My 2.7 and Conqueror trailer - advice gents!

Discuss anything here as long as it is clean. Having a hard time with your Skoonma, tell us about it here, or discuss the Rugby. Whatever you feel like talking about.
Post Reply
User avatar
Strassie
High Range 2WD
High Range 2WD
Posts: 25
Joined: Sun Aug 29, 2010 6:31 pm
Town: Pretoria
Vehicle: Toyota Hilux 4.0l 4x4 d/c
Real Name: Eben
Location: Pta

My 2.7 and Conqueror trailer - advice gents!

Post by Strassie »

Hi there all.

I'm thinking of acquiring a Conqueror Supra 2 trailer. I own a 2700i d/c. Please give me your thoughts on this trailer ito use, reliability, functionality value etc. as well as my vehicle's capabilities in towing this bulk - I'm a novice in the towing department...

Looking forward to your advice!

Thanks dudes!

Eben
Attachments
Supra444.jpg
Supra444.jpg (51.7 KiB) Viewed 2759 times
User avatar
Niel
Moderator
Moderator
Posts: 7372
Joined: Sun Jul 15, 2007 10:07 pm
Town: Cape Town
Vehicle: 2014, DC, D4D 3.0, 4x4
Real Name: Niel
Location: Bellville
Contact:

Re: My 2.7 and Conqueror trailer - advice gents!

Post by Niel »

I have never towed this particular trailer but the 2.7 should have no problem towing it. Saw a KZ and 2X 2.7’s tow them in KTFP.Might have been the previous model - saw them 2 years ago.
Tjokkie
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 247
Joined: Wed Oct 29, 2008 2:21 pm
Town: Heidelberg GP
Vehicle: 2011 Hilux D4D D/C 4x4 (no mods...yet), Hilux 3.0 KZTE D/C 4x4 with minor mods
Real Name: Rikus
Location: Heidelberg GP

Re: My 2.7 and Conqueror trailer - advice gents!

Post by Tjokkie »

Firstly some background:

1) I live in Heidelberg some 3km form Conqueror's factory
2) I owned a Conqueror Conquest (for a formidable 6 months)...did 1 trip and was dissapointed
3) I will never buy a Conqueror product again...totally overpriced, poor quality control, even worse service (from the FACTORY itself)
4) Know of too many customer returns and complaints especially on product distributed in the local market. Apparently the export market (to USA and Australia) is taking priority now

Personally, I would rather look at the Jurgens XT trailer range as they are more cost effective and lighter to operate

Just my 2c worth
OOOOMS
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Posts: 19468
Joined: Tue Jul 16, 2013 7:09 am

Re: My 2.7 and Conqueror trailer - advice gents!

Post by OOOOMS »

Eben, sorry can't comment on the trailer, however they seem quite popular.

Your 2.7 should manage, however the 4 cylinder does not like much being towed behind it. Your consumption will go for a ball ....

What is the weight of the trailer you anticipate towing?
User avatar
Niel
Moderator
Moderator
Posts: 7372
Joined: Sun Jul 15, 2007 10:07 pm
Town: Cape Town
Vehicle: 2014, DC, D4D 3.0, 4x4
Real Name: Niel
Location: Bellville
Contact:

Re: My 2.7 and Conqueror trailer - advice gents!

Post by Niel »

Tjokkie wrote: I live in Heidelberg some 3km form Conqueror's factory
Pitty jy bly nie so naby aan Echo se winkel nie - ek soek so n paar ietems sonder die heavy transport bill :mrgreen:
Tjokkie wrote:I will never buy a Conqueror product again...totally overpriced, poor quality control, even worse service (from the FACTORY itself)
Daar was al vele post op die 4x4 community forum oor dieselfde swak gehalte .... ek sien daar is hoeka weer een aan die opbou oor Echo se swak kliente diens op dieselfde forum
:silent:
Tjokkie wrote: I would rather look at the Jurgens XT trailer
Die Jurgens reeks veral die XT 140 is (leeg) 600 kg so dis n heavy trailer en dan het jy net access van die kant af nie behalwe waar die fridges staan. Die lid is swaar en met n tent op sal vroulief miskien sukkel.
OOOOMS wrote:however the 4 cylinder does not like much being towed behind it. Your consumption will go for a ball ....
stem
User avatar
KPC
High Range 4WD
High Range 4WD
Posts: 53
Joined: Tue Jan 18, 2011 9:20 am
Town: Krugersdorp
Vehicle: 3.0 d4d d/c
Real Name: Clint

Re: My 2.7 and Conqueror trailer - advice gents!

