Matroosberg

Planning a trip or you need information about trails in your area.
User avatar
pietpetoors
Moderator
Moderator
Posts: 10650
Joined: Thu May 17, 2007 9:12 pm
Town: Langebaan
Vehicle: 2.7 Hilux 4x4 DC
Real Name: Pieter
Club VHF Licence: X27
Contact:

Matroosberg

Post by pietpetoors »

Seems Like Matroosberg went mad. I just phoned them to hear if they have accommodation, etc for next weekend.

They said the 4x4 trail up the mountain now cost:

R250 per vehicles PLUS R50 per person

I think they are mad, so for 5 people in a vehicle it will be R500
Only Dead Fish Go With The Flow!
Image
1999 Hilux 2.7i 4x4 Raider DC with 3.4 Prado V6. Rear diff-lock, Bull Bar and rock sliders, 31" Cooper ST Maxx, Snorkel, Alu-Canopy, VHF Motorolla radio, West Coast Rust, Mikem Suspension, Ball Joint Spacers in front and Mikem extended shackles at the rear, 25watt LED Spots
User avatar
Niel
Moderator
Moderator
Posts: 7372
Joined: Sun Jul 15, 2007 10:07 pm
Town: Cape Town
Vehicle: 2014, DC, D4D 3.0, 4x4
Real Name: Niel
Location: Bellville
Contact:

Re: Matroosberg

Post by Niel »

Dit sneeu mos nou
User avatar
Piesang
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1610
Joined: Wed May 28, 2008 10:14 am
Town: Grabouw
Vehicle: '99 Hilux SRX d/c 4x4
Real Name: Pieter Pieterse

Re: Matroosberg

Post by Piesang »

By Kang in Botswana het ons 125 Pula = R162.5 per kamer wat 2 in slaap betaal vir oorslaap en as jy net oor die grens kom in RSA sien jy die bordjies langs die pad R450 pp wat deel.

Belaglik. Ons word onnodig uit gebuit.
Last edited by Piesang on Tue Jun 30, 2009 11:15 am, edited 1 time in total.
Image

"Onderwerp julle dan aan God; weerstaan die duiwel, en hy sal van julle wegvlug." Jak 4:7
Klonkies
High Range 4WD
High Range 4WD
Posts: 83
Joined: Mon Nov 17, 2008 2:28 pm
Town: Cape Town
Vehicle: 1996-Hilux 2.4 D/C - 33 Kuhmo`s -rear difflock
Real Name: Mehl

Re: Matroosberg

Post by Klonkies »

Ons was in Junie op Matroosberg en het ook R250/bakkie betaal... maar nie die R50/persoon nie. :thumbdown:
User avatar
pietpetoors
Moderator
Moderator
Posts: 10650
Joined: Thu May 17, 2007 9:12 pm
Town: Langebaan
Vehicle: 2.7 Hilux 4x4 DC
Real Name: Pieter
Club VHF Licence: X27
Contact:

Re: Matroosberg

Post by pietpetoors »

Ons het verlede jaar al R250 per voertuig betaal, maar toe ook nie die R50 per persoon nie. Die R250 per voertuig is vir my nog heel aanvaarbaar, ek vertsaan dit is 'n baie spesiale roete en hulle moet probeer om die hoeveelhede te beperk, maar die R50 per persoon daarby raak bietjie verregaande veral as jy 5 mense is wat gaan.
Only Dead Fish Go With The Flow!
Image
1999 Hilux 2.7i 4x4 Raider DC with 3.4 Prado V6. Rear diff-lock, Bull Bar and rock sliders, 31" Cooper ST Maxx, Snorkel, Alu-Canopy, VHF Motorolla radio, West Coast Rust, Mikem Suspension, Ball Joint Spacers in front and Mikem extended shackles at the rear, 25watt LED Spots
wacky
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 261
Joined: Thu Jan 03, 2008 6:19 pm
Town: Cape Town
Vehicle: 1996 dc raider 2,4
Real Name: Deon

Re: Matroosberg

Post by wacky »

I paid also R250.00 per vehicle and R25.00 p/p. I think that lady at reception keeps an eye on you when you enter.I totsl I paid R 350.00. but then the place was packed.
About two months ago I paid R 750.00 in total. The place was empty and we crossed paths with about three vehicles.So ja the more the merryer. :D
Image
Dadz Toy BFI

Re: Matroosberg

Post by Dadz Toy BFI »

wacky wrote:I paid also R250.00 per vehicle and R25.00 p/p. I think that lady at reception keeps an eye on you when you enter.I totsl I paid R 350.00. but then the place was packed.
About two months ago I paid R 750.00 in total. The place was empty and we crossed paths with about three vehicles.So ja the more the merryer. :D
Agreed Piet, I won't pay that for a Trail out of principal :(
User avatar
ThysdJ
Moderator
Moderator
Posts: 16587
Joined: Wed Oct 24, 2007 7:31 am
Town: Brackenfell
Vehicle: 2010 Hilux D4D 3.0 D/C 4x4
Real Name: Thys
Club VHF Licence: HC102
Location: Brackenfell
Contact:

Re: Matroosberg

Post by ThysdJ »

I dont think we'll have a choice in the future. These people are smelling the money and with the added pressure from the Kortbroek Brigade on doing EIA's and stuff on their 4x4 routes the prices will increase as well. Sad, very sad, but true. Also if I look at what some of the "operators" in other provinces charge we are actually spoilt with low tariffs in the Cape. :shock: :shock: Then again Matroosberg is THE spot in winter especially with snow on the mountain and they will capitalize on that. :x :x :x
Thys de Jager
CEO and Refreshments Manager at Team Offroad.

2010 Hilux 3.0 D4D D/C 4x4 with GOMAD "Brood" Canopy. Tripod.
1997 Jeep Wrangler TJ 4.0 Sport. The original SFA. AGA... Gooi kole
email: thys@teamoffroad.co.za

Like Team Offroad on Facebook...
User avatar
pietpetoors
Moderator
Moderator
Posts: 10650
Joined: Thu May 17, 2007 9:12 pm
Town: Langebaan
Vehicle: 2.7 Hilux 4x4 DC
Real Name: Pieter
Club VHF Licence: X27
Contact:

Re: Matroosberg

Post by pietpetoors »

Are there no other 4x4 routes in the area which one can use instead of the Matroosberg one?
Only Dead Fish Go With The Flow!
Image
1999 Hilux 2.7i 4x4 Raider DC with 3.4 Prado V6. Rear diff-lock, Bull Bar and rock sliders, 31" Cooper ST Maxx, Snorkel, Alu-Canopy, VHF Motorolla radio, West Coast Rust, Mikem Suspension, Ball Joint Spacers in front and Mikem extended shackles at the rear, 25watt LED Spots
User avatar
ThysdJ
Moderator
Moderator
Posts: 16587
Joined: Wed Oct 24, 2007 7:31 am
Town: Brackenfell
Vehicle: 2010 Hilux D4D 3.0 D/C 4x4
Real Name: Thys
Club VHF Licence: HC102
Location: Brackenfell
Contact:

Re: Matroosberg

Post by ThysdJ »

Not that I know of Pieter..
Thys de Jager
CEO and Refreshments Manager at Team Offroad.

2010 Hilux 3.0 D4D D/C 4x4 with GOMAD "Brood" Canopy. Tripod.
1997 Jeep Wrangler TJ 4.0 Sport. The original SFA. AGA... Gooi kole
email: thys@teamoffroad.co.za

Like Team Offroad on Facebook...
Mr_B
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 7249
Joined: Fri Oct 12, 2007 2:38 pm
Town: Cape Town
Vehicle: Honda Jazz
Real Name: Bretton
Location: Brackenfell

Re: Matroosberg

Post by Mr_B »

pietpetoors wrote:Are there no other 4x4 routes in the area which one can use instead of the Matroosberg one?
What about Cederberg 4x4, from what I have heard this route should not be attempted solo though...



