Ry met 4x4 Hi of nie?
- Sliver
- High Range 4WD
- Posts: 45
- Joined: Wed Nov 03, 2010 11:47 am
- Town: Windhoek
- Vehicle: HiluxVigo Smartcab D4D 4x4
- Real Name: Werner
Ry met 4x4 Hi of nie?
Ek het die afgelope naweek vir die eerste keer in 'n lang tyd grondpad gery met my Hilux sonder dat hy gewig gedra het.Ek het onmiddelik gemerk dat die voertuig baie losser op die pad was.Ons grondpaaie in Namibia is in goeie toestand en ons kan maklik met veiligheid 120km/h en vinniger ry.Die vraag is,tot op watter spoed kan my Hilux(Toyota Vigo Smartcab D4D) in 4x4 gery word,en is dit nie nadelig vir die ratkas op langer afstande nie.Ek het so min of meer 560 km ver gery.
Gee raad asb!
Gee raad asb!
-
- Monster Truck
- Posts: 7249
- Joined: Fri Oct 12, 2007 2:38 pm
- Town: Cape Town
- Vehicle: Honda Jazz
- Real Name: Bretton
- Location: Brackenfell
Re: Ry met 4x4 Hi of nie?
Hi Werner, I speak under correction from the very smart okes, but I don't think speed is a problem in H4 , as long as your front driveshafts/prop are nicely balanced. Obviously road surface conditions dictate safe travelling speeds, not forgetting local enforced speed limits. I know that Nam probably has some best gravel roads in the world, some(actually many) in better nick then SA's tarred roads. The only time I've heard guys having to travel slow(80km/h max), is when there's an auto locker installed in the front diff, which affects steering weight heavily.
- CasKru
- Moderator
- Posts: 23956
- Joined: Tue Dec 04, 2007 11:52 am
- Town: Benoni
- Vehicle: '94 Hilux Raider 2.4i (22RE) DC 4x4
- Real Name: Cassie
- Club VHF Licence: B15
- Location: Rynfield
Re: Ry met 4x4 Hi of nie?
Sover my kennis strek kan jy sover jy wil en solank jy wil in 4H ry solank jy nie op 'n geseëlde valk ry nie.
Dit is ook in elk geval baie veiliger om in 4H te ry op grondpad en alhoewel dit nie altyd prakties moontlik is nie, is dit 'n baie goeie idee om die bakkie se banddruk te laat sak
Dit is ook in elk geval baie veiliger om in 4H te ry op grondpad en alhoewel dit nie altyd prakties moontlik is nie, is dit 'n baie goeie idee om die bakkie se banddruk te laat sak
To God be the glory
- Black Sam
- LR4WD, Lockers, Crawler Gears
- Posts: 1074
- Joined: Fri May 20, 2011 5:56 pm
- Town: Mtunzini
- Vehicle: Nissan Navara Pro 4x
- Real Name: Gerrie
Re: Ry met 4x4 Hi of nie?
Ek ry altyd in 4H op 'n grondpad, jy het baie beter traksie en veral op die sinkplaat gedeeltes gooi die bakkie nie sy alie uit nie, ek het nog geen probleme ondervind nie.
Ry hom en geniet dit..
Ry hom en geniet dit..
"LIFE'S A JOURNEY, ENJOY THE RIDE"
"WHERE THERE'S A 4X4....... THERE'S A WAY" .
"LEXUS - THE PURSUIT OF PERFECTION"
"WHERE THERE'S A 4X4....... THERE'S A WAY" .
"LEXUS - THE PURSUIT OF PERFECTION"
- ThysdJ
- Moderator
- Posts: 16587
- Joined: Wed Oct 24, 2007 7:31 am
- Town: Brackenfell
- Vehicle: 2010 Hilux D4D 3.0 D/C 4x4
- Real Name: Thys
- Club VHF Licence: HC102
- Location: Brackenfell
- Contact:
Re: Ry met 4x4 Hi of nie?
Die kombinasie van laer banddruk en 4H maak die voertuig ongelooflik stabiel. Ek ry altyd so.
Thys de Jager
CEO and Refreshments Manager at Team Offroad.