Post by KPC »

Eben, Besides the feul consumption on your vehicle, the 2.7 does not like uphills and towing. Your 2.7 is very capible for towing.

I bought a conqueror trailer comfort last year and have had no joy with the trailer.
Bad quality workmanship, no quality control, bad service.
If I must start to give the list of endless problems I will be typing for two days. To cut this short don't buy one.
Look at echo or Afrispoor trailers. If you like to struggle buy a conqueror.
Image
User avatar
Borntofish
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 996
Joined: Fri Mar 07, 2008 7:41 am
Town: Johannesburg
Vehicle: Hilux 86
Real Name: Werner

Re: My 2.7 and Conqueror trailer - advice gents!

Post by Borntofish »

So die ideale kombinasie is dan 'n Landy met 'n Conqueror trailer. Maar om terug te kom na die posts toe. In los sand soos in Mosambiek is dit 'n pyn om so groot en swaar treiler teen die duine uit te kry.

Probeer als op die Bakkie kry!
User avatar
Niel
Moderator
Moderator
Posts: 7372
Joined: Sun Jul 15, 2007 10:07 pm
Town: Cape Town
Vehicle: 2014, DC, D4D 3.0, 4x4
Real Name: Niel
Location: Bellville
Contact:

Re: My 2.7 and Conqueror trailer - advice gents!

Post by Niel »

Echo is not without floors
User avatar
Calbro2
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 294
Joined: Wed Dec 29, 2010 9:17 am
Town: Alberton
Vehicle: Toyota Hilux
Real Name: Corne

Re: My 2.7 and Conqueror trailer - advice gents!

Post by Calbro2 »

Hi Eben,bel vir Paul by http://www.decleortrailers.co.za" onclick="window.open(this.href);return false; , Jy kan vir hom se presies wat jy wil he,wat jy wil spandeer en hy bou hom vir jou. hulle werk is ven Baie goeie gehalte en hoe standaarde!!!

Hulle is in Alrode(Alberton) so 80km van Pretoria af!!
Hilux=Masjien
OOOOMS
Top Web Wheeler
Top Web Wheeler
Posts: 19468
Joined: Tue Jul 16, 2013 7:09 am

Re: My 2.7 and Conqueror trailer - advice gents!

Post by OOOOMS »

Borntofish wrote:So die ideale kombinasie is dan 'n Landy met 'n Conqueror trailer. Maar om terug te kom na die posts toe. In los sand soos in Mosambiek is dit 'n pyn om so groot en swaar treiler teen die duine uit te kry.

Probeer als op die Bakkie kry!
:lol: :lol: :lol:
User avatar
maniebrandweer
High Range 4WD
High Range 4WD
Posts: 97
Joined: Wed Aug 26, 2009 7:38 am
Town: Centurion
Vehicle: "ALPHA-MALE" Hilux 2700i DC 4X4
Real Name: Manie

Re: My 2.7 and Conqueror trailer - advice gents!

Post by maniebrandweer »

Eben ek was twee jaar terug in jou posisie, en het baie navorsing gedoen oor trailers. Ek ry self die 2.7 lux en sleep 4x4 trailer wat ek laat bou het. Hierdie is nie iets om oor te praat sommer oor die forum nie. Jy is welkom om met my te kom praat, dan gesels ons oor my struikel blokke en waarna jy moet kyk. Wat ek wel kan se is, as jy Conqueror wil gaan moet jy ander sleep ding kry. Die 2.7 hou nie van daardie gewig nie. Maar goeie nuus daar is opsies. Kom gesels met my, en as jy nie haastig is nie, dan gaan dit jou baie goedkoper uit werk.
"ALPHA-MALE"
Image
"LEGEND I am your FATHER"
Uys
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 174
Joined: Tue Mar 03, 2009 11:42 am
Town: Pretoria
Vehicle: 2008 D4-d Fortuner
Real Name: Uys

Re: My 2.7 and Conqueror trailer - advice gents!

Post by Uys »

Eben.

Die 2.7 sal die Supra lekker sleep, maar verwag maar 'n drop in brandstof verbruik!

EK het 'n Conquest en dink Conqueror is "the way to go". Ons kom uit Namibie oor Des en die klippe het hom lekker stukkend geslaan - veral die chassis. Dit het my 'n uur gevat om die hele voorkant vand ie chassis af te haal sodat ek dit kan sandblast en galvanise. Enige gesweisde chasis/bak, is jy geskroef, hoe maak jy daai reg? Dieselfe as jy hom stamp - bout net nuwe panele in!