B
Last edited by Mr_B on Tue Jun 30, 2009 11:33 am, edited 1 time in total.
User avatar
hentey
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 693
Joined: Sun Dec 07, 2008 5:15 pm
Town: worcester
Vehicle: 2700i 4x4
Real Name: hentey pople
Location: worcester

Re: Matroosberg

Post by hentey »

Hokaai kerels,ek ken vir Cordre en sy suster Didi persoonlik,en dit is n familie besigheid.Piet,dit klink vir my of jy nie die inligting tot jou beskikking reg vertolk nie,en ek het vir Didi genooi om hulle saak te stel en sodoende enige wanpersepsies uit die weg te ruim.Bittermin van ons weet wat alles agter die skerms gebeur en ek weet nie of julle al gesien het hoe min respek sneeukykers vir n ander se eiendom het nie.Didi ek hoop jy kan so n bietjie vertel van die kostelose recoveries en die kosgee vir mense wat op die trail vassit ens....ens...
Laat ons as 4x4 gemeenskap onthou dat ons slegs toegelaat word om die natuur op n ander ou se plaas geniet.
User avatar
pietpetoors
Moderator
Moderator
Posts: 10650
Joined: Thu May 17, 2007 9:12 pm
Town: Langebaan
Vehicle: 2.7 Hilux 4x4 DC
Real Name: Pieter
Club VHF Licence: X27
Contact:

Re: Matroosberg

Post by pietpetoors »

Dankie dat jy die moeite doen Hentey, ek sal baie graag hulle kant van die storie wil hoor.
As ek die inligting van verkeerd vertolk het sal dan graag ook luister na die regte weergawe.
Only Dead Fish Go With The Flow!
Image
1999 Hilux 2.7i 4x4 Raider DC with 3.4 Prado V6. Rear diff-lock, Bull Bar and rock sliders, 31" Cooper ST Maxx, Snorkel, Alu-Canopy, VHF Motorolla radio, West Coast Rust, Mikem Suspension, Ball Joint Spacers in front and Mikem extended shackles at the rear, 25watt LED Spots
User avatar
hentey
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 693
Joined: Sun Dec 07, 2008 5:15 pm
Town: worcester
Vehicle: 2700i 4x4
Real Name: hentey pople
Location: worcester

Re: Matroosberg

Post by hentey »

Reg so Piet,ek dink Didi moet net eers registeer,dan sal sy die nodige pos.Hoop ons Hilux manne kan ook betrokke raak by haar trail maintenance program.Komaan Didi nooi ons as klub,ons is eindlik n klomp mak manne,dan help ons julle met die pad,dan kan julle ook Land Rovers op die berg toelaat. :lol: :lol: :lol: :lol:
User avatar
pietpetoors
Moderator
Moderator
Posts: 10650
Joined: Thu May 17, 2007 9:12 pm
Town: Langebaan
Vehicle: 2.7 Hilux 4x4 DC
Real Name: Pieter
Club VHF Licence: X27
Contact:

Re: Matroosberg

Post by pietpetoors »

Ek het netnou iemand goedgekeur wat 'n "Bedford" ry en can Ceres is, so ek dink dis seker hy.
Only Dead Fish Go With The Flow!
Image
1999 Hilux 2.7i 4x4 Raider DC with 3.4 Prado V6. Rear diff-lock, Bull Bar and rock sliders, 31" Cooper ST Maxx, Snorkel, Alu-Canopy, VHF Motorolla radio, West Coast Rust, Mikem Suspension, Ball Joint Spacers in front and Mikem extended shackles at the rear, 25watt LED Spots
User avatar
hentey
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 693
Joined: Sun Dec 07, 2008 5:15 pm
Town: worcester
Vehicle: 2700i 4x4
Real Name: hentey pople
Location: worcester

Re: Matroosberg

Post by hentey »

Pieta,dis n .........SY...........
User avatar
pietpetoors
Moderator
Moderator
Posts: 10650
Joined: Thu May 17, 2007 9:12 pm
Town: Langebaan
Vehicle: 2.7 Hilux 4x4 DC
Real Name: Pieter
Club VHF Licence: X27
Contact:

Re: Matroosberg

Post by pietpetoors »

Oeps, OK, dis dan seker sy. As SY dan 'n Bedford ry moet ons seker passop vir haar.
Only Dead Fish Go With The Flow!
Image
1999 Hilux 2.7i 4x4 Raider DC with 3.4 Prado V6. Rear diff-lock, Bull Bar and rock sliders, 31" Cooper ST Maxx, Snorkel, Alu-Canopy, VHF Motorolla radio, West Coast Rust, Mikem Suspension, Ball Joint Spacers in front and Mikem extended shackles at the rear, 25watt LED Spots
User avatar
hentey
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 693
Joined: Sun Dec 07, 2008 5:15 pm
Town: worcester
Vehicle: 2700i 4x4
Real Name: hentey pople
Location: worcester

Re: Matroosberg

Post by hentey »

Hulle het n Syncro ook,en toe my ou SFA nie meer in die sneeu wou klim nie,toe kom "idle" hulle by my verby.Maar oor daardie dag praat ons nie eindlik nie. :oops: :oops: :oops:
User avatar
Piesang
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1610
Joined: Wed May 28, 2008 10:14 am
Town: Grabouw
Vehicle: '99 Hilux SRX d/c 4x4
Real Name: Pieter Pieterse

Re: Matroosberg

Post by Piesang »

hentey wrote:Hulle het n Syncro ook,en toe my ou SFA nie meer in die sneeu wou klim nie,toe kom "idle" hulle by my verby.Maar oor daardie dag praat ons nie eindlik nie. :oops: :oops: :oops:
Was dit nou met die Bedford, die Syncro of het hulle gestap...... :lol: :lol: :lol: :lol:

Ek moet ook sê ek het so bietjie nagedink en as ek so plek het en dit sneeu nie heel jaar nie dan sou ek seker ook die selfde fooi gevra het.

Sorry Didi
Image

"Onderwerp julle dan aan God; weerstaan die duiwel, en hy sal van julle wegvlug." Jak 4:7
wacky
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 261
Joined: Thu Jan 03, 2008 6:19 pm
Town: Cape Town
Vehicle: 1996 dc raider 2,4
Real Name: Deon

Re: Matroosberg

Post by wacky »

Ek begin ook vir Didi te leer ken,baie gawe mense; ek dink nie daar is n ander winter trail soos matroosberg in die kaap nie.Ek dink dit maak common sense om sulke fooie te vra en ons moet onthou dis hulle besighede.So ja ek sal dit weer aan durf.so wat ek se is gaan wanneer dit besig is soos nou in Winter.Dis n trail wat ek nooit van sal vergeet nie. Ons Kan nie op tafelberg gaan ry nie. Een van die dae ;met die nuwe wette(dalk) kan ons nie meer ry nie.Hulle het ons klaar van die strande belet. :(
Image
wacky
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 261
Joined: Thu Jan 03, 2008 6:19 pm
Town: Cape Town
Vehicle: 1996 dc raider 2,4
Real Name: Deon

Re: Matroosberg

Post by wacky »

O ja manne ,kan enige iemand my se hoekom sekere draaie op matroosberg na Landrover genoem word."Landrover Hill". Hoekom dan nie "Toyota kan" " SFA masters".
Ek sien op Tierkloof het daar n Landrovermudgaan gele. :lol: :lol:
Image
User avatar
shaunmeizter
High Range 4WD
High Range 4WD
Posts: 59
Joined: Tue Jun 17, 2008 3:51 pm
Town: Bellville
Vehicle: Toyota Hilux 2.4 DC & Fortuna 3D4D 4x4
Real Name: Shaun
Location: Bellville

Re: Matroosberg

Post by shaunmeizter »

Moet se die diens by Matroosberg is uitstekend, ons het laas jaar daar gaan kamp. Almal het dalk vergeet van die Toets rugby wat aan was of hulle vroue het hulle laat verstaan hulle moet weg kom vir 'n naweek. Ek myself toe nog nie in die 4x4 in nie het met die oom gaan praat en hy het ons (die mans nou) almal welkom laat voel in sy eie huis en met sy ys ons die rugby laat kyk. Hulle het vrinne oor gehad en ons kon maar gaan houd laai soos ons wil moet net die kratte terug neem en dan Sondag die gelde betaal. Sal enige tyd weer daar gaan kamp. Vir die van julle wat nog nie al probeer het nie, huur een van daai 4x4 quad bikes dan gaan jy saam met die oom op die uitsig toer. Moet se dit was nou 'n ander gogga wat my so amper amper gebyt het.
Image
Didi
Newbie
Posts: 2
Joined: Tue Jun 30, 2009 9:18 am
Town: Ceres
Vehicle: Bedford
Real Name: Didi

Re: Matroosberg

Post by Didi »