2010 Hilux 3.0 D4D D/C 4x4 with GOMAD "Brood" Canopy. Tripod.
1997 Jeep Wrangler TJ 4.0 Sport. The original SFA. AGA... Gooi kole
email: thys@teamoffroad.co.za
Like Team Offroad on Facebook...
CEO and Refreshments Manager at Team Offroad.
2010 Hilux 3.0 D4D D/C 4x4 with GOMAD "Brood" Canopy. Tripod.
1997 Jeep Wrangler TJ 4.0 Sport. The original SFA. AGA... Gooi kole
email: thys@teamoffroad.co.za
Like Team Offroad on Facebook...
- Royco
- LR4WD, Lockers, Crawler Gears
- Posts: 1149
- Joined: Sun Apr 12, 2009 7:50 pm
- Town: Stellenbosch
- Vehicle: '09 D4D 3.0 Raider 4x4 D/Cab
- Real Name: Roy
- Club VHF Licence: X88
Re: Ry met 4x4 Hi of nie?
Maar nou vir 'n ander vraag... as jou banddruk laer is, moet jy dan nie stadiger ry nie?CasKru wrote:Sover my kennis strek kan jy sover jy wil en solank jy wil in 4H ry solank jy nie op 'n geseëlde valk ry nie.
Dit is ook in elk geval baie veiliger om in 4H te ry op grondpad en alhoewel dit nie altyd prakties moontlik is nie, is dit 'n baie goeie idee om die bakkie se banddruk te laat sak
- CasKru
- Moderator
- Posts: 23956
- Joined: Tue Dec 04, 2007 11:52 am
- Town: Benoni
- Vehicle: '94 Hilux Raider 2.4i (22RE) DC 4x4
- Real Name: Cassie
- Club VHF Licence: B15
- Location: Rynfield
Re: Ry met 4x4 Hi of nie?
Nie so ver dat hy onstabiel raak nie. Ek ry baie keer my bande op 1.5 vir lang afstande sonder issue. Ek se nie dit moet so laag wees nie. Dit hang van die oppervlakte afRoyco wrote:Maar nou vir 'n ander vraag... as jou banddruk laer is, moet jy dan nie stadiger ry nie?CasKru wrote:Sover my kennis strek kan jy sover jy wil en solank jy wil in 4H ry solank jy nie op 'n geseëlde valk ry nie.
Dit is ook in elk geval baie veiliger om in 4H te ry op grondpad en alhoewel dit nie altyd prakties moontlik is nie, is dit 'n baie goeie idee om die bakkie se banddruk te laat sak
To God be the glory
- Mud Dog
- Moderator
- Posts: 29857
- Joined: Tue Apr 29, 2008 2:18 am
- Town: East London
- Vehicle: '90 SFA Hilux DC 4X4, Full OME, 110mm lift. Brospeed branch, 50mm ss freeflow exhaust. 30 x 9.5 Discoverer S/T's on Viper mags. L/R tank. (AWOL) '98 LTD 2.4 SFA, dual battery system. Dobinson suspension, LR tanks, 31" BF mud's.
- Real Name: Andy
- Club VHF Licence: HC103
Re: Ry met 4x4 Hi of nie?
Also mostly use H4 on gravel roads, and yes, usually drop the tyre pressure a little. All about traction, a softer tyre will absorb shock whilst a hard one will bounce, so the softer one will remain in conntact wiith the surface far better.
Using H4 also assists with braking, especially on the older models (like mine) that don't have ABS. Normally most of the braking is done by the front wheels, and this holds true especially on tar, but on loose gravel there is not enough traction to provide the necessary grip and the front will start to skid first ... very dangerous as you loose most steering control in such an event. However, in H4 (no difflock, which is not recommended on gravel at speed) the sum of rotation of the two front wheels is locked to equal the sum of rotation of the two rear wheels, so when you brake, the braking force of the front assists and is equalised with the rear. This greatly enhances and stabilizes braking ability. In fact braking distance can be less than two thirds the distance than without H4.
In general, safer driving all around.
Using H4 also assists with braking, especially on the older models (like mine) that don't have ABS. Normally most of the braking is done by the front wheels, and this holds true especially on tar, but on loose gravel there is not enough traction to provide the necessary grip and the front will start to skid first ... very dangerous as you loose most steering control in such an event. However, in H4 (no difflock, which is not recommended on gravel at speed) the sum of rotation of the two front wheels is locked to equal the sum of rotation of the two rear wheels, so when you brake, the braking force of the front assists and is equalised with the rear. This greatly enhances and stabilizes braking ability. In fact braking distance can be less than two thirds the distance than without H4.