Maar vertel meer wat jy met die Supra wil doen, toer of lank kamp? Hoeveel mense?
_____________________________________
Uys van Rooyen
uys@stofpad4x4.co.za
User avatar
george
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 6565
Joined: Wed May 23, 2007 11:16 am
Town: Velddrif
Vehicle: Triton 3.5l V6
Real Name: George
Club VHF Licence: HC107
Location: Velddrif
Contact:

Re: My 2.7 and Conqueror trailer - advice gents!

Post by george »

Ek het die naweek weer een van die gesien http://www.missiontrailers.co.za/index.php/gallery
Lyk baie goed.
Die 2.7 sleep heel goed.Jou petrol gaan meer wees,maar dink so daar aan.Jy kan die heel dag deur lekker dik sand sleep en jy hoef nie te worry dat jy 'n top kraak of turbo breek nie :blackeye:
"The World is a book, and those who do not travel read only a page.-Saint Augustine"
User avatar
Strassie
High Range 2WD
High Range 2WD
Posts: 25
Joined: Sun Aug 29, 2010 6:31 pm
Town: Pretoria
Vehicle: Toyota Hilux 4.0l 4x4 d/c
Real Name: Eben
Location: Pta

Re: My 2.7 and Conqueror trailer - advice gents!

Post by Strassie »

Thanks for all the advice!

Must say, some of you guys sound very angry with Conqueror! But thanks, your advice is vital!

I have the trailer in mind, seeing that I go camping at least once a month - not necessarily in the bush - and try to venture North at least 2 times a year. I can fit all my luggage and equipment in the bakkie - we are only 2 people (for now anyway) - but I like the efficiency of an offroad trailer! It makes camping life very easy...

As for towing - I dont mind and increase in consumption, surely it can be expected with any car. The bakkie will essentially be empty if I tow a big trailer, that might help a little. A rooftop tent is not for me, too much of a hassle when you have to move about with the car.

I'm checking out some other brands.

My plan is to hire a Supra 2 for an upcoming wekkend and checking it out. Will give you my feedback!
User avatar
Strassie
High Range 2WD
High Range 2WD
Posts: 25
Joined: Sun Aug 29, 2010 6:31 pm
Town: Pretoria
Vehicle: Toyota Hilux 4.0l 4x4 d/c
Real Name: Eben
Location: Pta

Re: My 2.7 and Conqueror trailer - advice gents!

Post by Strassie »

oh yes, the supra is around 880kg dry...
User avatar
maniebrandweer
High Range 4WD
High Range 4WD
Posts: 97
Joined: Wed Aug 26, 2009 7:38 am
Town: Centurion
Vehicle: "ALPHA-MALE" Hilux 2700i DC 4X4
Real Name: Manie

Re: My 2.7 and Conqueror trailer - advice gents!

Post by maniebrandweer »

Eben mooi gedink om een eers te huur. Ek persoonlik dink die enigte trailer wat vir my werk is een wat ek self ontwerp en bou na my behoeftes. as jy nie van rooftop hou nie gaan dit jou nog goed koper kos. Jy is welkom om met my te kom gesels. Ek kan jou aan 'n bilike man voorstel as jy besluit om jou eie te bou.
"ALPHA-MALE"
Image
"LEGEND I am your FATHER"
chopper

Re: My 2.7 and Conqueror trailer - advice gents!

Post by chopper »

Ek't so 3 jaar terug 'n mooi 2de-handse (2004) Echo 3 (4x4) waentjie gekoop en is in 2008 met hom (agter 'n Landy nogal - het toe nog nie 'n Toyota trokkie gehad nie!) deur die Limpopo by Pafuri, al langs die Moz/Zim grens op tot neffens die Save Rivier en daarvandaan kortpad gevat Vilanculos toe. Ek was baie beindruk met hom, ons het 22 mense se rantsoene saamkarwei en ek het nog 2 batterye ook in hom gehad
Ek het hom nog nie agter die Surf gehaak nie - op daardie tipe roete en terrein sal hy moontlik beter doen agter 'n Cruiser?
User avatar
werner1
High Range 4WD
High Range 4WD
Posts: 30
Joined: Thu May 20, 2010 4:17 pm
Town: White River
Vehicle: Toyota Hilux 2.7i 4x4 DC
Real Name: Werner

Re: My 2.7 and Conqueror trailer - advice gents!