Gun my die kans om myself voor te stel… Ek is Didi Smith eienaar en Klaas van Matroosberg!
Ek het aangesluit by jul forum oorspronklik om ‘n paar feite reg te stel, maar ek hou baie van julle aktiewe ‘site’ dat ek glo ek nog heelwat hier sal rondblaai. Dis altyd goed om te sien hoe die kliente/gaste die 4x4 eienaars en roetes ervaar en sal ek dus julle kommetaar gebruik om positief te probeer uitbou op dit wat ons Smith gesin alreeds staan gemaak het.
Daar was ‘n opmerking dat Matroosberg besig is om mal te raak – aangaande ons prys aanpassing! En ek wil eerstens se, dat dit vir ons 2 jaar geneem het om tot die daad oor te gaan, want ons was bang vir sulke reaksies. Die idée is nie om mense af te skrik nie, maar ‘n prys aanpassing was ‘long overdue’ siende dat ons R250 vra vandat ons die dag begin het en omdat ons heelwat geld aan die roete spandeer, om dit so veilig as moontlik vir almal te hou!
Ek wil dit egter onder almal se aandag bring – daar was besluit om gesinne tegemoet te kom en hulle nie meer as R400 per gesin te vra nie. Dis nou as dit net ‘n ma en pa met hul kinders is. Sodra jy die Oom en Tannie bysleep, moet hulle ongelukkig hulle R50 betaal.
Die toegangs fooi tot Matroosberg is R50 of jy nou visvang of gaan stap of met ons bergfiets roetes ry, dis wat ‘n dag toegang jou kos. Maar dan kan jy die hele plaas gebruik vir jou uitstappie. Dis hoekom ons dit goedgedink het om die dagtarief vir passasiers te vra.
Ons is baie tegemoetkomend ten opsigte van gesinne, dalk omdat ek self 4 kinders het, en altyd moet uitwerk wat dit my gaan kos as ons ‘n uitstappie beplan – die probleem le nie by die gesinne nie, die probleem kom in by die jongmanne wat 12 ouens op ‘n bakkie kom 4x4. Eerstens werk hulle op almal se senuwees, hulle drink te veel, bemors die natuur en hulle musiek kan jy 3 dae ver hoor. Dis dieselfde ouens wat GEEN 4x4 etiket het nie en julle ordentlike ouens ‘n slegte naam gee. Vir hulle het ek geen simpatie nie en moet hulle maar opdok, want nadat ek 1 so span in die berg gehad het, moet ek die maandag ‘n opruimings span stuur om al die bierblikke en sigaret stompies by mekaar te gaan maak op die mees onherbergsame gebiede! Dit kos alles geld en baie tyd
My grootste probleem is HOE adverteer ek dieselfde ding op 2 verskillende maniere? Hoe se ek dat ek die gesinne nie te veel sal vra nie, maar dat die outjies wat met hul pa’s se 4x4 kom rondjaag gaan laat betaal? Dis hoekom ons die standaard antwoord aan almal gee, maar wanneer die gesinne inboek – is daar darem ‘versagtende omstandighede’ vir hulle, maar persoonlik sal ek skepties wees oor so ‘n wanindruk… So as julle dalk vir my raad het hier, sal ek dit baie waardeer!
Iemand het gese dat die Suid Afrikaners uitgebuit word. Ek stem saam… Ek kan nie bekostig om met my gesin op al daai lekker uitstappies te gaan nie, en dis juis daaraan wat ek my pryse meet. Ek wil nie het mense moet dink ons is mal met pryse nie. By Aquilla kan jy vir 1 uur gaan perdry teen ongeveer R730, op Fairy Glen kan jy op hul safari boek vir +- R900 per persoon. My safari, wat natuurlik iets anders insluit – kos R100 per persoon en kinders onder 13 kry als teen halfprys en onder 3 is heeltemal gratis! Waar is die vergelyking? Ek gaan eet nie eers by Aquilla nie, want hulle pryse is in Dollars!
Stap saam met my agter die skerms van Matroosberg in en kyk of ons jou uitbuit!
- Ek het nog net eenmaal in al die jare geld ontvang vir ‘n recovery en dit was omdat die man aangedring het daarop, omdat ons ongelooflik gesukkel het en baie moeite gehad het met hom.
- Vir hierdie man en sy gesin het ons ook gratis oornag gebied, hulle het by ons aan huis gebraai die aand en toe sommer huisvriende geword. Soveel so dat my ouers al saam met hulle op vakansie was.
- Die werkswinkel… My werkswinkel is altyd tot enige noodgeval se beskikking en nog nooit het ek geld gevra vir al die sweiswerk, boute, moere en bloudraad wat die manne nodig het om weer op die pad te kom nie. Ook nie vir al olie, diesel en petrol wat al uitgedeel is nie. As ek my mechanic moes laat inkom, het ek maar self sy oortyd betaal, want as ‘n gas op Matroosberg ‘n probleem het, is my eerste prioriteit om daardie persoon te help. Ek het intussen al raas gekry by my broer oor al die uitgawes wat ek aangaan waarvoor ek niks terug kry nie, maar ‘so far so good’ ek is nie te bang vir hom nie!
- As jy ‘n naweek gas op Matroosberg is, betaal jy NIE die R50 per passasier nie, dan kos die 4x4 trip jou nogsteeds net die R250.
- Ons is ‘n familie besigheid en doen alles self. As jy ons skakel sal jy nie by iemand uitkom wat nie vir jou die regte inligting kan gee of jou in ordentlike Afrikaans of Engels kan bedien nie. Daar mag dalk ‘n foutjie met die tenses inslip by die Engels, maar dis ten minste verstaanbaar. Op die ergste sal my ma se huishulp die foon antwoord, almal moet een of ander tyd gaan knietjies buig, maar sy is in staat om jou nommer te neem en my ma sal jou terugskakel.
- Van myself… ek het laas woensdag meer as 300 oproepe geneem, wat beteken het dat ek elke oomblik van die dag op die foon was, my sel 2x moes herlaai en ek het nogsteeds 194 missed calls gehad. Maar vir elkeen het ek ‘n ‘geen probleem nie, en lekker dag vir jou ook’ al vra mense vra soos, ‘is dit nou die boonste of onderste helfte van die berg wat met sneeu bedek is’ I mean really people – waste dom vrae kan ons mensdom nog uitdink?!
- Ons doen al ons werk self. Daai ‘old chap’ van wie Wacky geskryf het, is my Pa – hy is 65 en pas elke naweek nog self die berg op, maar nog elke naweek seker dat almal veilig is en met so min as moontlik skade van die berg afkom. Ongelukkig gedurende die sneeu seisoen, kry ons AL die onervare drywers ook, want dan wil almal net by die sneeu kom! Dit frustreer baie mense, maar dink mooi daaroor – julle het almal een of ander tyd jul heel 1ste roete gery en was ook maar senuweeagtig… Gun asb elke nuwe ou sy eerste keer! Ons was almal daar en jou seun moet dit ook nog deurmaak!
- Die afgelope 18 maande het ons ongeveer R150 000 spandeer net op inpakstudies en toestemming om te kan uitbrei op Matroosberg. Dis als net geld vir ‘red tape’ ek het nog nie ‘n dakbalk gekoop nie en daai geld is al reeds uitbetaal. Dan sodra jy die toestemming gekry het, bel die persoon wat die toestemming onderteken het en vra vir jou, ‘waar het jy toestemming gekry?’ Duh… Jyt dit self vir ons gegee… Welkom by die nuwe Suid Afrika!
- Piesang se die Suid Afrikaners word uitgebuit op verblyf. Jy kan by my kamp vanaf R50 pppn, ‘n Groot hut huur vir R80pppn minimum 4 mense of ‘n volledig toegeruste selfsorg eenheid vir R120 pppn. Onthou alle kinders tussen 3-13 is halfprys… Gaan slaap 1 nag by Aquilla, Inverdoorn, Kagga Kamma of sommer net ‘n gastehuis in Bellville…
- Ons maak self op ‘n naweek die toilette skoon, nie omdat ons nie werksmense het nie, maar omdat ons ook ‘n volskaalse Boerdery bedryf. Ons mense werk heelweek en dis onregverdig om van hulle te verwag om nog op ‘n naweek ook te werk. Soms sal een van die vrouens sommer net daar instap en my ma in die kombuis kom help. Sy moet seker maak dat daar vir almal ‘n bord warm kos is, veral vir die manne wat heeldag in temperature onder vriespunt deurbring!
- Matroosberg is nie ons enigste bron van inkomste nie – ons het meer as een suksesvolle besigheid, so ons hoef regtig nie ons pryse te lig omdat die ekonomie druk nie. Ons het regtig baie lank hieroor gedink en gedebateer!
- Julle sal ook oplet dat daar GEEN prysverskil is tussen winter en somer nie! Ons kapataliseer nie op die sneeu en die mense wat dit graag wil ervaar nie! Ek druk 1x per jaar bemarkings materiaal en daai prys is geldig vir die hele jaar! Wat jy in Februarie betaal, sal jy ook in Julie maand betaal!
- Elke 4x4 wat by my inboek het die gebruik van al die roetes op die plaas, sowel as die hindernisbaan. Jy betaal slegs vir een item, maar jy het vrye toegang tot alles! Ek begin al hoe meer dink ek is ‘n sucker…
- Niemand draai voor my deur om nie! Omdat ons nie ‘n bankkaart fasiliteit het nie en baie min mense met kontant rondloop – doen ek heelwat besigheid op skuld…en nee, julle moenie idees kry nie!! Die afgelope naweek het ek meer as R4000 se gaste op die Reservaat toegelaat, omdat hulle nie geld by hulle gehad het nie. Ek het vir almal my bankbesonderhede gegee, met die hoop dat die ouens die earlike ding sal doen. Tot op hede het ek nog slegs 1 betaling van R300 ontvang! Ek wil sien hoe gaan fliek jy sonder om te betaal, of gaan op die kabelkarretjie Tafelberg uit. Maar ek kan dit nie oor my hart kry om iemand wat alreeds 170km gery het om by my te kom, net so in sy warm spoor te laat omdraai nie. Dalk kry ek nooit daardie geld nie, maar hopelik vertel hy vir sy buurman van die lekker tyd wat hulle op Matroosberg gehad het en is die buurman die tipe man wat met kontant in sy sak rondloop!!
- Ons kan nie sulke monsters wees as ‘n 4x4 klub van Kaapstad ons wil aanneem nie. Hulle het onderneem om 2x per jaar vir ons te help met die onderhoud op die roete – gratis en verniet. Ons moet net die materiaal verskaf! Dis hoe beindruk hulle met ons plek en ons diens is.
- Ons familie kan nie na dieselfde begrafnis of troue toe gaan nie, ons gaan nie saam kerk toe nie, ons kan nie vir ‘n naweek as familie weggaan nie, want daar moet altyd iemand by Matroosberg wees! Ons maak nie eers toe vir Kersfees of Nuwejaar nie! Ja, dis ons keuse, maar dit was op aanvraag van die publiek wat ons dit doen. Baie dae kom daar tientalle motors aangery wat maar net wil kom kyk hoe die plek lyk. Jy moet maar uit jou sondag middag lui wees wakker word en almal met ‘n glimlag bedien!
- Om kommunikasie so maklik as moontlik te maak en te verseker dat die publiek die regte inligting het, bied ons ‘n gratis sms diens. Mense stuur hul naam en of hulle hul eie 4x4 voertuig het na 082 453 9841 en ek stuur ‘n sms elke keer wat daar sneeu is wat by jou spesifieke behoeftes pas. Vir my om net die 4x4 manne te sms wat reeds op my databasis is, kos my meer as R900 per sms. Maar ek skryf dit af as ‘n diens wat ek vir die publiek lewer. Die sms wat jy aan my stuur, kos presies dieselfde as enige sms aan enige van jou vriende! Is ek alweer die sucker?
- Vir ons is daar geen sondag middag ete met skaapboud en braai aartappels nie. My pa se altyd – as jy ‘n paar rand wil maak, skep net jou kos, want dis wanneer die volgende gas voor die deur stop!