In general, safer driving all around.
When your road comes to an end ...... you need a HILUX!.
Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
- KOBUSL
- Monster Truck
- Posts: 2044
- Joined: Sat Jul 19, 2008 2:12 pm
- Town: WOLSELEY
- Vehicle: '96 HILUX 2.8 HILUX DC 3i BMW 540 RANCHERO UTE 4 Li
- Real Name: KOBUS
Re: Ry met 4x4 Hi of nie?
'skuus vir die dom vraag : wat is 'n geseelde valk ?CasKru wrote:Sover my kennis strek kan jy sover jy wil en solank jy wil in 4H ry solank jy nie op 'n geseelde valk ry nie.
Dit is ook in elk geval baie veiliger om in 4H te ry op grondpad en alhoewel dit nie altyd prakties moontlik is nie, is dit 'n baie goeie idee om die bakkie se banddruk te laat sak
Word te vinnig oud en te stadig wys.
- Mud Dog
- Moderator
- Posts: 29857
- Joined: Tue Apr 29, 2008 2:18 am
- Town: East London
- Vehicle: '90 SFA Hilux DC 4X4, Full OME, 110mm lift. Brospeed branch, 50mm ss freeflow exhaust. 30 x 9.5 Discoverer S/T's on Viper mags. L/R tank. (AWOL) '98 LTD 2.4 SFA, dual battery system. Dobinson suspension, LR tanks, 31" BF mud's.
- Real Name: Andy
- Club VHF Licence: HC103
Re: Ry met 4x4 Hi of nie?
Geseelde vlak ..... K # k vraag, SIT!
When your road comes to an end ...... you need a HILUX!.
Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
- CasKru
- Moderator
- Posts: 23956
- Joined: Tue Dec 04, 2007 11:52 am
- Town: Benoni
- Vehicle: '94 Hilux Raider 2.4i (22RE) DC 4x4
- Real Name: Cassie
- Club VHF Licence: B15
- Location: Rynfield
Re: Ry met 4x4 Hi of nie?
'n geseelde valk is 'n valk wat van die taksidermis af kom waar 'n blik varnish perongeluk oor hom geval het.KOBUSL wrote:'skuus vir die dom vraag : wat is 'n geseelde valk ?CasKru wrote:Sover my kennis strek kan jy sover jy wil en solank jy wil in 4H ry solank jy nie op 'n geseelde valk ry nie.
Dit is ook in elk geval baie veiliger om in 4H te ry op grondpad en alhoewel dit nie altyd prakties moontlik is nie, is dit 'n baie goeie idee om die bakkie se banddruk te laat sak
Wat ek wou se is geseëlde vlak AKA teer, sement, paving, bakstene, rots, klip etc.
To God be the glory
- ThysdJ
- Moderator
- Posts: 16587
- Joined: Wed Oct 24, 2007 7:31 am
- Town: Brackenfell
- Vehicle: 2010 Hilux D4D 3.0 D/C 4x4
- Real Name: Thys
- Club VHF Licence: HC102
- Location: Brackenfell
- Contact:
Re: Ry met 4x4 Hi of nie?
Dit is actually 'n geLAKte valk... 'n Geseelde valk is een wat silicon sealer geeet het en nou verstop is..CasKru wrote:'n geseelde valk is 'n valk wat van die taksidermis af kom waar 'n blik varnish perongeluk oor hom geval het.
Thys de Jager
CEO and Refreshments Manager at Team Offroad.
2010 Hilux 3.0 D4D D/C 4x4 with GOMAD "Brood" Canopy. Tripod.
1997 Jeep Wrangler TJ 4.0 Sport. The original SFA. AGA... Gooi kole
email: thys@teamoffroad.co.za
Like Team Offroad on Facebook...
CEO and Refreshments Manager at Team Offroad.
2010 Hilux 3.0 D4D D/C 4x4 with GOMAD "Brood" Canopy. Tripod.
1997 Jeep Wrangler TJ 4.0 Sport. The original SFA. AGA... Gooi kole
email: thys@teamoffroad.co.za
Like Team Offroad on Facebook...