Post by werner1 »

Ek het die 1ste generasie supra. Het geen probleme met hom nie. Hy is wel swaar so in die omgewing van 1600kg droog, dis wat op die lisensie skyf staan.
eending wat ek sal sê hulle totaalenal n blaps mee gemaak het is die hak en die nood rem stelsel wat maar met n dun draad vas gemaak is aan die groot rem kabel. My trailer het vir my weg gehardloop eendag en teen n boom tot stilstand gekom met geen skade nie.
Ek het ook die 2.7i dc 4x4 en hy sleep die trailer mooi. As ons die trailer gaan was na n kamp naweek sleep ek hom ook oor n lekker 4x4 bult uit na die agterkant van my huis en die 2.7 maak dit.
As jou raadf kan gee maak verseker seker dat as jy hom sleep dat hy reguit en uit gelevel is anders is dit n nagmerie om hom te sleep.
Werner
User avatar
maniebrandweer
High Range 4WD
High Range 4WD
Posts: 97
Joined: Wed Aug 26, 2009 7:38 am
Town: Centurion
Vehicle: "ALPHA-MALE" Hilux 2700i DC 4X4
Real Name: Manie

Re: My 2.7 and Conqueror trailer - advice gents!

Post by maniebrandweer »

Jip hy moet in dieselfde spoor loop! Wees geduldig met die 2.7, niks verkeerd om Jozini se paste in tweede met 3000 revs uit te ry nie. Jy kom by dieselfde bestemming uit, en jy het meer van die omgewing gesien. :dance1:
"ALPHA-MALE"
Image
"LEGEND I am your FATHER"
GERHARD HARMSE
Newbie
Posts: 2
Joined: Tue Feb 01, 2011 1:00 pm

Re: My 2.7 and Conqueror trailer - advice gents!

Post by GERHARD HARMSE »

Goeie dag aan almal :yahoo:

My naam is Gerhard Harmse en ek is die na-verkope diens bestuurder hier by Mega Manufacturers, die vervaardigers van Conqueror off-road Campers. Ek het opgemerk dat daar n paar ongelukkige persone op die forum is met betrekking tot sekere van ons produkte sowel as die diens wat hulle ontvang het.Ons het die afgelope tyd ons kwaliteits proses intensief op gegradeer en ek wil graag van die geleentheid gebruik maak om manne soos Rikus en Clint te nooi om my te kontak sodat ons hulle deur ons fabriek kan neem en bekend te maak met ons produksie en ons kwaliteits proses, Rikus bly glo net om die hoek. In die selfde asem wil ek graag aan enige lid of leser van die Hilux Forum die selfde geleentheid bied, ons deure staan oop. My persoonlike selfoon nommer is 0842064452, kontak my gerus.

Conqueror groete

Gerhard :thumbup:
User avatar
Stef
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 3125
Joined: Mon Jan 25, 2010 12:54 pm
Town: Pretoria
Vehicle: '98 LTD
Real Name: Stefan
Club VHF Licence: X107

Re: My 2.7 and Conqueror trailer - advice gents!

Post by Stef »

Mooi so Gerhard...ek hou daarvan as besighede daai houding het maw bereid om foute/verhoudinge reg te maak :thumbup:
GERHARD HARMSE
Newbie
Posts: 2
Joined: Tue Feb 01, 2011 1:00 pm

Re: My 2.7 and Conqueror trailer - advice gents!

Post by GERHARD HARMSE »

werner1 wrote:Ek het die 1ste generasie supra. Het geen probleme met hom nie. Hy is wel swaar so in die omgewing van 1600kg droog, dis wat op die lisensie skyf staan.
eending wat ek sal sê hulle totaalenal n blaps mee gemaak het is die hak en die nood rem stelsel wat maar met n dun draad vas gemaak is aan die groot rem kabel. My trailer het vir my weg gehardloop eendag en teen n boom tot stilstand gekom met geen skade nie.
Ek het ook die 2.7i dc 4x4 en hy sleep die trailer mooi. As ons die trailer gaan was na n kamp naweek sleep ek hom ook oor n lekker 4x4 bult uit na die agterkant van my huis en die 2.7 maak dit.
As jou raadf kan gee maak verseker seker dat as jy hom sleep dat hy reguit en uit gelevel is anders is dit n nagmerie om hom te sleep.
Werner
Middag Werner

Die 1600kg is " GROSS VEHICLE MASS" m.a.w die gewig wat die wa wettiglik kan dra, daar is n 2.5 ton as geinstaleer en die droe gewig is 550kg. Die "dun kabel" is so ontwerp deur Alko trailco in Duitsland met n doel. In die rare geval dat die wa sou afhaak ruk die dun kabel die handrem op en breek dan af sodat die trailor nie saam gesleep word todat dit moontlik rol nie, die wa kom dan self tot stilstand.

Groete

Gerhard :razz:
Post Reply

Return to “Open Discussion”