Wat meer kan ek doen om dinge vir julle 4x4 ouens makliker te maak? Hoeveel meer van myself moet ek hier instort? Hoeveel kan 1 familie gee. Hoekom op 66 moet my pa nog agter jongmanne aan hardloop wat sonder enige ervaring ‘n wilde 4x4 roete aandurf? Is dit op die ou end als vir my die moeite werd? Hoeveel bierblikke moet ek nog optel? Hoeveel sigaret stompies moet ek nog optel en weggooi. Die mense trap dit sommer op my stoep dood!
Moet ek nie eerder my energie en geld in ‘n ander rigting spandeer nie? Af en toe sal iemand dankie se vir die voorreg wat ons hulle bied om op privaat grond ‘n dag te geniet. Af en toe sal iemand se dat hulle kan sien waste opoffering dit moet wees vir ons as familie.
Persoonlik voel ek dit was baie onregverdig om Matroosberg onder ‘BAD SERVICE’ te lys, want ek het nog nie eenmaal slegte diens gelewer nie – die enigste sonde wat ek dan skynbaar gepleeg het was om ‘n prysaanpassing te maak!
Ja, ons raak soms ongeduldig en moedeloos – die publiek is ‘n handvol, ja daai ombeskofte buffel van Kraaifontein het my so gevloek dat die see my nie kon skoonkry nie, maar vir die volgende Jan publiek, moes ek maar my trane sluk en weer my smile opsit!
Die afgelope naweek het ‘n jongman hom na sy dood geval in die reservaat. Ek dink nie ek kana aan enige iemand beskryf hoe erg dit vir ons voel nie. Hoe dit voel asof alles om jou in duie stort nie. Al is ek nie verantwoordlik hiervoor nie, voel dit of die prag van die natuur nou met hartseer omring word. Ek het nog nie van saterdag af behoorlik geslaap nie. Hoekom moet daar kinders sonder ‘n pa grootword, hoekom moet ek deel wees daarvan. Nou moet ek die familie opneem na die punt waar die ongeluk gebeur het… hoe hou ek my emosies hieruit – terwyl dit vir my voel of ek onder ‘n bos wil inkruip en huil totdat ek nie meer kan nie!

Ek wil graag van Matroosberg die top roete in SA maak en ek is goed oppad daarheen. Ek is ook oop vir enige voorstelle en raad.
Ek is tans besig met 2 nuwe instellings by Matrooberg. Die een is VIP status. Iemand wat hierdie status by Matroosberg bereik, kry afslag op ALLES wat ons aanbied. Dis nou van akkommodasie tot etes…
Die ander ding is spesifiek gebasseer op die grooter gesinne – I’m Free. Vanaf die 4de kind in elke gesin, kry alles gratis op MB, of hy nou slaap, eet of quadbike ry… Solank sy familie aan die aktiwiteit deelneem, betaal hulle nie vir die 4de outjie nie.
Ons wil ‘n naweek en vakansie bestemming wees vir mense en is mal daaroor as mense oor en oor na ons terug kom!
Ons motto is:
GASTE BOEK IN, MAAR VRIENDE GAAN HUIS TOE! Ons glo in persoonlike diens en aandag – vir almal wat dit wil he, sonder om ‘n oorlas van onsself te maak!
Ek hoop een en elk verstaan die ‘setup’ bietjie beter en dat ek in plaas van ‘Bad service’ miskien eerder onder ‘Prys aanpassing’ kan inval!
Tot volgende keer
Didi Smith
User avatar
hentey
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 693
Joined: Sun Dec 07, 2008 5:15 pm
Town: worcester
Vehicle: 2700i 4x4
Real Name: hentey pople
Location: worcester

Re: Matroosberg

Post by hentey »

Dis hoe ons julle ken Didi.Baie welkom op ons forum en jy sal sien dat hierdie n baie skoon en verbruikers vriendelike forum is.Ek dink jy het baie tot nadenke gese en ons kan sien dat julle gaste vir julle belangrik is.Ons is ook nou n volwaardige klub wat sekere reels en kodes het,so in die toekoms sal ons julle dalk meer en ook gereeld as klub besoek.
Tyd sal leer.Dankie vir jou reaksie,ons neem kennis. :thumbup:
User avatar
ThysdJ
Moderator
Moderator
Posts: 16587
Joined: Wed Oct 24, 2007 7:31 am
Town: Brackenfell
Vehicle: 2010 Hilux D4D 3.0 D/C 4x4
Real Name: Thys
Club VHF Licence: HC102
Location: Brackenfell
Contact:

Re: Matroosberg

Post by ThysdJ »

Dankie Didi, vir 'n eerste post het jy ons sommer 'n groot mondvol gegee! Nadat ek dit deurgelees het sien ek nou julle besigheid in 'n ander lig en nou verstaan ek julle redenasie beter. Hou vol met die toewyding en ons sal julle beslis weer kom ondersteun. :thumbup: :thumbup:
Thys de Jager
CEO and Refreshments Manager at Team Offroad.

2010 Hilux 3.0 D4D D/C 4x4 with GOMAD "Brood" Canopy. Tripod.
1997 Jeep Wrangler TJ 4.0 Sport. The original SFA. AGA... Gooi kole
email: thys@teamoffroad.co.za

Like Team Offroad on Facebook...
User avatar
pietpetoors
Moderator
Moderator
Posts: 10650
Joined: Thu May 17, 2007 9:12 pm
Town: Langebaan
Vehicle: 2.7 Hilux 4x4 DC
Real Name: Pieter
Club VHF Licence: X27
Contact:

Re: Matroosberg

Post by pietpetoors »

Dit sal my met my groot bek leer om te dink voor ek skryf.