- CasKru
- Moderator
- Posts: 23956
- Joined: Tue Dec 04, 2007 11:52 am
- Town: Benoni
- Vehicle: '94 Hilux Raider 2.4i (22RE) DC 4x4
- Real Name: Cassie
- Club VHF Licence: B15
- Location: Rynfield
Re: Ry met 4x4 Hi of nie?
ThysdJ wrote:Dit is actually 'n geLAKte valk... 'n Geseelde valk is een wat silicon sealer geeet het en nou verstop is..CasKru wrote:'n geseelde valk is 'n valk wat van die taksidermis af kom waar 'n blik varnish perongeluk oor hom geval het.
To God be the glory
- Black Sam
- LR4WD, Lockers, Crawler Gears
- Posts: 1074
- Joined: Fri May 20, 2011 5:56 pm
- Town: Mtunzini
- Vehicle: Nissan Navara Pro 4x
- Real Name: Gerrie
Re: Ry met 4x4 Hi of nie?
Ek moet se julle ken nogal julle "VLAKKE"
"LIFE'S A JOURNEY, ENJOY THE RIDE"
"WHERE THERE'S A 4X4....... THERE'S A WAY" .
"LEXUS - THE PURSUIT OF PERFECTION"
"WHERE THERE'S A 4X4....... THERE'S A WAY" .
"LEXUS - THE PURSUIT OF PERFECTION"
- ThysdJ
- Moderator
- Posts: 16587
- Joined: Wed Oct 24, 2007 7:31 am
- Town: Brackenfell
- Vehicle: 2010 Hilux D4D 3.0 D/C 4x4
- Real Name: Thys
- Club VHF Licence: HC102
- Location: Brackenfell
- Contact:
Re: Ry met 4x4 Hi of nie?
As hy verstop is is hy verstop.. valk of te not...
Thys de Jager
CEO and Refreshments Manager at Team Offroad.
2010 Hilux 3.0 D4D D/C 4x4 with GOMAD "Brood" Canopy. Tripod.
1997 Jeep Wrangler TJ 4.0 Sport. The original SFA. AGA... Gooi kole
email: thys@teamoffroad.co.za
Like Team Offroad on Facebook...
CEO and Refreshments Manager at Team Offroad.
2010 Hilux 3.0 D4D D/C 4x4 with GOMAD "Brood" Canopy. Tripod.
1997 Jeep Wrangler TJ 4.0 Sport. The original SFA. AGA... Gooi kole
email: thys@teamoffroad.co.za
Like Team Offroad on Facebook...
- CasKru
- Moderator
- Posts: 23956
- Joined: Tue Dec 04, 2007 11:52 am
- Town: Benoni
- Vehicle: '94 Hilux Raider 2.4i (22RE) DC 4x4
- Real Name: Cassie
- Club VHF Licence: B15
- Location: Rynfield
Re: Ry met 4x4 Hi of nie?
Dan kry mens seker verstopte padvalke ook... nie oor die silicon sealer nie maar oor die baie KFC
To God be the glory
- ThysdJ
- Moderator
- Posts: 16587
- Joined: Wed Oct 24, 2007 7:31 am
- Town: Brackenfell
- Vehicle: 2010 Hilux D4D 3.0 D/C 4x4
- Real Name: Thys
- Club VHF Licence: HC102
- Location: Brackenfell
- Contact:
Re: Ry met 4x4 Hi of nie?
Samp?
Thys de Jager
CEO and Refreshments Manager at Team Offroad.
2010 Hilux 3.0 D4D D/C 4x4 with GOMAD "Brood" Canopy. Tripod.
1997 Jeep Wrangler TJ 4.0 Sport. The original SFA. AGA... Gooi kole
email: thys@teamoffroad.co.za
Like Team Offroad on Facebook...
CEO and Refreshments Manager at Team Offroad.
2010 Hilux 3.0 D4D D/C 4x4 with GOMAD "Brood" Canopy. Tripod.
1997 Jeep Wrangler TJ 4.0 Sport. The original SFA. AGA... Gooi kole
email: thys@teamoffroad.co.za
Like Team Offroad on Facebook...
