Long Range Tenk

Discuss modifications on your 1979 to late 1998 SFA 4x4 Hilux here.
Post Reply
User avatar
DassieHassie
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 128
Joined: Wed Nov 02, 2011 10:32 am
Town: Germiston
Vehicle: Hilux 2.4 22R D/Cab 4x4
Real Name: Chris

Long Range Tenk

Post by DassieHassie »

Hi my mense, ek het 'n LR tenk op my SFA 22R, die soort was bo die spaarwiel sit. 'n Algemene probleem met die tenk is dat dit so 4 dae neem om vol te maak :slap: dink daar ontstaan 'n air-lock

Kan 'n mens 'n plan maak met die probleem? Of gooi jy maar net fol as jy 4dae beskikbaar het vir die oefening?
Evil thrives when good men do nothing
User avatar
cprinsloo
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 859
Joined: Sun Jul 15, 2007 6:00 pm
Town: Nelspruit
Vehicle: 1998 D/C 4x4
Real Name: Chris
Club VHF Licence: X52
Location: Mpumalanga

Re: Long Range Tenk

Post by cprinsloo »

DassieHassie wrote:Hi my mense, ek het 'n LR tenk op my SFA 22R, die soort was bo die spaarwiel sit. 'n Algemene probleem met die tenk is dat dit so 4 dae neem om vol te maak :slap: dink daar ontstaan 'n air-lock

Kan 'n mens 'n plan maak met die probleem? Of gooi jy maar net fol as jy 4dae beskikbaar het vir die oefening?
Hi Chris,

Ek het ook al baie daaroor gedink, ek gaan oor 'n ruk van myne ontslae raak maar as ek hom sou hou sou ek 'n Facet pomp ingesit het, wat vanaf die primere tenk voer, my LR tenk gravity feed na die primere tenk met 'n kraan tussen-in, so dan sou ek die LR tenk kan laat volmaak uit die prim tenk terwyl ek tussen dorpe ry.

Dalk kan dit vir jou werk.

Cheers,

C (nog ene)
1998 Hilux D/C Lexus VVTi
Buddie
High Range 2WD
High Range 2WD
Posts: 17
Joined: Tue Feb 16, 2010 2:58 pm
Town: sedgefield
Vehicle: 1996 2.4 petrol 4x4
Real Name: mark

Re: Long Range Tenk

Post by Buddie »

Hi Chris,
Ok have same problem,look at your filler neck? the Locals put pump nozzle
in to deep in, by passing 2nd tank filler pipe,so they first fill organial tank ,than over flows
into 2 tank that takes long.look you will see 2nd tank filler pipe going over chassie
is half flat (ok mine is and other i have looked at) What i did going into Angola
put something under right back wheel so fuel ran into tank easier.Hope it will help you before
fuel price goes up?
Cheers Mark
User avatar
mushroom
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 408
Joined: Sat Oct 10, 2009 12:31 pm
Town: krugersdorp
Vehicle: '16 Legend 45 DC 4x4M
Real Name: James

Re: Long Range Tenk

Post by mushroom »

Howzit Chris,

I have just had one installed and it took a couple of days for the okes to get it right :thumbdown: :thumbdown: . Needless to say Hoppy helped me out with some sound advice. Check out this topic viewtopic.php?f=44&t=26969" onclick="window.open(this.href);return false;

Mark is right, the opening for the aux tank is quite close to the top of the filler pipe - try filling the aux first.

Hope you come right :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Q20 if its stuck, duct tape if it moves :shock2: :shock2: :shock2:
User avatar
DassieHassie
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 128
Joined: Wed Nov 02, 2011 10:32 am
Town: Germiston
Vehicle: Hilux 2.4 22R D/Cab 4x4
Real Name: Chris

Re: Long Range Tenk

Post by DassieHassie »

:thumbup: thanks almal, het 'n paar planne. Sal dit probeer en julle op hoogte hou.
Evil thrives when good men do nothing
User avatar
Willied
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 203
Joined: Mon Feb 22, 2010 11:51 pm
Town: Witbank
Vehicle: '90 Hilux
Real Name: Willie
Location: Rookbank
Contact:

Re: Long Range Tenk

Post by Willied »

Ek vat gewoonlik die nozzle uit die perd se hand, draai dit op sy sy en druk hom reguit in die ekstra tenk se keel af.. anders as jy vol maak kan jy hom van die begin af mik na die las in die pype.. sodoende maak jy altwee gelyk vol.. :thumbup:
User avatar
DassieHassie
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 128
Joined: Wed Nov 02, 2011 10:32 am
Town: Germiston
Vehicle: Hilux 2.4 22R D/Cab 4x4
Real Name: Chris

Re: Long Range Tenk

Post by DassieHassie »

ek het nou mooi gekyk, die breatherpyp is oop, al wat ek akn sien is dat die Aux tenk se pyp efens toe knyp by die opening? Nie baie nie.

Sal dit help as ek 'n 50mm pvc pyp in die pyp sit om hom oop te hou?
:shock2:
Evil thrives when good men do nothing
User avatar
Mud Dog
Moderator
Moderator
Posts: 29852
Joined: Tue Apr 29, 2008 2:18 am
Town: East London
Vehicle: '90 SFA Hilux DC 4X4, Full OME, 110mm lift. Brospeed branch, 50mm ss freeflow exhaust. 30 x 9.5 Discoverer S/T's on Viper mags. L/R tank. (AWOL) '98 LTD 2.4 SFA, dual battery system. Dobinson suspension, LR tanks, 31" BF mud's.
Real Name: Andy
Club VHF Licence: HC103

Re: Long Range Tenk

Post by Mud Dog »

Ek glo nie PVC gaan hou nie .... dit sal deur die petrol versag word. Voordat jy weet kan daar dalk stukke PVC in die petrol wees en dit sal dan 'n heel ander stel probleme veroorsaak.
When your road comes to an end ...... you need a HILUX!.

Image
Image

Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
User avatar
DassieHassie
Low Range 4WD
Low Range 4WD
Posts: 128
Joined: Wed Nov 02, 2011 10:32 am
Town: Germiston
Vehicle: Hilux 2.4 22R D/Cab 4x4
Real Name: Chris

Re: Long Range Tenk

Post by DassieHassie »

Mud Dog wrote:Ek glo nie PVC gaan hou nie .... dit sal deur die petrol versag word. Voordat jy weet kan daar dalk stukke PVC in die petrol wees en dit sal dan 'n heel ander stel probleme veroorsaak.
:slap: dit wil ek nie he nie!!

Dankie Andy, dink jy dit sal help as ek 'n stainlessteal pyp soek wat daarin gaan pas?? :?:

Sal dit werklik 'n verskil maak?
Evil thrives when good men do nothing
Post Reply

Return to “1979 to early 1998 Hilux (Gen 3&4 aka SFA 4x4)”