Ek vra nederig onverskoning. :oops: Wat aan my kant gebeur het is dat ek plek vir een nag vir 5 mense bespreek het en na die bespreking ook gevra het wat kos die roete, ek is toe meegedeel dit is R250 per voertuig plus R50 per persoon, daar was niks gemeld dat die R50 nie betaalbaar is as jy reeds daar oorslaap nie.

Dit is dus suiwer 'n kommunikasiefout wat ingesluip het. Jy sou seker ook gesien het dat ek gister al die post geskuif na "Places to go" aangesien ekself ook later gedink het "bad service" nie die gepaste plek was om dit te sit aangesien ek nie met die diens 'n probleem gehad het, maar met die prys.

Jy noem in jou briefie van die jong manne wat aanjaag en daar stem ek 110% met jou saam. Dit was presies my ondervinding met my eerste Matroosberg trip gewees. Ek voel vir veiligheidsonthalwe moet daar eintlik 'n streng reël wees wat sê:
"Geen persone agterop 'n oop voertuig nie" PUNT, EINDE VAN STORIE

Toe ons daar was, was daar ouens met 'n cruiser bakkie met mense, waarvan sommige kinders was, agterop die bak. Vir 'n roete soos hierdie dink ek dit is heeltemaal ontoelaatbaar.
Image
Only Dead Fish Go With The Flow!
Image
1999 Hilux 2.7i 4x4 Raider DC with 3.4 Prado V6. Rear diff-lock, Bull Bar and rock sliders, 31" Cooper ST Maxx, Snorkel, Alu-Canopy, VHF Motorolla radio, West Coast Rust, Mikem Suspension, Ball Joint Spacers in front and Mikem extended shackles at the rear, 25watt LED Spots
Mr_B
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 7249
Joined: Fri Oct 12, 2007 2:38 pm
Town: Cape Town
Vehicle: Honda Jazz
Real Name: Bretton
Location: Brackenfell

Re: Matroosberg

Post by Mr_B »

Hi Didi,

I too retract my 'Telk..' statement... :silent:

Thanks for the positive response. I was part of a 'pa-seun naweek' at Matroosberg last year December, even though on this occasion we did not do the mountain route... the campsite and ablusions were superb... even though I still consider myself a youngster, I must agree with Pieter that passengers in an open load bin on such a 4x4 route should be banned... it's simply dangerous and reckless... we had kids in load bin(with parents) on the jeep track to the rock pools and that was rough enough for a bump or 2!

B :angel:
User avatar
ToyX4
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 2834
Joined: Mon Sep 03, 2007 9:43 am
Town: Ottosdal
Vehicle: Rocky's
Real Name: Riaan
Location: Wes Transvaal

Re: Matroosberg

Post by ToyX4 »

Jis Didi, na ek jou storie lees, voel ek ek klim sommer nou in my bakkie en ry af Kaap toe om by MB te gaan kuier.
Julle is nie suckers nie! Julle is goeie Suid Afrikaners, en doen die ding REG!

Baie sterkte met julle doel om die Beste in die land te word!

Welkom by die forum!
ImageImage
Image
Mr_B
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 7249
Joined: Fri Oct 12, 2007 2:38 pm
Town: Cape Town
Vehicle: Honda Jazz
Real Name: Bretton
Location: Brackenfell

Re: Matroosberg

Post by Mr_B »

Didi... any chance you can change the name of 'Land Rover' hill to something more acceptable like 'Hilux Hill'...

It's just so much easier on the tongue??

:twisted:
User avatar
Piesang
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1610
Joined: Wed May 28, 2008 10:14 am
Town: Grabouw
Vehicle: '99 Hilux SRX d/c 4x4
Real Name: Pieter Pieterse

Re: Matroosberg

Post by Piesang »

Dit sal my met my groot bek leer om te dink voor ek skryf.
Dit moet ek ook sê, en Didi as ek voorbarig mag wees wil ek die volgende sê en my vrou ken my so. "As ek nou daar by jou was het ek jou nou 'n hardlike drukkie gegee" en ja ek spog lekker by my vriende met 'n foto van die kers in jul toilet geriewe, en as ek weer daar kom en ek mag dan kry jy jou drukkie.

Is ons manne darm vergewe? :oops: :oops: :oops:
Image

"Onderwerp julle dan aan God; weerstaan die duiwel, en hy sal van julle wegvlug." Jak 4:7
User avatar
Piesang
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1610
Joined: Wed May 28, 2008 10:14 am
Town: Grabouw
Vehicle: '99 Hilux SRX d/c 4x4
Real Name: Pieter Pieterse

Re: Matroosberg

Post by Piesang »

Ek sien ook dat Didi noem van stompies wat op die grond dood getrap word. :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
Nou kan alle rookers maar vir my kwaad wees, maar ek het nog nooit as ek by iemand kuier die laaste bietjie kofie/tee op die vloer uitgegooi nie, nou hoekom doen jul rookers dit met ons....

Miskien moet pietpetoors dalk die een op 'n nuwe onderwerp sit, want ek sal graag wil weet hoekom 'n persoon wat rook so min van ander mense dink....... :?: :?: :!: :!:
Image

"Onderwerp julle dan aan God; weerstaan die duiwel, en hy sal van julle wegvlug." Jak 4:7
User avatar
Mud Dog
Moderator
Moderator
Posts: 29859
Joined: Tue Apr 29, 2008 2:18 am
Town: East London
Vehicle: '90 SFA Hilux DC 4X4, Full OME, 110mm lift. Brospeed branch, 50mm ss freeflow exhaust. 30 x 9.5 Discoverer S/T's on Viper mags. L/R tank. (AWOL) '98 LTD 2.4 SFA, dual battery system. Dobinson suspension, LR tanks, 31" BF mud's.
Real Name: Andy
Club VHF Licence: HC103

Re: Matroosberg

Post by Mud Dog »

Welcome Didi, An excellently informative first posting! :D: I should like to pass and visit some time when I am able to escape my own rat-race. :thumbup: :wink:

Bretton, that hill is probably so named because of the type of vehicles that regularly get stuck and leave body parts (and oil) there. :twisted: Leave it be as a reminder to us of our privileged choice of vehicle. :D: :wink:
When your road comes to an end ...... you need a HILUX!.

Image
Image

Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
User avatar
Mud Dog
Moderator
Moderator
Posts: 29859
Joined: Tue Apr 29, 2008 2:18 am
Town: East London
Vehicle: '90 SFA Hilux DC 4X4, Full OME, 110mm lift. Brospeed branch, 50mm ss freeflow exhaust. 30 x 9.5 Discoverer S/T's on Viper mags. L/R tank. (AWOL) '98 LTD 2.4 SFA, dual battery system. Dobinson suspension, LR tanks, 31" BF mud's.
Real Name: Andy
Club VHF Licence: HC103

Re: Matroosberg

Post by Mud Dog »

Piesang, ek hoor jou, maar dis so bietjie van 'n generalisation. In al die jare dat ek nog gerook het, het ek nie op straat, of eimand se werf asook nie op my eie werf 'n stompie neer gegooi. Eerder het ek dit in my agter broeksak gedruk nadat die kool afgskud is, en 'n stink broek die dag voortduur het. :D: Al rookers is nie so onbeskof as om hul stompies enige plek weg te smyt nie. :wink:

Gelukkig is ek nie meer deel daarvan nie :thumbup:
When your road comes to an end ...... you need a HILUX!.

Image
Image

Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
User avatar
pietpetoors
Moderator
Moderator
Posts: 10650
Joined: Thu May 17, 2007 9:12 pm
Town: Langebaan
Vehicle: 2.7 Hilux 4x4 DC
Real Name: Pieter
Club VHF Licence: X27
Contact:

Re: Matroosberg

Post by pietpetoors »

Piesang, ek weier, sal nie. :wink: The last time this topic was discussed people wanted to kill and ban each other.
As Andy said, it differs from person to person. We only know two people who smokes. The one will always go outside to smoke no matter if it rains or not and when he leaves he will always clean his own ashtray. The other who is a family member goes outside because I do not allow anybody to smoke in my house, but he will sommer throw his stompies in the garden or if we give them an ash tray he will leave the dirty ash tray just there when he leaves.