- ThysdJ
- Moderator
- Posts: 16587
- Joined: Wed Oct 24, 2007 7:31 am
- Town: Brackenfell
- Vehicle: 2010 Hilux D4D 3.0 D/C 4x4
- Real Name: Thys
- Club VHF Licence: HC102
- Location: Brackenfell
- Contact:
Re: Ry met 4x4 Hi of nie?
SSSamp...
Thys de Jager
CEO and Refreshments Manager at Team Offroad.
2010 Hilux 3.0 D4D D/C 4x4 with GOMAD "Brood" Canopy. Tripod.
1997 Jeep Wrangler TJ 4.0 Sport. The original SFA. AGA... Gooi kole
email: thys@teamoffroad.co.za
Like Team Offroad on Facebook...
CEO and Refreshments Manager at Team Offroad.
2010 Hilux 3.0 D4D D/C 4x4 with GOMAD "Brood" Canopy. Tripod.
1997 Jeep Wrangler TJ 4.0 Sport. The original SFA. AGA... Gooi kole
email: thys@teamoffroad.co.za
Like Team Offroad on Facebook...
- Baasvark
- LR4WD, Lockers, Crawler Gears
- Posts: 1376
- Joined: Mon Aug 01, 2011 7:45 pm
- Town: Virginia
- Vehicle: '97 D/C with all the trimmings & 2011 Troopy
- Real Name: Shane
Re: Ry met 4x4 Hi of nie?
Ek verbeel my ek het eens op 'n tyd in die Wegry gelees dat 'n mens nie meer as 80 km/uur moet ry in 4H nie. Kan self nie daaroor getuig nie maar as iemand vir Jaco Kirsten ken kan hom dalk vra?
Aint it ironic that "Common Sense" aint so common after all...
- CasKru
- Moderator
- Posts: 23956
- Joined: Tue Dec 04, 2007 11:52 am
- Town: Benoni
- Vehicle: '94 Hilux Raider 2.4i (22RE) DC 4x4
- Real Name: Cassie
- Club VHF Licence: B15
- Location: Rynfield
Re: Ry met 4x4 Hi of nie?
Se die owners manual nie iets daaroor nie?
Ek het met die Atlantis Record trip oppad terug (ons het noord om gery en baie ver afstand grondpad gery... skat so 300km plus) grond pad gery in 4H met 'n trailer aan en ja ons het by tye hier by 130km/h ook gery maar meeste van die tyd so 110km/h na 120km/h sonder enige issues
Ek het met die Atlantis Record trip oppad terug (ons het noord om gery en baie ver afstand grondpad gery... skat so 300km plus) grond pad gery in 4H met 'n trailer aan en ja ons het by tye hier by 130km/h ook gery maar meeste van die tyd so 110km/h na 120km/h sonder enige issues
To God be the glory
- ThysdJ
- Moderator
- Posts: 16587
- Joined: Wed Oct 24, 2007 7:31 am
- Town: Brackenfell
- Vehicle: 2010 Hilux D4D 3.0 D/C 4x4
- Real Name: Thys
- Club VHF Licence: HC102
- Location: Brackenfell
- Contact:
Re: Ry met 4x4 Hi of nie?
Jip, ek ry ook al jarre lank gereeld bo 80km/h op grondpaaie in 4x4 sonder enige nadelige effek. Dit is egter raadsaam om spoed aan te pas by omstandighede en daar is baie grondpaaie waar dit nie veilig is om bo 80km/h te ry nie..
Thys de Jager
CEO and Refreshments Manager at Team Offroad.
2010 Hilux 3.0 D4D D/C 4x4 with GOMAD "Brood" Canopy. Tripod.
1997 Jeep Wrangler TJ 4.0 Sport. The original SFA. AGA... Gooi kole
email: thys@teamoffroad.co.za
Like Team Offroad on Facebook...
CEO and Refreshments Manager at Team Offroad.
2010 Hilux 3.0 D4D D/C 4x4 with GOMAD "Brood" Canopy. Tripod.
1997 Jeep Wrangler TJ 4.0 Sport. The original SFA. AGA... Gooi kole
email: thys@teamoffroad.co.za
Like Team Offroad on Facebook...
- Johan Kriel
- LR 4WD Full Lockers
- Posts: 623
- Joined: Sun Apr 26, 2009 8:41 pm
- Town: Okahandja
- Vehicle: 2.5 SC 4x4
- Real Name: Johan kriel
- Location: Okahandja
Re: Ry met 4x4 Hi of nie?
