blom »

ford V6 ????
is jy nou jikkerig ???
:wth:
Grensvegter van LANDROVIA
BenHur
Monster Truck
Monster Truck

Post by BenHur »

fix jou ratios dan sal daai figures baie beter lyk, maar ja daai torque ene lyk glad nie reg nie
ecotech
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker

Post by ecotech »

TOYOTA HILUX 3.0 KZ-TE D/CAB 4X4 RAIDER
toyota hilux 3.0 kz-te d/cab 4x4 raider specifications
Make toyota
Model hilux
Variant 3.0 kz-te d/cab 4x4 raider
Price R 323,505
Release Date 200205
Discontinued Date 200505

Performance
Fuel Capacity 78
Fuel Consumpsion - Highway 9.74
Fuel Consumpsion - Urban 14.32
Consumption Annual Average 11.01
Fuel Type diesel
Fuel Supply electronically controlled pump, turbo
Acceleration 0-100 Final 15.5
100 to 0 Seconds 0
Quarter Mile Sprint 0
Top Speed Final 158
Power Output 85kw@3600
Torque 315nm@2000
Auto Traction Control no
Limited Slip Diff no
Towing Capacity (KG) 1290
Turning Circle (Meters) 12.2
Turns Lock to Lock 3.5

http://www.um.co.za/specifications/toyo ... 2002).aspx

so ja ek het n probleem ne. my kw is laer en my torque ook. hoe de donner kry ek dit trug of beter?
Agteros
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Vehicle: Toyota FJ Cruiser

Post by Agteros »

Is die krag op die agterwiele gemeet? Dan is die krag 72kW glad nie sleg nie - dit lyk definitief of daar 'n syfer weg is op die wringkrag syfer want 26nM is onmoontlik
2020 FJ Cruiser
1986 Hilux DC 4x4. Sold to the Boss :cooldude:
ecotech
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker

Post by ecotech »

oops slip van die vinger.......263nm torque en 72 kw.......

blom se sy krywa maak meer krag.....
3RZ
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Vehicle: 2004 Legend 35 Hilux 2.7 DC 4x4

Post by 3RZ »

Daai syfers klink heeltemal goed, gemeet op die wiele na verliese. Jou ratverhouding maak die ding dood dit help nie jy blameer die enjin se krag nie.
ToyX4
Monster Truck
Monster Truck

Post by ToyX4 »

Martin, onthou net, die syfers wat die vervaardiger gee, is die enjin se krag en wringkrag, gemeet op die flywheel (is ek reg)
Jy sal nooit die vervaardiger syfers op n dyno wat krag op jou wiele meet kry nie.

Vat nou daai geld wat jy vir daai 7M gekry het, en koop vir jou die regte diff, dan gaan jou bakkie loop soos hy moet.
ImageImage
ThysdJ

Post by ThysdJ »

ecotech wrote:met al die spasie isues het die ford v6 al na n beter en vinniger opsie gelyk. opienies??????
Jy boer al hoe verder agteruit Bra!! :twisted: :twisted: :twisted: Met die Fordjie moet jy ook maar die firewall bietjie karnuffel links agter die enjin. Vergeet nou van enjin-ombouings, maak nou jou Hitler bakkie se diff reg, smous hom en koop 'n ordintlike petrol 4x4 Hilux. :shock: :shock: :twisted: :twisted:
Thys de Jager

ecotech
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker

Post by ecotech »

ok na n moerse sukkel en vloek en swets en bloed en drank het ek als gedoen wat jy my gevra het bennie. die diff, box, propshaft ens is back to square 1. soos dit van die fabriek af kom en goeie hel. die flippen ding is n steeks donkie. useless verby. ek het minder as niks krag nie, die ding se ratte is korter as die oproepe tussen my en my ex vrou. die ding is nou n kramp in my gat. ek haat die donnerse ding nou so dat ek wonder of dit worth while is om te luister na raad. die box wat ek in gehad het is die 3000 cressida box en die diff is die d4d se diff. nou met kzte is ek vrek teleurd gestel. ag nee. nou boer ek eers agteruit
Family_Dog
Town: Klerksdorp
Vehicle: Hilux DC SFA, Hilux 2.7 DC, Hilux 2.7 SC, Prado 95 VX
Club VHF Licence: HC101

Post by Family_Dog »

Trade it in on a Nissan, or even a Datsun. Look how happy Herman is :)

-F_D

White Fang: 1999 2.7i DC Raider 4x4
Bull Dog: 1987 4Y-EFI 2.2 DC 4x4
Pra Dog: 1998 Prado VX 3.4
Hound Dog: 2000 2.7i SC 4x4

One Staffie, One Jack Russell, One Ring Neck Screecher, 17 Fish of questionable heritage

BenHur
Monster Truck
Monster Truck

Post by BenHur »

Mmm

Miskien is Eric reg, PM vir Herman Engel en maak hom 'n offer op sy Hardbody, jy kan hom kry met aluminium canopy en als, ek is seker as jy sy arm so effe twist laat hy daai ding gaan teen 'n goeie prys en dan het jy nog 'n lekker 4x4 ook met 'n petrol V6 en hy het so pas 'n nuwe locker ook gekry.

http://www.4x4community.co.za/forum/sho ... hp?t=21089

Anders kyk na Zantus se Lexus V8 Hilux dan koop jy klaar 'n wa met 'n helse gemodifyde engine vir R 80K en jy vat nie die knock van die conversion nie, en ek het gister oppad na Cassie 'n mooi Citi golf gesien vir R 24K so gebruik dan daai geld wat hy ou spend op die conversion op so 'n karretjie as jou day 2 day runner

viewtopic.php?f=7&t=4527

Return to “Engine conversions (Lexus/7M-GE/3RZ-FE etc)”