I also get cheesed off with people throwing their liquor bottles and junk in nature. Because some 4x4 drivers throw their beer bottles out the window we cannot say that all 4x4 drivers are brain dead and uncivilized (which is what I think of people who through their stuff out of the window)
Only Dead Fish Go With The Flow!
Image
1999 Hilux 2.7i 4x4 Raider DC with 3.4 Prado V6. Rear diff-lock, Bull Bar and rock sliders, 31" Cooper ST Maxx, Snorkel, Alu-Canopy, VHF Motorolla radio, West Coast Rust, Mikem Suspension, Ball Joint Spacers in front and Mikem extended shackles at the rear, 25watt LED Spots
User avatar
ThysdJ
Moderator
Moderator
Posts: 16587
Joined: Wed Oct 24, 2007 7:31 am
Town: Brackenfell
Vehicle: 2010 Hilux D4D 3.0 D/C 4x4
Real Name: Thys
Club VHF Licence: HC102
Location: Brackenfell
Contact:

Re: Matroosberg

Post by ThysdJ »

Ja nee stadig Piesang, nie alle rokers is varksig nie... Ek was 'n roker, maar het altyd my stompies met my saamgedra en my rookgewoonte eenkant uit die geselskap uit gebesig. Ek ken ander rokers wat ook so optree. :twisted: :twisted: :twisted:
Thys de Jager
CEO and Refreshments Manager at Team Offroad.

2010 Hilux 3.0 D4D D/C 4x4 with GOMAD "Brood" Canopy. Tripod.
1997 Jeep Wrangler TJ 4.0 Sport. The original SFA. AGA... Gooi kole
email: thys@teamoffroad.co.za

Like Team Offroad on Facebook...
User avatar
pietpetoors
Moderator
Moderator
Posts: 10650
Joined: Thu May 17, 2007 9:12 pm
Town: Langebaan
Vehicle: 2.7 Hilux 4x4 DC
Real Name: Pieter
Club VHF Licence: X27
Contact:

Re: Matroosberg

Post by pietpetoors »

Ek is egter bly jy raak die onderwerp aan, ek is seker enige onbedagsame roker wat Didi se brief en jou opmerking lees sal HOPENLIK volgende keer drie keer dink voor hy sommer weer sy stompie op iemand anders se stoep doodtrap of sy stinkende stompies die wêreld vol gooi
Only Dead Fish Go With The Flow!
Image
1999 Hilux 2.7i 4x4 Raider DC with 3.4 Prado V6. Rear diff-lock, Bull Bar and rock sliders, 31" Cooper ST Maxx, Snorkel, Alu-Canopy, VHF Motorolla radio, West Coast Rust, Mikem Suspension, Ball Joint Spacers in front and Mikem extended shackles at the rear, 25watt LED Spots
wacky
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 261
Joined: Thu Jan 03, 2008 6:19 pm
Town: Cape Town
Vehicle: 1996 dc raider 2,4
Real Name: Deon

Re: Matroosberg

Post by wacky »

Welcome to the forum Didi. glad u state your case and now the users can hear and feel your side of the storey.I am glad to hear that the "OLD CHAP" is your dad,because he was the only person sane enough to see that they was about to roll that FORD.Like I said this was the 3rd time i went to MB and the entrance fee remained R 250.00.I think you should ban Alcohol on the trails because there was a couple of okes that was gesuip.I think it is common practice to clean after your act,after all this is nature and we like to preserve it for the next generation.
I thoroughly enjoyed your trails and picture's of "Ballerina Girl" newly named for my Hilux was emailed to all my friends and family.Myself lekka geskrik ,maar het oorleef om dit te vertel.
We always wanted to visit MB during winter and glad we did it.Well,done and keep up with the excellent work. :thumbup:
Image
User avatar
Mud Dog
Moderator
Moderator
Posts: 29859
Joined: Tue Apr 29, 2008 2:18 am
Town: East London
Vehicle: '90 SFA Hilux DC 4X4, Full OME, 110mm lift. Brospeed branch, 50mm ss freeflow exhaust. 30 x 9.5 Discoverer S/T's on Viper mags. L/R tank. (AWOL) '98 LTD 2.4 SFA, dual battery system. Dobinson suspension, LR tanks, 31" BF mud's.
Real Name: Andy
Club VHF Licence: HC103

Re: Matroosberg

Post by Mud Dog »

sal HOPENLIK volgende keer drie keer dink voor hy sommer weer sy stompie op iemand anders se stoep doodtrap of sy stinkende stompies die wêreld vol gooi
Pieter, don't you mean rather:

sal HOPENLIK volgende keer dink, en nie sommer weer sy stompie op iemand anders se stoep doodtrap of sy stinkende stompies die wêreld vol gooi .... :wink:
When your road comes to an end ...... you need a HILUX!.

Image
Image

Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
User avatar
hentey
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 693
Joined: Sun Dec 07, 2008 5:15 pm
Town: worcester
Vehicle: 2700i 4x4
Real Name: hentey pople
Location: worcester

Re: Matroosberg

Post by hentey »

Nou ja daar het jy dit Didi,niemand was op die forum so mooi welkom geheet as net jy nie.Ek wonder of dit is omdat jy deel van die minderheid is(lees vroulik) As they say it is a story with a happy ending.
Net een waarskuwing, THIS SITE IS ADICTIVE. :lol: :lol: :lol: :wave:
User avatar
pietpetoors
Moderator
Moderator
Posts: 10650
Joined: Thu May 17, 2007 9:12 pm
Town: Langebaan
Vehicle: 2.7 Hilux 4x4 DC
Real Name: Pieter
Club VHF Licence: X27
Contact:

Re: Matroosberg

Post by pietpetoors »

Hentey, I think it was the length of her entry post as well as the content thereoff. I told you that if she drives a Bedford we must be careful.
Only Dead Fish Go With The Flow!
Image
1999 Hilux 2.7i 4x4 Raider DC with 3.4 Prado V6. Rear diff-lock, Bull Bar and rock sliders, 31" Cooper ST Maxx, Snorkel, Alu-Canopy, VHF Motorolla radio, West Coast Rust, Mikem Suspension, Ball Joint Spacers in front and Mikem extended shackles at the rear, 25watt LED Spots
Didi
Newbie
Posts: 2
Joined: Tue Jun 30, 2009 9:18 am
Town: Ceres
Vehicle: Bedford
Real Name: Didi

Re: Matroosberg

Post by Didi »

Dankie vir al die positiewe terugvoer van elkeen van julle! Ek sien uit daarna om julle te laat welkom voel op Matroosberg... my passie in die lewe en my groot liefde.

En Piesang, ek wag vir my drukkie!

Veilig ry en lekker aand vir almal!
User avatar
Spartan
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 2384
Joined: Tue Feb 24, 2009 12:02 pm
Town: Vanderbijlpark
Vehicle: 98 LTD Hilux 4x4 SFA, 2JZ GE L6 VVT-i 3.0i, Bilstein shox, OME and a Land Cruiser 79 series
Real Name: Jaco
Location: Jwaneng, Botswana

Re: Matroosberg

Post by Spartan »

pietpetoors wrote:Dit sal my met my groot bek leer om te dink voor ek skryf.

Ek vra nederig onverskoning.
Ou Piet jy is n man met die nodige, kan nie se wat ons altyd se nie hier is kinders ook, ek moet se dat dis jammer die meerderheid is nie meer so nie :thumbup: :thumbup:
Didi wrote:I mean really people – waste dom vrae kan ons mensdom nog uitdink?!
Didi
Jy het nog nie met chinas gewerk nie, kyk daai lot, ongelooflik en dan stuur hulle nog die vrae in chinglish amptelik in ook :lol: :lol:
Ek is nou nie so groot Kaap fan soos die manne wat daar bly nie :twisted: maar gaan beslis n punt daarvan maak as ek daar verbykom om vir julle te gaan kuier. :wave: :thumbup:
MOBILITATE VINCERE
Spartan
ImageImageImageImageImageImageImage
User avatar
Piesang
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1610
Joined: Wed May 28, 2008 10:14 am
Town: Grabouw
Vehicle: '99 Hilux SRX d/c 4x4
Real Name: Pieter Pieterse

Re: Matroosberg

Post by Piesang »

I think you should ban Alcohol on the trails because there was a couple of okes that was gesuip
Wacky baie goeie punt, maar ek dink nie dit gaan so maklik toegepas kan word nie: 1. Alle voertuie kan tog nie gedeursoek word nie, 2. Roete eienaars sal 'n army nodig hê om die roete op te pas om te keer dat mense nie op die roete drink nie en dan drink die army meer as die besoekers.. :lol: :lol: :lol: 3. Hoe gaan jy bewys dat 'n persoon te veel dop in het. Ek het nog nooit gesien dat 'n dronk persoon erken dat hy/sy 'n dop teveel in het nie. Een glaas wyn vir my is maklik gelyk aan drie sterk doppe vir 'n gereelde drinker.
Image