Ons padbouers praat van die 'seël' bedoelende die bitumen laag op n pad, (teer bestaan jare nie meer nie, die groenes hou nie daarvan nie ) dis nou daai swart bolaag wat julle sien. En die doel daarvan is om die onderlae te beskerm ondere ondere, en dis waar die seel uitdrukking vandaan kom.
As Streekingenieur vir die Roads Authority het ek baie duisende km's op grondpaaie teen 120kmpu (of vinniger) gery en het nog nooit 4H gebruik daarvoor nie, banddruk moet so 1.8 wees leeg. Met vrag kan jy dit bietjie opstoot. Het ook nooit n bakkie gehad met traction control en daai fancy goede nie. :)
4H sal seker beter traksie voor gee, maw sal minder genieg wees om agter uit te beweeg.
Die Padowerheid hier 'skraap' nie die pad letterlik nie, hulle noem dit 'blading', maw sleep n dun laag materiaal of los gruis oor die gruisblad om dit te beskerm teen die 'hammering' van die wiele. Die los gruis sal jou voertuig laat los voel op die pad maar as jy dit gewoond is ry dit baie lekker. Jy moet net nie vinnige bewegings doen of skielik rem trap nie, doen alles geleidelik, al gly hy so bietjie. By die way die spoedbeperking is 100kpu op die gruis paaie, en heel veilig, maar moenie verwag jy kan dit blindlings handhaaf nie.
Hoop dit help.
PS En gebruik ten minste AT bande, TOY is geneig op teerpad bande te gebruik wat ook los voel, en bly weg van dunflops.
As Streekingenieur vir die Roads Authority het ek baie duisende km's op grondpaaie teen 120kmpu (of vinniger) gery en het nog nooit 4H gebruik daarvoor nie, banddruk moet so 1.8 wees leeg. Met vrag kan jy dit bietjie opstoot. Het ook nooit n bakkie gehad met traction control en daai fancy goede nie. :)
4H sal seker beter traksie voor gee, maw sal minder genieg wees om agter uit te beweeg.
Die Padowerheid hier 'skraap' nie die pad letterlik nie, hulle noem dit 'blading', maw sleep n dun laag materiaal of los gruis oor die gruisblad om dit te beskerm teen die 'hammering' van die wiele. Die los gruis sal jou voertuig laat los voel op die pad maar as jy dit gewoond is ry dit baie lekker. Jy moet net nie vinnige bewegings doen of skielik rem trap nie, doen alles geleidelik, al gly hy so bietjie. By die way die spoedbeperking is 100kpu op die gruis paaie, en heel veilig, maar moenie verwag jy kan dit blindlings handhaaf nie.
Hoop dit help.
PS En gebruik ten minste AT bande, TOY is geneig op teerpad bande te gebruik wat ook los voel, en bly weg van dunflops.
Johan Kriel
Legend 50
Legend 50
- pietpetoors
- Moderator
- Posts: 10650
- Joined: Thu May 17, 2007 9:12 pm
- Town: Langebaan
- Vehicle: 2.7 Hilux 4x4 DC
- Real Name: Pieter
- Club VHF Licence: X27
- Contact:
Re: Ry met 4x4 Hi of nie?
Ek stem met Johan, ek het met gewone plaasbakkie op grondpaaie leer bestuur en ry vandag steeds altyd net in 2WD op grondpaaie. Het nog nooit probleme gehad nie. Ek weet die slim manne sê jou remvermoë is beter in 4WD, ek sal seker eendag speit wees wanneer die poppo die fan strike, maar tot op hede het dit gelukkig nog nie gepla nie.
Only Dead Fish Go With The Flow!