"Onderwerp julle dan aan God; weerstaan die duiwel, en hy sal van julle wegvlug." Jak 4:7
User avatar
pietpetoors
Moderator
Moderator
Posts: 10650
Joined: Thu May 17, 2007 9:12 pm
Town: Langebaan
Vehicle: 2.7 Hilux 4x4 DC
Real Name: Pieter
Club VHF Licence: X27
Contact:

Re: Matroosberg

Post by pietpetoors »

Hulle kry dit nie eers by die rugby stadions reg nie. Op die ou einde moet mens die bewusdheid kweek dat dit veel beter is om NA die roete lekker rustig om 'n kampvuur gaan sit en 'n iets nuttig.
Only Dead Fish Go With The Flow!
Image
1999 Hilux 2.7i 4x4 Raider DC with 3.4 Prado V6. Rear diff-lock, Bull Bar and rock sliders, 31" Cooper ST Maxx, Snorkel, Alu-Canopy, VHF Motorolla radio, West Coast Rust, Mikem Suspension, Ball Joint Spacers in front and Mikem extended shackles at the rear, 25watt LED Spots
User avatar
Spartan
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 2384
Joined: Tue Feb 24, 2009 12:02 pm
Town: Vanderbijlpark
Vehicle: 98 LTD Hilux 4x4 SFA, 2JZ GE L6 VVT-i 3.0i, Bilstein shox, OME and a Land Cruiser 79 series
Real Name: Jaco
Location: Jwaneng, Botswana

Re: Matroosberg

Post by Spartan »

Die groot pyn is dat die dronk ou nie net homself skade berokken as hy aanjaag nie maar ook onskuldige mense in meeste gevalle. :thumbdown:
Last edited by Spartan on Fri Jul 03, 2009 9:42 am, edited 1 time in total.
MOBILITATE VINCERE
Spartan
ImageImageImageImageImageImageImage
User avatar
pietpetoors
Moderator
Moderator
Posts: 10650
Joined: Thu May 17, 2007 9:12 pm
Town: Langebaan
Vehicle: 2.7 Hilux 4x4 DC
Real Name: Pieter
Club VHF Licence: X27
Contact:

Re: Matroosberg

Post by pietpetoors »

On a different more sober note;

I see on the WeatherSA site it only shows Worcester, Excelsior and Touwsrivier.
Where does one go check the weather for Ceres?
Only Dead Fish Go With The Flow!
Image
1999 Hilux 2.7i 4x4 Raider DC with 3.4 Prado V6. Rear diff-lock, Bull Bar and rock sliders, 31" Cooper ST Maxx, Snorkel, Alu-Canopy, VHF Motorolla radio, West Coast Rust, Mikem Suspension, Ball Joint Spacers in front and Mikem extended shackles at the rear, 25watt LED Spots
User avatar
ThysdJ
Moderator
Moderator
Posts: 16587
Joined: Wed Oct 24, 2007 7:31 am
Town: Brackenfell
Vehicle: 2010 Hilux D4D 3.0 D/C 4x4
Real Name: Thys
Club VHF Licence: HC102
Location: Brackenfell
Contact:

Re: Matroosberg

Post by ThysdJ »

pietpetoors wrote:Where does one go check the weather for Ceres?
Ceres... :twisted:
Thys de Jager
CEO and Refreshments Manager at Team Offroad.

2010 Hilux 3.0 D4D D/C 4x4 with GOMAD "Brood" Canopy. Tripod.
1997 Jeep Wrangler TJ 4.0 Sport. The original SFA. AGA... Gooi kole
email: thys@teamoffroad.co.za

Like Team Offroad on Facebook...
User avatar
pietpetoors
Moderator
Moderator
Posts: 10650
Joined: Thu May 17, 2007 9:12 pm
Town: Langebaan
Vehicle: 2.7 Hilux 4x4 DC
Real Name: Pieter
Club VHF Licence: X27
Contact:

Re: Matroosberg

Post by pietpetoors »

Thanks Thys but perhaps I'm in dof mode again but I do not find it.
How do one at least change back to the "old site" of weather sa, at least there I found the places much easier.
Only Dead Fish Go With The Flow!
Image
1999 Hilux 2.7i 4x4 Raider DC with 3.4 Prado V6. Rear diff-lock, Bull Bar and rock sliders, 31" Cooper ST Maxx, Snorkel, Alu-Canopy, VHF Motorolla radio, West Coast Rust, Mikem Suspension, Ball Joint Spacers in front and Mikem extended shackles at the rear, 25watt LED Spots
User avatar
hentey
LR 4WD Full Lockers
LR 4WD Full Lockers
Posts: 693
Joined: Sun Dec 07, 2008 5:15 pm
Town: worcester
Vehicle: 2700i 4x4
Real Name: hentey pople
Location: worcester

Re: Matroosberg

Post by hentey »

Pieter,Thys suggests you check the weather for Ceres............................physically at Ceres. :think: :think:
Note : (This is his normal Friday sense of humour) :lol:
Btw,you can just ignore him if you wish!!!!!!!!!!!!! :wink:
User avatar
ThysdJ
Moderator
Moderator
Posts: 16587
Joined: Wed Oct 24, 2007 7:31 am
Town: Brackenfell
Vehicle: 2010 Hilux D4D 3.0 D/C 4x4
Real Name: Thys
Club VHF Licence: HC102
Location: Brackenfell
Contact:

Re: Matroosberg

Post by ThysdJ »

hentey wrote:Btw,you can just ignore him if you wish!!!!!!!!!!!!! :wink:
at your own peril.... Ja dis eintlik wat ek bedoel het.. :lol: :lol:
Thys de Jager
CEO and Refreshments Manager at Team Offroad.

2010 Hilux 3.0 D4D D/C 4x4 with GOMAD "Brood" Canopy. Tripod.
1997 Jeep Wrangler TJ 4.0 Sport. The original SFA. AGA... Gooi kole
email: thys@teamoffroad.co.za

Like Team Offroad on Facebook...
User avatar
pietpetoors
Moderator
Moderator
Posts: 10650
Joined: Thu May 17, 2007 9:12 pm
Town: Langebaan
Vehicle: 2.7 Hilux 4x4 DC
Real Name: Pieter
Club VHF Licence: X27
Contact:

Re: Matroosberg

Post by pietpetoors »

I take it very personal, Tuesdays are my humor days not Fridays
Only Dead Fish Go With The Flow!
Image
1999 Hilux 2.7i 4x4 Raider DC with 3.4 Prado V6. Rear diff-lock, Bull Bar and rock sliders, 31" Cooper ST Maxx, Snorkel, Alu-Canopy, VHF Motorolla radio, West Coast Rust, Mikem Suspension, Ball Joint Spacers in front and Mikem extended shackles at the rear, 25watt LED Spots
User avatar
ThysdJ
Moderator
Moderator
Posts: 16587
Joined: Wed Oct 24, 2007 7:31 am
Town: Brackenfell
Vehicle: 2010 Hilux D4D 3.0 D/C 4x4
Real Name: Thys
Club VHF Licence: HC102
Location: Brackenfell
Contact:

Re: Matroosberg

Post by ThysdJ »

then you'll just have to come back and read it again on tuesday... :twisted: :twisted:
Thys de Jager
CEO and Refreshments Manager at Team Offroad.

2010 Hilux 3.0 D4D D/C 4x4 with GOMAD "Brood" Canopy. Tripod.
1997 Jeep Wrangler TJ 4.0 Sport. The original SFA. AGA... Gooi kole
email: thys@teamoffroad.co.za

Like Team Offroad on Facebook...
User avatar
pietpetoors
Moderator
Moderator
Posts: 10650
Joined: Thu May 17, 2007 9:12 pm
Town: Langebaan
Vehicle: 2.7 Hilux 4x4 DC
Real Name: Pieter
Club VHF Licence: X27
Contact:

Re: Matroosberg

Post by pietpetoors »

Thanks Thys, will do.