1999 Hilux 2.7i 4x4 Raider DC with 3.4 Prado V6. Rear diff-lock, Bull Bar and rock sliders, 31" Cooper ST Maxx, Snorkel, Alu-Canopy, VHF Motorolla radio, West Coast Rust, Mikem Suspension, Ball Joint Spacers in front and Mikem extended shackles at the rear, 25watt LED Spots
1999 Hilux 2.7i 4x4 Raider DC with 3.4 Prado V6. Rear diff-lock, Bull Bar and rock sliders, 31" Cooper ST Maxx, Snorkel, Alu-Canopy, VHF Motorolla radio, West Coast Rust, Mikem Suspension, Ball Joint Spacers in front and Mikem extended shackles at the rear, 25watt LED Spots
- CasKru
- Moderator
- Posts: 23956
- Joined: Tue Dec 04, 2007 11:52 am
- Town: Benoni
- Vehicle: '94 Hilux Raider 2.4i (22RE) DC 4x4
- Real Name: Cassie
- Club VHF Licence: B15
- Location: Rynfield
Re: Ry met 4x4 Hi of nie?
Net soos mens nie hoef met sitplek gordels te ry om jou in die kar te hou nie (behalwe nou dat dit 'n wetlike aspek is) gaan hy tweede kom die dag as jy dit nie aan het nie en jy kom in 'n ongeluk.pietpetoors wrote:Ek stem met Johan, ek het met gewone plaasbakkie op grondpaaie leer bestuur en ry vandag steeds altyd net in 2WD op grondpaaie. Het nog nooit probleme gehad nie. Ek weet die slim manne sê jou remvermoë is beter in 4WD, ek sal seker eendag speit wees wanneer die poppo die fan strike, maar tot op hede het dit gelukkig nog nie gepla nie.
To God be the glory
- Johan Kriel
- LR 4WD Full Lockers
- Posts: 623
- Joined: Sun Apr 26, 2009 8:41 pm
- Town: Okahandja
- Vehicle: 2.5 SC 4x4
- Real Name: Johan kriel
- Location: Okahandja
Re: Ry met 4x4 Hi of nie?
Vergeet dit is n hilux site, Toyota karre is nie beroemd vir die beste padhouvermoe nie, so gebruik 4H.
Johan Kriel
Legend 50
Legend 50
- Husky
- High Range 4WD
- Posts: 68
- Joined: Tue Jul 24, 2012 11:36 am
- Town: Paarl
- Vehicle: Toyota 3.0 KZTE
- Real Name: Riaan
- Club VHF Licence: Husky
Re: Ry met 4x4 Hi of nie?
Ek het nou so bietjie op forum gekyk na almal se kommentaar oor 4WH maar ek wil weet of dit nadelig is vir jou bakkie as jy net die hubs indraai en dan 2WD ry en net waar nodig is WH
- CasKru
- Moderator
- Posts: 23956
- Joined: Tue Dec 04, 2007 11:52 am
- Town: Benoni
- Vehicle: '94 Hilux Raider 2.4i (22RE) DC 4x4
- Real Name: Cassie
- Club VHF Licence: B15
- Location: Rynfield
Re: Ry met 4x4 Hi of nie?
Nope... jy mag dalk net 'n klein bietjie meer vebrasie kry en bietjie slegter petrol verbruikHusky wrote:Ek het nou so bietjie op forum gekyk na almal se kommentaar oor 4WH maar ek wil weet of dit nadelig is vir jou bakkie as jy net die hubs indraai en dan 2WD ry en net waar nodig is WH
To God be the glory
- Sliver
- High Range 4WD
- Posts: 45
- Joined: Wed Nov 03, 2010 11:47 am
- Town: Windhoek
- Vehicle: HiluxVigo Smartcab D4D 4x4
- Real Name: Werner
Re: Ry met 4x4 Hi of nie?
Dankie vir al die raad.My bande is Maxi's Big Horn.Toets hulle nou.Het voorheen Bridgestone gery.Maxi's is 265/70 R16.Banddruk is 1.8 bar.Moet se die Maxi's beindruk sover.Het al 29 000km afgele en hulle lyk nog uitstekend.Sal maar die kort kierrie tot 4H druk in die toekoms.
- CasKru
- Moderator
- Posts: 23956
- Joined: Tue Dec 04, 2007 11:52 am
- Town: Benoni
- Vehicle: '94 Hilux Raider 2.4i (22RE) DC 4x4
- Real Name: Cassie
- Club VHF Licence: B15
- Location: Rynfield
Re: Ry met 4x4 Hi of nie?