Didi - You say that your SMSes cost you R900 per shot. With those volumes you should use something like:
http://www.bulksmsportal.co.za/
If you use them you can send a sms to 3461 people with R900. At those volumes they charge R0.26 per sms.
Only Dead Fish Go With The Flow!
Image
1999 Hilux 2.7i 4x4 Raider DC with 3.4 Prado V6. Rear diff-lock, Bull Bar and rock sliders, 31" Cooper ST Maxx, Snorkel, Alu-Canopy, VHF Motorolla radio, West Coast Rust, Mikem Suspension, Ball Joint Spacers in front and Mikem extended shackles at the rear, 25watt LED Spots
BenHur
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 5906
Joined: Fri May 18, 2007 7:12 pm
Town: Pretoria
Vehicle: '96 D/C Raider
Real Name: Bennie
Location: Doornpoort

Re: Matroosberg

Post by BenHur »

Welkom Didi

Ja dit is nogal snaaks om die hele thread eers te lees na die tyd (ek was maar min op die forum lately) en te sien hoe die ouens hulle voete uit hulle eie monde moes haal en gelukkig is ek nie die keer een van hulle nie :twisted: :twisted:

Kan ek jou een stukkie raad gee: Maak gebruik van die Reg van Toegang voorbehou storie. As jou oeuens met kaste vol drank ens opdaag wat jy eintlik nie daar wil hê nie laat hulle al dring aan om hulle voertuie te deursoek en all drank te konfiskeer of anders kan hulle met hulle drank en al huistoe gaan. Nee ernstig nou, daar is wel plekke hier by ons wat hulle sommer sumier toegang sal belet as hulle lyk soos die tipe wat raserig is en die vrede sal versteur. Dit is afterall julle plek so julle kan hulle dus toegang belet.
User avatar
Mud Dog
Moderator
Moderator
Posts: 29859
Joined: Tue Apr 29, 2008 2:18 am
Town: East London
Vehicle: '90 SFA Hilux DC 4X4, Full OME, 110mm lift. Brospeed branch, 50mm ss freeflow exhaust. 30 x 9.5 Discoverer S/T's on Viper mags. L/R tank. (AWOL) '98 LTD 2.4 SFA, dual battery system. Dobinson suspension, LR tanks, 31" BF mud's.
Real Name: Andy
Club VHF Licence: HC103

Re: Matroosberg

Post by Mud Dog »

Bennie I agree whole heartedly, but it's a difficult one to police / enforce. However if there is such a ruling in place, with signage on site and advance warnings in all adverising / communications media, I think it would go a long way to alleviating the problem. It's very few okes that will be brazen enough to go against a rule that they are aware of in advance, and those that do are the ones that you don't want there anyway. Ban a few guys and the word will spread. Drinking and driving is dangerous enough on public roads and even more so on a challenging trail. Lives are still at stake, not to mention the disruption to the environment and others' enjoyment that ensues.
When your road comes to an end ...... you need a HILUX!.

Image
Image

Life is like a jar of Jalapeño peppers ... what you do today, might burn your ass tomorrow.
Don't take life too seriously ..... no-one gets out alive.
It's not about waiting for storms to pass. It's about learning to dance in the rain.
And be yourself ..... everyone else is taken!
User avatar
george
Monster Truck
Monster Truck
Posts: 6565
Joined: Wed May 23, 2007 11:16 am
Town: Velddrif
Vehicle: Triton 3.5l V6
Real Name: George
Club VHF Licence: HC107
Location: Velddrif
Contact:

Re: Matroosberg

Post by george »

On a different more sober note;

I see on the WeatherSA site it only shows Worcester, Excelsior and Touwsrivier.
Where does one go check the weather for Ceres?
Ek het op die afgekom
http://www.weathercity.com/za/wc/ceres/
http://www.accuweather.com/world-index- ... |&metric=1

Oor die sms'e .Ek gebruik hierdie ouens.Hulle is baie goed :thumbup:
http://www.mobilitymethods.com
"The World is a book, and those who do not travel read only a page.-Saint Augustine"
wolffie02
High Range 4WD
High Range 4WD
Posts: 37
Joined: Tue Jun 23, 2009 6:54 pm
Town: Brackenfell
Vehicle: Hilux no more
Real Name: leon
Club VHF Licence: HC370
Location: Brackenfell

Re: Matroosberg

Post by wolffie02 »

Ja kerels dit is maar 'n groot ding om so roete te bestuur.

Het die 27ste Junie met die familie (5 van ons en een maatjie ) daar gaan kuier.
het net R350 betaal vir almal van ons.

Daar was to ook sommer een man wat gedink het sy voertuig sal kan doen wat 'n hilux kan doen en toe kom hy sleg 2de. ons moes maar geduldig wag vir 2 ure voordat ons verder kon ry.
daar het ek gesien dat hulle die groot trok waarmee die oom ry (hoe hy daai draaie maak laat my koud, die pad is maar nou op paar plekke) omdraai en die mense se geld terug gegee het al was hulle amper heel bo.

Die enigste probleem wat ek die dag gehad het was dat die manne met die verdomde motorfietse jou letterlik uit die pad uit ry. Ek sit me 3 chip merke in die voor ruit omdat die aapies :thumbdown: nie kan of wil dink nie. al wat hulle ken is flat out. Van die trail het hulle net mooi niks gehou nie. Die heeltyd heen en weer voor die 4x4's ingesny en dan blikies hulle weer die ander kant toe. Was op stadium lus en maak net die deur oop as die blikie weer verby gejaag kom.

Dit is ongelukkig die probleem wat ons oral gaan kry. Jy kan net soveel doen by die hek en as hulle eers in is dan gaan die breins by die (deur/valhelm) uit.


Ja dit was heerlik en baie mooi skoon. Het self gesien hoedat manne hulle stainless braai saamgebring het maar vergeet het om vuurhoutjies te neem.

Ek stemm 100% saam, geen drank op 'n roete nie. Doen die roete klaar en vanaand dan drink jy jou plesiertjie langs die braai vuur.
Het maar die thermo's x 2 gehad een met lekka moer koffie soos die oumense dit gemaak het (swart en baie soet) en die ander een met die warm sjokolade vir die klein goed.


Sal weer binnekort terug gaan en dit 'n naweek maak

Baie dankie DIDI en Welkom
:thumbup:
wacky
LR 4WD Rear Locker
LR 4WD Rear Locker
Posts: 261
Joined: Thu Jan 03, 2008 6:19 pm
Town: Cape Town
Vehicle: 1996 dc raider 2,4
Real Name: Deon

Re: Matroosberg

Post by wacky »

Hello Leon,ek stem saam met jou oor daai motorfiets drywers,die mense het lekker vir hulle vererg omdat hulle so na aan die 4x4's verby gekom het.ek het gesien hoe een motorfiets teen die cruiser 4500 EFI verby skuur en dan maak hulle gate.Het jy bo-op gekom want ek het nie n ander hilux gesien nie.die tyd toe ons afkom :wink: was almal weg,(BEDFORD). Net dai nissan koppe want langs die trail gebraai het met dia stainless steel braaibak.(lekka gesuip). :D
Image
wolffie02
High Range 4WD
High Range 4WD
Posts: 37
Joined: Tue Jun 23, 2009 6:54 pm
Town: Brackenfell
Vehicle: Hilux no more
Real Name: leon
Club VHF Licence: HC370
Location: Brackenfell

Re: Matroosberg

Post by wolffie02 »

Hi Deon

Man die motorfietse het my kinders so ontsenu veral toe ons moes rem wat 5 motorfietse ons in die skerp draai verby gaan en ons gly toe daar. Daar het swambo en die laitie uitgeklim en gese ek loop eerder verder :crazy: so 10 meter verder klim hulle maar in en se dit is darm te glad en styl om te loop :lol:

Ons het agter die lorrie van die oom gestaan en gewag dat hulle dit weer oopmaak dit was so 2:30 wat ons maar omgedraai het en afgegaan het.

Ek ry 'n swart Hilux SFA 1990 DC.

Het gesien daar was man met silwer toy wat die arme bakkie opdon.. lekker ingeduik maar ry te vinnig maar kwaai tekkies op.

Sal seker eendag weer daar gaan ry.

wag net vir die senuwees van die fendepely om te bedaar.

Sal lekker wees as ons klomp forum ouens dit 'n dag maak en net lekker daar gaan speel :)
User avatar
Piesang
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
LR4WD, Lockers, Crawler Gears
Posts: 1610
Joined: Wed May 28, 2008 10:14 am
Town: Grabouw
Vehicle: '99 Hilux SRX d/c 4x4
Real Name: Pieter Pieterse

Re: Matroosberg

Post by Piesang »

ImageImage

Hierdie fotos is veledejaar geneem met ons besoek daar. Ek kon nie die roete gaan ry nie dit was toe van die mis, en nog maar 'n nat agter die ore wat 4x4 aanbetref en die eenigte 4x4 op die hindernis baan het ek net 'n paar van die hindernise aan gevat.
Image

"Onderwerp julle dan aan God; weerstaan die duiwel, en hy sal van julle wegvlug." Jak 4:7
Post Reply

Return to “Places to go”