Ek het ook nog net goeie diens uit my Bighorns uit gekrySliver wrote:Dankie vir al die raad.My bande is Maxi's Big Horn.Toets hulle nou.Het voorheen Bridgestone gery.Maxi's is 265/70 R16.Banddruk is 1.8 bar.Moet se die Maxi's beindruk sover.Het al 29 000km afgele en hulle lyk nog uitstekend.Sal maar die kort kierrie tot 4H druk in die toekoms.
To God be the glory
- Husky
- High Range 4WD
- Posts: 68
- Joined: Tue Jul 24, 2012 11:36 am
- Town: Paarl
- Vehicle: Toyota 3.0 KZTE
- Real Name: Riaan
- Club VHF Licence: Husky
Re: Ry met 4x4 Hi of nie?
Ek het nou so bietjie op forum gekyk na almal se kommentaar oor 4WH maar ek wil weet of dit nadelig is vir jou bakkie as jy net die hubs indraai en dan 2WD ry en net waar nodig is
Nope... jy mag dalk net 'n klein bietjie meer vebrasie kry en bietjie slegter petrol verbruik
Geld dit vir SFA en IFS modelle
Nope... jy mag dalk net 'n klein bietjie meer vebrasie kry en bietjie slegter petrol verbruik
Geld dit vir SFA en IFS modelle
- Husky
- High Range 4WD
- Posts: 68
- Joined: Tue Jul 24, 2012 11:36 am
- Town: Paarl
- Vehicle: Toyota 3.0 KZTE
- Real Name: Riaan
- Club VHF Licence: Husky
Re: Ry met 4x4 Hi of nie?
Baie dankie
- KOBUSL
- Monster Truck
- Posts: 2044
- Joined: Sat Jul 19, 2008 2:12 pm
- Town: WOLSELEY
- Vehicle: '96 HILUX 2.8 HILUX DC 3i BMW 540 RANCHERO UTE 4 Li
- Real Name: KOBUS
Re: Ry met 4x4 Hi of nie?
Baie dankie Cassie, ek verstaan nou volkome.CasKru wrote:
Wat ek wou se is geseëlde vlak AKA teer, sement, paving, bakstene, rots, klip etc.
Moenie oor verstopte vools in die pad ry in 4H nie.
Word te vinnig oud en te stadig wys.
- Royco
- LR4WD, Lockers, Crawler Gears
- Posts: 1149
- Joined: Sun Apr 12, 2009 7:50 pm
- Town: Stellenbosch
- Vehicle: '09 D4D 3.0 Raider 4x4 D/Cab
- Real Name: Roy
- Club VHF Licence: X88
Re: Ry met 4x4 Hi of nie?
Verstopte FOOLS .... maybe?KOBUSL wrote:Baie dankie Cassie, ek verstaan nou volkome.CasKru wrote:
Wat ek wou se is geseëlde vlak AKA teer, sement, paving, bakstene, rots, klip etc.
Moenie oor verstopte vools in die pad ry in 4H nie.
Kobus.... wat is vools? (Jy't dit begin!)
- Wendell
- High Range 4WD
- Posts: 72
- Joined: Wed Nov 10, 2010 5:23 pm
- Town: Standerton
- Vehicle: Hilux 4.0 V6 4x4, Long range fuel tank, Cooper Discover STT. WROffroad Level-it spacers.
- Real Name: Wendell
Re: Ry met 4x4 Hi of nie?
Die Vigo shape se eienaars boekie beveel aan dat jy ten minste 16km per maand met jou voertuig in 4H moet ry sodat die hele systeem maar net die stof afskud en die olies bietjie laat loop. Die vigo het ook die funskie "shift on the fly" wat jou instaat stel om die voertuig in 4H te sit teen n maximum spoed van 80km/h. Die eienaars boekie beveel ook aan dat jy nie teen vinniger as 130km/h in 4H ry nie. Die het my al uit n panarie gehelp in JHB. Hulle het die een baan se vlak/valk oorgedoen wat die hoogteverskil in die bane redelik hoog maak, dit het gereen en ek het van bane gewissel teen so 80km/h en die "skouertjie" het die bakkie se alie baie ver laat begin uitgooi. Ek het die donkie stokkie getrek en baie vinnig beheer terug gekry oor die voertuig. Ek moet bysê ek het dunflops se sp trackgrip opgehad (nooit in my lewe sal ek weer so geld mors nie). Na die insident het ek dit al menigmale gebruik op nat teer, nat grond pad asook droe grondpad.